Yine bir yıl, yeni bir yıl

Fark ettim ki bloga yıl sonlarında daha çok uğruyorum 😀 Geçen yılın muhasebesini yapmak, yeni yıldan beklentilerimi yazmak beni çok motive eden bir şey. Ama blogu bullet journal’a çevirmek de pek istediğim bir şey değil… O yüzden 2022 dileklerimi ve hedeflerimi kendime saklayıp 2021’in EN’lerini buraya not düşmek istedim.

İşte 2021’de EN sevdiklerim:

KİTAP: Bu sene hikarusbooks instagram hesabımda 49 kitap paylaşmışım. Bir miktar da storytel’de dinlediklerim var. En çok sevdiğin hangileri oldu Hikaru derseniz Bağlar (Domenico Starnone), Evelyn Hardcastle’ın 7 Ölümü (Stuart Turton), İstasyon (Birgül Oğuz), Moskova’da Bir Beyefendi (Amor Towles) ve Mutluluğun Parfümü Yağmur Altında Daha Güzel Kokar (Virginie Grimaldi) sırasız olarak ilk 5’imi oluşturdu diyebilim. Gencoy Sümer’in polisiye kitapları (Mavi Kolye ve Feneryolu Cinayetleri) ve Sally Rooney’den Normal İnsanlar ise mansiyon ödülü aldılar 🙂

FİLM: Bu sene oldukça güzel filmler izledim ama pek çoğunu not etmediğim için şu an hatırlamadıklarım olacaktır 😀 Ama iz bırakanlar şöyle: Henüz birkaç gün önce izlediğim Don’t Look Up (yıldız kadrosu ve hem güldürüp hem duygulandırması muhteşemdi), İşe Yarar Bir Şey (Barış Bıçakçı faktörü), I’m Thinking of Ending Things (başlangıcından oldukça farklı bir yere evrilmesi ve derin anlamı ile ön plana çıktı), Promising Young Woman (bir hayli feministti ki severim), ve Free Guy (çok eğlenceliydi).

DİZİ: Bu sene yine çok yabancı dizi, az sayıda da Türk dizisi izledim (Netflix ve Amazon Prime sağolsun), ama ön plana çıkanlar Only Murders in the Building (Steve Martin ve Martin Short muhteşemdi! Dizi de hem komik hem sürükleyici bir polisiye), Never Have I Ever (Ergen dizisi ama pek datlu! Hint kültürü bizimkine ne kadar da benziyor…), Behind Her Eyes (gizemini tahmin edene helal olsun!), Mare of Easttown (Kate Winslet harika, Evan Peters şeker, dizi slice of life polisiye sevenler için ideal) ve pek acıklı bir şekilde yayından kaldırılan Hekimoğlu idi. Şu an Yargı ve Evlilik Hakkında Her Şey izliyorum; ikisi de güzel gidiyor.

KDRAMA: Bu sene pek fazla Kore dizisi izlemedim. Ama SJK faktörü yüzünden Vincenzo, sürükleyici konusu ile Start Up ve hafif, eğlencelik olması ile Hometown Cha Cha Cha, gotik havası ile It’s OK not to be okay izleyip beğendiklerim oldu. Bir-iki tane de yarım bıraktım, onları yazmıyorum.

MÜZİK: L’imperatrice (ki sayelerinde Fransız pop müziği Spotify listemde en yukarıda çıkmış!), Hania Rani (çok dinlendirici bir müziği olan Polonyalı piyanist hanım kızımız) ve Dolu Kadehi Ters Tut (special thanks to my friend Büş :)) ve Güler Özince (Merkür Retrosu) (special thanks to my friend Göksun :D) yeni keşiflerim arasında 😉

Herkese çoook mutlu yıllar diliyorum! 😀

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın