Biraz da K-pop (Mim)

Kore dramalarına dalıp da Kpop’a bulaşmadan çıkabilen olmuş mudur acaba? Ben ki boyband/girlband’lere olan ilgisi en son lisedeyken sona ermiş bir birey(d)im; üniversitedeki en cool zamanlarımda bana deseler ki gün gelecek kendinden en az 3-5 yaş küçük oğlanların oluşturduğu Kpop gruplarına dadanacak, on küsur kişilik Kore boyband’lerinin tüm elemanlarını ezberden sayabilecek, JYJ, FT Island ve Bigbang manyağı olacak kıvama geleceksin, heralde oturur ağlardım! Ama oluyor a dostlar, insanın başına hayatta neler geliyor… 😛 Ben de Kore dünyasına daldım dalalı mütemadiyen ergenleşiyorum! Ama onlar da çok tatlılar, çok güzel dans ediyorlar, çok hoş şarkılar yapıyorlar, bu garip kulunuz ne yapsın?! Kısacası son bir yılda ciddi anlamda Kpop kültürüm oldu… Gerçi yine de şarkıların kliplerini çok bilmem: Müzik dinleme kavramıyla ders çalışmayı birleştirince şarkılar fonda çalmaktan öteye gidemiyor… Ama Harmony’cim beni “kliplerine âşık olduğumuz şarkılar” mimiyle mimlemiş madem, ben de bildiklerim arasında hem şarkıların kendilerini hem de kliplerini sevdiğim üç-beş parçayı sizle paylaşmalıyım. Dinleyin, kulağınızın pası silinsin; izleyin, gözleriniz bayram etsin 😉

o_O Şaşırtıcı O_o

Şaşırtıcıyı “ilginç” anlamında kullanıyorum, ilginç fikirlerden yola çıkan klipler arasında FT Island – I hope favorilerimdendir: Adamlar zamanda yolculuk yapıyor yau 😛

Bi de Beast alalım, Stranger than fiction filmi tadında bir klip size:

♥♥ ACIKLI ♥♥

Bu kategoride aklıma ilk gelen, Cha Seung Won’un muhteşem karizmasıyla renk kattığı Cry Cry oldu. Adamlar bildiğin film çekmiş şarkı için! Bu arada bayağı da iyi şarkıdır haa, en sevdiğim Kpop şarkılarından biridir:

Hatta bir de devam filmi var, Lovey Dovey (bu şarkı acıklı değil ama):

Bir de size Hyun Bin ve Lee Da Hae’nin en çıtır zamanlarında birlikte oynadıkları şu klibi göndereyim, bu da son derece acılı ve acıklıdır (snıf snıf!)

✿✿ NEŞELİ ✿✿

Buraya süper bir intikam hikâyesi geliyor (haha :D)

Ve bir başka neşeli klip (birileri benim bilinçaltımı araştırsın: Erkeklerin eziyet çektiği klipleri neden eğlenceli buluyorum ki acaba? :P)

Ayrıca yine T-Ara’nın en sevdiğim şarkılarından “Why Are You Being Like This?” de hemmüzik hem de klibiyle son derece eğlencelidir, ama onu da Harmony kapmış, siz bu klibi onun yazısından izleyin 😉

 ❤‿❤  ERİTİCİ ❤‿❤ 

Ehem, buraya pek çok klibi almak mümkün 😛 Ama ben oyumu BEAST’in, SuJu’nun ve Shinee’nin oğlanlarından yana kullandım:

(Vay arkadaş, siz nasıl dans ediyorsunuz öyle?!)

(Bu şarkı da insanın diline yapıştı mı gitmiyo’… Sabahtan beri Ring ding dong diye dolanıyorum :P)

TIPKISININ AYNISI

Valla sevgili Harmony’cim benim de aklımdan geçen ilk (ve tek) klip çiftini seçtiği için buraya başka bir şey bulamadım 😛 JYJ’den In Heaven ve FT Island’dan Severely‘nin klipleri aynı konu üzerine kurulu, buyrun izleyin:

(Ayrıca yukarıdaki klip Junsu’nun “butt scene”iyle ünlüdür, kih kih :D)

Ve son olarak benim eklediğim kategoriler:

♡♡♡ ŞEKER ♡♡♡

Muhteşem renkleriyle BOM’un You & I klibi ve bizim Bigbang oğlanları burada yerlerini alıyor:

◠‿◠ ETKİLEYİCİ ◠‿◠

Buraya da Bigbang’in Haru Haru‘sunu alıyorum, ilginç bir filtre kullanmışlar, klibe çok hoş ve değişik bir hava vermiş. 

Yine Bigbang’in nerdeyse hiç cut yapılmadan çekilmiş olan şu klibi de (hem kameranın hareketlerine hem de grup üyelerinin performansına dikkat edin lütfen, çarpıcı!) çok etkileyici:

Yalnız bu Bigbang harabelerde çekim yapmayı pek bi seviyo’ nedense… Blue ve Bad Boy da öyleydi, Brooklyn’in en varoş caddelerinde çekilmiş… Anladığım kadarıyla kötü çocuk imajı yapmaya çalışıyorlar, ama yemezler güzelim, sizden kötü çocuk olmaz 😛

İşte benim seçimlerim de böyle… Peki ya Kpop üstadı Kimbapsushi, Neo ve taze VIP’lerden Fortunate hangi klipleri seçecekler? Pasladım gitti!

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı Müzik, mim içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

17 Responses to Biraz da K-pop (Mim)

  1. kimbapsushi dedi ki:

    Mim için teşekkürler ama bana zorlu bir görev verdin, acaba onca video arasından nasıl seçeceğim, oy dağlar. Gerçi böyle diyorum ama bloguma baksan Top 10’den geçilmiyor.
    Seçimlerini pek beğendim dostum ama bazılarına üzüldüğümü itiraf edeyim, benim ekleme şansımı sıfırlamışsın 😛 Hele eritici kategorisi için ayrıca vurdum kendimi dağlara.
    Son olarak başta yazdıklarına katılıyorum. Pop grubu olayını ergenliğimde bile tasvip etmezdim ben hatta, rockerdım asiydim. 23ümden sonra popsever biri oldum, umtısçaktıs müzikler dinler oldum, piyasa oldum….ama pişman mıyam? Asla.
    Bir gün herkes Kpop sevecek, na buraya yazıyorum 😛

    • hikaruivy dedi ki:

      @kimbap: zorlu olur mu, bu işi en iyi sen yaparsın, aslansın, kaplansın sen! (ver gazı…) şaka bi yana, kpop konusunda bir otorite olarak aklıma ilk gelen isimsin canım, çok iyi klipler seçip bizi de bilgilendireceğine hiç kuşkum yok… benim seçimlerim gayet de bir aceminin seçimleriydi…

      ahaha, eritici kategorisinde shinee’nin, suju’nun, mblaq’ın nice klipleri vardır eklenecek; bi sıkıntı olacağını sanmıyorum 😀 😀

      umtısçaktıs müzikler! elektronik-pop için süper bir türkçeleştirme olmuş, kullanırım ki ben bunu 😀 😀

      “bir gün herkes kpop sevecek!” yakında hepimiz kore vatandaşlığına geçicez zaten, du bakalım…

      yorumun için sağol tatlım, şimdiden kolay gelsiiiin! ^^

  2. Neo dedi ki:

    Mim için teşekkürler 🙂 Benden çok şey çıkar da pat diye aklıma gelmez böyle. Biraz uğraşmam gerekecek ^^ Ayrıca görmediğim bazı parçalar var burada. Maalesef adil kullanım zırvası yüzünden zar zor izliyorum artık youtube videolarını. Ay sonuna kadar böyle olacak. 1mbit hızı layık görmüş TTnet bize :/

    • hikaruivy dedi ki:

      @Neo: rica ederim, twitter’da kpop kültürünün hiç de fena olmadığını gözlemlediğim isimlerdensin neo 😉 piiii, 1 mbit nedir yau, dizi-mizi de izleyemiyorsun sen o zaman… yazık olmuş 😛 neyse ki ay sonuna az kaldı..

  3. Fortunate dedi ki:

    ilk mim ^_^ Teşekkürler,teşekkürler.. :)) benim için biraz zorlayıcı ama eğlenceli olacak, kliplere göz gezdirmeye başlayayım hemen 😀 gerçi senin listeni görünce seçim yapmakta biraz zorlanacak gibiyim (aklımda olan pek çok klip senin seçimlerinde var da :)) bakalım bizler neler ekleyebileceğiz :))

    Tekrar teşekkürler,musmutlu günler ve bol ilham dilekleri benden sana.. ^_^

    • hikaruivy dedi ki:

      @fortunate: rica ederim, blogundaki yazıların çoğu bigbang’le ilgili olunca kpop’u seviyorsun diye düşündüm 🙂 şimdiden kolay gelsin. galiba en çok bilinenleri ben kapmışım, aha! 😀 sana da “musmutlu” günler canım 😀

  4. Deniz dedi ki:

    Bu klipler de dizileri aratmıyo yani.Her biri kısa film maaşallah.Biri bu korelileri durdursun!

  5. harmonyhalmeoni dedi ki:

    Unni yazın çok güzel olmuş. Bir de bulamam diyordun, benden çok bulmuşsun. 😀
    Okuması, izlemesi çok keyifliydi, ellerine sağlık. ^^

    • hikaruivy dedi ki:

      @harmony: sağol canım ^^ sayende ben de bol bol araştırdım, gözüm gönlüm açıldı 😀 birbirinin aynı kliplere seninkilerden başkasını bulamadım ama… tabii gerçi sadece dans odaklı bakarsak hepsi birbirine benziyor ama hikaye olarak düşününce bulamadım işte… senin de ellerine sağlık ^^

  6. makinosev dedi ki:

    en şeker kategorisine bayıldım 😀 bom’u bu kliple tanımıştım sanırım ben 😀 bom ablacım kendini estetiğe vermiş olsa da çok kafa birine benziyor sesini de çok beğeniyorum 😀 akşam akşam çok iyi geldi 😀
    bu mim’in başlaması iyi oldu, biraz da kpop’la haşır neşir olalım, içimiz dışımız dizi olmuştu 😀 taze kan geldi 😀
    beast’in fictionu da güzelmiş, ilk defa dinlemdim o grubu çok duyuyordum ama kısmet bugüneymiş 😀

    not: rahat rahat blog okumayı özlemişim ben yahuuuu 😦 🙂

  7. Besra dedi ki:

    Şöyle geçen yıl müzikle ilgili yazını okumuştum KPOP ilgili hiç bir şey yoktu demek bu oluyorki Kpop’da seni esir alanlardan şikayetçimiyiz tabiki hayır aramıza hoşgeldin 😀 JYJ hiç sevmem Big Bang har daim dinlenir son albümleri beni hayal kırıklığına uğratsada kredisi sonsuz 🙂 yeni çıkan nerdeyse çoğu grubu şarkıcıyı takip ederim son gözdelerim INFINITE çocuklar şahane 🙂 aslında o kadar çok varki hangi birini yazayım buraya sığmaz yazacaklarım 🙂 nerdeyse unutacaktım SUJU’ları hiç sevmem adamlar kaç yaşına geldi hep aynı dans vede şarkı gına geldi onlardan 🙂 Kore’ninde ne bereketli toprakları varmış sineması ayrı bir keyif dizileri şahane müzik piyasası süper daha ne olsun 🙂

    • hikaruivy dedi ki:

      @Besra: Evet ya, bir senede ben de bu salgına kapıldım, elveda hayat! 😛 😀 JYJ’yi niye sevmezsin, aa? Daha bir rock-elektronik tarzda oldukları için mi acaba? Bigbang’in son albümü Japonca albümse ben sevdim yav… Ego ve Feeling iyi bence, giderleri var 🙂 Ama benim en sevdiğim şarkıları Blue oldu; hatta Haru Haru’yu, Love Song’ı falan da geçti gözümde… Infinite’i hiç bilmiyorum, biraz araştırayım. SuJu’larsa daimi ergen, haklısın 🙂 Aslında onların şarkılarından çok kendilerini seviyoruz galiba, haha 😀 “Kore’ninde ne bereketli toprakları varmış sineması ayrı bir keyif dizileri şahane müzik piyasası süper daha ne olsun” Bu sözüne imzamı atarım 😉 Sağol canım yorumun için ^^

  8. besra dedi ki:

    Big Bang’ın Japon albümünü bende sevdim Kore albümünden daha güzel olmuş 🙂 JYJ’nin tarzını beğenmiyorum yoksa rock müziği benim alanım 🙂

  9. 11.galaxy.2 dedi ki:

    merhaba 🙂 liste muhteşem b2st kuzucuklarım ya onlar hem çok güzel dans eder hemde çok güzel söylerler şarkılarını aman nazar değmesin oh beauty liğimi de yaptıktan sonra 😀 utanıyorum bunu söylemeye 😦 ben de bigbang o kötü çocuk izlemini bırakmış bir gruptur ama fantastic baby le tanıyıp bad boy ve blue la işi pekiştirince öle oluyor maalesef 🙂 ama kimbapsushi de komik videolarını izleyince içlerindeki cevheri gördüm 😀

    • hikaruivy dedi ki:

      selam galaxy, hoşgeldin bloguma 🙂 b2st kuzucuklarını kimbap’la hayal sağolsun yakınen tanıyoruz; zaten güzel olmayan adamın k-pop’ta ne işi var? 😉 bigbang bana bir türlü kötü çocuk izlenimi veremiyor; aksine kötü görünmeye çalışan iyi çocuklar gibi geliyorlar, yanaklarını sıkasım geliyor! 😀 bir de çok şebekler cidden 😀

  10. 11.galaxy.2 dedi ki:

    hepsi birbirinden şebek şu boyband lerin zaten 🙂 hoşbulduk 🙂 blog açtığım gibi beğendim bloggerların sayfalarına hemen akın ettim zaten 🙂 benimde bloguma beklerim 🙂

Yorum bırakın