Yeni yıl yeni yıl yeni yıl yeni yıl bizlere kutlu olsun!

(Bu güzelim kolaj (ve aşağıdaki ikincisi) sevgili sanatkar ruhlu arkadaşım Tarih84 tarafından benim için yapıldı. Nomu nomu komawo, ellerin dert görmesin canım! ^^)

Madem yeni yıl gelmiş hoşgelmiş, sevgili Bigbangsever arkadaşım Selocann‘ın pasladığı yeni yıl dilekleri mim’ini yapmanın tam sırasıdır! (Bu arada ben yazana kadar sevgili Eun Hye de aynı mimi bana paslamış, teşekkür ediyorum Eun Hye’ciğim) Öncelikle efenim, ben öyle yeni yılmış, doğumgünüymüş, pek de sallamam açıkçası. “Yeni yılda yepyeni bir sayfa açma” geyiğinin hiçbir zaman gerçeğe dönüşmediğini öğrenecek kadar gördüm geçirdim 🙂 Ama yeni’nin her  şeye rağmen böyle bi’ tatlı, heyecanlı bir yanı vardır, değil mi? Ayrıca madem 2012’ye giriyoruz, bu hakkında çok konuşulan yıl’dan namına uygun davranıp bize büyük olaylarla (ama mümkünse kıyamet diil… o olmasın…) gelmesini beklemek de hakkımız diye düşünüyorum (bu vesileyle pek değerli büyüklerimiz Mayalar’ın da ellerinden öpüyorum!) O yüzden aşağıda bol bol uçup saçmalayacağım, yeni yılda bünyeden atamadığım şampanyaların etkisine verin (hahah, nasıl yalan… yeni yıla aile evinde kestane yiyip okey oynayarak girdik… :P)

Mim’e göre 2012’den 12 dilek dilememiz gerekiyormuş. Ben de sevgili selocann’dan kopya çekip dileklerimi aylara bölüyorum. İşte size ay ay hikaru’nun dilekleri:

Ocak: Upstate New York bize bir güzellik yapsın ve bu ocağı (+şubatı +martı) karsız donsuz geçirelim, he, olma mı hacı? Bak şurda araba işlerinden hiç anlamayan zavallı bir kızcağızım, yarın bi gün aküm bitse oturur ağlarım, bir de yolda kalırsam ne ederim hiç bilemiyorum! Hele kaygan yolda kayıp kaza yapmaktan ölesiye korkuyorum! Cık, yaralanmaktan falan değil, İngilizce kavga bile edemem, kös kös bütün parayı öderim diye korkuyorum ben! Evet böyle de manyağım, cimriyim ulen 😛

Şubat: Şincik, kar yağmasın don yapmasın dedik ama bu ay şöyle güzel bir kayak tatili yapmak istiyorum. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu diyenlere ise ne var beee, Zerrin Özer’in “bana hep bana bana” şarkısını hiç duymadınız mı diye çemkirmek istiyorum: “Evli olup bekar kalsam / sevgilimden ayrılmadan her gün yeni bir aşk yaşasam” falan der ya Zerrin abla, hah benimki de o hesap 😛

Mart: Bu ay piyano dersleri almaya başlayayım. Çok değil, birkaç parça çalmayı öğrensem yeter, Kim Sam Soon’u kendime örnek alıyorum bu konuda 😉

Nisan: Bu ay çok ama çok çalışkan olmayı ve bir aylığına IQ puanımın +50 artmasını istiyorum! Çünkü çok pis tutuşmuş olacağım!

Mayıs: Bu aya kadar yazmam gereken iki makaleyi tamamlamış olmak ve artık tez olayını kapatmak istiyorum! Ey doktora doktora, ömrümü yedin ulen!! Saçlarıma ak düştü senin yüzünden. Pis doktora.

Haziran: Mayıstaki stresli günlerin ardından bu ay biraz dinlenmek ve tatil yapmak istiyorum. Güney Amerika’yı hiç görmedim, bi daha da buralara gelemem, o zaman Arjantin’e gideyim ben. Hatta gitmişken bir haftada tango öğrenip döneyim (dansa acayip yetenekli olduğum ortaya çıksın mesela, tango kursunun yakışıklı Arjantinli hocası bendeki inanılmaz yeteneği fark edince kalıp yanında hocalık yapmam için yalv- öhöm tamam be tamam, iki dakka hayal kurdurmadınız, ne var yaaa??)

Temmuz: Bu ayın dileği geçen seneden belli: Geçen yıl tam bu zamanlar hıyar Joong Ki’nin New York’ta görüldüğünü biliyorsunuz (ya da şimdi öğrendiniz). Eşşek sıpası gene gelsin ama bu sefer twitter’dan “hikarucum, bak ben temmuzda New York’tayım” diye bana mesaj atsın (tamam tamam, sadece tweet atsa da olur… ben Kore mahallesine kamp kurarım). Sonracıma New York’ta tanışalım, kaynaşalım. Öhöm, yanlış anlamayın, kaynaşmak derken onunla fotoğraf çekilmekten ve onu kameraya alırkene “maraba televole” dedirtmekten bahsediyorum! Haa isterse gönüllü New York rehberi de olurum, orası ayrı. Ayrılırken yanaktan bir buseye de hayır demem… Yalnız giderek boyutu artırıyorum, burda keseyim ben. 😛

Ağustos: Hah, bu ay beni Kore’den arasınlar! Ve desinler ki “sayın hikaru hanım, sizin My Lovely Roommate projenizi okuduk, çok beğendik, onu filme çekmek istiyoruz. Başrollerde de belirttiğiniz aktörleri oynatacağız!” Hah, işte bu kadar desinler kâfi. Para-mara istemeden “buyrun çekin, sizin olsun” demeyen eşektir! 😀 😀

Eylül: Ve okullar açılır… Bu eylülde artık hoca olmak istiyorum ben! Mini mini, pembe panjurlu bir okulum olsun, okulumda yavrularım olsun… Ben onlara işletme ve fiyatlandırma sanatının inceliklerini öğreteyim. Olasılık ve istatistik de öğretebilirim, artık okul yönetiminin bana uygun göreceği ders onlara kalmış… Ha bana kalsa en güzel “Kore kültürü ve televizyonculuğu”nu öğretirim ama sanırım beni aldıkları bölümde öyle bir ders açmazlar :/

Ekim: Bu ay beni konferansa yollasınlar. Kore’ye! Gitmişken My Lovely Roommate’in çekimlerine de katılayım, hatta bir bölümlük figüran olayım (Berna’nın Türkiye’deki arkadaşı Merve olabilirim mesela :P) Lee Min Ho, Jang Geun Suk ve Lee Seung Ki’yle poz poz fotolar çekilip döneyim 🙂

Kasım: Bu ayı sevgili Korecilere ayırıyorum: Boğaz’ı tepeden gören muhteşem villamın muhteşem bahçesinde (haa böyle bir villada oturma dileğini de bi köşeye sıkıştırmam lâzımdı di mi…) bir parti düzenleyeyim ve bu parti vesilesiyle tüm blogger arkadaşlarla tanışmış olayım. Ne kaynatır ne kayanatırız, Alllaaaaaahhh! 😀 😀

Aralık: Ve bu ay, artık güzel bir şekilde büyüyeyim, evimin kadını, çocuklarımın anası olayım istiyorum… Sanırım artık 2012’yi de bitirirken Koreli yakışıklıların muhabbetini yapmayı keserim… Çünkü (Kore yaşına göre) bundan böyle otuza giriyorum artık, koskoca hoca oluyorum, biraz büyümek, Kore defterini kapatmak lâzım…

İnandınız mı? Ahahah! 😀 😀 😀 Ben kim Kore defterini kapatmak kim ayol?! Hiç kusura bakmayın, kırka da gelsem, çoluk çocuk sahibi de olsam ne romantik komedilerden ne de yakışıklılar geyiğinden vazgeçmeye niyetim yok! 😀 O yüzden son dileğim de büyümek zorunda kalmamak: Bu çocuksu neşeyi ve yaramaz ruh hallerimi kaybetmek istemiyorum hiç…

Şaka bir yana, yukarıda yazılı olan şeyler olur olmaz… En ama en önemlisi, sadece tek bir şey istiyorum: Sağlık… Ben ve tüm sevdiklerim sağlıklı olalım, Allah can sağlığı versin, gerisi mühim değil. Gerçekten… Belki bazı şeyler olmadıkça çok ağlarım sızlarım, başarısızlıklara çok üzülürüm, ama her şey geçer gider… Yeter ki sağ ve sağlıklı olalım… Kendim için de, sizler için de en çok bunu diliyorum canlar 😉 Ve mesajımı da verdiğime göre sizlere Tarih84’ten bir başka Song Joong Ki kolajı ve şu anlamlı şarkı ile (Christmas diyo olabülüğ, siz onu yeni yıl diye değiştirin: All I want from the new year is you!) veda ediyorum, esen kalın! 😀

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı kişisel, mim içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yeni yıl yeni yıl yeni yıl yeni yıl bizlere kutlu olsun! için 18 cevap

  1. La Fea dedi ki:

    Son maddeyi okuyunca bir kendime pay çıkardım ne oluyoruz ama dedim bozuldum :)) Sonrasını okuyunca rahatladım. Umarım bütün dileklerin gerçek olur. Tatillerde falan İstanbula yolun düşerse-düşürürsen bütün blogcuları toplarız o gayet mümkün 🙂 Ama yok illa Villa olacak diyorsan bakarız köşkten bozma kafeler falan vardır illa oralarda toplanırz :))

    • hikaruivy dedi ki:

      @Lafea: hahah, işte istediğim buydu! tongaya düştünüz di mi?? ama beni tanımış olman lazımdı lafea’cım, otuza geldim diye sevdiğim bir şeyden vazgeçer miyim, ben böyle bir insan mıyım?? 😀 😀 bu arada istanbul’a bundan böyle bol bol yolum düşecek gibi görünüyor 😉 ben ayrıntıları sana twitter’dan anlatırım, şimdilik hayırlısı diyelim bakalım…

  2. tarih84 dedi ki:

    İstediğin zaman gönder fotoları gerisi kolay kolaj feda olsun:))

    Ne güzelmiş ay ay istekler:)

    İngilizce kavga mı edemiyorsun etmeye tenezzül mü etmiyorsun orayı kestiremedim.

    İnşallah sen de akademisyen olur kendi kadron kendi öğrencilerinle olursun.

    Tezin tez günde bitsin canım:)

    • hikaruivy dedi ki:

      @tarih84: ah canım, ellerine sağlık, çok tatlısın 🙂 bundan sonra kendimden bıktırıcam o zaman 😛

      ingilizce kavga edemiyorum ben yaa… sinirlenince ya da uykusuzsam kelimeler aklıma bir türlü gelmez.. haa, aynı şey türkçe’de farklı mı sanki, yoo, değil.. hiç düşünmeden konuşabilenlerin hayranıyımdır, ben pek beceremiyorum öyle çatır çatır konuşabilmeyi 😛

      aminnnn! şu tez bitsin kurban kescem haa… senin de ataman inşallah en kısa zamanda olur, öğrencilerimize kavuşuruz ikimiz de 😉

  3. mydestiny dedi ki:

    Sağlıklı, mutlu ve tüm bu dileklerinin gerçekleşeceği güzel bir yıl diliyorum. İyi seneler:)

  4. makinosev dedi ki:

    oooh süper valla, mayalı büyüklerimizin elinden bende öperim 😀 son kısımda verdiğin parçaya da bayılırım 😀 her türlü fangirl video çalışmasına yakışan bir şarkı 😀 sylar(heroes) fanıyken ben çok dinlerdim öhhömm, çok zevksizmişim evet ama adam irlandalı-italyan melezi , genler sağlam yani http://www.youtube.com/watch?v=1SxhYNWW7QI 😀
    tarihin kolajları çok çok tatlı olmuş, görünce bir şok oldum senin elinden yapılmış bir kolaj görmedim ya ondan gerçi havuş kafa bir alpay çalışman var ama onu saymıyorum 😀
    dileklerin gani gani gerçek olsun inşallah 😀 özellikle de piano ve tez kısmı buna dahil 😀 😀

    • hikaruivy dedi ki:

      @makino: hohoo, estağfurullah canım, sylar’ın da kendine göre bi karizması var (ayrıca ben boliç fanıydım, sana zevksiz deme hakkım yok! 😛 :P) tarih’in kolajları cidden süperdi. evet ben yapmadım, nerde bende o yetenek? 😛 havuç kafa alpay isimli eserimde tüm yeteneğimi sergilemiştim, biliyorsunuz 😛 😛 ahhhh, teşekkür ediyorum canım, tez ve piyano (bi de sizle görüşme) gerçek olsun, gerisi olmasa da olur 🙂 sevgiler, öptümm ^^

  5. Besra dedi ki:

    Umarım bütün dileklerin gerçek olur 🙂 özellikle yazının son kısmı çok hoşuma gitti kaç yaşına gelirsen gel Kore söz konusu oldummu ergen moduna giriyorsun 🙂 şu dileklerine baktımda gerçekleşmeyecek şeyler değil aslında bir kaçı hariç 😛 🙂 hikaruivy: çok seviyorum senin bu yazılarını tam kafa dengisin 🙂 Yeni yılın kutlu olsun umarım 2012’de tüm dileklerin gerçekleşir 🙂

    • hikaruivy dedi ki:

      @Besra: teşekkür ederim canım, inşallah hepimizin dileklerinin (ve daha fazlasının) gerçek olacağı bir yıl olur bu yıl 🙂 Korelilerin kendileri çocuksu insanlar zaten, bizim üzerimizde de çocuklaştırma etkileri var galiba! 😀 😀 gerçekleşmeyecek olan hayaller inşallah tez değildir, ahah! 😀 😀 sevgilerimle ^^

  6. koredelisi dedi ki:

    Özellikle ağustos ayındaki dileğine bittim hikarum, hayatta neler neler oluyor bir bakmışsın telefonun bir gün çalıvermiş neden olmasın:)
    Canım benim gecikmelide olsa (finaller sağolsun) yeni yılın kutlu olsun ve gönlündeki bütün isteklerin hayırlısıyla gerçek olsun inşallah;)) (Bir gün arabayla yolda kalmaktan bende çok korkuyorum yaa, off ne kötü bir durum annecimmmO_o)

    • hikaruivy dedi ki:

      @koredelisi: di mi kuzum, belli olmaz bu işler, nasip kısmet, ahah 😀 senin de yeni yılın kutlu ve de mutlu olsun, tüm dileklerin bir bir gerçek olsun inşallah ^^ öperim 😉

  7. selocann dedi ki:

    Yine çok güzel bir yazı olmuş, ellerine sağlık 😀
    En çok Kasım ayı dileğini sevdim ^^ Öyle bir mazara karşısında sizlerle tanışma partisi süper olurdu hehehe 😀
    İnş istediklerin gerçekleşir 🙂
    Mutlu yıllar ^^

    • hikaruivy dedi ki:

      @selocann: sağol canım, senden kopyamı da çektim valla 😛 kasımda blogdaşlık başkadır, o zaman 1 kasımda bekliyorum sizi villama 😀 😀 sana da mutlu yıllaaar ^^

  8. nomuyeppuda dedi ki:

    3 gün rötarlı şekilde bütün dileklerine aminnnn diyorum. :)) Son dileği okuyunca nasıl yea hikaru kore alemini bırakmasın hep blog yazsın yazılarını okumalıyım diye içimden geçiriyordum ki alttaki paragraf beni gülümsetti ^^ Biz bırakırsak yeni nesillere Kore sevdasını kim aşılıcak nasıl çoğalacağık Kpop/drama alemi Türkiyeyi farketmeden bu yolsan vazgeçmek yok :))

    Ay sen o villayı al partiyi ver bende elimde en büyüğünden Joongki yastığıyla gelicem.Yeni gidilen eve hediye almadan olmaz :Pp Ay ama ne güzel olurdu toplantılar oluyor gerçi sende olsan çok hoş olurdu.İlk okuduğum blog ve ilk okuduğum hikayenin yazarı olarak seninle tanışmak isterim yani 😀

    My lovely roomate yazılsın çekilsin ama berna olmasın lütfen hikaru.Ayrıca finalde benim okuduğum esas oğlanın Jinki olduğu olsun.Hala ısrarcıyım Geun Suk haketti o kızı :))
    Bide hikayede bahsettiğin 75. sone’den bi söz varya “Bazen, sana baka baka kendime çektiğim ziyafetle, Doydum sanırken, bir bakışın açlığıyla ölüyorum sonra” ben senin sayende okudum o şiiri ve bayılıyorum cidden.Normalde öyle kolay ezberlemem sözleri ama bu çok anlamlı be! hafızamda yer etmeyi haketti. 😀 Bunun içinde yeri gelmişken teşekkürmü edeyim.

    Ben gene sınırdan çıktım.Sadece yeni yılda dileklerinin hepsi olsun yazıcaktım göyaa 😀
    Mutlu yıllar diliyorum.İnşallah 2012’in sonunda ne güzel bi yıl geçirdim böyle diyebilirsin ^^

    • hikaruivy dedi ki:

      @nomuyeppudaa: ahaha, nası da kandırdımm?? 😀 ama biz bıraksak da eminim ki yeni nesilde kore ve kpop sevgisi artarak devam edecek, ben türk kızlarında o potansiyeli gördüm!! 😀 😀

      tamamdır şeker, bak bu sözünü unutma, yastığımı isterem! 😀 nasıl olsa tanışacağız bir gün; gönül ister ki bu en kısa zamanda olsun tabii 😉

      ah ahh, bernacığım şimdi berrin rolünde şimşekleri üzerine çekiyor ama ben hala kendisini çok sempatik buluyorum. yine de daha ufak tefek ve neşeli bir berna seçilebilir tabii, artık bu işi de cast seçiminden sorumlu kişiler yapsınlar 😀 😀 final konusunda iki senaryomuz var, artık seyirci hangisini tercih ederse onu çekeriz 😉 😀

      bir şey diyeyim mi, ben de shakespeare sonelerini hikaye sayesinde keşfettim diyebilirim: sayesinde bol bol araştırma yapıp onun güzel şiirlerini okuma fırsatım olmuştu… senin de beğenmene sevindim tatlım ^^ öpüyorum, sevgilerimle, mutlu yıllaaaar! ^^

  9. sagbeyin dedi ki:

    gecikmeli de olsa yeni yılın kutlu olsun hikaruivy^^
    inşallah bu yıl tüm dileklerin gerçekleşir ,olasılık ve istatistik derslerini verirken de benim gibi matematik özürlü öğrencilere denk gelmezsin 🙂
    tekrar mutlu yıllar 🙂 kasım ayını iple çekiyorum 😉 😀

    • hikaruivy dedi ki:

      @sagbeyin: çok teşekkür ediyorum sağbeyin’cim, ben de senin yeni yılını kutluyor, hep güzellikler getirmesini diliyorum ^^ o zaman kasımda görüşmek üzere söz aldığımı varsayıyorum, bak bu sözünü unutma 😉 😉

Bir Yanıt Bırakın

