About

Bööle komiklik, şakalar, falan felan… (Yok, o Cem Yılmaz’dı.)

Bööle Uzakdoğu, sushi, animeler, yakışıklılar, filmler, kitaplar, videolar, müzikler falan felan…

About için 21 cevap

  1. koredelisi dedi ki:

    Bloğun hayırlı uğurlu olsun^^
    Ordan orayı gezerken adını görmüştüm bir yerde, bloğunu bir türlü açamamıştım kısmet bu güneymiş…Bol bol güncellemen dileğiyle;)

  2. kendisi dedi ki:

    Blogunu çok sevdim! Oldukça samimi bir dille yazmışsın yazıları, çoğuna bir göz attım ve okurken eğlendim. Takipteyim 😉

    • hikaruivy dedi ki:

      Teşekkür ederim kendisi ^^ Tesadüfe bak ki ben de ilk defa dün senin blogunu gezmiş, pek sevmiştim. Kim Hyun Joong fotoların sevilmeyecek gibi diil zaten 😛 Sevgiler…

      • kendisi dedi ki:

        Blog bloga karşı demek 😛 Blogumu sevmene sevindim 🙂 Daha çok yeniyim ben de ama vakit ayırmak, kendi çapımda yorumlar yazmak çok zevkli oluyor. Her zaman beklerim 🙂

  3. Lalique dedi ki:

    Harika bir Kore blogu 🙂 elinize sağlık bu kültürü incelerken blogunuza yolum düştü

    Türkiyeden selamlar

  4. apple dedi ki:

    çok keyifli bir blog yapmıssın.:D

  5. downistek dedi ki:

    Blogun İlgimi Çekti Ama Neden Anasayfayı O Kadar Uzun Tuttun Anlmadım (: Bence Kısabilirsin Biraz . İyi Bloglamalar ^^

  6. sena dedi ki:

    hikaruivy ya senin bir kaç hikayeni facede sayfamda yayınlaya blirmiyim senin iznin olursa

    • hikaruivy dedi ki:

      Sevgili sena, hikayeyi face’te yayınlaman yerine okumak isteyenleri mylovelyroommate.wordpress.com’a yönlendirmeni tercih ederim. Ama istersen “bir de böyle bir hikaye var” deyip özetini facebook sayfana koyabilirsin. Facebook’ta tamamı yayınlanırsa çalıp sahiplenecek olanlar olacaktır, o yüzden bu isteğime saygı göstereceğini umuyorum. Teşekkür ederim ^^

      • sena dedi ki:

        yaa istememim sebebi facede kore hikayeleri diye yeni bii sayfa yaptık ben yazamadığım için senin bu hikayen aklıma geldi hem senin sayfanı mutlaka tanıtıcaktm hikayenin senin oldugunuda çalmalarından korkuyorsun bilyom aklıma gelmişti kararına saygı duyuyom ve sayfamda sayfanı mutlaka taniticam bir daha görüşmek üzere şeker

      • sena dedi ki:

        yaa rica etsem beinm için biii hikare yazar mısın şeker bide resim leri kendin mi yapiyorsun

      • hikaruivy dedi ki:

        @sena: tatlım kendi sayfana kendi hikayeni koyman daha güzel olmaz mı? sen bir yaz, istersen ben sana fikir veririm, hatta düzeltirim de.. ama ben bu aralar epeyce yoğunum, uzun süre başka hikaye yazabileceğimi sanmıyorum 😦 yine de şöyle birkaç ay sabrederim dersen sayfan için kısa bir hikaye sözüm olsun 🙂 bu arada hikayenin afişini mydestiny adlı blogger arkadaş yapmıştı; onun blogu benim sayfamın yan tarafındaki listede var. onun blogunda çok güzel photoshop dersleri var; bu resimleri nasıl birleştirebileceğini anlatıyor. istersen onlara bakıp kendin de bir şeyler yapmayı deneyebilirsin. sevgiler ^^

  7. sena dedi ki:

    tmm cnm çkn fydn oldu görşmek üzere

  8. hazal dedi ki:

    merhabaa acilen bişi sormam lazım! ya ben çok küçükken 10-11 yaşlarındayken izlediğim bir çizgi film vardı. hangi kanal olduğunu dahi hatırlamıyorum yalnızca bir kaç sahnesi kalmış aklımda ve geçen rüyamda görünce aklıma geldi. günlerdir arıyorum tarıyorum bulamıyorum belki sen biliyorsundur adını aklımda kalan sahnesini anlatayım:
    bir kız vardı annesinin rüyasında yaşıyor ve onu uyandırmaya çalışıyordu aksi takdirde annesi ölecek miydi neydi tam emin değilim. yalnızca bu aklıma kalmış. lütfen biliyorsan söyle aksi takdirde kafayı yiyeceğim!
    birde bir tane daha çizgi film vardı onda da çocuk elindeki asasına ‘pijama pijama’ diye bağırınca bir haller oluyordu. bunun da adını biliyorsan beni dünyanın en mutlu kızı yapabilirsin!
    şimdiden çok sağğoool :)))

    • hikaruivy dedi ki:

      @hazal: merhaba hazal. şu anda blogger alemi seferber olduk, harıl harıl bahsettiğin çizgi filmi arıyoruz 🙂 biraz daha yardımcı olabilir misin? yıl kaç cıvarıydı mesela? bir de çizimler anime çizimleri gibi miydi, yoksa çocuk çizgi filmi gibi miydi, bunu hatırlayabiliyor musun? bir sonuç bulursam gene yazarım buraya, ama şu an için maalesef bahsettiğin çizgi filmler bana hiçbir şey ifade etmedi 😦

  9. hazal dedi ki:

    2001de sanırım tam olarak inan emin değilim of ya beynimi delicem artık ühühühüüh diyorum ya yalnızca öyle bir sahneyi hatırlıyorum birde sanırım kötü bir kraliçe vardı işte bu kızı yakalamaya çalışıyordu ve bu kızın bir arkadaşı vardı normalde arkadaşı yürüyordu ama bazen ayakları bi şekil olup uçadabiliyordu.. off bu ne ya 5 yaşındaki çocuk bile daha iyi anlatırdı ama kafamdaki çok silik bi anıyı hatırlamaya çalışıyorum o da bölük pörçük 😀 bulamazsan da canın sağolsun önemli değil =)))

  10. eda dedi ki:

    bayıldım harika bir blog . Aylardır uzak doğu özellikle güney kore ile ilgili nette saatlerce geziyorum seni bu gün keşvettim … Takipteyim

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s