En Sevdiğim Dizi Karakterleri (Mim)

Sevgili Winpohu’cum sevdiği dizi karakterleriyle ilgili bir yazı yazmış ve bunu mim olarak bana ve Aslı’ya paslamış. Winpohu kendisine “çatlak ve sevimli” esas oğlanları tema olarak belirlemiş; ki Protect the Boss’tan Ji Heon ve BOF’tan Goo Joon Pyo başta olmak üzere ben de bayılıyorum bu arızalı ama sevimli esas oğlan tiplemelerine! Ama benim uzmanlık alanım başka: Şimdiye kadar yazılarımı takip ettiyseniz zaten fark etmişsinizdir; dizilerde akıllı, neşeli, tuttuğunu koparan esas kızlar ile hem şirin hem de fecii halde romantik ve düşünceli esas oğlanları (ki böyleleri genelde esas oğlan değil ikinci erkek karakter oluyor, orası da ayrı konu…) çok severim. O yüzden ben de yazımda bahsetmek üzere bu türden karakterleri seçtim. İşte hikaru’nun en sevdiği Kore dizisi karakterleri:

Erkekler:

Sungkyunkwan Scandal Yeo Rim: Şimdi eğer “dakka bir gol bir, Song Joong Ki’ye torpil yapıyorsun hikaru!” diyenler varsa gözlerimi kısıp yüzümde müstehzi bir gülümsemeyle başımı iki yana sallıyor ve “cık cık cık” sesleri eşliğinde omuzlarını pat patlıyorum: “Bunu söyleyebiliyorsan SKKS’yı izlememişsin dostum!” Bence bu diziyi izleyip de şu sirin yaratığa hasta olmayan bir insan evladı olamaz! Çok zeki (erkek kılığındaki esas kızın kız olduğunu şıp diye anlamıştı!), çok oyuncu, tam bir fashionista (bir defasında siyah giyinmek zorunda kaldığı için krizlere giriyordu!), çok sevimli, ve de o vurdumduymaz tavırlarının altında aslında sevdiği insan için endişelenen, çok olgun bir yürek saklayan (bakınız şu videonun 1. dakikasından sonrası) bir karakterdi bu Yeorim: Gel de bu şirin yaratığın hastası olma! Ayrıca geçenlerde muhabbet ederken tarih84 ve hayal kendisi hakkında önemli bir şey daha fark etmemi sağladılar: Yeorim’in bazı hareketleri tam da Captain Jack Sparrow’a benziyordu! Ellerini iki yana açıp yüzünde şeytani bir sırıtışla bir şeyler anlatmaya başlama hareketi mesela. Jack Sparrow da en sevilesi film karakterleri arasında üst sıralara oynayacağı için bu benzerlikten hiç de rahatsız değilim! 😀 Yeorim candır, yanakları sıkılası, bağra basılasıdır!

You Are BeautifulKang Shin Woo: Ahhhh, Yong Hwa tarafından canlandırılan bu melek yüzlü ve inanılmaz derecede centilmen sevimli ikinci oğlanı her hatırladığımda içimi bir hüzün dolduruyor: Malhatun Go Mi Nam’ın kıymetini bilemediği bu güzelim insanı ekran karşısında nasıl eriyerek izlediğimi şu yazıda detaylıca anlatmıştım. O yüzden fazla uzatmıyorum; sadece Go Mi Nam’a bir defa daha saydırıp kaçıyorum: Hem yakışıklı, hem efendi, hem de her an yardıma koşmaya hazır, başka hiçbir kızı gözü görmeyen bu çocuk yerine somurtuk Tae Kyung’u tercih ettiğin için top olasın e mi Gominam!

Still Marry MeMin Jae: Kim Bum’un can verdiği bu şirin çıtır rock’çımız da gönlümü fetheden esas oğlanlardan biriydi. Detaylıca okumak isteyenler için sebebi işte bu yazıda. Kısaca özetleyecek olursam, sevdiği kadın için her şeyi göze alan, o aradaki yaş farkını bahane edince gidip saçlarını beyaza boyatan, hatta “eğer günün birinde benden daha iyisini, kendine daha uygun olduğunu düşündüğün birini bulursan ben aranızdan çekilirim. Ama lütfen şimdi ikimize bir şans ver!” diyen bir erkek dünyada var m’ola ki? Hiç zannetmiyorum!

Ve mansiyon ödülü: Tüm arızalarına rağmen Lee Min Ho’muzun ünlü Goo Joon Pyo‘su Jan Di denen hıyar için yaptığı fedakarlıklar nedeniyle bu listeye alınmayı hak ediyor!

Kızlar:

Protect the BossEun Sul: Choi Gang Hee’nin can verdiği bu boncuk gözlü şirin mi şirin kız gönlümün esas kızıdır arkadaşlar! Eli maşalı, korkusuz, aynı zamanda güzel ve zeki. Eh, bir zamanlar tembellik edip derslerine pek çalışmamış, ama olsun: Bunun cezasını şimdi fazlasıyla çekiyor. Ama zaten Ji Heon gibi bir adamla Eun Sul’dan başkası baş edemezdi! Bu şirin ikilinin maceralarına bayılıyorum. 🙂

My GirlYoo Rin: Lee Da Hae’nin tüm sevimliliğiyle canlandırdığı yalancı kız Yoo Rin karakteri bir tanedir, can mı candır! Son bölümlerde kızcağızın ağlamaktan içi dışına çıktı ama ben onu ilk bölümlerde portakal çalıp sattığı, çok yiyip mide fesadına yakalandığı, tüm şirinliğiyle şarkı söylediği ve Gong Chan’ı deli ettiği halleriyle sevdim! Sonradan My Princess izlerken Kim Tae Hee’nin canlandırdığı karakterde sık sık Yoo Rin’in mimiklerini yakaladım; ki My Girl’ü izlemiş olmasam onu da severdim ama şimdi bana yalnızca Yoo Rin’in taklidi gibi görünüyor… (bu arada diziyi taze izlemiş bir Uzak Doğu sever’in gözünden çok hoş bir My Girl tanıtımı okumak isterseniz sizi novella’nın şu yazısına alalım…)

BOF – Jae Kyung: Lee Min Jung’un canlandırdığı “Goo Joon Pyo’nun nişanlısı” karakteri dizide açık ara en sevdiğim kızdı. Elbette Joon Pyo’muz üzülmesin diye Jan Di’yle birlikte olmasını istedim; ama keşke Jae Kyung’la daha önceden karşılaşmış olsalardı diye iç çekmeden de edemedim, bence harika bir çift olurlardı! Jae Kyung acayip tatlı bir şeydi; zengindi, ama şımarık zengin kızı tiplemesinden olabildiğine uzaktı: Jan Di’nin cüzdanını çalan hırsızın peşine düşecek kadar cesur, Jan Di ve arkadaşına hediyeler alacak kadar yüce gönüllü, onu oyalaması gereken iki çiçek oğlan Woo Bin ve Yi Jung’un baş edemeyeceği kadar hareketli ve her şeyin farkına varacak kadar zeki; Goo Joon Pyo’nun tüm mızmızlıklarına rağmen onu tüm kalbiyle seven, ama onun Jan Di hıyarına aşık olduğunu anlayınca büyük bir asalet örneği gösterip aradan çekilen… Aaaahhh, sen ne tatlı bir kızdın be Jae Kyung; erkek olsam tam da böyle bir kız bulmak isterdim! 😀

Ve son olarak mansiyon ödülümüzü de Coffee House‘un tatlı mı tatlı yayınevi müdiresi, Park Si Yeon’un canlandırdığı Eun Young‘a verelim.

Benim liste de işte böyle. Şimdi sıra geldi bu mim’i paslamaya: Sevgili egzantrik blogger’ımız Egosantrik, çıtır blog yazarımız Harmony ve Jung Yong Hwa + Song Joong Ki hayranlığını benle paylaşan sevgili Acaip bir sonraki şanslı talihliler oluyorlar 🙂 Size şimdiden kolaylıklar diliyor ve yazılarınızın merakla beklendiğini söylemek istiyorum sevgili çingular ^^

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı Kdrama, mim, Uzakdoğulu aktörler/aktrisler içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

En Sevdiğim Dizi Karakterleri (Mim) için 23 cevap

  1. tarih84 dedi ki:

    valla yeorim diyorum yirim yirim:) o kadar haklısın ki ne dmeek istenildiğini diziyi izlemeyenler bilemez! o kadar dizi film izlerim ve geçerim de bu çocuğun bana kattığı pozitif enerjiyi, eğlenceyi kimse katamadı diyorum(sözüm aşkımdan dışarı, o apayrı!) , my girl izlerken artık benimde içim dış acılarla doldu taştı artık nu kız üzülmesin diye diye izlemiştim doğrusu.

    sanırım dizi izlerken beğenilerimiz aynı, bende aklı başında nazik tarafı tutyorum.

  2. makinosev dedi ki:

    yazının içine koyduğun linklerden başım döndü 😀 senin yazın ve onun yanında açılmış bilmem kaçtane yazı ve video 😀 hangi birine güleceğimi şaşırdım 😀 😀 zaten kendimde değilim bu aralar 🙂 ah bir de esas oğlanlar bitirdi beni, listedeki kızlar zaten gururumuz! onları onore etmekle çok doğru etmişsin 😀
    bir de sjk’ye bu aralar bayaa güzel metiyeler döküyorsun 😀 gözümden kaçmadı değil 😀 zaten bir dolu hayranı var birde sen böyle gözümüze sokup bizi karşına almasan iyi olur, misal sen burda 2-3 video linki verdin ben en az 10 tane izleyip geldim 😀 😀 yapma böyle bizimde çivimiz çıkacak senin yüzünden 😀
    not: bu mimi de çok sevdim 😀 mimleyenden ötürü 😀

  3. Malesef dizilerin büyük çoğunluğunu izleyemediğim için höö,nee şeklinde fransız fransız baktım ama izlediğim kadarıyla yorum yapiciğim.Mazur görünüz hikarucum 😀
    Ben de 2.erkek karakterleri seviyorum genelde daha doğrusu çok acıyorum onlara.Biz esas karakterler mutlu olsun diye kafa patlatırken orda bir dram var la kimse orayı düşünmüyor.İnsanoğlu işte 😀
    ahaha Jan Di hıyarı lafına imzamı atıyorum ne bileyim konfetiler falan patlatıyorum.Allah’ın hırtı,odunu.Ani öfkelenmek adını verdiğimiz Karadenizli damarıma zor hakim oldum onun yüzünden.Jae Kyung hanımı ben de sevmiştim yahu.Hıyarın yanında ballı badem kalıyordu hatta.Ama işte ne diyeceksin oğlan ötekine yanıktı.O güzelim kız dururken Jan Di :/ Jae Kyung’u harcadılar matmazel malesef bir Jan Di aşkına 😀
    Yoo Rin’de yavrum ağla ağla içi çekildi.Bİze ne izletiyorlar yanlışlıkla ağır dram içeren şeyler mi izliyorum diye düşündüm.My Girl için bir parantez daha Lee Dong Wook abi! ne taş adamsın,hey maşallah demek istiyorum 😀
    Mim için de komawoo çingu.En kısa zamanda yazmaya çalışiciğim de henüz çok dizi bitiremediğim için izlediklerimden artık ne çıkarsa 😀

  4. winpohu 'ca dedi ki:

    yeorim ya yerim ben onu . nasılda güzel karakterler bulmuşsun ama yeorimden başkasını gözüm görmüyor . o kadar farklı eğlenceli olmasının yanında aynı zamanda dizideki en zeki karakterdi bu yüzden ayrı severim bu diziyi sırf o ve sevgili kankası için izledim desem yeridir. kızlardan da yalancı kızmızı ve goo jun pyo nun deyimiyle maymunu sevmemek mümkün depğil . onları da ekleyerek güzel bir yazı yazmışsın lakin benim gözüm dizilerde aslan kızları görmüyor çoğu zamandan gıcık oluyorum .bu yüzden listeme hiç eklemedim .
    ellerine sağlık süper olmuş 🙂

  5. asilcinnetbenim dedi ki:

    bu yorumum sadece YEORİM içerir önceden uyarayım 🙂 ahh ahhh dizideki en sevimli karakterdi 🙂 bir yoo ah in karizması ya da Yoochun karizması olmasa da kendisinde ben diziyi en çok onun için izledim ki ben biliyorsunuz ki fanatiklik derecesinde yoochun severim üstüne yoo ah in severim 🙂 enee sadece yeorim içermedi yorumum 😀 neyse yeorim hoştur yeorim candır yeorimden gerisi yalandır 😀 yeorim şeker topağı seni 🙂 yerim seni yeorim yerim 😛

  6. hikaruivy dedi ki:

    @tarih84, @asilcinnetbenim: yeorim yau… ayrıca bi gün song joong ki’yle tanışırsam sanırım ilk söyleyeceğim şeylerden biri “yeorim-yerim” muhabbeti olacak! 😀 😀 “o zamanlar hepimiz seni yemek istiyoduk, namnamnam” diycem, haha 😀 (bu kelime oyununu yapmadan duramıyoruz, ama cuk oturuyor napalım 🙂 )

    @makino: ah evet canım, videolara ve eski yazılara da refer etmeden duramadım 😀 bu aralar sjk’yi çok övdüm evet, artık biraz kendime geliyim, öhömm…ama sen istediğin kadar hayranı olabilrsin, senle paylaşmaktan gocunmam, haha 😀

    @egosantrik: rica ederim çingum, sen de yavaş yavaş geleceksin bizim kıvama 😀 2. erkeklere ben de pek bi acıyorum, zavallıcıklar 😛 zaten sermin başta olmak üzere 2. erkekleri koruma ve kollama derneği kurmayı planlıyoruz! 😛

    “jae kyung’u harcadılar matmazel!” ahahah, süpersin, çok güldüm! 😀 😀 valla öyle oldu 😛

    my girl’de bende sonlara doğru kızcağız için üzülmekten bi hal olmuştum yaf… lee dong wook’u ise çok beğenmekle birlikte biraz tutuk bulmuştum; ama şimdi scent of a woman’da döktürüyo kendisi. taş hakkaten 🙂

    mim’i istediğin zaman yap canım, bi acelesi yok… ama senin favorilerini başkaları kapar sonra, demedi deme 😛

    @winpohu: sen zaten direk oppalar listesi yapmışsın çingum; ama ben büyük (!) feminist olarak hemcinslerimin hakkını teslim etmeden edemedim 😀 listeyi beğendiğine sevindim ^^ valla senin arızalı tiplerden sonra başka kimseyi bulamam diye korkuyodum ama neyse ki sevilesi karakterler daha çok varmış, düşündükçe aklıma geldi 😉

  7. wasabi dedi ki:

    sevgili hikaruivy bak burda ne var blogumu yeni alana taşşıdım bloga yapılan saldırı yüzünden. yan menüdeki tavsiye baglantılarına yeni adresimi eklersen sevinirim eskisini yenisiyle degiştiriver bir zahmet 😉 şimdiden teşekkürler ^^ yazına yorum yapamıyorum en kısa zamanda fırsat bulup okuyup yorum yapacagım^^

  8. sagbeyin dedi ki:

    Ahh ahh ben de bu Shin Woo ya üzüldüğüm kadar kimseye üzülmemiştim! Uzakdoğulu yapımcılar böyle karakterleri koyup yüreğimizi parçalamaları için aralarında anlaşma yapmışlar sanırım.
    Jae Kyung a gelince aynı benim hissettillerimi yazmışsın. Çok sevmiştim ben de bu kızı. Bir de nedense belki Gu Jun Pyo dan vazgeçince Woo Bin ile birlikte olurlarr diye bir ümit geliştirmiş idim. Tabi ki böyle bir tuhaf düşünce gerçekleşmedi 🙂 Ne diyelim kısmet:)
    Bu arada ellerine sağlık süper bir liste olmuş:D

  9. hikaruivy dedi ki:

    @wasabi: değiştiriyorum canım, çok geçmiş olsun. ^^

    @sagbeyin: sorma sağbeyincim, shin woo’nun ezim ezim ezilmesini ben de içim parçalanarak izlemiştim 😀 o zamanlar kore camiasında yeniyiz, 2. erkek sendromunu da bilmiyoruz tabii… sonradan my girl, the greatest love, hatta scent of a woman’da falan artık duruma aşina olduğum için o kadar etkilenmedim neyse ki 🙂 😀

    vayy, sen de içinde bir çöpçatan gizliyormuşsun demek 😀 doğru valla, jae kyung woo bin’le süper bir ikili olabilirmiş: ikisi de çok şirin, ve woo bincik çok geri planda kalan bir karakterdi; belki böylee biraz sahne alma şansı yakalardı. keşke yapsalarmış… ama dizi kavak yelleri’ne döner diye yapmadılar galiba 😛 sağol yorumun için ^^

  10. seidou dedi ki:

    listenin altına imza çakmak istiyorum..yeorim böle döne döne bnmde hayatıma girsen ya sen…ay insan seni sevmelere doyamaz yaaa:)şeker topağı bal küpü seni…go joon pyo nun jan di sevdasınaysa yapacağım tek açıklama gönül bu otada konar …da demek..tabi arada güzelim çiçek jae kyunga yazık oldu ama neyse…

  11. masalevi dedi ki:

    yazıyı okumaya başladım listeye bir baktım ahanda Yeorim 🙂 tabi biz senin torpil yapmadığını biliyoruz hikarucum iş başka aşk başka, joong ki bu tatlılıkla daha çook ilk sıralara oynar 🙂

    shin woo dedin beni bitirdin şimdi, yong hwa’yı shin woo olarak sevdim ben de, heartstrings’te falan o enerjiyi hiç veremedi bana.. shin woo bi sahnede bu gominam’ı takip ediyordu telefonla, sonra mal kız çocuğu bırakıp tae kyung’a kaçmıştı oğlan öyle kalmıştı.. shin woo’yu hikayemde min hyung olarak yaşatmaya çalışıyorum hala 🙂

    jae kyung ne tatlı kızdı bee, odun jandi’ye göre kat ve kat daha tatlı samimiydi ama bizim oğlan değerini bilemedi.. yoo rin’i de unutmamışsın o kızı hatırladıkça hala gülüyorum, bi sahnede sütyen bedeni yüzünden kavga etmişlerdi gong chan’la, nasıl utanmıştı, çatlak kızdı ha 🙂

    ben de dizi karakterinin düşünceli ve nazik olanını severim, güzel seçimler yapmışsın ellerine sağlık 🙂

  12. Secret dedi ki:

    Bu karakterler adamı yer bitirir..hepsi ayrı ayrı yer edinmiştir kalbimde 😀 Onlarsız bu dizileri düşünemiyorum 🙂 en yeni gözdem tabikide PTB’daki Ji Heon’umm 😀 Ölürüm yaa ben onaa 😀 Tabi Eun Sul’uda unutmamak lazım..O gözlerini böyle sıkı sıkı açıp kapamasına ölüyorum yaa 🙂
    Harika seçimler olmuş çingu 🙂

  13. hikaruivy dedi ki:

    @seidou: döne döne hayatımıza girdi gerçekten, ay yenmez mi o? 😀 goo joon pyo’muza da yazık oldu, ah ah… 😛

    @masalevi: haha, di mi çingum, torpil yapmadım, bileğinin hakkıyla kazandı o! 😀 yong hwa’yı ben de shin woo olarak sevdim; lee shin olaraksa soğuk buldum, hatta dizinin sonlarına doğru yaptığı incelikler fedakarlıklar bile yetmedi gözümdeki imajını kurtarmaya 🙂 min hyung’da shin woo’luklar yakalıyorum zaten; hele şu son ev tutma mevzuu olayı bitiren yer oldu 😉 jun suh kalbimizin birincisi ama min hyung’a da kıyamıyorum ben, haberiniz olsun senarist hanım 😉

    yoo rin’in sütyen muhabbetini sen deyince hatırladım, ahahah, ne komikti yav! 😀 😀

    @secret: sağol canım, senin de dediğin gibi PTB’nin esas kızı ve esas oğlanının gönlümüzdeki yeri başka 😉

  14. koredelisi dedi ki:

    Yeo Rimmmmm diyorum başka bişi demiyorum arkadaş. Sen ne tatlı, ne şeker bişiysin ya aigooo! Çocuk (yani artık adam diyelim) benden baya büyük ama benle aynı yaşıt gibi duruyor, yani hikarucum bir abla olarak görevin aradan çekilmektir canım:D mesajı aldın heralde:D:D:D

    Çevremdekiler nedense Yoo Rin i pek sevmiyorlar ama ben bayılıyorum bu karaktere ya! Çok tatlı cıvıl cıvıl bişi nasıl sevilmmez bu kız aklım almıyor:D

    Bak Jae Kyung’i iyi hatırlamışsın bende sevmiştim bu kızı hatta Jan Di salağından bin kat daha çok sevmiştim;)Güzel bir mim yazısı olmuş hikarum eline sağlık;)

    • hikaruivy dedi ki:

      @koredelisi: Hahah, avcunu yalarsın şekerim, Joong Ki’yi kimselere vermemm!! O benim her daim bebek kalacak olan şirinlik muskamdır, bu böyle biline 😀 Yoo Rin’i neden sevmiyorlar ki yav? Çok şirin bi kız bence, çok cıvıl cıvıl. Seveyenlere çekemeyenlerdir! 😀 Jae Kyung’u hatırlayıp hakkını teslim etmek istedim; gül gibi Min Ho’dan vazgeçtiği halde zavallı kızcağıza kimse madalya takmamıştı 😛 Sağol canım yorumun için ^^

  15. j.d. dedi ki:

    Hepsi de tam benim seçeceğim kişiler valla :))

  16. Unnim çok güzel olmuş bu mim, bugün görerek rekora imza attım, mimlenip görmeyen garip bir blogger olarak tarihe geçeceğim. 2 aydır mimliymişim ben. ^^” Tüüü bana, ama wordpressteki özellik bloggerda yok, ne zaman kim beni nerde link olarak koymuş bulamıyorum. 😦 Benden ses çıkmayınca acaip durum Unnim de mimlemiş beni, ayh çok fena bir durumun ortasındaymışım da yeni haberim oldu. 😦 Gerçekten çok özür diliyorum ve mime başlıyorum. Zaten iyice geciktirmişim, rekora imza atıyorum iyice, bir an önce yazayım da sabırları iyice taşırmayayım. :/
    Bu arada yazın çok güzel olmuş Hikaruivy Unniciğim. Bu arada lütfen Jan Di’ye hıyar demeyiniz, çok sevdim ben o kızı. 😛 Tamam biraz nopunnum tarzında hareketler yapan, görüntüden yoksun, mimikten yoksun bir şeydi ama olsun, sevdim işte. ^^” Neyse ben şansımı daha fazla zorlamadan kaçayım buradan, elindeki oklavayı indirip sakince yere bırak, tamaaaam, gittim. 😀

    • hikaruivy dedi ki:

      @harmony: aaa, ben sana twitter’da mention yazdım gibi hatırlıyorum; demek ki düşündüm ama yazmayı unuttum! :S afedersin tatlım… neyse, blogunda gördüğüm kadarıyla bugün hemen yapmışsın zaten, geç olsun da güç olmasın 🙂

      jan di’yi bi seven sen varsın galiba, biz komple gıcığız ona 😛 ama merak etme onu seven benim düşmandımdır diyecek kadar da gıcık değilim, ahah 😀 yine de onu sevebildiğin için seni fazlasıyla iyi yürekli buluyorum, belirtmeden edemiyciğim 😛

  17. Geri bildirim: Mim – En Sevdiğim Dizi Karakterleri « Kaktus Çiçeği

  18. ela dedi ki:

    japon gözlerini çok seviyorum

  19. gülfem dedi ki:

    başta şunu söyleyim hikaruiy seni tanıdığıma çok ama çok sevindim.masal evim benim için çok harika bir blog sahibiydi,şimdi de sen oldun emin olabilirsin.skks dizisini bitirmek üzereyim.diyebilirsin niye bu kadar geç. rooftop prince izledim(harika bir dizi belirtmeden geçmeyim) ardından yoochun fanlarından biri halini aldım sonra taze taze yoochun fanı olduktan sonra onun bütün dizilerini izlemeye karar vermeye başlamakla herşey başladı.her neyse neye nasip neye kısmet yoochun izlerken song joong ki’ye aşık oluvermişim.her halde hiçbir dizide baş rol oyuncusu olmamasından ötürü hakkında pek bilgi bulamazken bi de ne görüyüm sen varsın.:)))))))))))onu benim kadar seviyorsun.ne kadar sevindim tarif edemem.yakın zaman beri onun hakkında yazdıklarını okuyorum ve bütün düşüncelerinde hem fikirim.skks’deki rolü muhteşemdi.ben hayatımda bu kadar orjinal bir karakter izlemedim.hal ve haraketleri,konuşmaları,sevimliği,zekası onun hakkında söylenecek çok şey var.jang geun suk’ta benim için çok özeldir;ama yeo rim beni benden aldı.tespitlerin için de çok teşekkür ederim.yazılarını takip etmeye devam edeceğim.(özellikle song joong’la ilgili olanları)

    • hikaruivy dedi ki:

      çok teşekkür ederim gülfem 🙂 🙂 masal’ın harika blogunu ben de çok severim; oradan bana ulaşmış olman da çok güzel, teşekkür ediyorum sana 🙂 skks gerçekten bir harikadır; song joong ki ise bir tanedir 😀 😀 yalnız aşık falan olmayın rica ederim, ilk ben gördüm onu 😀 😀 😀 skks’deki rolü acayip şekerdi gerçekten; bu kadar komik, zeki, fırlama ve sevimli bir yaratık olamaz! 😀 teşekkür ederim güzel yorumun için ^^

Bir Yanıt Bırakın

