Yaşamdan Kareler…

Bugün sizle birkaç ilginç kare paylaşmak istedim. Fotoğraflar telefonla çekildi, o yüzden çok kaliteli değil, kusura bakmayın.

Önce, “beyaz bisiklet”: Bu beyaz bisikletler trafik kazasında can vermiş bisikletçilerin anısına, kazanın gerçekleştiği yere konuyor. Üzerindeki notta kaza tarihi yazıyor… Trafik bilincini artırmak konusunda (acı, ama) güzel bir gelenek olduğunu düşünüyorum. Bakınız şurda hakkında detaylı bilgi var: http://ghostbikes.org/

Bu arabayı yürüyüş yolumun üzerinde hep görüyorum. Üzerindeki sticker’lar sizce de çok komik değil mi? “Düşünüyorum, o yüzden bekârım” “Eğer cahillik mutluluksa neden daha fazla insan mutlu değil?” ve “Aşk başınızı döndürür. Beş shot tekila da öyle. Ee, yani??” Hahah😀

Şimdi gelelim sevgili arkadaşım Yasemin’den bana gelen süper Kore işi hediyelere: Önce, “City Hunter çikolatası”:

Çikolata kutusunu elinde tutup mankenlik yapan Yaseminciğim olur (haha, ünlü yaptım seni kızz!😀 :D)

Bu da çikolataların içerden görünümü: Her biri City Hunter’daki bazı sahnelerin fotoğrafından yapılma kâğıtlara sarılmıştı… (Çok da lezzetliydi ayrıca, özellikle üzerinde Min Ho’nun resmi olanlar. Namnamnam :D)

Bu da Kore patiği: Aslında patikten çok dede mestine benzetebiliriz, altı mest gibi deriydi çünkü. Çok da sıcak tutuyor!

Ve son olarak akıllara zarar şu filmin afişiyle bitiriyorum: “Abraham Lincoln – Vampire Hunter” nedir abi??? Vampir serilerinin öyle b.ku çıkmış durumda ki, artık tarihi kişiliklere de bulaşmaya başladılar. “Vampir avcısı Atatürk” gibi bir film düşünebiliyor musunuz mesela?? Ay ben gülerim, ulen Amerikalılar, azıcık tarihinize saygınız olsun beee!😀😀

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı ABD, kişisel içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yaşamdan Kareler… için 18 cevap

  1. noxonite dedi ki:

    Abraham Lincoln olayı harbiden absürd olmuş.Adamlar ne yapacaklarını şaşırdılar artık,yuh diyorum.Patikler on numara imiş.Güle güle giy.Korelilerdeki şu inceliğe bayılıyorum.Amaaan altı üstü patik deyip, geçmiyorlar üstündeki desenler işlemeler çok zarif ve renkli 🙂

    • hikaruivy dedi ki:

      @noxonite: sorma yau, bi de yapımcı tim burton’la timur bekmambetov olunca insan iyice şok oluyor!!o_O patikler cidden çok şeker, ben de bayılıyorum işlemelerine. teşekkür ederim tatlım, daha iyileri sana olsun😀

  2. Fusun dedi ki:

    Super bir yazi olmus hele ki son soyledigine binde bin besyuz katiliyorum:)Bu arada kore patiklerini nereden buldun?Bende burada belli bir yer varsa almak isterim.Cikolatalar ise muthismis.Bende isterim gibi hallere kapildim simdi:)))Bu Yasemin dedigin arkadas amerikada mi?Nerede ki bu tur cikolatalari bulmus?Valla bende bulursam eger almak istiyorum:)))Sana da Torkiyeye hele de Ankaraya Jae Joong gelmis.Haberin var mi diye sorup yorumumu bitiriyorum..Yahu simdi Ankarada olmak vardi ya neyse:))))

    • hikaruivy dedi ki:

      @fusun: sağol tatlım benim🙂 patikler de arkadaşım yasemin’den; ona da çok yakın koreli dostları hediye etmiş. sanırım kore’den getirmişler, ama belki burda da bulunur, şöyle büyük kore marketlerini bi araştırmak lazım… çikolataların hepsini yedim, yoksa sana da getirmek isterdim😛😛 jaejoong’dan haberim olmaz olur mu, ortalık yıkılıyo iki gündür😛😀 napalım kader utansın, haha😀

  3. sagbeyin dedi ki:

    arabanın arkasındaki yazılara bayldım hahaha😀 dibimdeki jaejong’a gidemeğim için bir miktar da olsa mutlu etti beni🙂
    çikolatalar da çok ilginçmiş ! bunun secret garden’ı ,bof’ı var mıdır acep?
    patiklere de bayıldım🙂 işlemeleri çok hoş ayrıca kullanışlıymış da🙂 güle güle giy^^
    vampir avcısı lincoln’a diyecek bir şey bulamıyorum🙂 ne diyeyim adamlar hakkaten kafayı vampirlerle bozmuşlar🙂 bu durumda lincoln vampirler tarafından suikasta uğruyordur herhalde🙂
    ellerine sağlık ^^

    • hikaruivy dedi ki:

      @sağbeyin: ay ben de merak ettim, yasemin’in arkadaşıyla tanışınca sorucam kıza, başka çeşitleri var mı bu çikolatanın diye. patiklerin daha iyisi size olsun canım, ahaha😀

      vampir avcısı lincoln’de lincoln suikaste uğrasa gene iyi! konusu aynen şöyle, bak imdb’den alıyorum: “President Lincoln’s mother is killed by a supernatural creature, which fuels his passion to crush vampires and their slave-owning helpers.” yani bizim koskoca cumhurbaşkanının anasını vampirler ısırıyo, o da peşlerine düşüyo iyi mi!!!

  4. canlina dedi ki:

    Arabadaki yazılar çok süpermiş😀 Min Ho çikolataları daha süper😀😀 Ama ben o patiklerden istiyorummm yaaa buz gibi Ankara😦 Ve tabi bu hali ısınmış hali haftanın başında çok felaketti iki dakika dışarda dur donma tehlikesi geçirebilirdin!(tamam biraz abartmış olabilirim😀 ama napim rüyama bile girdi buzlar😦 )

    • hikaruivy dedi ki:

      @canlina:😀😀 patiklerden bi çift daha bulursam sana yollayayım o zaman.. bi bakayım bulabilecek miyim… ankara ayazı felakettir, bilmem miii? ama şimdi o ayazda jaejoong dışarılarda bi yerde; ben ankara’da olsam şu anda soğuk falan dinlemeden swiss otel civarlarında fellik fellik geziyordum valla😛

  5. canlina dedi ki:

    Ahh hatırlatma Jae’yi yaa😦 Gördüm onu ama böyle sanki gerçek değilmiş gibi geliyor bana.Sanki böyle yine bilgisayarın ekranından bakmışım onao_O çok garip işte🙂 Bu şokun etkisi üzerimden kalkana kadar da Jae dönmüş olur ama Kore’ye.Off zaten panorada görmüşler diye birşeyler okudum ama ama ama gezme JJ gezme yaa!Gezemiyorum ben de senle!
    İçimi biraz buraya dökmüş oldum ama kusura bakma hikaruivy^^
    Ama cidden çok yakışıklı😀 Sen gerçek misin diyesim vardı ona ama imkanlar el vermedi😀

    • hikaruivy dedi ki:

      @canlina: e süpermiş, ya ankarada olup da göremeyenler naapsın? hem yine gelir, twitter’daki ardı arkası kesilmeyen tweetlerinden, yoochun’la konuşmalarından ben onda bu ışığı gördüm😀😀 yakışıklı olduğundan şüphemiz yok zaten😀😀

  6. makinosev dedi ki:

    “Çok da lezzetliydi ayrıca, özellikle üzerinde Min Ho’nun resmi olanlar. Namnamnam😀 ” nasıl güzel olmaz namnamnam demekte haklısın😀😀😀

    ibraham abide kölelere özgürlük dedi onu dedi bunu dedi harcadılar öldürüldü filan, ama ne o çok seviliyor😀 güya sevdiklerinden ota boka konu ediyorlar ama hakkaten abartıyorlar hee😀 Back at the Barnyard çizgidizisinde de bir “koca ayak” var, bir bölümde onu Abraham Lincoln gibi karikatürie etmişlerdi yuh demiştim🙂 şirin göstermeye mi çalışıyorlar anlamadım ki🙂

    beyaz bisiklet olayı daçok güzel düşünülmüş ama insanın içi cız ediyor… eline sağlık bekliyorduk senden böyle bir yazı, ara ara yaz böyle emi😀😀

    • hikaruivy dedi ki:

      @makino: evet psikolojik midir bilmem, min ho’lu olanlar daha bi güzeldi, ehehe😀😀

      ibrahim abiyi hiç sorma yav, adamceğize etmediklerini bırakmamış şimdi de pohpohlama peşindeler… gerçi bayrağını don yapıp giyen bi milletten ben de ne bekliyosam? saygı anlayışımız farklı sanırım😛

      yazarım canım, siz yeter ki isteyin.. sağolasın, mucx! ^^

  7. Arabanın arkasındaki çıkarmalara bayıldım😀 İki dakikada içime döndüm şurada sağolsun abi/abla her kimse artık😀😀
    Hey Amerika lafım sana bir duracağınız yeri bilin be.Suyunu çıkarmadan Amerikan rüyası tamamlanmış sayılmaz mı sanıyorlardır nedir.Bir Lincoln eksikti vampir hikayelerinde hehh tamamlanmış olduk😀
    RIP bisikletçi arkadaşlar,içim bir cız etti görünce şimdi.Dede mesti tabirinizle çok eğlendim burada.Daha ziyade kına gecelerinde kızlara giydirilen egzantrik zımbırtılar var ya ben ona benzettim.Ama çok güzellermiş ya ben çok sevdim😀
    Böyle yazılar en sevdiğim yazılar daha sık yazmanızı temenni ediyorum.Saygılar efem,öperim^^

    • hikaruivy dedi ki:

      @egosantrik: araba çıkartmalarına ben de bayıldım, nerden aldığını bulursam ben de alıp yapıştırıcam tampona😀 “Hey Amerika lafım sana bir duracağınız yeri bilin be.” hey beyim sana bir çift lafım var tadı aldım ben bu mesajdan, diline sağlık kok’um benim, ya da yaşar ustam😀

      dede mesti diye tarif ettim valla onu çağrıştırdı bana😛 (bu arada mest mi mes mi mesh mi? :P) kına gecelerinde giyilen çarıkları diyosun, evet onları da andırıyo işlemeleriyle. ama bunun altı ince, patik gibi🙂

      ben de öperim guzum😀

  8. masalevi dedi ki:

    çikolatalar lezzetli miydiii? gerçekten yemedin onları değil mi Hikaru? yaa nasıl kıydın uri min ho’ya😦 neyse yiyen sen ol canım ne olacak🙂 patikler de şahane, çok yakışmış güle güle kullan, benzerini bulsam hemen alırım haa🙂

    • hikaruivy dedi ki:

      @masalevi: valla da yedim billa da yedim :))) ama kagitlarini atmadim tabii, kitap ayraci olarak kullaniyorum🙂🙂 sagol canim, bi benzerini bulursam ben sana gondereyim madem😉

  9. masalevi dedi ki:

    ayy çok teşekkür ederim canım böyle söylemen bile beni çok mutlu etti valla🙂

Bir Cevap Yazın

