Mim: Dizi Karakterleri + Anime Club

Bugün yine “iki mim birden” günümüzdeyiz. İlk mimimiz aykırı blogger Mikalzia‘dan geliyor: En acayip dizi karakterleri. Bu mim’i yaklaşık yüz yıl önce Miri Elenda’da görüp ağzımın suyu akarak okumuştum, sağolsun Mikalcim de bana paslamıştı ama ben tembel insan yazma işini işte bu zamana kadar bıraktım. Bi de orijinali anime karakterleri ile ilgiliymiş, o yüzden benim seçimlerim de hem anime hem dizi dünyasından olacak. Lafı daha fazla uzatmadan sıralamaya başlıyorum:

En arada kalmış karakter: Aslında Kore dizilerinin esas kızlarının yarısı böyledir; topaç gibi bir o yana bir bu yana döner hepimizi ekran başında sinir ederler! Ama en çok sinir olduğum isim olarak Geum Jan Di’yi seçiyorum ben. Kızın diziye giren her oğlana istisnasız bir kez gönlü kaydı, ne Ji Hoo bıraktı ne Jae Ha, lan olum olunur olunur da bu kadar da abazan olunmaz yav…

En Narsist Karakter: Goo Joon Pyo’nun üzerine tanımam! Belki bi de Cha Chi Soo onunla yarışabilir:

En Manyak/Sayko Karakter: Death Note’un Kira’sı ya da Full Metal Alchemist’in kendi kızını Chimera’ya dönüştüren manyak doktoru bu kategoride sayılması gereken insanlar. Manyak ama şeker altbaşlığında ise Tonari no Kaibutsun’un Haru’sunu sayabilirim.

haru

En Dibimizi Düşüren Karakter: Buraya yaklaşık 34898029802 isim yazmam gerek! Ama ilk aklıma gelen isim olan kıymetlimisss Gong Yoo’nun tüm karakterlerini sayabilirim, en başta da Han Kyul tabii 🙂

En Mazoşist Karakter: Kokoro no Connect’in mazoşistin kelime anlamını yaşayan Taichi’si bu kategoriye örnek verilebilir 🙂 Ya da Rose of Versailles’ın ezik çocuu André. Tabii “severek ayrılalım / aşka hasret kalalım” deyü deyü gezen gerizekâlı Koreli âşıklar da bu bölümde sayılabilir. Mesela A Love To Kill’in iki âşığı bence mazoşistin ve gerzeğin önde giden bayrak sallayanlarıdır!

alovetokill

En Sempatik/Tatlı Karakter: Bu kategori için Hana Kimi’nin dünya tatlısı Nakatsu’su ile SKKS’den benim biriciğim lolipop şekerim Yeorim’i alıp baş köşeye oturtuyorum, altlarına da minder veriyorum.

nakatsu

En Gıcık/Sopalık Karakter: Rooftop Prince’in Se Na’sı mı desem… Yoksa Scent of a Woman’ın Im Sae Kyung’u mu… İkinci kadınların hemen hepsi bu kategoriye girer.

Aile durumu en karışık karakter: Ben pek öyle entrikalı dizi izlemediğimden Sakamichi no Apollon’un Sentauro’su ilk aklıma gelen isim oldu. Ama Baker Kim Tak Goo’da da tuhaf bir şeyler dönüyordu, adamın kendi gayrimeşru çocuğu aileden uzak büyürken kendinden olmayan çocuk varisi oluyordu filan bişeyler… İlk bölümlere tahammül edemediğim için ilişkileri asla çözemedim ama buraya bir not düşelim.

En komik/eğlenceli karakter: Yeorim! Bunca dizi seyrettim, hâlâ üstüne tanımam! Bi de Nakatsu var tabii. İkisi de şirinler şirinidir. Kendilerini az önce oturttuğum koltuklardan indirip fırına gönderir, sonra da afiyetle yirim 🙂 (Aşağıdaki Yeorim gif’ine tıklayınca göz kırpıyor 😉 Lütfen salyalarınızı bilgisayara akıtmadan bakın, ayrıca o BENİM! 🙂 )

yeorim

En zeki karakter: Sherlock, House ve Patrick Jane. Bu üçü bir araya gelse kim kimi döver, çok merak ediyorum 😛

En Süpermen/Yiğit Karakter: Valla bizim ilk gençlik çağlarımızda bir Deliyürek vardı, o olur mu ki? Asajsadjajsd neyse neyse, nispeten yeni sayılabilecek isimlerden yapalım seçimi: Şiti Hantır’ımız Lee Min Ho’muz son yılların süper kahraman Koreli açığını tek başına dolduruyor.

???????????

İkinci mimimiz Meli‘den geliyor, animeler üzerine. Buyrunuz soru ve cevaplar:

1. Hangi tür anime izlersiniz?

Ben shoujo’cuyum arkadaşlar. Aslında josei’ciyim ama josei vaaaadı da biz mi içtik?? Bu türden anime, hele de kalitelisi o kadar az görülüyor ki ben de mecburen biraz daha olgun insanlara yönelik (en azından içinde gerizekâlı kız karakter barındırmayan) shoujo’lara yöneliyorum. Tabii romance, drama, slice of life, ve reverse harem’e de olmaz demem.

2. Animelerde top 5’iniz nedir?

Sizi şu yazıya alalım.

3. Göz koyduğunuz 5 kız karakter

Göz koymak derken?! En sevdiğim anime karakterleri için (hem kız, hem erkek) şu yazıya lütfen.

4. Göz koyduğunuz 5 erkek karakter

Cevabı bir önceki soruda 😉

5. Cosplay partisine gidecek olsanız Cosplay’ini yapacağınız 3 karakter

Ovvvv, zor soru. İçimdeki aşüfte Death Note – Misa dese de gerçek hayatta buna cesaret edemeyeceğimi iyi biliyorum 🙂 O yüzden daha ılımlı seçimlerle şunları seçiyorum: Rose of Versailles-Oscar, Avatar the last airbender-Katara ve Kuragehime-Koibuchi Kuranosuke (evet, erkek, ama kız kılığında geziyo 😛 ayrıca bakınız burda yapılmışı var 🙂 http://www.amazonmandy.com/JellyfishPrincess.html)

6. Kesinlikle animesi yapılmalı dediğiniz 3 manga?

Hımm, işte burda çuvallıyorum, ben manga okumam. Sonunu çok merak ettiğim Skip Beat ve Nana’nın mangalarını takip etmeye çalışmıştım ama asla sonuna kadar gelemedim. Özellikle bilgisayar ortamında manga volümleri takip etmek, scroll down yaparak resimleri incelemeye çalışmak kadar sıkıcı bir şey yok… O yüzden kısaca “bilmiyorum arkadaşım”

Mim’i kim isterse yapsın canlar, herkese benden açık çek 😉

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı anime içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Mim: Dizi Karakterleri + Anime Club için 6 cevap

  1. fix dedi ki:

    Merhaba Hikaruivy. Geçen gün (kendi kendime) kulaklarını çınlattım:) (niye olduğu yorumun sonunda). Ne zamandır bloguna girmediğim aklıma geldi. Hoş bir yazı olmuş. Yeorim’i görünce eski tasasız günlerimi hatırladım. O zamanlar daha boş olduğum için, bir haftasonunda bir dizi bitirirdim. Yeorim bence de en eğlenceli dizi karakterlerinden. Bileklik gibi birşeyi, bir oyun çevirip, kötü karakterden geri aldığı sahneyi hatırlıyor musun? Sonra “işte ben” diye triplere girmişti. Çok gülmüştüm. Diğer aklıma gelen komik karakterler; Coffee house’taki ve Protect the boss’taki esas oğlanlar, Hotaru no hikari’deki kız (isimlere bakmaya üşendim). Daha çok var da, uzatmayayım. Son soruya da müsadenle maydanoz olayım. Manga çok okurum ama animesi yapılsa deyince aklıma gelen ‘Strobe edge’ oldu. Kulağımı niye çınlattın dersen, geçmiş yazılarından birinde lisede sana takılan birinden bahsetmiştin. Komik bir yazı olduğundan aklımda kalmış. Geçen okuduğum bir mangada aynı öyle bir sahne vardı. (Hanakimi to koisuru watashi ch 1/ pg 21 ) Kız onu reddedip sarışın tipe aşık oluyordu:) Manga sarmadığı için bıraktım ama o kısmı sana ithaf ettim.

    • hikaruivy dedi ki:

      merhaba fix, uzun zaman sonra hoşgeldin 🙂 yeorim yaa, onun kendini beğenmiş halleri bile bir başkaydı! 😀 coffee house’ın çatlak yazarıyla PtB’nin sorunlu ama gene de kendini beğenmiş esas oğlanı da cidden bütün kibirliliklerine rağmen çok sevimli ve eğlenceli karakterlerdi, çok iyi hatırlamışsın. hotaru zaten en sevdiğimiz kızlardan, himono-onna’ların efendisi 🙂 strobe edge’i bir ara indirmiş ve okumaya niyetlenmiştim, ama manga okuma özürlü olunca bu planı bi türlü gerçekleştiremedim maalesef… ama animesi yapılırsa izleyeceğim, söz 😉 “Hanakimi to koisuru watashi”nin de animesi çıkarsa mutlaka haber ver, beni çağrıştıran kızı çok merak ettim, haha 😀 😀 teşekkür ediyorum yorumun için 😉

      • fix dedi ki:

        Hanakimi..’nin hepsini okumadım. Sadece belirttiğim sayfasına mangafox’tan bakarsan ne kastettiğimi anlayacaksın 🙂 Aslında o yazının altına yorum olarak yazacaktım ama başlığını hatırlayamadım. Manga okumaya karşı benim de önyargım vardı ama o da bağımlılık yapıyor söyleyeyim.

      • hikaruivy dedi ki:

        valla baktım ve aynen bizim durum olduğunu gördüm 😀 ah ama maalesef bizimkine müdahale eden öyle yakışıklı bir serseri yoktu 😛 😀

  2. fcelik dedi ki:

    Merhaba,
    Rose of Versailles türkçe tublajlı versiyonunu arıyorum. Nasıl bulabilirim yardımcı olabilir misiniz?

    teşekkür ederim

Bir Yanıt Bırakın

