2017, açılın ben geliyorum! :D

Haha, başlığın iddialı olduğuna bakmayın. 2017 için temelde tek bir amacım var, hayatta kalmak 🙂 Ancak Bez Cadısı Oyuncu’nun mimine kayıtsız kalamadım ve bu sene de bir liste yapmaya karar verdim. Aslında biliyor musunuz, geçen seneki liste hiç de fena gitmedi: GETEM’e kitap okudum, Süper Bulmaca’ya katıldım ve Bebek Kuzu’yla güzel güzel gezdik. Daha ne olsun? Bu sene başka planlarım var, ancak gerçekleştirmek için kendimi zorlamayacağım. Daha çok sürecin tadını çıkarmaya çalışacağım. Neler mi bunlar? Buyrunuz:

-Öncelikle, acilen kilo vermem lazım! 59 kiloyum laaaan. Hamilelikte 70’e çıkmış ve doğumdan sonra üç hafta içinde 59’a düşmüştüm zaten. Sonra 58, hatta 57’yi gördüm ama aburcuburu abartınca 59’a takıldım kaldım. Yaza kadar 55’e dönmem lazım. Yalnız çok iradesizim, şeker-çikolataya hayır diyemiyorum. Bir de bebek kuzuyla yemek yemek hala bir meydan okuma; ne yediğimi ne kadar yediğimi takip edemiyorum; resmen arada ondan fırsat buldukça Allah ne verdiyse tıkıyorum ağzıma. Eh, porsiyon kontrolü falan hak getire tabii… Dur bakalım, bu işi ciddi anlamda ele almam lazım.

-Yogaya başlayacağım. Ama bir spor kulübüne falan gidemeyecek kadar tembelim 😛 Evde internet kanalları takip edeceğim. Haftada iki kere yarımşar saat ayırabilsem süper olur, ama haftada bire de razıyım 😛

-Günde 5 dakikayı dil öğrenmeye ayırmak istiyorum: Fransızca ve Japonca. Fransızcam yıllardır orta seviyede takıldı kaldı, anlıyor ama konuşamıyorum. Memrise sayesinde biraz kelime öğrenip kulak dolgunluğu geliştireceğim. Japonca içinse Rosetta Stone 1. kuru üç senedir bitiremedim. Günde 5 dakikacık ayırabilsem sene sonunda ikisini de hallederim yaw.

-Kızlarla bir kitap kulübü kurma planlarımız var ama ne denli committed oluruz şu anda tahmin etmek zor 😀

-Ve büyük karar: Bu sene tamamlamak üzere olduğum romanımı kitabevlerine göndermek istiyorum. Kitap, 17 yaşında ayrıldığı kasabasına 11 sene aradan sonra dönen bir aktris hakkında. Romantik dram diye tanımlanabilir. Bir kadın romanı, ama erkekler de okuyabilir tabii 🙂 Hangi yayınevlerine göndermem gerektiği hakkında hiçbir fikrim yok; aslında fazla ümidim de yok: Eminim her biri her ay yüzlerce dosya alıyorlardır zaten… Zaten kabul almazsam şöyle 3-5 sene sonra parasını verir ben bastırır, sonra da isteyenlere imzalı kopyasını gönderirim 😀 😀 Eğer aranızda bir yayınevi editörü tanıyan varsa hiç çekinmeden benle tanıştırabilir 😀 😀 Ha bu arada yeni bir Kore tandanslı genç kız hikayesiyle Wattpad’e döndüm (evet, yarı yaşımda kızların hikaye yazdığı wattpad’e üye olmamak için yıllarca direndim ama olmadı, teknolojiye karşı duramadım :P), light ve eğlenceli bir şey; guilty pleasure arayanlar için şuraya link’ini bırakıvereyim: Aya bakmak ister misin? (Evet korkunç bir isim, biliyorum… İsim bulma özürlüyüm de biraz, eheh :P)

İşte durumlar böyle… Herkese musmutlu 2017’ler diliyorum (hoş, bu ekonomik kriz ve terör ortamında nasıl olacak o iş, ben de bilmiyorum. Hepimize kolay gelsin :P)

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı kişisel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

