Bir Anket

funny-pictures-pardon-me-do-you-have-a-few-minutes-to-answer-a-short-survey

Bildiğiniz gibi bu blogda akademisyen kimliğimle değil, fangirl kimliğimle bulunuyor, zaman zaman ergenliğin dibine vuruyorum. Ama Kore dizileri izleyen Türk izleyici profili üzerine yapılan bilimsel bir araştırma için bendenizden yardım istendiği zaman elbette yardım etmeden edemezdim. Sizler de nezaket gösterip bu çalışmaya yardımcı olmak isterseniz aşağıdaki bilgileri doldurup gulfer.tunali@gmail.com adresine gönderebilirsiniz. Herkese mutlu bayramlar ^^

ANKET (İzleyiciler için)

Yaşınız                              :

Cinsiyetiniz                       :

Eğitim Durumunuz           :

Mesleğiniz                         :

 

  1. Ne kadar zamandır internet üzerinden Kore dizilerini takip ediyorsunuz
  2. Kore dizilerini seyretmeyi neden tercih ediyorsunuz?
  3. Şimdiye kadar kaç dizi seyrettiniz (sayı verilmesi rica olunur)?
  4. Kore haricinde başka Uzakdoğu ülkelerinin dizilerini izliyor musunuz? Cevabınız “evet” ise hangilerini?
  5. Dizileri dublajlı mı, altyazılı mı izlemeyi tercih ediyorsunuz? Neden?
  6. İnternetteki altyazı çevirilerinden memnun musunuz?
  7. Çevirilerde hatalarla karşılaşıyor musunuz?
  8. Ne tür hatalarla karşılaşıyorsunuz?
  9. İzlediğiniz dizilerin çevirilerinde anlamadığınız yerler oluyor mu? Örnek verebilir misiniz?
  10. Çevirmenlerin gönüllü olması sizce çevirilerin kalitesini etkiliyor mu?
  11. Kore ve diğer Uzakdoğu ülkelerinin yazarlarını okuyor musunuz. En çok hangi yazarı seviyorsunuz?

 

 

 

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

One Response to Bir Anket

  1. aleyna duygu dedi ki:

    Anket var heralde korelilerle ilgili ona nasil katilicam bulamadim ama bende sayisiz kore filmi izledim hepsinin hastasiyim ama derslerim icin ara verdim le min ho nun dizilerini izledim en begendigim ise personal taste idi daha fazla izliycem nasip ederse ve seul hakkindaki gezi yazinizida okudum cok begendim seul e gitme gibi bi hayalim yok ama koreli erkekleri sevenlerdenim bende tabi onlarinda hepsi degil hepsi yakisikli olmuyo dediguniz gibi paylasimlariniz icin tesekkur eetmek istedim rastgele denk geldim bu siteye ama sevdim sadece bunu soylemek istemistim kendinize iyi bakin

Bir Cevap Yazın

