İyi ki doğdun Song Joong Ki!

(Aşağıdaki yazıyı okurken Michael Bublé’den “I just haven’t met you yet“i dinlemeniz şiddetle tavsiye edilir. Ha isteyenler Bülent Ersoy’dan “Ablan Kurban Olsun Sana“yı da dinleyebilir tabii, size kalmış…)

Joong Ki beni ne çok sevdiğini ilan ederken... abla olarak canııım!😛

Joong Ki'nin bütün kibarlığıyla çiçek alıp geldiği bir gün... Ah canım, çok düşüncelidir kendisi😛

Aman da bugün Joong Ki’ciğin doğumgünü müymüş? Aman da kuzucuk 27 yaşına mı basıyormuş? Aman da aman, kurban olsun sana noona’n!😀😀 Tamam durun kaçmayın, daha fazla iğrençleşmeden fangirl’lüğü (ya da fan-ajumma’lığı) bir kenara bırakıyor ve sevgili bebek yüzlü yakışıklımıza kibar bir biçimde “saeng il chukha hamnidaaaaa!” demekle yetiniyorum. İyi ki doğmuşsun ve ekran aracılığıyla da olsa evlerimize konuk olmuşsun sevgili Song Joong Ki.😉 Şaka maka sen de bayaa büyüdün, eşşek kadar oldun be Joong Ki-ya: O bebek yüzünle hiç çaktırmıyorsun ama boy’dan man’e geçme kıvamına çoktaaan geldin (de geçiyorsun) bile… Ayrıca sana “doğacak başka zaman bulamadın mı ayol” diye çemkirmeden edemiyciğim: Başak burcu erkeklerini hiç ama hiççç sevmem, hıh! (evet, eski sevgili sendromu :P) Ama mevzubahis sen olduğun için sana bir kıyak geçip bu durumu mesele etmiyorum, değerimi bil, haha😀

Neyse, burç olayını es geçersek madem Joong Ki’miz gözlerini dünyaya eylül ayının bu güzel gününde açmış, ben de bu bahaneyle şirinliğin kitabını yeniden yazan bu sevimli yaratıktan biraz bahsedeyim dedim. Bu arada farkındaysanız twitter’da ya da diğer mecralarda konu açıldıkça: “Hött! Dettt! Joong Ki’ye asılmak yassah hemşerim! Dokunanı yakarım ülenn! Röarrrhhh!” tadında yazılar yazsam da kendi blogumda onu hiç iplemiyor gözükmekte bir ustayımdır! Sağ taraftaki tag’ler listesi açıkça gösteriyor ki Lee Min Ho ve Jung Yong Hwa aldıkları övgü sayısı olarak Joong Ki’yi kat kat geçmişler mesela… Bunun iki sebebi var: Birincisi, tahmin edebileceğiniz gibi gerçek dünyadaki ilişkimin selameti açısından içimdeki fangirl’ü biraz zapturapt altına alma zorunluluğu. (Aman da benim aşkım bu satırları okuyor muymuş?? Aman da o hikaru’nun hareminin en değerli VIP üyesi miymiş? Öhhhöm, içimde iyice batırdığıma dair bir his oluştu nedense…) Ama beni, en sevdiğim Koreli aktörlerin listesini sayabilecek kadar (“dur bakiyim, bi tane kurbağa gözlü oğlan var (Gong Yoo’yu diyo), bi tane köse (hangisi acaba? sakalı olan var mı ki?), bi de Gujunpyo! (bu ismi unutmadı! :D)”)  benim bu hobime (!) aşina olan, karşısında utanmazlığı iyice ele aldığım sevgilimden daha çok korkutan bir şey var ki, bu blogda SJK yazısı görememenizin asıl sebebi bu olüyör efenim: Huyu da güzel, kendi  de güzel, munis, tatlı, adeta dev bir kedi olan sevgili kardeşim Sophie çoktan “o benim! o benimmm!” diye haykırarak Joong Ki’yi elimden aldı bile (üstelik ilk önce ben görmüştüm! pis!😛 )

sophie joong ki'yi yakalamış bağrına basıyor...

Neyse, sonuçta kendisi dongsengim olup ona karşı boynum kıldan incedir… Ayrıca ben bu kızla yarışamam anam; bizim ufaklık korkunç gözleri (!) sayesinde hipnotize edip istediği her erkeği kendine âşık etmesiyle ünlüdür!😀😀 (Ben mi? Bense istemediğim her erkeği kendime âşık etmemle ünlüy(d)üm; neyse ki sonunda bir tane istediklerimden tutturdum, haha😛😀 Şansımızı daha fazla zorlamaya gerek yok…) Neyse işte lafı daha fazla uzatmayayım; siz beni anladınız😛

Evet, gerekli açıklamaları yaptıktan sonra gelelim fasulyenin faydalarına: Yazımız, sevgili Makino’nun şu yazısından ilham alıyor. So Ji Sub reklam filmi üstüne reklam filmi çevirir de SJK ondan geri kalır mı? İşte size “Song Joong Ki reklamları”ndan bir demet:

Tony Moly reklamı: Daha önce de bahsetmiştim; benim makyajla falan pek işim olmaz. Hele Kore mamüllerinden bir gram bile haberim yok (gerçi BB cream’i biliyorum bak, onu bana bile ezberlettiler :P) O yüzden ekrana mal mal bakıp defalarca izlediğim halde bu reklamda Joong Ki’ciğimin ne satmaya çalıştığı hakkında bir fikir edinemedim. Kırışık önleyici krem falan mı? O egzersizler de kırışık önlemeye mi yönelik? Ayol reklamdaki hatunlar onsekiz-yirmi yaşlarında; o yaştaki kızlarda ne kırışığı olacak?? Ay sakın bana “aaa, ama erkenden başlamak gerek hikaru…” falan diye gelmeyin, çok pis kalbinizi kırarım. Kırışıklıklar için yirmili yaşlarda kullanılan ürünler hep para tuzağı; cildinizi güzelce nemlendirin, güneşe çıkarken 15 koruma faktörünüzü sürün, akşamları güzelce temizleyin, bitti gitti… Normalde minnacık kızları erkenden kozmetik ürünlere yönlendirdiği için kızardım kerataya; ama napiyim ki mevzubahis olan Joong Ki olunca bir şey diyemiyorum. Ama acayip şeker “tutak tutak” demiyo mu sizce de? (tutak tutak ne ola ki? kendisi?? bunusevdim?? siz bilirsiniz🙂 )

LG reklamı: Bu reklamını görünce içimden geçen cümle aynen şuydu: “Bu ne şirinlik… ve bu ne çirozluk Joong Ki?!” Çocuğu her görüşümde giderek zayıflıyor, yakında boyut sayısı üçten ikiye düşecek… Yapma yavrum böyle, vallahi üzülüyorum!😛

Dunkin’ Donuts reklamı: Bu reklamı çok seviyorum, çünkü bir başka sevdiğim aktör, Lee Sun Gyun abimiz de var burda. Ama Joong Ki şapşal çapkın rolünde! Psst, olum, nereye bakıyosun sen bakiyim?! Karşısındaki hatun ben olsam, valla gözlerini oyardım!😀😀

LG Notebook Reklamı: Şimdi de SJK’nin gumiho kız Shin Min Ah’la oynadığı bir reklam geliyor. Şaka maka hiç de fena bir çift olmamışlar… Bu vesileyle hemen burdan yapımcılara çemkireyim: Joong Ki’yi oynatacaksanız böyle güzel kızlarla oynatın yav! Daha önceki dizilerinde sevgilisi rolündeki kızları hiç beğenmedim (hatta bana kalırsa şimdiye kadarki tüm partnerleri arasında en çok Yoo Ah In’le yakışmışlardı! Çok ciddiyim!); Penny Pinching Romance filminde kurbağa bakışlı Han Ye Seul’le oynuyor, bu ekimde gelecek olan Kurt adamlı filmde de gene çikin bi kız bulmuşlar karşısına. Her filminde/dizisinde sevgilisi olan kızlara bakıp “ühüüü! ama bu çirkin kız bile joong ki’yi öpme şansı bulmuş ya la? ottukeee?? hüngürrr, nalet kaderrr!” diye ağlamaktan bir hal oluyorum😛😛 Bari Shin Min Ah’la, Lee Min Jung’la, Han Hye Joo’yla falan oynasın da ben de burda krizlere girmeyeyim, di mi…

Bu da Le Coq Sportif reklamı. IU’yla beraber. Ulan kız 93lü, ama aynı yaşta görünüyorlar! Bizim oğlansa gene tüm şirinliğini konuşturuyor…

Veee, bir içecek reklamı: Bu reklama bayılıyorum, acayip şeker! Ayrıca son sahnesi şirin ötesi! Böyle bir fanta reklamı vardı, hatırlar mısınız? Dünyanın her yerinde erkek milletinin aynı olduğuna dair süper bir reklamdı, haha!😀😀

Daha da vardır belki, ama ben burda kesiyorum: Zaten yeterince kalabalığız, kendi ellerimle daha fazla Song Joong Ki fanı yaratmanın lüzumu yok!😛 Son olarak kendi ağzından kendini anlatan bir yazıyla post’u bitirelim:

http://www.dramabeans.com/2009/06/dont-trust-that-cute-face-of-song-joong-kis/

Son cümle beni bitiriyor: “The words I most want to hear are the same as a person and as an actor: “Song Joong-ki’s a pretty decent kid. He’s a good person.” Then I’m happy.” (İnsan olarak da aktör olarak da en çok işitmek istediğim sözcükler aynı: “Song Joong Ki çok terbiyeli bir çocuktur. İyi bir insandır.” Bunu duyarsam mutlu olurum.) Ayyy, çok datluuuuuuu! *hikaru erir*

Ehemmm, işte böyle… Bugün kendimi aştım, bir daha SJK’nin gelecek doğumgününe kadar böyle bir yazı beklemeyin benden. (Hımm, gerçi bir ara bir SJK külliyatı yazısı yazasım; Triple’dan SKKS’ye, ordan OB & GYN doctors’a kadar her bi dizisinden bahsedesim var, ama içimdeki araştırmacı ruhu başka mecralara kanalize etmeye çalıştığım için kaktüscüğümün “so ji sub ansiklopedisi” gibi song joong ki derlemesi yapacak gücüm yok maalesef🙂 Ayrıca kaktüs, seni bir defa daha bu azmin için tebrik ediyorum: Ji Sub enişte senin blogu günlük olarak kullanabilir bence: “hımm, acaba şu tarihte ne yapıyordum? hemen kaktüs’ün blogunu açalım… aa, evet, scorpio mayolarının reklam filmini çekmişim!!” gibi…) Ayrıca benim de korumam gereken bir imajım, bir statüm var; yeter yav, biraz da SJK gelsin bana hayran olsun (evet, gördüğünüz gibi ego dağlarda geziyor…)😀😀 Kısacası Emma Stone’a aşkını ilân eden Jim Carrey kadar düşmedik daha!😛😛 (O dehşet verici video ise işte burda.)

(Not: Eğer bu yazıdan sonra uzun bir süre benden haber alamazsanız anlayın ki sevgilim blogumu okumuş, “Arrgghhhh, her şeyi affedebilirdim ama gujunpyo’yu bildiğimi nasıl ilan edersin?? Rezil ettin beni herkese!” deyip internet bağlantımı kesmiş, ve beni bir sandalyeye oturtup bağlayarak kıllı-göbekli Türk erkeklerinin görüntülerini izletme yöntemiyle cezalandırıyor demektir! Bu durumda panik yapmayın ve 911’i arayın: Karşınıza çıkan kişiye “hello, a young girl is being held hostage and tortured in 285 Georgian Street Troy” deyin. Fazla ayrıntı vermeyin, karizmam sarsılmasın. Onlar beni bulacaktır. Şimdiden teşekkürler!😀 :D)

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı kişisel, Uzakdoğulu aktörler/aktrisler içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

İyi ki doğdun Song Joong Ki! için 22 cevap

  1. Lee dedi ki:

    Hahaha, ne süper bir yazıdır bu çingu, özellikle de son paragrafa ayrı bayıldım😀 Eğer bir şey olursa diye ezberledim, arayacağım^^

    Soon Joong Ki iyi ki doğdun, nice yıllara diyorum burada o zaman🙂 Bebek yüzlü olduğu halde sevdiğim nadir oyunculardan. SKKS’deki Yeorim karakteri tek kelimeyle mükemmeldi🙂 Şöyle bir başrolü kapmasını diliyorum, yeni dizisinde kesin başrolde olacak bence🙂

    Ellerine sağlık çingu, severek okudum. Böyle doğum günü yazılarını okumayı seviyorum^^

    • hikaruivy dedi ki:

      @Lee: Sağol çingum, size güveniyorum, beni bu yaban ellerde otomatik portakal muamelesinden ancak siz kurtarabilirsiniz!😀😀

      SJK için söylediğin güzel övgüleri onun adına ben kabul edeyim, öhömm🙂 Yeorim cidden süper bir karakterdi; beni kendisine hasta eden o olmuştu zaten. Aynen senin gibi şöyle esaslı bir başrol almasını ben de istiyorum; ama görünen o ki Teen Wolf falan gene biraz dandirik bir yapımla karşımıza gelecek😛 Neyse napalım, ciddi yapımlara geçmek için daha vakti var🙂

      Teşekkür ederim yorumun için ^^

  2. La Fea dedi ki:

    Kurbağa gözlü oğlan sahipli de sevgiline bu biirrrrr :)) Kurbağa gözlü değil ama ooo neyse… Sen ne kadar büyüksün bakayım bu kedicikten?😉 Tek yaşlı benim sanıyordum bu alemde🙂 “aaa, ama erkenden başlamak gerek hikaru…” falan diye gelmeyin, çok pis kalbinizi kırarım. AL Benden de o kadar. Yalnız ben her iki şarkıyı da dinlemedim. Bir zararı olur mu?😛 Neyse eniştemize gerçek hayattaki yani :p saygılar yolluyoruz buradan. Ruh ve beden sağlığın ve ilişkinin selameti açısından burada kesiyorum😀 Ama yazı süppppppperrrrrrrrr olmuş onu da diyim son olarak. Haaa bir de Gong Yoo kurbağa gözlü değil… Yani birazcık pörtlek ama öyle işte :)))

    • hikaruivy dedi ki:

      @La Fea: Ahahah, merak etme sen, ben onun kulağını çekiyorum🙂 Azıcık bi pörtleklik var ama, sen de kabul etmişsin zaten😀 Aman canım hepsinde var, yakışıyo keratalara!

      Yaş mevzuunu twitter’da kapattık, aman bi daha açmayalım, zaten Kore yaşıyla sayarsak 30a doğru geliyorum🙂 Ben gene Amerikan yaşına döneyim, bikaç sene daha vaktim olsun🙂

      Şarkıları nasıl dinlemezsin, ben onları bu yazı için özenle seçmiştim! Özellikle Bülent ablamın şarkısı ruh halimi öyle bir anlatıyor ki, işte sanatın gücü demek istiyorum! asshsahsahasjas😀😀

  3. Besra dedi ki:

    Ne kadar güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık🙂 27 yaşına bastı hiç ama hiç göstermiyor 19 yaşındaymış gibi duruyor senin tatlımı tatlı şeker Joong Ki’in🙂 doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara Joong Ki🙂

  4. koredelisi dedi ki:

    ”Zaten yeterince kalabalığız, kendi ellerimle daha fazla Song Joong Ki fanı yaratmanın lüzumu yok!”
    Bence de rakip sayısını daha fazla arttırmanın hiç alemi yok;)
    Ne matrak bir yazı olmuş ya, devamlı sırıtmaktan yüzün acaip bir şekil aldı ahah.

    Asıl mevzuyu unuttum dimi; Joong Ki-şiiii iyiki doğdum bidenem^^ Yalnız bu kerata 27 mi olmuş yaaO_o Korelilerin yaşını göstermediği biliyorum ama bu çocuk ehuuu yani adamcağız hiç göstermiyoki canım. Joong Ki’nin yaşı kaç olursa olsun bu gidişle hep çıtırlar kategorisinde yer alacak galiba:D

    • hikaruivy dedi ki:

      @koredelisi: Aslında bence 27 değil 26 oldu, ben doldurduğun yaşa bakarım arkadaş. Ama napiyim ki Koreliler böyle sayıyorlar. “Adamcağız” di mi, ahahaha!😀😀

  5. 4astrea dedi ki:

    Öncelikle ellerine sağlık Hiruruivy’ciğim (uymadı sanki bu ek ama idare edelim şimdilik daha sonra ben sana seslenebileceğim güzel bir hitap bulacağım hihi:D )
    Çok eğlenceli bir yazı olmuş^^
    27 yaşında olmuş demek aklımın bir köşesinde gösterdiği yaştan çok büyük olduğu bilgisi vardı ama 27 kadar düşünmüyordum. Vay be bildiğin 18’likle taş çıkarır^^
    Kore’lilerin bu reklam olayına bayılıyorum. Dizi film çekmeseler bile 5765 tane reklam çekiyorlar bir sezonda:)
    Ben en çok Donut reklamını sevdim hem Mr. Voice’m var orada. Hay allhım bu nasıl sestir. Bizim Engin Altan Düzyatan gibi gel de tüm reklam seslerinde bunu kullan diyor:)

    • hikaruivy dedi ki:

      @4astrea: Teşekkür ederim canım, eğlenceli olsun istedim. Joong Ki’me böyle bir yazı yakışır!😉 Korelilerin reklam olayına ben de bayılıyorum yahu; youtube derya gibi, arayınca zilyon tane reklamlarını buluyorsun. Parayı dizilerden değil burdan kazanıyorlar galiba! Donut reklamını ben de çok seviyorum, Sun Gyun abimizi çok severim. Engin Altan benzetmen süper olmuş, valla öyle!😉

  6. tarih84 dedi ki:

    hahah.:) koptum yazına:) ben de bu çocuğun baya sevdim, skk izlerken koptum hal hareket tavrına:) valla diziyi merak ederk başladım yeorim için devam ettim. Başka bir dizisini izler miyim bilinmez. skk boyunca sevesim şakalaşasım onun bakış açısından dünyayı algılayasım geldi. o denli iç ısıtıcı bir tipti:) karayip korsanlarındaki kaptanı anımsatışı kıyafetleri öldüm ya:) aşk meşk hoşlanma işim olmaz ama bu çocuk böyle devam eder 2 güzel projede kıstırırsa tamamdır diyorum. bu çocuğa başrol yakışır, o kadar kalas tipler başrol alıyorsa bu da hak ediyor:)

    SKK izleyen her bireyin diyeceği gibi: Yeorim seni ben yirim yirim=))

    • hikaruivy dedi ki:

      @tarih84: Yeorim sevilmez mi? Benim de SKKS izlemek için en büyük nedenimdi! Diğer dizilerindeki rolleri Yeorim kadar matrak değil, ama yine çok şirin, hatta biraz şapşal🙂 Bu çocuğa kötü adam rolü gitmez ki zaten, o yüzden hep şirin ve sevilesi roller vermişler🙂 Başrolü bence de kesinlikle hak ediyor! Hele hele mesela Kim Hyun Joong’un başrol oynadığı bir dünyada!!! (Iyyhh, tüylerim diken diken oldu :P)

      Yorumun için teşekkür ettim tarihcim😉

  7. makinosev dedi ki:

    ahahahhahahha😀😀 kop kop kop😀😀😀
    Öldümmmmm gülmekten, ama biliyordum işte… biliyordum bir gün bir volkan gibi patlayacağını işte böyle ahahahha😀😀
    -“isteyenler Bülent Ersoy’dan “Ablan Kurban Olsun Sana“yı da dinleyebilir tabii, size kalmış… ” ahahha ay bir de link vermişsinnnn ahahah, ama inan ki bir kıvırttım bir kıvırttım oturduğum yerde😀😀
    -“Aman da benim aşkım bu satırları okuyor muymuş?? Aman da o hikaru’nun hareminin en değerli VIP üyesi miymiş? Öhhhöm, içimde iyice batırdığıma dair bir his oluştu nedense…” bu taktik işe yaradı mı hikaru, iş görüyorsa bize de haber ver, yazalım bir yere, bizde basıldığımızda kullanırız bunu😀😀😀😀
    -“sophie joong ki’yi yakalamış bağrına basıyor…” hangisi daha kötü anlayamadım, benim aktöre sulanan bir kız kardeş mi, gizli gizli k-drama izlemek zorunda kaldığım bir abi mi? ahahhahah tamam gizli gizli değil belki ama gözüne soka soka da seyretmiyorum ahahha😀 ama bu yazıyı okunca çok şanslıymışım dedim, çölte ante ben olsam kabule demezdim bu durumu😀😀😀
    -Tony Moly reklamı süperdii😀 bir daha asla o kırışan bölgeleri unutmam😀😀
    -“LG reklamı: yakında boyut sayısı üçten ikiye düşecek” ahhahahha yok kuzum üzülme sen, kamera hilesidir o😀😀
    -Dunkin’ Donuts: ahahha surat ifadesi süperdi ama çapkınlık bile yakışıyor😀 mr voice’ın gülüşüde koparttı beni😀
    -LG Notebook: evet hakikaten çok hoş ikili olmuşlar😀 bir de birşey demişsin orda kurt adamlı bir filmi mi geliyoooro_O ben çok severim ki kurt adamları😀😀
    -Le Coq Sportif- bu çocuk pardon herif(!)… 27 oldu ya artık😀 eheh… neyse ne diyordum renkli kıyafetler ne güzel yakışıyor yaaa, gumihomuzdan sonra IU ile görünce bile yadırgamadım bu arada, çocuk joker gb heryaştaki bayanın yanına cuk diye oturuyor valla bravo😀 öhöööm pardon kızdın mı?!😀😀
    – en sondaki reklam süperdi, ya bu çocuk cidden türk olabilir haa, o nasıl mimikler o nasıl konuşma şekli, “ha tamam anladım şu mu?” diye bir kısım var orda tam Türk gibiydi😀
    -SJK külliyatını bence kesin yazarsın, bir kere bunu yazdın ya gerisi gelir😀 ahahah, tabi çaktırmadan yaz, yakalanma bu defa😀😀
    -Jim Carrey’den daha iyi durumdasın hatta durumdayız merak etme😀😀
    -““hımm, acaba şu tarihte ne yapıyordum? hemen kaktüs’ün blogunu açalım… aa, evet, scorpio mayolarının reklam filmini çekmişim!!” gibi…) ” bloğumu açmasına gerek yok bana bir alo dese yeter aten 7/24 hizmetindeyim onun😀 çağrı merkezi baabında yanlış anlamayın öhöhöm😀😀
    -sonunda 911’i arayabileceğiz, küçüklüğümden beri hayalimdi, 911 arayacağım ve gerçek bir ihbarda bulunacağım … seni harcayacağım bu uğurda ama kendin söylemişsin valla çingum hiç alınma😀😀 (o adres doğru mu bu arada ahahah :D)

    harika bir doğum günü partisiydi Hikarum :)çok eğlendim, inşallah ortalığı fazla dağıtmamışızdır😀 anyongg😀

    not : bu arada teessüf ederim sjs reklamlarından hatorlaya hatırlaya scorpio’yu mu haturladun :S unutmak istiyordum ben onu halbusi😀😀

    • hikaruivy dedi ki:

      @makino: ay ay ay, ben de senin yorumuna koptum inan ki!😀😀😀 üzgünüm canımcım, ji sub’ın scorpio mayoları reklamı ilk gördüğümden beri aklımdan çıkmıyor!! ilk aklıma geliveren o oldu, ben de yazdım öylece… unutma unutturma, ahayyy!😀😀

      ablan kurban olsun sana’yı geyik olsun diye koymuştum ama sen ağzıma bir takıl bir takıl… bugün bütün gün içimden “bırakmaaa hiç elleeerimiiii, sıkı sıkı sarıl bana, ablan kurban olsun sağnaaa!” diye şarkı söyleyerek geçirdim!

      haremimin VIP üyesi ilan etmem işe yaradı mı, henüz bilemiyorum. göriciğizzz. bugün ne kardeşimden ne de b’den ses seda çıkmadı; daha görmediler yazıyı galiba😛😛 (911’i arama ihtimaliniz devam ediyor!😀 Adres doğru tabii ki :D)

      valla sevilen aktöre sulanan bir kız kardeş sanırım daha fenadır! gerçi her şey sanal alemde kaldığı sürece sorun yok, ikimiz birden “aigoooo, bu ne tatlılık!” diye eriyip bitiyoruz ama gerçeği gelse naparız hiç bilemiyorum… yaprak dökümü’nün leyla ve necla’sına bağlarız sanırım! amanın!!o_Oo_O (yok yav, gene ben fedakarlık ederim, kendimi biliyorum :P)

      Le Coq sportif’te IU’yla bile uyumlu bir çift olmuşlar (cık, kızmadım :D)… Zaten linkteki röportajında da diyor, bu yaşta onu hâlâ üniversite öğrencisi zannedenler varmış!! Beni de hâlâ öğrenci zanneden öğrencilerim var, recitation’a falan girince tuhaf tuhaf bakıyorlar hoca bu mu diye😀 Güzel ama biraz tuhaf bi duygu, Joong Ki’yi anlayabiliyorum🙂

      Ya ben hep diyorum, tonlamaları acayip Türkçe’ye benziyor! Korece değil Türkçe konuşuyor olsa hiç yadırgamıycam!🙂 Bi de buraya eklemedim, bir pizza reklamı vardı, orda da “”kıci? kıreee…” diye bitirirken kelimelerin Korece anlamını bilmesem bile “di mi? yaaa, öyle…” dediğini anlardım inan ki🙂 Gizli Türklük var, ya da önceki hayatında Türk’müş!😀😀😀

      Sağol canım, valla ben de senin yorumunu okuyup okuyup gülüyorum🙂 Öperim, byeee!

  8. masalevi dedi ki:

    ahahaha dönüp dönüp okurum ki ben bu yazıyı, ba-yıl-dımm🙂

    içindeki bu fangirl’ü nerelere sakladın, nasıl ortalara çıkarmadın yav, ama iyi ki yazdın bu yazıyı bak içinde falan patlardı Allah korusun🙂 SJK iyi ki doğmuş ne de güzel yapmış boncuk gözlü oppamız🙂
    Gong Yoo kurbağa gözlü ha ahaha🙂 duyduğum en ilginç anti uzakdoğulu yorumu oldu bu.. gujunpyo’yu ezberlemiş ama bravo🙂

    New Coffee reklamına bayıldımm, biz romantik adam seviyoruz yav.. öyle utangaç halleri falan gel sık yanaklarımı diyordu adeta🙂

    makinonun so ji sub ansiklopesi hakkında yazdıklarına ise durup durup gülüyorum deli gibi, sen de hatırlıyorsun adamın programını yalnız, günlük işe yaramış🙂

    şarkı olarak havent met you yet’i seçtim ben, hem neren abla senin canım🙂 ayrıca ben noona dongseng aşklarını feci destekliyorum yani öyle böyle değil (gelecekteki dongsenglerim için baştan ayarlayayım ortamımı dimi ama🙂 )

    ellerine sağlık hikarucum birazdan açıp okurum yine valla🙂 bence bu bu içindeki fangirl’ü saklama bu kadar arada sırada ortaya çıkar, biz çok sevdik kendisini🙂

    • hikaruivy dedi ki:

      @masalevi: haha, sağol canımmm😀😀 içimdeki fan girl’ü öyle bir saklamışım ki, böyle fırsat bulunca fena patlayıverdi!😀 daha da uzun süre idare eder bu beni😀😀

      gong yoo’nun adı bizim aramızda kurbağa kaldı (aman la fea duymasın!) ben mesela “gong yoo’nun yeni filmi gelecekmiş” diyorum, sevgilim “hı? o kimdi?” deyince hemen “kurbağa” diyorum, “ha öyle desene…” diye şıp diye anlayıveriyor🙂 gucunpyo’yu da sık sık anıyoruz; söylemesi çok eğlenceli: gucunpyo, gucunpyo!😀😀

      kahve reklamındaki halleri inanılmaz şeker! sevilmez olur mu hiç?🙂

      ji sub eniştenin reklamları aklımdan çıkmıyor; hele de o mayo reklamı! sen de izle, ne demek istediğimi anlayacaksın😉

      “haven’t met you yet” asıl soundtrack’imizdi ama “ablan kurban olsun sana” da fena oturmadı yav, hahah😀😀 ayrıca evet canım, beni en iyi sen anlarsın: hong ki de 90lıydı, di mi? işte bizimki hafif bir noona’lık; öyle dağlar taşlar kadar fark yok arada; azıcık yani🙂 hoş, ben 90’lılara kadar yolu var diyorum😛

      eğlendirdiğime sevindim canım🙂 arada bir böyle yazayım bari gene.😉 anyonng!!!

  9. mydestiny dedi ki:

    İyi ki doğmuş babyface’imiz. 27 mi?!! Hiç bilmiyordum yaşını. Nedense hep 22-23 diyordum, vay be! Koca adam olmuş Joong Ki. Oppa’lıktan Ahjussi’liğe geçiş yapacak neredeyse😛 Tamam tamam, o hala taş hala oppa😀

    Son paragrafı not ediyoruz itinayla, kurtaracağız seni Hikaru; güven bize!😛

    • hikaruivy dedi ki:

      @mydestiny: ahaha, sağol çingum, size güveniyorum! şöyle ilk üç günü atlattık mı yırttık demektir!😀
      joong ki yaşını hiç göstermeyenlerden yahu… kim der ona 27 diye? (hoş, bence 27 diil, 26🙂🙂 ) acuşi de olsa o her daim bebek kalacak😉

  10. acaip durum dedi ki:

    hahhaha😀😀😀

    mükemmel bir yazı olmuş🙂 ne güldüm okurken🙂 acaip neşelendim , günüme renk geldi birden🙂
    valla bende içten içe eziliyordum song joong ki – ciğim yazmaya korkuyorm :s :)- için napsak napsak diye, bu yazıyı okudum, tama m dedim hikaru yapmış yapacağını🙂

    ellerine sağlık çingu, acaip sevdim bu yazını sıkıldıkça açar okurum artık😀

    • hikaruivy dedi ki:

      @acaip durum: ahah, sağol çingucum😀 sen de joong ki severler kardeşliğinin bir üyesisin, arada bir höt zöt etsem de aslında onu seveni ben de severim, yani korkma benden, hahah😛😀😀 filipinlerdeki hayranları çocuğun doğumgünü ayağına manyak organizasyonlar düzenlemişler; millet deliriyor yav! biz de bu kadar adam bi yazı yazmasak ayıp olacağdı😀 ben hepimiz adına yazmış oldum yani😉 teşekkür ederim güzel yorumun için ^^

  11. Novella dedi ki:

    :D:D:D ellerine sağlık hikaru, yine döktürmüşsün, sayende depresyondan çıktım🙂
    iyiki doğmuş SJK valla… daha yeni izledim şu doktorlu diziyi. baş roldeki abimiz de fena değildi ama SJK nasıl tatlı bir yaratıktır ya… bu reklamlarda da çok tatlı… gerçekten beğendim çocuğu ama ne yazık ki ben noona’sı olacak yaştayım.. anneme şimdi bi kere daha kızdım; erken doğurmuş beniiii :(:( bence sen herkese rağmen o külliyatı da yap. ulaşamıyoruz bari senin blogta bakar bakar gözümü gönlümü açarız🙂

    ayrıca erkek arkadaşına kocaman bir tebrik yolluyorum, gözleri neredeyse çizgi şeklinde olan Gong Yoo’ya kurbağa gözlü dediği için🙂 (bana da tuhaftır bunların çoğunda biraz şaşılık var gibi geliyo)

    elmayra benzetmen kopardı beni, kendi kendime kahkaha attım yaw😀

    • hikaruivy dedi ki:

      @novella: aaa ne depresyonu novella’cım, oldu mu hiç? sen ne zaman canın sıkılırsa bi haber uçur, ben böyle geyik yazılar döktürürüm🙂🙂

      doktorlar dizisinde ben her zamanki gibi SJK’yı izliyordum, diğer oyuncuların sahnelerini hızlı hızlı geçtiğim bile oldu!😀 çok tatlı bi yaratık gerçekten; daha önce başka bi yazımda da yazmıştım; çocuğu izlerken sebepsiz yere sırıtmaya başlıyorum! resmen içimi açıyor yaa, sağolsun😀😀

      valla annem beni de erken doğurmuş ama ben buna aldırıyor muyum, tabii ki hayır!😀 ayrıca belli bi yaştan sonra 1-2, hatta 3-4 yaş fark bence hiç mühim değildir (ahan da hemen kendime yolu açtım😛 :P)

      kurbağalık şurdan geliyor; dikkat edersen gözleri biraz şiş gibi oluyor bu arkadaşların… gözlerin iyice çizgi gibi görünmesi ve gözkapaklarının şiş gibi olması da bağlantılı zaten🙂 öyle yani😀 (yalnız bu mesele biraz daha uzarsa la fea beni sopayla kovalayacak!😀 :D)

      elmayra resmine baktıkça ben de kopuyorum! özellikle o sevimli tilkiyi joong ki gibi düşününce süper oluyo, kendi kendime sırıtıyorum😀 (neyse, daha fazla abartmasam iyi olacak, bu kadar geniş hayal dünyası iyi değil; biraz yaşımın adamı olayım artık di mi… Joong ki’ye çocuksu diyoruz ama maşallah ben de ondan hiç aşağı kalmıyorum :P)

Bir Cevap Yazın

