Yeni yıl projeleri

 

new-years-resolutions-funny

Siz de her yeni yıla girerken “bu sene yapılacaklar” diye listeler oluşturan o naif iyimserlerden misiniz? Ben her sene bu listeyi yapar, sene sonunda ise listedeki pek çok maddeyi gerçekleştiremediğimi esefle fark ederim😛 Yine de insan heves etmeden duramıyor. Zaten yeni yıla girmenin en güzel yanı da içimize serptiği heves kıpırtıları ve yepyeni, tertemiz bir sayfa açıp “bu defa her şey farklı olacak” umudu değil mi? E hadi o zaman bu iyimserlik havası ile bir liste daha yapayım, gerçekleşir gerçekleşmez o çok mühim değil😛 Hem arada belki size de kendi projeleriniz için ilham verici bir-iki şey çıkar😉

Şimdiiiii, üç aylık bir bebe ve ocak ayı ile birlikte dönülecek olan iş arasında ben bu yıl fazla iddialı projelerle gelemeyeceğim haliyle😛 Ama birkaç hoş fikrim var, 2016’nın sağına soluna renkli anılar serpiştirmek açısından faydalı olabilir😉

  1. Bu yıl hem kendinizi ses sanatçısı gibi hissetmeye hem de bir işe yaramaya ne dersiniz? Cevabınız evet’se, Boğaziçi GETEM’e bir kitap seslendirmek için gönüllü okuyucu olabilirsiniz. Şahsen bunu yapmayı çok istiyorum; hem güzel sesim (öhöm) bir işe yarasın diye, hem de evden yapması en kolay iyiliklerden biri olduğu için😉
  2. Siz de benim gibi “Kim Milyoner Olmak İster””En Zayıf Halka” gibi bilgi yarışmalarına başvurup çağrılma yolları gözleyerek helak olanlardan mısınız? O zaman size çağrılma garantili (öhöm, kadınsanız eğer :P) bir TV yarışması tüyosu vericem, pstt, yaklaşın yamacıma: Bloomberg TV’deki Süper Bulmaca isimli süper programa başvurup eğlenceli saatler yaşayabilir, çok tatlı sunucusu ile muhabbet etme şansı bulabilir, hatta başarılı bir çocuk olursanız para ödülüne bile kavuşabilirsiniz. Arkadaşım (son madde hariç) hepsini yaptı, ordan biliyorum🙂 Evet, doğru bildiniz, Aslı‘dan bahsediyorum. Ay kendisini TV’de görünce pek övündük ailecek😀😀 Darısı başıma😀
  3. Kasımda aşk başkadır diye biliriz ama kasımda roman yazmak da başkadır🙂 Kasım ayı “nanowrimo” yani “national novel writing month” olarak kutlanıyor. Kim kutluyor? Onu bilmiyorum (ivit :P), ama bildiğim şey kasım ayı içerisinde 50,000 kelimelik bir roman yazarak şöyle bir yarışmaya dahil olabiliyor ve romanınızı bastırma (ya da bu konuda destek alma) şansına sahip olabiliyorsunuz. Her sene içimde ukdedir, bir yıl mutlaka ben de deneyeceğim! Neden bu yıl olmasın? (İç ses: Hıı, minnak bebek ve verilecek dersler arasında bir ayda o romanı tamamlamak biraz sıkar Hikarucum, ama neyse, hevesini kırmış gibi olmiyim şimdi…)
  4. Tamam, belki bir önceki madde biraz fazla iddialıydı🙂 Ama kitap okuma konusunda iddiasız olamiyceğim. Okumak bizim işimiz🙂 Bu sene değişik bir reading challenge’a dahil olmak istiyorum. Mesela şu neden olmasın? Ya da şu? Aslında bir kitap kulübüne üye olasım var, ama buluşmalara düzenli olarak gidebileceğimi sanmıyorum. Neyse, o işi biraz erteleyip bu yıl da kendi başıma kitap okumakla yetineceğim.
  5. Yine senelerdir içimde ukde olan Avrasya maratonuna bu sene… de katılamam heralde😛😛 Neyse, buraya yazmış olayım, belki gaza gelir, halk koşusuna gideriz ailecek🙂
  6. Fırsat buldukça sinema ve tiyatroya gidilecek, yurtiçi gezmelerimizde ise bu sene Bursa ve Eskişehir var sırada, ama bu konularda kendime bir hedef koymuyorum; sonuçta bebek kuzunun keyfine bağlıyız🙂
  7. Son olarak bir kısa film çekmek istiyorum bu sene. Aslında birkaç senedir düzenli olarak istiyorum ve yapamıyorum😛 Çok amatör bir şey olabilir, sorun değil, yeter ki bir anı olarak kalsın bize😉 (Olmadı sene içinde çektiğim bebek kuzu + Daichi kedisi videolarını kırpar birleştirir öyle bir film yaparım, ne de olsa bebekler ve kediler her zaman iş yapar! :D)

İşte böyle… Sene sonunda hangilerini yapabilmişim gelir bakarım, sizle de paylaşırım. Ama hiçbiri olmasa bile inşallah sevdiklerimle geçireceğim, onlarla güzel anılar paylaşacağım bir sene olur; en önemlisi de bu zaten. Sizin 2016’nızın da aynı şekilde sevgi dolu, mutluluk dolu, ve olabildiğince verimli, rengârenk bir sene olarak geçmesini dilerim. Herkese kendi projelerinde başarılar😉

new-years-resolution-be-more-awesome

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı Genel, kişisel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yeni yıl projeleri için 6 cevap

  1. Oh Yoon Joo dedi ki:

    Mutlu bol projeli bir yıldan payımıza düşecekleri bekliyoruz o zman blog kuzusu :3
    ben de bu listeleri senden görüp listeleniyorum😀 Şaka gibi ama 2015te listenin kendimce en keyfli kısımlarını yaptım darısı 2016’nın başına yıhyıhyıh Bakiiiim Evlensem mi kız bu sene ne diyosun, ev kuzusu beslemek akıl karı mı? Alim mi bende b tane😛

    • hikaruivy dedi ki:

      oww süpersin şekerim, zaten ne kadar çalışkan olduğunu blogu hiç boşlamayarak gösteriyosun😉 hımmm, demek ufukta evlilik var, bak sen saman altından su yürüten cadıya! kimmiş bu yakışıklı müstakbel ev kuzusu?😉 (inşallah daniel’e benziyodur, heheh) bana sorarsan evlen derim valla, çileleri yok değil ama güzel yönleri de çok, her canlı tatmalı😀 ayrıca senin gibi bikaç minik cadı daha dünyaya gelse fena mı olur, ülke şenlenir!😀😀 öperim canım, mutlu seneler ^^

  2. köroğlu dedi ki:

    Unni selam! Uzun zamandir bloglara bakamiyordum. Bugun bir baktim neler neler olmus. Oncelikle cok cok tebrik ederim kucuk hanimin gelisini. Cok sevindim🙂 Allah anali babali buyutsun.
    Projelerin de cok guzel, simdiden basarilar. KIsa film guzel de senin su hikayelerin cekilse keske.. Inan, arada aklima geliyor. Ah, niye kimse kesfetmedi diyorum😉
    Sevgiler, iyi seneler!

    • hikaruivy dedi ki:

      teşekkür ederim tatlım, çok naziksin🙂 bırak hikayeler keşfedilmesin, zamanında biz bize okuyup eğlendik ya, o bana yeter🙂 sen nasılsın, inşallah hayatında her şey yolundadır. öperim, sevgilerimle ^^

  3. Canan dedi ki:

    Blogunuzu 3 yil once my lovely roommate hikayenizden bulmustum ve hikayeyi tam 1 günde bitirmistim hala tadi damagimda🙂
    3 yil sonra birden aklima geldi tekrar sayfanizi acip okudum baya bildigin huzunlendim.😆
    Tekrar hikaye yazacak misiniz ?😁
    Bu arada kiziniz olmus Allah bağıslasin

    • hikaruivy dedi ki:

      çok teşekkür ederim, eheh mahcup ettiniz🙂 tekrar hikaye yazmam iş-güç-çocuk üçgeninde biraz zor görünüyor, ama hayat bu, belli olmaz😀 arada bir bloguma beklerim, sevgiler😉

Bir Cevap Yazın

