Aramaya İnanmak – 4

Bir başka “Aramaya inanmak” yazımıza hoşgeldiniz! Önceki yazılarda olduğu gibi bu yazıda da birbirinden komik blog aramaları sizi bekliyor 😉 Aşağıdakilerin her biri gerçekten de bloguma gelen aramalardır, hiçbirini ben uydurmadım. Zaten hayalgücüm o kadarına yetmez! 😛 İşte geliyor:

"le le le sakine"

"le le le sakine"

Kafası güzel olanlar:

güneş yüzünde de yürüyüp araştırma yapılabilir mi: yapılmaz olur mu? yeter ki 5800 Kelvin derece sıcağa dayanacak kıyafetlerin olsun! oh, bir dakika… hay Allah, bir de aynı sıcaklığa dayanacak bir beden bulman gerek :/

neden yazmazsın diyorlar yazıncada kalemimi alıyorlar: niye böyle yapıyosunuz bu çocuğa bakiym? “hani benim kalemim?? anne bizde niye yok??” diye isyan etse haksız mı şimdi?! 😛

çizgi filmde atla seks: e oha! bu neyin kafası, nasıl bir yaratıksın (insan demeye dilim varmıyor…) sen arkadaşım??

eski sevgilim hemen bakmalıyım benden yakışıklı değil: arkadaş düşüncelerini yazarken arada bazı basamakları atlamış ama anlaşılan eski sevgilisinin yeni sevgilisini kendisiyle kıyaslayıp “oh bee, ben daha yakışıklıyım!” diye sevinmesine şahit oluyoruz. ayrıca o kadar sevinmiş ki bu sevincimi google’la da paylaşmalıyım demiş 🙂

aklından bir sayı seç sünnet: aklından tuttuğun sayıya göre sünnet yöntemi belirlemeye çalışan bir sünnetçi…

allah aşkım amerika da kültür şoku yaşadım: dönüşte bir tekkeye git, düzelirsin evlâdım…

film/dizi soranlar:

ay savaşçısının filmi çekildi resimlerine bakabilir miyim: kibarlıktan kırılan bi arkadaş. ay ne demek canım, buyur, şöyle bir fan-made filmi varmış ay savaşçımızın: http://www.sailormoonthemovie.com/

gençlik güzel kore filmleri lütfen abi: abicim, çek ordan güzelinden bikaç kore filmi!

özel güçlere sahip 3 adamın hayatın anlatan kore dizisi hatta birinin saçı maviydi: ben çıkaramadım, bilen var mı? ama mavi saçlı koreli adam arıyorsan sana T.O.P. verelim, olma mı??

bi film vardi motorsikletli çocuk astim hastasiyim ölüyordu kadin güzeldi: hımm… izlemedim ama the motorcycle diaries olabilir mi?

once upon a tıme ın amerıca adam gıbı takılmadan ızle: “adam gibi” deyince google benim bloga getiriyor 🙂 aferin google, adamın hasından anlıyosun 😉

eski şarkılardan yok mu: yok

anime dizileri neden izleyemiyorum: bilmem, neden?

hikaruivy’nin renkli dünyası izle: henüz beni keşfeden bir yapımcı olmadığı için filmimiz çekilmedi, üzgünüm :/

Ergen Arkadaşlar

koreli kızlar kadar sevimli olmak için ne yapmalıyım: yapcak bişey yok güzelim, you should be born that way…

m sınıfındaki ferit sevgilisi: google yerine facebook’ta arasan belki bi ihtimal…

Kıldan Tüyden Muhabbetler:

koreli erkeklerin göğüslerinde kıl yok: so what?

kore kızları kıllı mıdır: evet erkekleri kılsız kızları kıllı oluyor, Allah’ın hikmeti işte…

 Ve elbette ünlüler:

justin bieber in akıcı bi şekilde konuştuğu dil? ingilizce olmasın??

kim jae joong türkiyeden memnun kaldımı: kalma mı? türkiye güzel, kızlar güzel, hatta kediler bile güzel! 😀 😀

one direction niye bu kadar yakışıklı hikaruivy: ahahah, bana sormuş 😀 😀 yalnız şimdi seni hayalkırıklığına uğratabilirim sevgili ziyaretçim, benim 90 doğumlu ve daha küçük erkekleri yakışıklı bulmam -en azından bir on sene daha- imkânsız! Özellikle bu erkekler Justin Bieber ve türevleri olursa… Sorry…

barış manço hangi millettendi: bu arkadaşa aşağıdaki resimle cevap vermek istiyorum:

okan çabalar evli mi 🙂 bu arada sonundaki o gülücüğü ben koymadım. arkadaş birazcık utanıp şakaya vurmak istercesine yapmış bu aramayı. utanma kıııız, burda biz bizeyiz! 😀 ayrıca hadi yine iyisin, evli değil 😉 Ama İrem Sak’la sevgililermiş, geçen gün Kelebek’te çıktı (yakışırrrr!)

sezgin mengin muhteşem yüzyılda mı oynucak: sezgin mengin’i bilmem ama sezgi mengi hakkında da bana öyle bir bilgi ulaşmadı. (sezgin-mezgin ortaya karışık ne varsa ver babacım…)

aslıhan gürbüz soğuk nevale: aaaa hiç de bileee, niye öyle diyosun güneş ve ay’daki canım başrol oyuncuma?? aslıhancım, bakma sen bunlara, gayet de sıcakkanlı bir kızsın bence, öperim ^^

ve ve ve:

joong ki’nin türk sevgilisi“: burdan açıklıyorum, işte bu benim dostlar 😀 😀 😀 

joong ki’s wife hikaru (inanmayana ahan da caps:)

ama en bombası: joong ki yeni çekeceği romantik komedi dizisinde hikaru ivy partnerim olmazsa oynamam mı demiş

Ahahaha 😀 😀 Şaka bi yana, bu aramalardan sevgili Işık ve Mydestiny sorumluydu, kendilerine teşekkürü bir borç bilirim, çok eğlenmiştim sayelerinde 😀 😀 Joong Ki’nin karısı olmak gibi hayallerim yok, ama kendisiyle bir dizide ya da filmde rol almaya yeşil ışık yakabilirim, neden olmasın? (eminim o da bunu duyunca çok sevinecek, yıllardır bu açıklamamı bekliyordu, haha!) 😀 😛 Ama düşünüyorum da, birlikte yer alacağımız film ya da dizi heralde The Big Bang Theory’nin kızları nerd – erkekleri manken olan acayip bir versiyonu olur. Fak! 😛 Neyse…

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı Komik içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Aramaya İnanmak – 4 için 38 cevap

  1. Peri dedi ki:

    Önce bir puhahahaha sesiyle ortalığı yarıyım sonra başlayım yorumlarıma. 😀

    Neden bilmiyorum ama en çok okan çabalar evli mi sorusuna verdiğin cevaba güldüm.

    Ayrıca sondaki o iki sonuçta neydi öyle. Birileri fena işletiyor valla bizi haci. Böyle sonuçlarla kanımıza giriyorlar. Hayal dünyasında alıyoruz soluğu. Çok fena çok! Onlara Burhan Altıntop’tan bir alıntı yapıyorum.

    “Ama ben aslında yoğum!” 😀 😀

    Ne diyelim yenilerini bekleriz efendim.

    • hikaruivy dedi ki:

      @Peri: 😀 Okan Çabalar’In kulaklarını bol bol çınlatıyoruz aramalarla. Bir ara sürekli “İrem Sak’la Okan Çabalar sevgili mi” diye geliyorlardı, neyse ki sonra haber çıktı da cümleten rahatlamış olduk 😀

      Sondaki iki sonuç Işık’la Mydestiny’nin başının altından çıkma. Ama bana söylememiş olsalar uzunca bir süre “noluyo lan?? artık ünüm ve joong ki sevgim dünyaya mı yayıldı?” diye havalara girebilirdim 😀 Neyse ki kızlar insaflı davranıp söylediler 😀

      Sağol tatlım yorumun için ^^

  2. winpohu 'ca dedi ki:

    yine gülmekten kırdı geçirdi bizi sevgili halkımız 🙂 sayende bir akşamı daha ne oluyoruz ,nasıl bir yerde yaşıyorum ,bu eğlenceli kişilikler gerçekte nerde, saklanıyor ,ne içtlier ,hangi havayı soludular da böyle oldular gibi nadide sorularla geçirdim. çok güldüm ayrıca kızları nerd erkekleri manken temasını çok beğendim bende isterem 🙂

  3. harmonyhalmeoni dedi ki:

    Unni öldüm gülmekten. 😀 😀
    Ya ama ben de isterimmm, neden neden neden? Blogspot’un en kötü yönü bu… Aramaları listelemiyor. Ara ara geliyor, onlar da hiç böyle saçma olmuyor, gayet süzülüp aktarılan doğru düzgün cümleler oluyor karşımda… Ama eğlencesi kaçıyor yaaa. 😀

    Barış Manço hangi milletten mi? (Yuh!) Pek çaktırmıyor da Sibirya taraflardından herhalde. (desem inanacak kadar süzme bu ya, süzme.) İngiliz şarkıcıları dinleye dinleye kendi milletini mi unuttun huu huu? 😀
    Bu arada hepsini geçtim: One Direction niye bu kadar yakışıklı mı? Buna ben cevap vericem. Öhöm sevgili yaşıtım, veya ergen tayfasından arkadaş artık yaşın kaçsa, onu bi anlasak keşke dimi? Ama arkadaş tek kişi değil, hepsi birden yakışıklı olmak zorunda mı? Ha konunun özüne döneyim, bak yaşıtım özellikle söylüyorum, Harry’nin peşindeysen vazgeç o hayalden, sakın diyeyim, bak burda kapı gibi Harmony duruyor, gelmeyim oraya. 😀 Harry olmazsa Liam olur diye düşünme, onu da sana yar etmem, haberin ola. 😀 Oh, içim soğudu. :P:P

    Bu arada son aramalar çok güzelmiş. Dediğim gibi, blogspota burdan sesleniyorum, ben de isteriiim!

    Ellerine sağlık unni, çok keyifli bir yazı olmuş. ^^

    • hikaruivy dedi ki:

      @harmony: sağol tatlım ^^ wordpress’in iyi bi yönünü keşfetmiş olduk 😀

      barış manço aramasına ben de yuh dedim. soyadı mı tuhaf geldi nedir? one direction’ın üyelerini bilmiyorum valla, o yüzden senin cevap vermen iyi olmuş. arkadaş senin bu yorumundan sonra harry’den vazgeçmiştir bence 😀 😀 ama bari liam’ı ona bıraksaydın?? 😛

      senin de yorumlayan ellerine sağlık ^^

  4. “neden yazmazsın diyorlar yazıncada kalemimi alıyorlar” aynı aramayla biri bana da gelmişti ahahah. ama ne şekilde buldu beni hiçbir fikrim yok ahahah

    o değil ilk capsin sondan 5 ve 6.araması ne öyle ya :O ahahahha

    • hikaruivy dedi ki:

      @Seyma: ahahah, arkadaş blog blog dolaşmış, ne bulmayı umuyordu acaba? 😀

      ilk caps bomba di mi?? ben de fark ettim 😀 millet arama görsün! 😀 😀

  5. mydestiny dedi ki:

    En sevdiğim yazı serisi!

    Gif’e mi bayıldım yoksa gife yaptığın le le le sakine notuna mı emin olamadım 😀
    Kafası güzel olanlar, çok doğru bir başlık seçmişsin ne yiyip içmişler de bunları aramışlar yahu! Hepsi ayrı komedi. 😀

    Ciddi ciddi googe’la sohbet etmiş; “özel güçlere sahip 3 adamın hayatın anlatan kore dizisi hatta birinin saçı maviydi” 😀 Cinnet görmesin T.O.P’yi elin gugıl arayıcısına verdiğini 😛 T.O.P ne kaa güzel çıkmış o fotoğrafta, beğendim:)

    “Adam gibi takılmadan izle” en son sinirlenip google’a çatmış çocuk 😀
    Okan Çabalar aramasına değil de senin yoruma çok güldüm ahah süpersin! 😀
    Aramalarımız resmileşti herkes gördü 😛 😀

    Eklediğin serimi incelerken daha da güldüm ben, ilk resimde “Süleyman demirelin amca oğlu var mı”yı aramış biri 😀 Sonra “erkekler iskambili kadınlar gibi oynasa keşke” de güldürdü beni haha 😀 “Ah nerede vah nerde spiderman, Uzakdoğulu çıplak ünlüler, murat bozun yüzüğü” …. 😀

    Bu seri hiç bitmesin:) Çok güldüm 😀

    • hikaruivy dedi ki:

      @mydestiny: o gif’i sağolsun şizo mizo bulup twitter’da paylaşmıştı, ben de bayıldım yaa 😀 tam bir türkücü havası yok mu?? 😀

      T.O.P’yi ben de ilk defa beğendim valla, yoksa biraz overrated buluyorum (cinnet duymasın!) 😛 “adam gibi takılmadan izle” zavallımı ne kadar bezdirdilerse artık… caps’teki aramalar da bombaydı; ben de senin bahsettiklerine çok gülmüştüm 😀

      halkımızda bu potansiyel oldukça bu dizi bitmez!! 😉 😀 😀

  6. Bana da acayip aramalar geliyor yahu Hikaru.Hatta bugün Winpohu ile okuyup okuyup güldük.İnsanlar çok tuhaf mirim yahu 😀
    Oho güzel evladım yürümeyi bırak sun walk bile yaparsın 😀 (Moonwalk’a bir tepki olarak şimdi doğdu).
    İbrahim Tatlıses’in vardı ben oğluma/kızıma flüt alamayacak mıyım flüğğt şeklinde inlemeleri bu da onun paralel evrendeki hali zahir.Kalemimieeğğ aldılarr isyeaaağn 😀
    Tövbee atla ney duymamış olayım,ağzınıza biber sürerim sizin
    Biz bir mavi saç tanırız yeeğen o da Top’tur oha burası ne biçim oldu.İtham etmiştim gibi aman ismi tuhaf çocuğun ben ne edeyim 😀
    Senin filmin çekilse ne güzel olurdu aslında ama nerde buradaki kaynağı bulacak yetenek peheyyy.Ah özenti gençlerimiz ah.Ulan ne edeceksin Koreli kızlar gibi olunca.Çipil çipil gözler
    kıymetinizi bilin kıymetinizi huh 😀
    “evet erkekleri kılsız kızları kıllı oluyor, Allah’ın hikmeti işte…” ahahaahsauas.Yih one direction mı Allahım sen koru,evlerden ırak.Daha Justin Bieber’ı anlamlandıramıyorduk türevleri çıktı meydane.Ebenin şeyi milletten e yuh canım kardeşim artık.Ahaha şok şok şok magazin sitelerimizi,gazetelerimize son dakika haberi olarak girelim hemen.Joong Ki’nin herkeslerden gizlediği bu çok özel hanım kim.Az sonra dufududufudufud
    Ellerine sağlık yine eğlendik güldük be sayende.Aramalarla gelenler de çok yaşasın 😀

    • hikaruivy dedi ki:

      @egosantrik: oooo, o zaman sizden de bir yazı bekleriz egosantrik hanımcım. sen ne bomba yorumlar yaparsın o aramalara! 😀
      sun walk iyiymiş 😀 isyeeeaaan eden arkadaş da dediğin gibi arabeskçilerin filmlerinden fırlamışa benziyor! top’a top demen gözlerden kaçmadı, ahah 😀
      ah ah, ben de diyorum ama nafile, hala keşfedilemedim 😛 😀 one direction’ı merak ettim yalnız ha, ben bi bakayım şunlara. joong ki kıskanacak ama napalım, yakışıklı radarı olmak doğamda var! 😛
      senin de ellerine sağlık komik yorumcu arkadaşım benim 😀

      • Yok efendim sizden sonra benim haddime mi düşmüş 😀 Top kusura bakma ama adını tüm dünya dillerine bakıp öyle seçmeliydin.Len acaba benim adım farklı yerlere kayar mı dememişsin.İdare ediceksin o zaman.
        Koşuğn hanımlar beyler keşfedilmeyi bekleyen deli bir yetenek var burada 😀 One Direction’da artık yuh çüş ohalık ama hevesin kalmasın.Sen yine de bak bakalım bir 😀

  7. Işık dedi ki:

    Klavyene sağlık Hikaru’cum yaa.. Aramaların absürdlüğü bir yana senin süpersonik übermatrak cevapların sayesinde akşam akşam koltuktan düşercesine güldüm :)) Ayrıca google “joong ki yeni çekeceği romantik komedi dizisinde hikaru ivy partnerim olmazsa oynamam mı demiş” soruma “güzel şeyler bunlar” yanıtı vererek geleceğe umutla bakmamı sağlamıştı 😀

    • hikaruivy dedi ki:

      @Işık: Sağol tatlım yaa.. Sen bunu dedin ya, şimdi benim de geleceğe umutla bakmamı sağladın! 😀 Güzel şeyler tabii bunlar; Joong Ki güzel, ben güzel, hatta inanır mısın kediler bile güzel! 😀 😀

  8. selocann dedi ki:

    Bayılıyorum bu posta:D Yine gül gül öldüm be, keyfim yerine geldi sağolasın Hikaru^^ İnsanlar yaratıcılıkta mı yoksa saçmalamakta sınır tanımıyor desem bilemedim. 🙂

  9. deniz dedi ki:

    Bayıldım yazına, gecenin bir vakti kahkahalarım yankılanıyor evde.Komşular kesin deli diyecek( daha önce de söylemiş olabirler, neyse öhöööm )
    Top 3 listem

    1-ay savaşçısının filmi çekildi resimlerine bakabilir miyim: Bu kibar arkadaşa bayıldım.
    2-eski sevgilim hemen bakmalıyım benden yakışıklı değil:Yazarken o kadar acele etmiş ki, belli; kıskancından çatlamış arkadaş 🙂
    3-bi film vardi motorsikletli çocuk astim hastasiyim ölüyordu kadin güzeldi: Biraz daha yazsaymış filmi anlatacakmış zaten.Bir de kendisi mi astım, yoksa motorsikletli mi orası muamma 😀

    joong ki’s wife hikaru kısmını ayrı tutuyorum.Listeler kifayetsiz kalır.Ve son olarak sen beni güldürdün Allah da seni güldürsün 😀

    NOT:harmonyhalmeoni seni gönülden destekliyorum.Blogger duy sesimizi.Biz de istiyoruz yaaaa….

    • hikaruivy dedi ki:

      @deniz: üstelik bu post diğerlerinin yanında sönük kaldı, sen ilk üç yazıya da bi bak şeker 😉 ama sonra komşular polis çağırırsa suçu üstlenmem, ona göre 😛

      kibar arkadaşa ben de bayıldım, keşke her gelen böyle olsa 😛 eski sevgilisini mi onun yeni sevgilisini mi aradığı belli olmayan vatandaşsa çatlamış resmen! sonuncusu hikaye anlatmış, daha önce de vardı böyleleri, ben de anlat anlat heyecanlı oluyor dememe rağmen böyle yarıda bırakıyorlar maalesef 😛

      haha, son duana da amin demekten başka bişey yapamıyorum canım 😀

  10. güzzi dedi ki:

    Senin bu yazılarına çok gülüyorum hehe Ben de yazdım dün bir tane. Henüz tamamlamadım gerçi.
    Senin bloguna daha çok kafası güzeller geliyor nedese. Benimkineyse -hiç anlamıyorum ama- sapık nüfus sıkça uğruyor. Bir de sağlık sorunları olanlar. En son “Erkek cinsel organında yaralar” diye aratıp gelmiş. Google a dava açacağım…

    • hikaruivy dedi ki:

      @guzzi: gördüm yazını, yorumlamaya geliyorum şekerim 🙂 bana da sapık nüfus sık sık uğruyo ama onların aramalarından bahsetmek istemiyorum 🙂 yoksa ne manyaklar var, resmen türk erkeklerinden nefret ettim ulan!

  11. sanikosan dedi ki:

    on beş dakikadır gülüyorum, allahtan etrafımda kimse yok 😀 böyle şeyler aratıp bu bloga geliyorlarsa daha dikkatli yazman gerekecek sanırım 😛

    • hikaruivy dedi ki:

      @sanikosan: bazen çok alakasız şeylerle gelenler de oluyordu, bu aramayla benim bloguma nasıl ulaşmış olabilirler ki acaba diye kafayı yiyordum 😀 en sonunda boşverdim ben de 🙂

  12. superunni dedi ki:

    koptum gülmekten 😀 hele ” kore kızları kıllı mıdır: evet erkekleri kılsız kızları kıllı oluyor, Allah’ın hikmeti işte…”
    Bu cümleye o kadar güldüm ki..:D Hey yarabbim 😀 ben bu yazı serine bayılıyorum 😀 çok komik 😀

  13. Pamuk dedi ki:

    Çabucak diğer yazıları da okudum, Twitter’ da ünlü olup kitap yazanlar var ya keşke size de bir teklif gelse de siz de kitap yazsanız. Hiç düşünmeden alırım, canım sıkkın olduğu zaman okur eğlenirim 🙂

    • hikaruivy dedi ki:

      @Pamuk: sağol Pamukcum, bakarsın günün birinde bu seriden bir kitap bile çıkar! 😉 zaten “hikaruivy’nin renkli dünyasını izle”mek isteyen ziyaretçilerim bile var, filmimiz çekilirken bir kitap çok mu? 😀 😀 bu arada blogundaki ojeler süpermiş, oje sürme özürlü olmasam hepsinden almak isterdim! sevgiler ^^

  14. makinosev dedi ki:

    gülmekten altıma bırakıyordum kok affedersiniz 😀 😀 😀 😀 Allah razı olsun senden çingum, kaç zamandır böyle deli deli kahkaha atmamıştım 😀 😀 😀
    bütün aramalar bir birinden hojmuş 🙂
    5800 kelvin’e dayanabilecek bir erkek arkidiş istiyorum izninizle bende, hatta güneş topla benim için de düğün şarkımız olsun 😀
    “eski sevgilim hemen bakmalıyım benden yakışıklı değil: ” nassı çözdün sen bu cümleyi kokum çingum 😀 bir kez daha hayran kaldım size efem 😀
    “aklından bir sayı seç sünnet: aklından tuttuğun sayıya göre sünnet yöntemi belirlemeye çalışan bir sünnetçi…” bundan ne güzel kamyon arkası yazı olurdu heee 😀 ama açıklamak yok, gerisinini milletin hayal gücüne bırakıyoruz 😀 artık kaç km giderse o kamyon 😀
    “kore kızları kıllı mıdır: evet erkekleri kılsız kızları kıllı oluyor, Allah’ın hikmeti işte…” beni bitiren yorum budur arkadaş, ben sittin sene gülerim buna 😀 😀 😀 😀
    “one direction niye bu kadar yakışıklı hikaruivy: ” bi ablalık yapıver açıkla yav 😀 😀 sevaptır 😀 bir anda bilmem kaç sene geriye dönüp NKOTB, Take That dönemine döndüm iyi geldi bu oğlanlar 😀
    bu arada utanmasam bütün aramalar yorum yapacağım, uzun zaman oldu zaar, konuşasım geldi bıdı bıdı 😀 ama yok burada keseceğim, ellerine kollarına sağlık süper aramalar gelmiş yine 😀

    • hikaruivy dedi ki:

      @Makino: bana değil halkımıza teşekkür et tatlım, çok yaratıcılar cidden 🙂 5800 kelvin’e dayanıklı erkek arkadaş hemen geliyor, yanında kriptonit de bedava! eski sevgili şifresini çözmekte bunca yıldır okuduğum/izlediğim polisiyelerin çok yardımı oldu, öhöm 😛 muhahah, sen de az değilsin yalnız, sünnetçiyle kamyon arkası lafını nasıl bağladın öyle?? 😀 kore kızlarını bilmem aslında, ama çinli kızlar doğal halleriyle bildiğin kıllı, hatta bıyıklı oluyorlar bacım!

      one direction’a baktın mı sen? ben hâlâ inceleyemedim veletleri… neyse, ellemeyelim, az daha büyüsünler 😛 öperim canımcım, çok özletmeden gel e mi? 😉

  15. masalevi dedi ki:

    ben artık döner dolaşır bu yazıyı okur gülerim, can sıkıntısına, moral bozukluğuna falan birebir 🙂 kore kızları kıllı mıdır: evet erkekleri kılsız kızları kıllı oluyor, Allah’ın hikmeti işte… ahahaha, ay ölücem 🙂 bi de joong ki’yi kırma derim ben, bi dizide partneri oluver, çocuk halil sezai olup yollara düşecek hasretinden yau 🙂

    aramaya inanmak yazılarının uzuuuun bir seri halinde devam etmesi dileğiyle eline sağlık canım^^

    • hikaruivy dedi ki:

      @masalevi: sağol masalcım, bu yazıları biriktirip kitap çıkarmak iyi fikir olacak gibi 😉 😀 joong ki’ye de “isyeeaaannn!” ne biçim yakışır 😛 sevgiler tatlım ^^

  16. Oh Yoon Joo dedi ki:

    (: Beklettiğime değmiş bir yazı ile daha karşılaştım Yazıların arasına neler karıştırıyorsunda kafası güzel olan bu limana uğruyor canım ya şoklardayım ^^

    Milletinde aramasına kuvvet böyle aramalarla dolaşmadığımdan demekki istediğim her şey elime uzatılmıyor google tarafından kendisine kırgınım 😛

    Kendi aramalarımda mantıklı şekilde düzenli olarak bez-cadilari araması ile gelen insasnlara teşekkür ediyorum (: Direkt mekan adını yazıyorlar aramaya gerek yok kafasındaki arkadaşlar geliyor demek ki kazana sadece (:

    Joong Ki ile aşkını da iyice altını çizip belirttiğine göre artık senden mutlusu yoktur 😛

    Eğlenceli yazılarının devamını bekliyorum cnm 😉

    • hikaruivy dedi ki:

      @Ohyoonjoo: Senin kazana nasıl uğramıyor bu insanlar ben de ona şaşırıyorum: Halbuki kazandaki otlar, büyüler ve elbette oppalar sayesinde bolca sapık çekmen mümkün 😛 Ah ah, demek senin ziyaretçiler adıyla sanıyla geliyor, kıskandım valla 😛 Bana hikaruivy diye gelenler sora sora one direction’ı soruyolar anam…

      Joong Ki ile aşkım derken?? Öhöm, çekmeyin kardeşim, biz sadece arkadaşız! 😛

  17. alin dedi ki:

    Muhteşemdi…Ellerine sağlık…

  18. “Ay savaşçısının filmi çekildi resimlerine bakabilir miyim” sanırım favorim bu. Hem kibar hem de google ile muhabbet etmiş. 🙂 Hani diyordum aklıma bir şey takılınca google a aratmak klasik olmuştu bende hatta bağımlılık… Bildiğin cümle kurmuşlar 🙂 Anlıyorum ki benim durumum gayet iyi. 🙂 Bu aramalar ve Hikaruivy senin yaptığın yorumlar çok güldürdü dün gece beni. Az önce aklıma geldi bir kez daha okudum. Çok teşekkürler. 🙂

    • hikaruivy dedi ki:

      @birnamormanindapiknikyapankiz: bloguma hoşgeldin sevgili piknik yapan kız 😀 😀 (ismi böyle kısalttım kusura bakma, shakespeare amca da kusura bakmasın ;))

      aramaya inanan sevgili ziyaretçilerim beni hiçbir zaman mahcup etmiyor! 😛 ben de teşekkür ederim yorumun için ^^

Bir Yanıt Bırakın

