A-acayipsin

“Acayip sorular” mimini yapmayan bi’ ben kaldım galiba. Sevgili Galaxy teee ne zaman mimlemiş idi beni… Yok arkadaşım, cool takılmaya falan çalışmıyorum, ekmeğimin peşinde koşarkene bloga ayıracak vakit kalmadı. Evet ya, siz “ihihi, hikaru çok şekeeeer…” derkene ben aynen şöyle idim:

Neyse, şimdi işler güçler kesinleşti, kafam rahat… Gelelim mim’deki o çohacayip sorulara:

1.Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?

İşi gücü bırakır, kendimi yazmaya, gezmeye ve dua etmeye adardım. Çok sıkıcı oldu ama böyle 🙂 Kafamda “bir gün yazacağım!” dediğim milyon tane roman fikri var; en çok da onları gerçekleştiremeyeceğime yanardım galiba (fakat yine de içlerinden en çok umut vaad edeni seçip geceli gündüzlü 1-2 ay yazar, bitirirdim… maksat dünyaya benden bir hatıra kalsın… ayrıca mirasçılarım “dünyaya doyamadan göçüp giden gencecik (!), güzeller güzeli (!), dâhi (!) kızcağızın son günlerinde yazdığı roman!” diye lanse edilecek olan romanın satışlarından epey bi’ para kazanırlardı sanırım: hâlâ eksik olan birikimimle ve doğru dürüst araştırma yapmadan iki ayda yazılan bir romanın matah bir şey olacağını sanmıyorum ama Türk halkı ajitasyon sever ne de olsa, ona güveniyorum… hadi yine iyisiniz kuzu bey ve sophie hanım, ölürken bile sizi düşünüyorum bee :P) Gezmelerim ise işte Avrupa, Kore, Japonya falan… Paraya kıyıp Bigbang’in Seul’deki konserine gitmek de fena fikir değil…

2. Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?

Bu noktada sevgili sağbeyin’den gelen şu mim‘i de hatırlatmak istiyorum. O yolladığında da uzun uzun düşünmüş, ama çok bariz bir takıntımı bulamamıştım. Belki, çalışırken sürekli olarak saçımla oynamam (bunu yaptıkça daha iyi düşünebiliyor gibi hissediyorum :P) takıntı olarak sayılabilir (belki değil, öyle…). Bunun dışında bir miktar “control freak”lik var bende, yani işler planladığım gibi gitmeli, plandan en ufak bir sapma bile beni acayip gıcık eder… Fobilerime gelince; hımmm, böcekler, yılan ve çıyanlar en büyük fobilerim arasındadır. Mümkün olsa öldüğüm zaman o yılan çıyanlar arasında gömülmek yerine yakılmayı tercih edeceğim ama dine uygun değil diye gözüm yemiyor :/

3.Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız ?

Ağlardım. Çok depresif bir durum yav… Bari kuzu bey kalsaydı yanımda, ya da kardeşim, ya da Joong Ki (ama Seul’de değil burnumun dibinde bi yerlerde olsun ki yaşadığından haberdar olayım; yoksa nasıl buluşucaz, o da ben de uçak kullanmayı bilmiyoruz!) Neyse… Ağlamam geçtikten sonra kalkar karnımı doyurur, sonra da o şehir senin bu şehir benim gezmeye başlardım. Başka insan var mı diye arar dururdum. Geçtiğim her yerdeki en ünlü yapıya da “hikaru was here” diye not düşerdim (evet, serde Türklük var tabii… Ayrıca bu noktada mitoz bölünmeyle çoğalamayacağıma göre yemişim kültürel mirası falan…)

4.Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?

Japonya. Deli caponlar herkesten çok ilgimi çekiyor, ayrıca azıcık da olsa Japoncam var, belki geliştirme fırsatı bulurum. Ordan da Kore’ye geçerim, sonra batıya doğru geliriz işte…

5.İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?

Ben de mikalzia gibi anlıyorum bu soruyu: “Herhalde bokum gibi tipi ya da karakteri olmasına rağmen şans verdiğiniz erkekler/kızlar’ın sayısı soruluyor.” Ahaha, güzel yorum! 😀 Ve soruyu böyle yorumlayınca cevabım “sıfır” oluyor. Çünkü öhöm öhöm benim standartlarım fazlasıyla yüksektir; mümkün olsaydı bekar günlerimde boynuma şu yazıyı asıp gezecektim: “aynı anda hem zeki, hem yakışıklı, hem de iyi bir insan değilseniz ne kendinizi ne de beni yorun sevgili erkekler…” Bu durum hayatım boyunca böyleydi; o yüzden çok sayıda ilişkim olmadı. Ha, ama ilk anda zeki/yakışıklı/iyi kalpli (yani bence prens) görünüp de sonradan kurbağa olduğu ortaya çıkan sevgililerim olmadı mı, oldu elbette… Onların sayısını sorarsanız 2 derim: Birini şıp diye, çıkmaya başladığımızın haftasında çözmüştüm ama diğerinin kurbağa olduğunu anlayana kadar epey zorlandım, hatta bu saflığım 2 güzel yılıma mal oldu (böhü) 😛

6.En son yaşadığınız küçük düşürücü, unutamadığınız olay ? 

Ben rezillikler kraliçesiyimdir, sık sık saçma sapan rezil olma durumları yaşarım. (Hatta şu yazımda bazılarını anlatmıştım.) Ama genelde güler geçerim, fazla kafaya takmam… En son rezilliği geçen hafta bir iş görüşmesinden dönerken yaşadım: Servisle şehir merkezine inmiş, eve yaklaşmıştım; ben de “müsait bir yerde inebilir miyim?” diyerekten ayağa kalktım, ön kapıya doğru ilerlemeye başladım. Ama gerizekâlı şoförün o anda ani bir fren yapacağı tuttu! Ben de zaten topuklu ayakkabılara alışık olmayan bir bünye olaraktan dengemi kaybettim ve ön koltuktaki amcanın tekinin üstüne devrildim! Amca dediğime bakmayın, 40’lı yaşlarda bir adam işte… Neyse, gayet mahcup bir şekilde özür falan diledim, zaten amca da “önemli değil” diye sırıttı (ona da ayrı sinir oldum 😛 :P) İşte böyle saçmalıklar sıkça başıma gelir; Koreli olsam romantik komedilerin sakar esas kızı olabilirmişim be ya 😛 😀

neyse ki clinton kadar rezil olmadım hiç :P tıklayın görün :)

neyse ki clinton kadar rezil olmadım hiç 😛 tıklayın görün 🙂

7.Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ? 

Teleport aletim, büyülü saatim, ve evcil ejderham. Pöfff, hayır tabii ki de: Sıkıcı bir hayatın sıkıcı gereksinimleri olan cep telefonu, anahtar, cüzdan (ya da kimlik+para).

8.Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ? 

Yav üç gündür bu soruyu düşünüyorum ama içime sinen cevabı bir türlü bulamadım… O yüzden Harry Potter evreninde karar kılayım ben gene. Biraz ürkütücü bir dünyaydı; ölüm yiyenler falan; ayrıca seçmen şapka beni kesin inekler mekânı Ravenclaw’a atardı ve bütün aksiyonu kaçırırdım 😛 😛 Olsun, gene de gazetelerdeki o hareket eden resimleri, Quidditch turnuvalarını görmek bile güzel 😉

9.En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ?

Ne kadar süre ile gideceğimizi iyice bir öğrenirdim: Birkaç günlüğüne ise iyi, sorun yok Houston. Ama birkaç sene ortalıklardan yok olacaksam kusura bakmasın, arkadaş hatrına çiğ tavuk bile yerim (yemişliğim vardır… beceriksiz hatun pişiremediydi…) ama bu durumda öncelikle sevenlerimi ve kendi hayatımı düşünmek zorundayım: Arkama bile bakmadan kaçarım uzaylı Zekiye’den.

10.İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?

Uçağa atlayıp Kore’ye gitme, SJK’nin evini bulup onun yaşantısına bir hayalet gibi konuk olma fantezisi karşı konulamayacak kadar çekici… Ama önce görünmezlik süresinin ne kadar olacağını kesin olarak öğrenmem lâzım; sonuçta iş üstünde basılıp SJK’yı tımarhaneye, kendimi Kore hapishanelerine göndermek de var 😛 😛 Ben gene de önce yakınlardakiler ile başlar, çevremdekilere çeşitli eşek şakaları ve sapıklıklar yaparak olaya ısınırdım; hatta belki şaka potansiyelini artırıp haber bültenlerinde “New York’ta açıklanamayan olaylar oluyor sayın seyirciler! Yoksa dünyayı uzaylılar mı bastı??” dedirtecek işlere soyunurdum, kim bilir?

Son olarak bu mim’i winpohu, sağbeyin ve bunu sevdim‘e gönderiyorum. Daha önce yaptıysanız ve gözümden kaçtıysa kusura bakmayın. Sevgiler ^^

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı kişisel, mim içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

17 Responses to A-acayipsin

  1. 11.galaxy.kiki dedi ki:

    bir yıllık ömrü kaldı ülke ülke gezip artık hayatın tadına varmak varken o hayallerinin peşinden koşmaya devam etti yılmadı aylarca oturup roman yazdı böle bi başlıkla yok satarsın sen unni ben söliyim 😀 hahaha çok güldüm o cevabına 😀
    Ahaha mitoz bölünme koptum 😀 Unni şimdi düşündüm de acaba olurmu diyip farklı hobiler edinip uçak kullanmayımı öğrensek hoş böle bir durumda aylarca yürümem gereksede ben yürür giderdim kwang ‘n yanına ya 😀 ay unni her sorunun cevabını okuyup tek tek cevap yazıyorum ay yanından ayıramadığın 3 şeyin cevabını 5 dakika önce okudum hala gülmekten zor yazıyorum ay çok iyi ya 😀 Bak ben ne kadar sürüceğini düşünemiştim görünmezlik olayının 😀 Ama olsun olsun sen yinede düşün bence sjk yi görmek var şimdi 🙂
    ellerine sağlık unni beklediğim gibi muhteşem di 🙂

    • hikaruivy dedi ki:

      Ah ah işte, ölürken bile dünyaya bırakacak miras derdindeyim 😛 😛 “Unni şimdi düşündüm de acaba olurmu diyip farklı hobiler edinip uçak kullanmayımı öğrensek hoş böle bir durumda aylarca yürümem gereksede ben yürür giderdim kwangın yanına ya” Haklısın valla, ama uçak kullanmayı öğretecek adam da yok ki, asajsajksakjak 😀 Yalnız Song Joong Ki’nin dünyada kaldığını bilsem ben de aylarca yürümek artı yüzmek, gemi falan kullanmak vs. her ne pahasına olursa olsun giderim. Boru mu, SJK tek başına kalmış, bana ortak rakip falan da yok, Allaaaah! 😀 😀 Yorumun için teşekkür ederim canım 😉

      • 11.galaxy.2 dedi ki:

        rica ederim unni 🙂 Yazdığını gördüğümde çok mutlu oldum asıl ben teşekkür ederim 🙂 İnternetten herşeyi yapıyoruz öle bir durum olsun arar onunda videolarını bulur öle öğreniriz 🙂 Tekrardan ellerine sağlık 🙂 🙂

  2. makinosev dedi ki:

    Bill amcanın havada uçuşan öpücükleri beni yerlere yatırdı, sonrada askerlik arkadaşı gb omzunu patpatladı hilary’nin ya bittim ben o an 😀 😀
    Dünyada kimse kalmasa sorusunu uyanıklık edip ayıp olmasın diye önce kuzu bey ve sophie hn olaydı demen ve araya joongkiyi sıkıştırıp tüm macerayı onunla yaşaman gözümden kaçmadı 😀
    şu görünmezlik olayının ne kadar süreceğinden emin olmak istemen de çok zekiceydi 😀 biz ki 90larda bununla ilgili bi ton film izledik hepside en absürd anda görünen kahramanlarla doluydu 😀 bu ayrıntıyı unutmaman züpperdi çingum 😀
    ellerine sağlık, sayende yine tüm stresimi attım 😀
    not: iş güç işini halletmene sevindim, artık burdasın heyoo 😀

    • hikaruivy dedi ki:

      Biz Bill amcanın o pozunu izleyip izleyip gülüyoruz, asajsajjaskjakj 😀 Yazık yav, havayı öptü, sonra da bozulduğunu çaktırmamak için askerlik arkadaşı muamelesi yaptı karısına, ajakjsakjak 😀 😀

      Öhöm, hemen ortalığı karıştırmışsın, gözünden hiçbişiy kaçmıyor mirim 😛 😀 Yalnız sen bunu yazınca aklıma Haybeden Gerçeküstü Aşk geldi, orda da benzer bir muhabbet vardı: Yılmaz Erdoğan ve Demet Akbağ dünyada bir felaket olsa, sadece Nicole Kidman’la ya da sadece George Clooney ile kalsalar ne yaparlar onu konuşuyorlardı; sanırım Demet Akbağ’ın karakteri söylüyordu bunu: “George’la birlikte olurum; sonuçta her şey insan ırkının devamı için, başka bi niyetim yok şerefsizim!” Ben de onu diyorum işte, asajajajsakj 😀 😀

      İvit valla bilinçaltımı çözmüşsün sen. Mutlaka o izlediğimiz bolca çizgi filmden falan olmalı, kahramanlar hep de en olmadık zamanda görünür olurdu 😛 Senin de ellerine sağlık canım benim; geçen sefer görüşemediğimize hâlâ üzülüyorum, ama bundan sonra bol bol fırsatımız olacak inşallah 😉

  3. MikalZia dedi ki:

    Bir yıllık ömrün kalmış hala parasını yiyemeyceğin kitabın tirajını düşünüyorsun kardeş . Sen gidersin adın kalır ama sen onu bile göremezsin. O kadar ölü olacan yani öyle söyleyeyim 🙂 Neyse bari, ben gün yüzü görmedim çocuklarım görsün diyerek telif haklarını garantiye al 🙂
    Billicanın hali Hangover’dan şu şahneyi hatırlattı bana ki biz de evde sürekli bununla dalga geçeriz 🙂 http://24.media.tumblr.com/tumblr_lp1njkaXlr1qg17i9o1_500.gif

    En azından Bill gibi havayı öpmemiş o 🙂

    • hikaruivy dedi ki:

      Olsun be yav, ben giderim adım kalsın, dostlar beni hatırlasın 😀 😀 😀 Hangover’daki sahne de iyiymiş, biz gülüyoruz ama acıklı bir durum bi yerde, asajsajsjak 😀

  4. harmonyhalmeoni dedi ki:

    Ahahahaha bayıldım! 😀 Cevapların çok kaliteli olmuş unni, çok eğlendim okurken. 😀 İş güç olayını halletmene sevindim, ben de “unnim twittera niye hiç gelmiyor? niye bloguna pek girmiyor? acaba sorsam mı halini hatrını” derken kitap yazını gördüm, “oh tamam iyiymiş” dedim, şimdi de asıl sebebi öğrenmiş oldum. Başarılar unni, sen en iyisini hak ediyorsun. 🙂
    Verdiğin cevaplar diyorduk dimi asdfgfds 😀 Kitap yazma olayı süpermiş, ama unni gezerken yaz, o daha iyi değil mi? 😀 İnsanlar yazmak için malzeme toplayacağım, ilham alacağım, kişilik analizi yapacağım zart diye zurt diye ülke ülke geziyor. 😀 Bizim neyimiz eksik? 😀 Ah bu arada… :/ Kitapta ilerlemişken format atıldı biliyor musun? 😦 Sen onu bana hotmailden bir daha gönderebilir misin unni? ulaşamadım izine… bir de tam yerinde bırakmışım yani, merakta da kaldım da sormaya çekindim, şimdi kitap dedin diye cesaret bulup söylüyorum.. ^^”
    Kurbağayı ben direk kurbağa diye anlayıp hayvan hakları savunucusuna bağladım aasdfghjhgfdfg 😀 😀 Ah mecazi düşünme yeteneğim körelmiş, oldu mu ama? 😀
    Kuzu bey, Sophie hanım, sonra sjk. 😀 Güzelmiş güzelmiş. 😀 Bu arada Sophie hanım kim oluyor özel değilse? 😛
    Ah bu arada yaşadığın neymiş öyle? :/ Adamın kucağına düştün yani? Ah tam Türk filmi, yok yok Kore dizisi. 😀 😀 Tüü amcaya bak bir de sırıtmış -.- cık cık cık. Dikkatli olmamız lazım unni, benim sakarlıklarım da say say bitmez. 😀
    Görünmezlik işi cidden ben hiç düşünmemiştim o olayı. 😀 Gerçi ben arkadaşların evini basıp Kore dizisi açıp kapatamamalarını sağlayacaktım, yeni Kore severler türetme görevi. Neyse canıııım beni görseler de sırıtır kaçardım ahahaha 😀 no problem 😛
    Çok beğendim, ellerine emeğine sağlık. İşinde de başarılar!!! ^_^

    • hikaruivy dedi ki:

      sağol tatlım, eğlendiğine sevindim 🙂 evet ya, şimdilik biraz rahatladım çok şükür; ama eylül ayıyla birlikte asıl yoğun dönemler başlıyor olacak :S

      gezerken yazmak, aa bak bunu düşünemedim 😀 😀 konsantre olamam gibi geldi sanırım, ahah 😀 ben de neden iyi ya da kötü hiçbir şey söylemedi diye merak ediyordum, tamam canım yollarım bir daha 😉

      sophie hanım benim kardeşcağızım oluyor. amcanın kucağına düşme işini hiç sorma; elalem gider lee min ho’nun, gong yoo’nun üstüne düşer; bana anca göbekli kel orta yaşlı adamlar denk gelir, ahahah 😀 😀

      senin de ellerine sağlık, öperim ^^

  5. Sessizgemi dedi ki:

    Ahahaa süper yazmışsın 😀

    Biz Koreseverler ailecek hep aynı şeyi düşünüyoruz sanırım bu görünmezlik hapı konusunda: Uçakla gizlice Kore’ye gitmek 🙂

  6. hayalmiyim :) dedi ki:

    oyy nasıl eğlendim okurken 😀 çok özlemişim senin yazılarını (böyle diyorsun okusana o zaman elinden alan mı var desene 😦 )
    böceklerdden ben de çok tiksinirdim ama Urfa’daki evimde o kadar çok böcek var ki “böcek mi la o??” durumuna kadar geldim artık şimdi böcekler benden tiksiniyor “ne yüzsüz bir insansın sen yaa öldüreceksen öldür, öldürmeyeceksen konuşma!!” modunda beni görünce ölü taklidi yapıyorlar 🙂
    bak görüyor musun evcil ejderhamı ben de hiç ayırmam yanımdan nasıl da unutmuşum bu mimi yazarken 😀 çok da severim ufaklığı eke eke^^
    şu görünmezlik hapı konusunda benim planlarım da seninkine benzer canım, hapı içiyoruz hoooop ilk uçakla Kore’de Leeteuk’ın yanındayım… artık hayatı zindan mı ederim keyiften yaşanmayacak hale mi getiririm bilmem ama çok eğleneceğim kesin 😀 ama çevremdekileri çileden çıkartmak hatta oda arkadaşıma musallat olmak da var planlarım içerisinde 😀
    ellerine sağlık canım yine çok eğlendim okurken^^

    • hikaruivy dedi ki:

      😀 😀 😀 ben de senin yorumlarını özlemişim be kuzum, bi tumblr’a, leeteuk’a daldın çıkamadın 😀 😀 ahaha, ölü taklidi yapan böcekler! 😀 demek böcek sevmeyenlere öyle bir terapi gerek; tabii ters tepip iyice kafayı yemelerine de sebep olabilir 😛

      evcil ejderhanı nasıl unutursun, aaa 😀 küsmüş sana. bizimkine söylemiş, ben de ordan biliyorum 😛

      sanırım kore tayfasından bu fantaziyi kurmayan olmamış, varsa madalya takıcam 😀 yalnız çocukların ruh sağlığını bozarız, orası kesin! neyse yav, onlar alışıktır zaten sasaeng fanlar sayesinde, kih kih 😀

      senin de ellerine sağlık canım, daha çok gel bize 🙂

  7. sagbeyin dedi ki:

    bill clinton’a çok üzüldüm ahaha 😀 ben de yolda giderken adamın ayğına basıp ,ayakkabısının fırlamasına neden olduğum olaydan başka rezilli olabilir mi, derdim ama bill clinton’a bakınca sözlerimi geri aldım. beterin beteri var 🙂
    hep harry potter testlerinde okulum hufflepuff çıkar, şimdi karikatürü görünce utandım yahu 😀
    görünmezlik olayının ne kadar süreceğini hesaplamanı ben de çok zekice buldum. yani işin sonunda rezil olmak da var bence de 🙂
    mim için çok teşekkür ederim hemen yayımlayacağım 🙂 bu arada iş güç olayını halletmene çok sevindim. hayırlı olsun^^

    • hikaruivy dedi ki:

      puhaahh kime yaptın o kötülüğü? 😀 zavallı adam! 😀 😀
      harry potter evreninde en çok dalga geçilen kule hufflepuff nedense… halbuki onların da bir onuru var, onlar da büyücü, niye almıyonuz aranıza? cık cık cık 😛
      mimini merakla bekliyorum canım. iş güç konusunda teşekkür ederim, darısı arayan herkesin başına 😉 sevgilerimle ^^

  8. Geri bildirim: Mim, acayip sorular « Bunu Sevdim

  9. Geri bildirim: Bir avuç mim | Hikaruivy'nin renkli dünyası :)

Bir Cevap Yazın

