İlk Röportajımı Veriyorum!

Hemen heyecan yapmayınız, röportaj miminden bahsediyordum, haha 😀 Ama konu ünlü olmaktan açılmışken size blog âleminde geçenlerde yapılmış olan bir yarışmadan ve aldığım üçüncülükten bahsedeyim, ta-ta-ta-tammm!

Blog Star’lardan biri olmuşum ben ya! Amanın, kendim çalıp kendim oynarım zannederken blogger’lar âleminde takdir edilmek ne güzelmiş meğer! Blog star seçmeleri aday kategorilerine burdan, sonuçlara ise şurdan ulaşabilirsiniz. Bu da ödül belgem oluyor, öhöm öhöm:

ödül yazıları-hikaruivy

Sevgili dayatmalarda kayboluş’a ve emeği geçen herkese (özellikle de bendenizi en sevimli ve en neşeli kategorilerine de aday gösteren arkadaşlara, ki onlar kim cidden bilmiyorum ama böyle bir izlenim verdiğim için mutlu oldum, eheh 😀 :D) çok ama çok teşekkür ediyorum. Keşke yarışmadan daha erken haberim olsaydı ve ben de bazı arkadaşları aday gösterseydim ve oy verseydim demeden de edemedim… Neyse, artık seneye inşallah 😉

Gelelim röportaj mimine: Bu mimi bana Sessizgemi ve Harmony paslamışlar, sağolsunlar var olsunlar ^^Ama başka bloglarda gördüğüm kadarıyla mimin aslı, röportajı eşimize/sevgilimize yapmakmış meğer! Evet, hakikaten sorulara bakınca böylesi daha mantıklı görünüyor… Ama madem herkes kendi cevaplamış, ben de ikisini birden yapıyor ve hem kendim cevaplıyor hem de “my significant other”a cevaplatıyorum.

Önce ben:

1) Blog deyince aklına ne geliyor?

İç dökme mecrası. Bir nevi online günlük.

2) Sence bloglarda en çok neler paylaşılıyor?

Valla bir konsepti olan (sinema/müzik/kitap/moda vs.) bloglar dışında blogunu günlük gibi kullanan çok kişiye rastlıyorum. Ama benim takip ettiklerim genelde Uzak Doğu, ya da sinema/dizi/anime üzerine.

3) Paylaşımda bir sınır olmalı mı?

Yoo, isteyen istediğini paylaşır… Sen okursun ya da okumazsın, olur biter…

4) Sence neyi paylaşırsa bir insan aşırıya kaçmış olur?

Şahsen ben özel hayatımı paylaşmayı çok sevmiyorum. Ama herkesin kendi tercihidir, hatta para orda diyolar (haha :D)

5) Blog yazsaydın ismi ne olurdu ve hangi konularda yazardın?

İkinci bir blogum olsa ismi “bir bilim kedisinin maceraları” olurdu sanırım 😛 Adından da anlaşılacağı gibi popüler bilim üzerine yazardım; tıpkı Sargun Tont hocamın Bilim Teknik’teki köşesi, ya da muhteşem kitap Freakonomics’te olduğu gibi. Yani nedir, bilime dair konuları neşeli bir dille anlatmaya çalışırdım. Hatta yapayım lan ben bunu, en azından bu blogda arada bir yer vereyim böyle şeylere…

6) Benim blog yazarlığım hakkında ne düşünüyorsun?

Sessizgemi: Açıkçası seni yeni takip etmeye başladım. Şu ana dek okuduğum yazılarını çok keyifli buldum. Ama asıl, hikâyelerinle beni şaşırttın ve hayran bıraktın: Çok zengin bir hayalgücün ve kıvrak bir kalemin var, aynen devam diyorum 😉

Harmony: Çok kuvvetli bir kalemin var, zaten öykü yarışmasında aldığın üçüncülük de bunun kanıtı 😉 Yaşını söylemeseydin seni yirmilerinde zannederdim, çünkü çok aklı başında ve olgun bir genç kızsın.

7) Blogumu takip ediyor musun, itiraf et 🙂

Sessizgemi: Evet, yaklaşık 1-2 aydır takip ediyorum.

Harmony: İlk açtığından beri takip ediyorum.

8) Bloguma 10 üzerinden kaç puan verirsin ve gelecek için bana tavsiyelerin nelerdir?

Sessizgemi: 10 veririm, gayet de içtenlikle hem de. Belki naçizane tek tavsiyem tagline’ının “okunası hikâyeler blogu” olmasıyla ilgili olurdu, sadece hikâyeler değil başka şeyler de paylaştığın için bu isim yanıltıcı olabilir diyerekten..

Harmony: 10 veririm, özellikle kitap yazılarına bayılıyorum canım 😉 Aynen böyle devam, bol bol oku ve yaz, e mi? 😉

İkinci olarak kuzumdan benim için geliyor (parantez içleri benim düşüncelerim ya da onun röportajı verirken yaptığı hareketleri işaret ediyor :D):

1) Blog deyince aklına ne geliyor?

İnternet günlüğü. Tanımını yaptım (gülüyor). Kişisel bir şeyler işte.

2) Sence bloglarda en çok neler paylaşılıyor?

En çok Koreliler paylaşılıyor heralde (gülüyor). Yazma kızım, şaka yaptım! 😀 😀 (ben gene de yazıyorum :P)

3) Paylaşımda bir sınır olmalı mı?

Boyundan yukarı! (zavallının kafa Korelilerde kaldı…)

4) Sence neyi paylaşırsa bir insan aşırıya kaçmış olur?

Beni ilgilendirmeyen özel yaşamını.

5) Blog yazsaydın ismi ne olurdu ve hangi konularda yazardın?

Optimizasyon solver’ları ve video games hakkında yazardım. Ama ayrı bloglarda! 😀 İsmi de “bir nerd’ün dünyası” olurdu heralde… (vah yavrum vah…)

6) Benim blog yazarlığım hakkında ne düşünüyorsun?

Tam bir sanat eseri, ama benim tasvip etmediğim “ucube” bir sanat, muahaha! 😀 😀 (Melih Gökçek’e özendi eşek sıpası!)

7) Blogumu takip ediyor musun, itiraf et 🙂

Ediyorum. Yani düzenli okumuyorum ama arada dalıp birkaç tane okuyorum. Hanımı boş bırakmamak lâzım… (aferin :P)

8) Bloguma 10 üzerinden kaç puan verirsin ve gelecek için bana tavsiyelerin nelerdir?

Kdrama dışı konularda 9.5 veririm, kdramalardan anlamıyorum. Gelecek için tavsiyelerim: daha az Koreli! (emredersiniz! ayrıca bööö, çok sıkıcısın! :P)

Not: Röportajlarda genelde ünlülerin söyledikleri çarpıtılarak aktarılırmış… Ama ben aynen yazdım, Allah şahidimdir! 😀 Şu aşağıdaki karikatürdeki gibi yapmadım yani. (Ayrıca çok gülmüştüm bu karikatüre, sizle de paylaşmış olayım):

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı Genel, mim içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

20 Responses to İlk Röportajımı Veriyorum!

  1. ahaahsghhs afedersiniz ama Kuzu beyin cevaplarına çok güldüm.Daha az Koreli ha.Sen kaşınıyor musun Kuzu bey.Kurşuna dizerler valla adamı.Röportajınıza sağlık Rakiş cınım.Blog Starlığını da ayrıca kutluyorum bileydik oy atardık hakikaten.Sevimli,akıllı,komik,hanım kız kategorilerinden sana.Bir dahakilere kısmetse.Niye sana yalakalık yapıyorum ki ben acaba.Heeğğ ilerde hocam olacaksın ya nihaha.Saygılar öğretmenim:D

    • hikaruivy dedi ki:

      ahah, kuzu bey 😀 senin bu lakap herkesçe pek sevilmiş ki yorumlar kuzu bey’den geçilmiyor! 😀 😀 kaşınıyor kuzu bey ablası. ama yer mi anadolu çocuğu?? yumruğumu masaya vurur, gene de çekiklerime laf ettirmem, höyttt! 😛
      güzel sözlerin için teşekkür ederim kok’um benim. tamam, sana ilk yüksek lisans dersinden bir A verdim, bana hatırlatırsın, muhaha 😀 😀

  2. mydestiny dedi ki:

    Öncelikle blogstarlığını tebrik ediyorum kesinlikle hak ettin 🙂 Helal olsun oyum sana biliyordum dereceye gireceğini 🙂 Ben de kuzu beyin cevaplarına çok güldüm, eğlenceli cevaplamış ve mimin bu versiyonu daha güzelmiş, böyle olduğunu bilmiyordum :))

    Karikatür süpermiş 😀

    • hikaruivy dedi ki:

      oyyyy, bana oy verenlerden biri gelmiş, çok teşekkür ediyorum mydestiny’ciğim. kuzu beyin cevapları klasik türk erkeği cevapları oldu ha 😀 evet böylesi daha mantıklı göründü bana da… karikatür çok komik di mi, her gördüğümde yeniden gülüyorum 🙂

  3. canlina dedi ki:

    Çok eğlenceli bir mim olmuş ki bu 😀 Özellikle sonları 🙂 gelecek için tavsiyesine verdiğin bööö cevabına da bayıldım.Hiç daha az Koreli olur mu ki?Daha çok olmasın dese yeterdi yani 🙂 Blogstar olayını da şimdi sen deyince duydum tebrik ederim yoksa verirdim ki oy.
    Aramaya İnanmak-5 i de okudum uçtu uçtu bolonla anca uçtu favorim 🙂 tamam bazen ben de saçma şeyler aratıyorum aradığım bir şeyi bulmak için de anca uçtu ne arkadaş 😀 😀 Hulusi Kentmen şarkısının klibini çok seviyorum özellikle sonunu iyi yapmışlar^^

    • hikaruivy dedi ki:

      yüzüne de söyledim zaten, böö tabii ki de! ben bu blogu bile korelilerime övgüler yağdırmak için açmış bir insanım, daha az koreli nedir yahu, doğama ters!! 😛

      blogstar konusunu hepimiz çok geç öğrendik, ama aklımda; seneye yine olursa bu defa ben de aday gösterip oy kullanacağım.

      uçtu uçtu bolonla anca uçtu süperdi cidden 😀 hulusi kentmen şarkısının sözleri saçma da olsa dokunaklı bir yanı var, klip de güzel gerçekten…

  4. Mikal Zia dedi ki:

    Kuze bey butun Uzak Dogu bloggerlarinin reeldeki cevresini temsil ediyormus 🙂 Herkesin mi arkadasi, kardesi, sevgilisi ayni dusunurmus arkadas. Isimiz zor gibi 🙂
    Bloglarda en cok ne paylasiliyor : tabisi de sinema, muzik, kitap. Kozmetik ve gezi bloglari da cok fazla. Fakat beni sasirtan baska konularla ilgili yazilabilecegini de gostermis olan bir iki blogger var ki ilgi alanlarimdan bahsetmemelerine ragmen oturup sonuna kadar okuyorum, acayip. Asla ve kat’a onlardan biri olamam 🙂
    Son olarak blog star odulunu kutlarim haketmissin. Karikatur komik, Blogun da super 🙂

    • hikaruivy dedi ki:

      ahaha, çok doğru tespit canım! uzak doğu tutkunu seninle paylaşmayan aile bireyleri kesinlikle aynı şekilde düşünüyor: bir küçümseme, bir gıcık olma edaları…

      kozmetik ve gezi, ah doğru diyorsun, onları unuttum. benim de nadir de olsa kişisel blogları okuduğum oluyor; ama daha çok popüler kültür bebesiyim; bloglar sayesinde güncel sinema filmlerini, dizileri falan takip ediyorum.

      güzel sözlerin için çok teşekkür ederim.

  5. harmonyhalmeoni dedi ki:

    Unni çok eğlenceli olmuş bu mim. 😀 Hep söylüyorum, bir daha söyleyeceğim: Ne konuda olursa olsun senden okuyunca eğlencesi artıyor. 😀 Cevapladığın için çok teşekkür ederim. 🙂 🙂 🙂

    Veeee çok tebrik ederim, chukha-e!!! Kesinlikle sana yakışan bir ödül unniciğim, öpücüklerimi gönderiyorum. ❤ ❤ Keşke haberim olsaydı da oy kullansaydım ben de.. Bütün oylarımı sana vermez miydim ah ah, birinci olurdun vallahi, olmasaydın dişimi kırardım. 😀 😀 Yazılı stresinden gündemi takip etmeyince böyle Fransız kaldım işte… Ama çok sevindim unnim, başarılarının devamını diliyorum. ^__^ Birinciliklerini de göreceğimize inanıyorum. ^^

    Benim hakkımdaki düşüncelerini görünce nasıl sevindim anlatamam, gerçekten çok teşekkürler. 🙂 Senin sayende blog açtım, ilk yorumumu senden aldım, yerin bende apayrı, iyi ki varsın. 🙂 Yalnız en isyankar bloggerlara aday gösterilmişim, haberin olsun unni. 😀 Blogumu ağlama duvarına döndürünce geldiğim son nokta bu oldu. 😛 Aslında eğitim sistemini eleştirdiğim yazım filan yine güncel kalıyor, herkesi ilgilendiriyor da en sondaki "Sevmiyorum" başlıklı full isyan yazısına söyleyecek sözüm yok, utançla doldum şu an. ^^" Yok yok, bundan sonra yazmayacağım boş kişisel yazılar, hatta sileyim diyorum ama kalsın hatıra olarak, büyüyünce bakıp bakıp "ah salak ben" derim. 😀 Bir de uykusuzluk başa belaymış, test ettim anladım. 😀 (Not: Bu kadar ağlayıp kendimi mahvettim sınıfta kalıcam diye, şimdi e okulum açık, bakıyorum 1'im yok inanılmaz ama gerçek. Hatta bütün sözellerim 90 üzeri ama işte sayısallar -öhöm neyse geçtik orayı- :D)

    Kuzu bey sevdiceğiniz oluyor sanırsam Hikaru ablacığım. 😉 "Boyundan yukarı" Burda çok güldüm. 😀 Hımm kıskançmış, (iyidir iyidir) ama Koreliler'e yaptığı yorumlar konusunda allah sabır versin unni sana, ahahhaa. 😀 (Not: Öhöm öhöm kuzu abi yorumumu görüyorsa hemen bilgisayarı kapatıyorsun unni, terlik vs atmayın kafama lütfen. :P)

    Öykü yarışmasının finalinde de dualarını eksik etme unni nolur, doğru düzgün bir jüriye denk gelmek tek dileğim… Lütfen tutucu olmasınlar, öpüşme sahnesi koydum diye pişman olacağım nerdeyse, şehirde birinci imam hatipten çıkmış biliyor musun.. Tedirginim şu an. 😀 (Tabii ki şaka yapıyorum, -birinci imam hatipten, o gerçek- öykümü ister beğensinler ister beğenmesinler, senin onayını aldıktan sonra peh, jüri de neymiş diyorum yani. :D) Görüşmek üzere. ^^ Umarım bir gün gazetede de okuruz sayfa sayfa röportajlarını, o günü iple çekiyorum. ^^ Karikatüre de bittim, hala gülüyorum. 😀

    • hikaruivy dedi ki:

      sağol kuzucuk, ne iyi etmiş de paslamışsın. ayrıca övgülerinle beni mahcup ettin inan ki; o kadar da abartılacak bir durumum yok bence, içimden geldiği gibi yazıyorum gidiyor… aslında daha fazla vaktim olsa neler neler yazmak isterdim ama işin kolayına kaçıp film/dizi tanıtımları ile idare ediyoruz işte…

      sana hep diyorum ya, iyi ki bu blogu açıp bu genç yaşında blog camiasına katılmışsın; inşallah uzun yıllar boyunca yazışırız böyle 🙂 ahaha, isyankar blogger oldun demek! 😀 😀 o kadar da isyankar değilsin halbuki; hatta bence ergenlik çağındaki bir genç kıza göre son derece sorunsuz birisin (bu kısmı annenle babana okutabilirsin :D) ama demek ki bir-iki yazı bile etkili olabiliyor… olsun olsun silme, ileride bakıp gülerek anarsın bugünleri 😉 ayrıca sınıfta kalır mısın sen hiç, akıllı bıdık kardeşim benim 🙂 🙂

      kuzu bey sevdiceğim oluyor, ivit 😀 kıskançlığı laftadır bakma sen, SJK’yı kuma olarak kabul ettirdim kendisine, haha! 😀 😀 tabii arada bir “ne bunlar böyle bee, kız gibiler, tipsizler!” falan diye saydırdığı oluyor ama olsun o kadar 😛

      öykü yarışmasının finali nasıl olursa olsun sen benim gönlümün birincisisin harmony’ciğim. jüriler hakkını yiyebilir, maalesef bu ülkede durum bu 😦 ama sen doğru bildiğinden vazgeçme bitanem. zaten yazdıkların gayet de edepli ve sınırını bilen şeylerdi; eğer sırf bir öpücük var diye hikayeni birinci seçmeyeceklerse kul hakkı yemiş olurlar, günahı onların boynuna 🙂 sonuç ne olursa olsun sen kendini üzme ve yazmaya devam et; tamam mı? çok çok öpüyorum ^^

  6. Sessizgemi dedi ki:

    Cevaplar çok güzel ^^ Tavsiyene uyup o yazıyı değiştireceğim fakat onun yerine ne yazsam bilemedim ki, düşünmem lazım şöyle uçuk kaçık eğlenceli ama anlamlı bir şey olmalı 🙂 Teşekkürler çingu 🙂 Bu arada bilim üzerine bir blog açarsan haberim olsun anında takip ederim 😉 Ellerine sağlık arkadaşım, sevgiler ^^

    • hikaruivy dedi ki:

      sağol canım, mim için tekrar teşekkür ediyorum. ayrıca yarışmadan ve sonuçtan sayende haberim oldu, onun için de ayrıca teşekkür ederim sana. bilim blogu açarsam haber veririm, söz 😉

  7. blog starımızı tebrik ediyorum:)

    ayrıca mim çok eğlenceli olmuş diğer yazıların gibi:)

  8. Kore Delisi dedi ki:

    Aha yine eğlenceli bir yazı olmuş eline sağlık canımcım;) ”…daha az Koreli!” buna çok güldüm yahu ne demek daha az koreli hiç olucak şeymi bu cık cık cık:) Bende biraz önce yayınladım bu mimi ama orjinal versiyonunun böyle olduğunu bilmiyordum napayım bende kafama göre takıldım eheh:)
    Ayrıca Blogstar olayından hiç haberim yoktu daha önceden haberim olsaydı oy verirdim:( Yineden ödülü kapmışsın tebrik ederim çinguyaaa;)

  9. Rosa dedi ki:

    Blogstarlığını tebrik ederim:)Haberim olsaydı oy falan verirdim,neyse bir dahakine artık:)
    Mimde pek eğlenceli olmuş,ellerine sağlık:)”Daha az koreli”buna çok güldüm işte:)O biraz zor gibi.Keşke daha kolay ve olabilecek bir şey tavsiye etseymiş:)

    • hikaruivy dedi ki:

      sağol tatlım ^^ haberdar olmama olayı hepimizin ortak sorunu olmuş… yarışmayı düzenleyen arkadaşlara da hak veriyorum, herkese iletmek çok zor olmalı; bir de bu işin ilk kez düzenlenmesi yüzünden böyle oldu galiba… daha sonraki organizasyonlarda yarışma haberi daha fazla insana ulaşacaktır..
      “daha az koreli” bu gidişle sevdiklerini hallyu dünyasına kaptıran bütün türk gençlerinin ortak sloganı olacak! 😀 😀 ama işe yaramaz, o ayrı… 😛 teşekkür ederim yorumun için ^^

  10. Deniz dedi ki:

    Oooo çok havalısın üçüncülük he! 😀
    Tebrikler canım benim, seneye birincilik bekliyorum, yakışır hikaruya 🙂

    Yine döktürmüşsün, boşuna gelmiyo ödüller yani 😉

Bir Cevap Yazın

