Mimi mimi mimi mimilerine

Müflis bezirgân eski defterleri yoklarmış ya, yazı konusu bulamayan ve kendisine aralık ayında 10 yazı yazma sözü veren Hikaru da dönüp kimler kendisini mimledi diye bakarmış🙂 Valla bir zamanlar bir dolu mim gönderilmişti tarafıma, ama şimdi kimlerden neler gelmişti bulamıyorum iyi mi… Neyse ki zamanında LoverK’nın yolladığı “Siz hiç…?” mim’ine başlayıp taslaklara atmışım; şimdi onu günyüzüne çıkarmanın zamanıdır. Bu arada ilk yazdıklarıma baktım, güzel güzel cevap vermişim, ama bu günlerde gıcıklığım üzerimde, işe eğlence katma amaçlı biraz uyuzlasşmış olabilirim, lütfen kusura bakmayın.

Siz hiç gerçek aşk nedir bildiniz mi?
-Bilmiyorum🙂 Bildim mi bilmiyorum. Aslında ben her şeye aşık olabilirim de, genelde kısa sürer🙂 Yalnız şöyle bir şey var, geçenlerde kardeşimle konuşurken “sen hiç kendinden vazgeçecek kadar birini sevdin mi?” dediği zaman “yooo??” diye yanıtlamıştım. Cidden, adına ister bencillik, ister fazla güçlü bir ego deyin, ama her zaman ilk sıraya kendi isteklerimi, kendi mutluluğumu koymuşumdur. Bunu Sofi’ye söyleyince bana cevabı: “O zaman sen hiç aşık olmamışsın” oldu. O öyle diyorsa öyledir🙂 (Sen üstüne alınma kuzu bey, ben böyleyim :P)
Siz hiç acı çektiniz mi?
-Acı çekmeyen insan mı olur? Bu dünyaya acı çekmeye geldik, arada da reklam arası dizi izler gibi birkaç dakika mutlu oluyoruz işte…
Siz hiç insanların taa gözlerinin içine baktınız mı?
-Cık, öyle yapınca âşık oluyorlar, höff:/

Hikaru salıncakta (temsili)

Hikaru salıncakta (temsili)

Siz hiç salıncakta sallanıp bulutları yakalamaya çalıştınız mı?
-Hayır, hiç o kadar mal bir çocuk olmadım sanırım:/ Ben genelde dünyayı ele geçirme planları yapıyordum (bkz. yandaki resim)
Siz hiç ayağınız takılıp düştüğünüzde kendinize bayılana kadar güldünüz mü?
-Mal mısın ablacım? Ben o sırada sıyrılan dizimin acısından bağıra çağıra ağlamayı tercih ediyordum genelde:/
Siz hiç parmak yarışı yaptınız mı?
-O ne ki acaba? Birbirinin parmağının üstüne bastırma yarışmasından bahsediyorsan evet, kuzu beyle sık sık oynar ve hep yenilirim (but in my defense, parmakları benimkinden çook daha uzun:/ )
Hikaru (temsili)

Hikaru dalma çabasında (temsili)

Siz hiç kafanızı su dolu bir kovaya koyup nefesinizi ne kadar tutabileceğinize baktınız mı?

-O işi denizde/gölde yaptım, sayılır mı? (Ayrıca son derece düşük akciğer kapasitem olduğu için su içinde yirmi saniyeden fazla kalamıyorum :/)
Siz hiç ruh çağırdınız mı?
-Hayır. Metafiziksel olaylardan tırsarım üstünüze afiyet…
Siz hiç altın günü yaptınız mı?
-Ay Allah yazdıysa bozsun! O günler yok mu o günler, bir sürü çok konuşan tombul teyzenin ve sürekli ağlayan misafir çocuklarının evi doldurması yüzünden çocukluk günleri kabuslarımdandır!
Siz hiç pamuk şeker yerken elinize gözünüze bulaştırdınız mı?
-Parmaklarıma çok bulaşır, ben de cuk cuk yalarım (evet, bu yaşımda dahi)
Siz hiç bir gece yarısı uyanıp sevdiğinizin (kim olursa olsun) nefesini dinlediniz mi?
-Genelde horlamasını dinliyorum:/Hikaru'nun kocası ve kedisi (temsili)
Siz hiç saatlerce köpük banyosu yaptınız mı?
-Hayır, hayatımda hemen hemen hiç küvet kullanmadım. Bi kere o kadar su doldurmak su israfı ayol… İkincisi, kıçımda soğuk bir taş olması duygusu hoşuma gitmiyor, üşürüm ben😛 (ayrıca alafranga yerine alaturka tuvalet tercih ederim, yine aynı sebepten :P)
Siz hiç çimlerin üstünde çıplak ayak yürümenin zevkini yaşadınız mı?
-Ohoooooo, hem de ne biçim! Siz hiç ODTÜ’nün çimlerini gördünüz mü diyorum ben de cevaben🙂
Siz hiç yağmur altında çılgınlar gibi koştunuz mu?
-Bu da çok defalar oldu. Sucuk gibi olana kadar ıslanmayı çok severim be..
Siz hiç bir günü hayıflanmadan geçirebildiniz mi?
-Evet, prensip üzre genellikle öyle yaparım.
Siz hiç sesiniz kötü olsa bile bir şarkıyı bağıra bağıra söylediniz mi?
-Sesim güzeldir, ve evet, çok kereler🙂
Siz hiç kendi takımınız yense bile karşı takımla alay etmeden medenice tebrik ettiniz mi?
-Karşı takım çok gıcık olmadığı sürece kibarlığımı korumuşumdur, bu böyle biline🙂
Siz hiç yardımlaştınız mı?
-Hıı? Arkadaş beni uzaylı zannediyo sanırsam? Yardımlaşmadan yaşanır mı ayol?
Siz hiç saatlerce beklemenize rağmen acelesi olduğu her halinden belli olan birine yerinizi verdiniz mi?
-Kibarca rica eden herkese sıramı vermişimdir.
Siz hiç cep telefonunuzu evde bırakıp dışarı çıktınız mı?
-Sürekli yaparım, arayanlar genelde sinir olurlar:/
Siz hiç ”etraf ne der” diye düşünmeden bir kez olsun rahat hareket ettiniz mi?
-Evet, sarhoşluğun en sevdiğim yanıdır🙂
Siz hiç gönlünüzce yaşayabildiniz mi?
-Çok kereler. Bunun için minnettarım.
Mimin aslı böyle değildi, herkes kendi sorusunu hazırlayıp bir sonrakine paslayacaktı ama ben soru cevaplamayı daha eğlenceli buldum🙂 Ama hadi elim değmişken birkaç soru da ben patlatıvereyim:
-Siz hiç rüyanızda rüya gördüğünüzü fark ettiniz mi? Sonrasında ne yaptınız?
-Siz hiç evde kimse yokken müziği sonuna kadar açıp deliler gibi dans eder misiniz?
-Siz hiç bir yerlerinizi kırdınız mı? Nasıl oldu bu iş?
-Siz hiç sevdiğiniz bir ünlüyle tanıştınız mı? (Sadece uzaktan görmek sayılmıyo..)
-Siz hiç aynı anda iki kişiyle çıktınız mı? (hehe :D)
Bu mim’i ben de blog okurlarına (aşağıya cevaplarınızı yorum olarak yazabilirsiniz😉 ) ve winpohu, aslı ve egosantrik ve makino‘ya gönderiyorum, hadi parmaklara kuvvet!😉

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı kişisel, mim içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Mimi mimi mimi mimilerine için 3 cevap

  1. Geri bildirim: “Siz hiç…?” – Monolog MiM | Kaktüs Çiçegi

  2. Hatcik dedi ki:

    Çoooook ayıp olucak biliyorum ama ben bu mimi çalarım! 😂😂😂 Hahah fütursuzca üstüme alarak gidiyorum😀 😂😂😇😁

Bir Cevap Yazın

