Komik – 2 :)

Bilgisayarda yeni yıl temizliğine girişmeden önce komik resimleri bloga aktarma vaktidir… Bir başka komik resimlerin olduğu post işte şuradaydı. Buyrunuz bu da ikinci yazı😉 (Resimler yine imgfave, demotivational posters, 9gag ve belki hatırlamadığım daha başka sitelerden toplandı😉 )

Her zamanki gibi hayvanlar alemi ile başlıyoruz.

Hepimizin “idiot” arkadaşları vardır, değil mi? Arkadaki kedinin duygularını iyi anlıyorum!😀😀

Küçük kızımız çok komik bir espri yapmış olmalı!

Müdür bu, buna konuş!

Su balesine heves eden köpek:

Ve bir kamuflaj ustası olan kedi:

Uzak Doğu’ya gidelim şimdi de.

KFC’nin Kore’deki açılımı bambaşkaymış!o_O

Çinlilerin en büyük hobisi Hobbit’lerdir!

Ah şu Japonlar…

“Kardeşim kaç defa diycez, burda görülecek bişey yok! Çekmeyin kardeşim, aaa!”

Bu cipsin içerisinde ne olduğunu sormaya korkuyorum! :S

Kuzey Kore’nin Teletubby’leri:

Şimdi “Epic Fails”:

Cevval Amerikan polisi adamı işte böyle yakalar!

12 aydır görmediği kocasının dönüşünü karnı burnunda bekleyen çilekeş Amerikan kadını! Kendisi fil soyundan geliyor, evet evet, en mantıklı açıklama bu…

Bazıları herrr koşulda fotoğraf çekebilirler!

Fotoğraf çektirmeyi çok seven bir başka arkadaş!

Konuşan amca arkadaki afişteki İngilizce çevirinin ne anlama geldiğini bilse bu kadar gurur dolu bir konuşma yapar mıydı sizce? Hiç zannetmiyorum!

Amerikalı arkadaşımız John kolbastı oynarkene:

Öğretmen, öğrenci ve hademeler şu resme hak verecektir!

Son olarak, tüm blog sahibi arkadaşlara gelsin😀😀

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı Komik içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Komik – 2 :) için 20 cevap

  1. güzzi dedi ki:

    Heheehe güldüm akşam akşam😀 Şimdi ders çalışmaya başlayabilirim😦 En azından biraz yukarı çektiğin için teeenk yuu ^.^

  2. canlina dedi ki:

    Süpermiş bunlar😀
    Başta çakmadım sonra dur ya bi terslik var gibi burda dedim.12 ay diye tekrar okuyunca;azmin sonu işte babsız çocuk dünyaya getirmek istememiş hanım kızımız 3 ay daha dişini sıkmış ne var bunda🙂
    Son 2 si de çok açıklayıcı olmuş😀😀

  3. Mikal Zia dedi ki:

    Benim bilgisayarımda da var bunlardan bir sürü.Klasör açtım içine fail, like a boss, ve high five fotoları doldurdum.açıp açıpgülüyorum ama dozu düşüyor gittikçe (:

    • hikaruivy dedi ki:

      @mikal zia: o zaman sen bunları çoktan görmüşsündür… arada bir bakıp gülmek iyi oluyor cidden, ama biraz da unutmuş olmak gerekiyor…

  4. Sevim Catalpinar dedi ki:

    Blogunun yeni takipcilerindenim. Bütün yazilarini okumadim, ama okuduklarimi cok begendim🙂

    Beni en cok güldüren resimlerden biri o cips paketiydi. Gercekten ne tad oldugunu merak ediyorum.

    Ayrica, o hamile kadin ne öyle ya. Kocasi 12 ay Irak’dayken rüyasinda mi yatti onunla da 9 aylik karni oluyor haha!😀 Cok güldüm ya. Salak kadin😀

    Süperdi, cok begendim.🙂

    • hikaruivy dedi ki:

      @sevim: beğendiğine sevindim sevgili sevim🙂 cips pakedinin içindekileri anlamak üzere ileri derecede japonca bilenleri buraya davet ediyorum!😀 hamile kadın kocasını kandırabildi mi, bu soru da aklıma gelmiyor değil😀😀 teşekkür ederim yorumun için ^^

  5. makinosev dedi ki:

    hi i have a blog :)))))))))))))))))))))) insanın yüzüne bu kadar da vurulmaz ki canım asosyalliği😀
    hem aşırı sosyal olanları da görüyoruz 12 ay ortada görünmeyen kocadan 9 aylık bebe doğurmak daha mı iyi sorarım size😀 yaşasın asossyallik😀😛 🙂
    bir de handjob(!) sempozyumunda konuşan amcayı ayakta alkışlıyorum😀
    bizim kim kimi nasıl görüyor akademik hayatta tablomuzdaki teknisyen(chuck norrisgiller) faciasından sonra hademenin tüm olaya bakışı daha süperdi :))))))))))) olay budur gerisi yalan valla :)))

    • hikaruivy dedi ki:

      @makino: ahahahah😀😀😀 sen alınma kaktüsüm, lafım meclisten dışarı😀😀 ayrıca taşı ne güzel gediğine oturtmuşsun öyle; fazla sosyal olmak da iyi değil tabii😉😀

      ben de en çok o handjob sempozyumuna güldüm galiba😀😀😀 hayır handjob’ı bırak, traditional ve education kelimelerini doğru yazaydınız bari, piiii… bilmediğin dilde ne kasıyosun kardeşim, ya da bir tane bile ingilizce bilen yok muydu koskoca ekipte?? öğrenci,öğretmen,hademe karikatürü benim de aklıma akademik hayat tablosunu getirdi, pek hojdu cidden. dur hemen link’ini vereyim: http://kaktuscicegi.wordpress.com/2011/08/19/dahi-miyim-neyim-d/

  6. Lee dedi ki:

    Hepsi birbirinden bomba ama sonuncusu daha bir bomba çingu🙂
    Sayende oldukça güldüm, çok teşekkürler^^
    Ellerine sağlık

  7. Besra dedi ki:

    Hepsi birbirinden komik çok güldüm yaa o iki kediye bayıldım on numara poz vermişler yerim onları🙂 teşekkürler iyi geldi

  8. bunusevdim dedi ki:

    Kamuflaj ustası kedi için kelimeler kifayetsiz kalıyor. Bir de altına çaktırma kanka yazmışlar hahah
    Çilekeş Amerikalı hatunu da tebrik ediyoruz, bir de gerine gerine televizyonların karşısına geçmiş, bazı insanlardan zeka fışkırıyor gerçekten😀
    Komik resimli yazılar güzel oluyor, bende “fail” damgalı resim koleksiyonculuğu olduğu için sıkı takipçiyim🙂

    • hikaruivy dedi ki:

      @bunusevdim: o kedi resmi nasıl çekilmiş, yoksa fotoşop mudur bilmiyorum ama çok eğlenceli olmuş hakkaten. çilekeş amerikan hatununun zekâsını ben de tebrik (!) ediyorum😀 bi temel fıkrası vardı buna benzer hatta, temel ufak bir oğlu varken gurbete gidiyor, yıllar sonra dönüyor, bir bakıyor karısının yanında üç tane oğlan çocuğu. en büyük olan iki tanesi “babaaa!” diye koşarak ona atılıyorlar, en küçüğü ise istifini bile bozmadan yemeğini yemeye devam ediyor. temel fadime’ye dönüyor: “ha bunlar kimdur?” fadime: “büyük olan bebeyken bırakup gittiğun oğlundur.” “ha bu ikincisu kimdur?” “o da sen bizi bırakırken karnumdaydu.” “peki üçüncüsü kimdur?” fadime gayet rahat: “canum onun da sana buba dediği yok ki, oturmuş yemeğini yiyor, ne diye soraysun?”

      • bunusevdim dedi ki:

        Evet kedi sonradan yerleştirilmiş de olabilir ama ben ilk baktığımda baykuşların içi doldurulmuştur ya da oyuncaktır diye düşünmüştüm. Her halükarda kedinin surat ifadesi çok komik.
        Haçen Temel fıkrasına bişey diyemiyrum uşağum😀

  9. masalevi dedi ki:

    ay kedilere hala gülüyorum, aynı o soldaki gibi bir arkadaşım var benim de o aklıma geldi :)) tahtadaki yazılara da çok güldüm, matematiğe geri dönüş yaptığım şu günlerde öğrencinin gördüğü kısmı aynen beni anlatıyor lanett🙂 sondaki “i have a blog” da bel altı bir vuruşla devirdi bizi son anda. neyse neyse dirayetimizi kaybetmiyoruz, durmak yok yola devam🙂

    ellerine sağlık canım..

    • hikaruivy dedi ki:

      @masalevi: hahay, arkadaşına burdan selam😀😀😀 matematiği sen yalar yutarsın canım, yeter ki hocan iyi olsun. bi de step by step git; bir şeyi kaçırınca iş birden karmaşıklaşıyor, ama her şeyi sırasıyla anlayınca matematik aslında kolay bişey. valla😀 durmak yok yola devam elbette😉😉

Bir Cevap Yazın

