Yaşamdan Kareler – 2

Bu aralar biriken fotoğraflardan bir demet… (Ayrıca not: bir süre buralarda olmayacağım. yorumlara cevap veremezsem kusuruma bakmayın😉 )

Burası, iki ay öncesine kadar yaşadığımız yerden bir görüntü. Sağdaki tuğla bina öğrenci yurtları. Soldaki prefabrik yapılarsa couple house’lar; master ve doktora öğrencilerine tahsis ediliyor. Fotonun en sağında, okula ait stadyumun scoreboard’u görünmüş (in the tabele :P) Aşağıdaki gölge bilin bakalım kime ait?😛

Doğayla baş başa, güzel yerler buralar… Bakınız karahindiba çiçeği üflüyorum (şeytan tüyü de derler buna galiba, en azından ben diyorum😛 :P)

Burası da sıkça bisiklet sürdüğümüz bir patika:

Buralarda tavşan, kokarca, porsuk ve geyik görmek sıradan bir olaydır. Şu ufaklık da merdivenin altını oyup kendine yuva yapmış:

ABD’de araba arkasına yapıştırılan aile bireylerini (kedi ve köpekler de dahil!) gösteren çöp adamlar çok moda. Mesela bu ailenin iki kızı, üç kedisi varmış! (Ve çıkartmaları Disneyland’den almışlar🙂 Bilin bakalım nasıl anladım?)

Öğrenci milleti boş duvar bulunca boyamayı pek seviyor!

Şimdi de Uzak Doğu marketine geçelim: Bu meyveyi tanıyana yüzbin lira vereceğim!😛

Peki ya bu çorbaların ne aromalı olduğunu anlayabilen var mı?😉

Bu nasıl lolipop azizim?!

Salyangozlar!

Şu bubble tea’yi (tapioca çayı da diyorlar, Türkçe’si inci çayı) çok seviyorum🙂 Fekat tapioca’dan yapılma “inci”ler pipetten çok hızlı geçerse boğazınıza kaçabilir, aman dikkat!🙂

Bir tane de “American Museum of Natural History” fotoğrafı koyalım. Tabii ki bizi en çok ilgilendireni ekliyorum, yani eski Kore evlerini ve tarihi kıyafetler içindeki erkek ve hanımı modelleyen bir foto:

Bu da son foto: Dergiden falan alınma değil, ben kendim çektim😉

Bilin bakalım burası neresi? ;)

Bilin bakalım burası neresi?😉

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı ABD, Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yaşamdan Kareler – 2 için 10 cevap

  1. Deniz dedi ki:

    Hikaru,
    Nereye kaçıyorsun ya! Uzun sürmesin ara lütfen.Yorum bırakamasam da, yazılarını dört bekliyorum ben 😦 Ayrıca meyveyi biliyorum ben bizim ram butan işte, yazık parana😀

    Hoşçakal, kendini çok özletme…..😉

    • hikaruivy dedi ki:

      🙂 Taşınma-yerleşme-işe başlama telaşları olacak canım, yoksa ben de yazmadan duramam aslında… İnternete ulaştığım en kısa sürede yine döneceğim, söz😉 Ayrıca “bizim ram butan” ha, vay arkadaş sen Çin’in neresindensin, içinden mi?😀 Ama sözüm söz, banka hesabını gönder hemen havale geçiyim, ehuehe😀 Öperim canım ^^

  2. Peri dedi ki:

    Hikaru çok güzel bir yerdeymişsin. Ben doğal ortamları çok severim ve bana kalırsa ders çalışmak miçin en uygun yerlerden birisiymiş. Burada vur patlasın çal oynasın. Plan yapmaktan ders çalışmaya vakit bulamıyorum.😄 Şaka şaka ayarlıyorum ikisini de.🙂

    Umarım Türkiye’de görüşürüz. Ankara ya da İstanbul benim için ikisi de gidebileceğim yerler…

    • hikaruivy dedi ki:

      kesinlikle öyle canım, çok güzel yerlerdi. ama ders çalışma konusunda bir şey diyemiycem, can sıkıntısından çalışabilirsin ama bazen fazla sıkıntılı olunca pek öyle olmuyor😛 en güzeli seninki gibi renkli bir yerde yaşayıp dengeli gitmek olmalı. tabii iradeniz yeterince güçlüyse!😀

      o zaman türkiye’de görüşürüz diyorum😉 sevgilerimle canım ^^

  3. besra dedi ki:

    Yaşadığın yer çok güzelmiş artık İstanbullusun🙂 ben en çok o meyvayı merak ettim neki o?
    lolipopta kafam kadarmış🙂 o çorbadaki aromalar soya fasulyesi birde kırmızı bibermiş gibi geldi bana🙂

  4. Mrym dedi ki:

    Hikaruivy, canım o kırmızı mevyeyi bende biliyorum. O kabuğu, içini soyuyorsun beyaz jelimsi bişi içi pek hoş değil; şeffaf gibi ala yine de içini göstermiyo; içindeki çekirdeği de badem resmen😀 Biliyorum onu hahaha tropikal bi mevye; tanzanya tarafında da yetişiyo😀. Ne güzel yerlerde yaşıyorsun sen ya. Kıskandım seni, çatlayacam ha😀

  5. O yolda bisiklet sürmeyi ben de istedim yürümek de olur hatta yolun bir ucunda oturup yolun diğer ucuna doğru bakmak da olur evet doğru düz yol görmeyeli de epey oldu.🙂

    Bir de şu var:
    Rambutan İçerdiği demir minerali sayesinde vücutta hemoglobin oluşumuna yardımcı olur. Demir seviyesi düşük olduğunda kırmızı kan hücreleri yeterince oksijen taşımayacağı için hücrelerimiz düzgün bir şekilde çalışmazlar.miş miş miş bkz google🙂

    • hikaruivy dedi ki:

      doğru düzgün yol görmeyeli çok olduğuna göre metropol insanısın sen de🙂 ben epey bi süre taşrada yaşadım, bakalım metropol hayatına alışmak nasıl olacak? rambutan hakkındaki bilgiler için de teşekkürler😀😀

  6. metropolden değil de karadeniz kıyılarında yaşıyorum bir kaç yıldır her taraf yokuş🙂

Bir Cevap Yazın

