Saeng Il Chukha Hamnida Blogcan!

Eveeet sevgili çingular ve çingu olacaklar… (Bir gün herkes çingu olacak!😀😀 ) Caanım blogum “hikaruivy’nin renkli dünyası” bugün itibariyle 1. senesini doldurmuş bulunuyor! (Bu arada ne mal bi isim seçmişim ya ben… Hayır yani blogu on üç yaşımdayken almış olsam neyse de, koskoca kadınken “ay ihihi, çok renklidir benim iç dünyam, öyle böyle diil!” demek de neyin nesi hikaru?? O sırada içime Nil Karaibrahimgil kaçmış olmalı; ilk defa blog yazarı olmanın bünyemde yarattığı heyecana verip mazur görün lütfen🙂 ) Aslına bakarsanız ilk yazımı 1 eylülde yayınlamıştım; kendimden bahseden bir yazıydı. Ama sonra bi daha okuyunca gereksiz bulup çöpe yolladım😛 O yüzden şu anda blogumdaki ilk resmi yazımın yayınlanma tarihi 4 eylül görünüyor, ben de blogumun doğumgününü 4 eylül ilan ediyorum🙂 İyi ki doğdun blogcum!😀😀 Sayende neler mi yaşadım? İşte son bir senemin özeti:

Şimdiii, eskiden de Uzak Doğu’ya bir aşinalığım vardı, doğruya doğru. Japonları oldum olası çok severim, üniversite yıllarımdan beri (hatta Lady Oscar’ları falan sayarsak daha da önceden beri) anime takip ederim; ayrıca New York sağolsun sayesinde ömrümde göremeyeceğim kadar Çinli’yi bir arada görüp Uzak Doğu’ya gitmiş kadar oldum, haha😀 Ama itiraf ediyorum ki, bir sene öncesine kadar tüm Uzak Doğuluları (Japonlar hariç) bir tutardım ben: Koreli ve Çinli’nin gözümde bir farkı yoktu. Hepsi çekikti işte… Ama Hana Yori Dango’nun korkunç animesine tahammül edemeyip “dur bi de şu live action’larını deneyeyim… Gerçi çekik çekik tipler oynuyo, hiç de sevmem ama neyse…” deyip de Hana Yori Dango’nun Japon versiyonunu izlemeye başladığım zaman resmen şok geçirdim! Aman Allah’ım bu ne komik, bu ne eğlenceli, bu ne Türk filmi bir diziydi böyle!😀😀 Sonra dayanamadım, Kore versiyonunu açtım ve bir şok daha: Ömrümde görmediğim kadar yakışıklı çekikler ekranda inci gibi dişleriyle gülümsüyorlardı! Lan hain Koreliler, madem böyle adamlarınız vardı, neden New York’a şöylelerinden üç-beş tane yollamadınız?! Ben de bunca yıldır bütün çekik erkekleri çirkin zannederek yaşar dururdum… Flower four beni resmen çarptı, şaka değil, ahah😀😀 Ama şimdi bakıyorum da, Lee Min Ho hariç diğerleri Koreli oppalarımın listesinde ilk on’a giremiyorlar, düşünün yani onların üstüne daha kimleri kimleri keşfettim, ohoooo😀😀 Evet, Boys Over Flowers sayesinde Kore dramaları dünyasına bir daldım, pir daldım! Hâlâ çıkamıyorum! Ve Koreliler, gözümde acayip bir saygınlık kazandılar: Kore dizilerinin prodüksiyon kalitesi ve oyunculuklarındaki doğallıkla diğer Uzak Doğulular kolay kolay yarışamazlar. Hatta Korelilerin bizle benzerliklerini gördükçe Uzak Doğu’da en sevdiğim millet sıralamasında sevimli ama çatlak Japonlar’ı birincilikten indirip onları birinci ilan etmeye son derece yakınım…

Sadece diziler mi? Hayır, Hallyu etkisi bununla kalmadı elbette: Diğer blogger arkadaşlar sağolsun, Uzak Doğu müziklerine de bulaştım. Bir sene önceki bana Kore pop’u dinleyeceğimi söyleseler hayatta inanmazdım! Ayrıca teee 90larda kalıp tarihin tozlu sayfalarına gömülmüş olduğunu zannettiğim boyband-girlband kavramının Kore’de hâlâ olanca canlılığıyla yaşamakta olduğunu öğrenince ilk başlarda epey gülüp dalga geçmiştim. Ama n’ooldu, her zamanki gibi tükürdüğümü yaladım: Bakıyorum da son zamanlarda baya bayaa Kpop dinler olmuşum! Bigbang, CNBlue ve FT Island favorim; T-Ara’nın, JYJ’nin, Shinee’nin ve SuJu’nun da sevdiğim şarkıları var. Ayrıca harika Jrock grupları keşfettim, Malice Mizer, Luna Sea, L’Arc En Ciel, X-Japan gibi. Visual Kei kavramıyla tanıştım. Sonra Jpop da hiç fena değil, Orange Range, Kat-Tun, Yamapi ve Arashi hakikaten çok iyi şarkılara sahipler. Bunları bunca zaman keşfedememiş olduğuma inanamıyorum. Galiba sorun şu ki, dikkatinizi özellikle o yöne çevirmezseniz, Uzak Doğu’nun, Latin Amerika’nın, ya da Hindistan’ın güzelliklerini keşfedemiyorsunuz: Çünkü maalesef Batı dünyası kendi kültürünü olabilecek her kanaldan feci halde empoze ediyor.  Neyse, geç olsun güç olmasın diyelim.🙂

Bitti mi? Biter mi hiç? Kore dalgası, dilime dolanan bir sürü Korece kelimeye de mal oldu: Mesela şu “çingu” (arkadaş) lafı yok mu, acayip seviyorum. Ve farkında olduğunuz gibi son derece sık kullanıyorum. Hatta kendimi frenlemesem Kore çılgınlığıyla hiç ilgisi olmayan arkadaşlarıma da “çingu n’aber yaa?” diye hitap edeceğim! Zaten arada bir ağzımdan kaçar gibi oluyor da, son anda toparlıyorum!😀😀 Sonracığıma kızınca “ayşşşş!” ya da “aigoooo!” diye tepki vermek; çabuk olması istenen birine “palli palli!” diye el sallamak, üzüntü ve sızlanma belirtmek için “ottukeeee??” diye mızıldanmak, ve huysuzluğum tuttuğumda “şirooo! çölte anduee!” diye tepinmek benim başlıca hobilerim arasına girdiler, giderek Koreli bir kıza dönüşüyorum, imdat!

Kısacası Hallyu dalgası beni fena çarptı, etkisinden kolay kolay kurtulacağa da benzemiyorum.🙂 Ama öte yandan da harika dostlar kazandırdı: Şu sağ taraftaki listede gördüğünüz bütün blogger’lar ve daha da fazlası (twitter’da tanışıp muhabbet ettiklerimiz) hayatıma dahil oldular ve ne iyi oldu! Sayelerinde gülüp eğleneceğim, aynı zevkleri paylaştığım insanları bulmuş oldum. Geçtiğimiz birkaç ay içinde tamamen sanal ortamda yaptığımız muhabbetler, uzun zamandır pijama partilerinden, kız muhabbetlerinden uzak olan bünyeme ilaç gibi geldi. Ayrıca içimi “yalnız değilim!” hissi kapladı ki, bir insanın kendisini weirdo olarak görmemesi için deliliğini paylaşan birileri olması elzemdir! Bana bu tutkuda eşlik eden herkese, tüm çekikseverlere, sinema, dizi ve anime tutkunlarına burdan teşekkür ediyorum! İyi ki varsınız, sayenizde bir sene, 61 (bununla birlikte 62) yazı, 900 küsür yorum ve daha ne güzellikler paylaştık ve umuyorum ki daha uzun bir süre de paylaşmaya devam edeceğiz! Saranghae çingular, kamsahamnidaaaaa! Aşağıdaki şarkı sizin için gelsin:

“Oh my friend
Oh my friend
My friend
Saranghae chinguyeo”😉😀


About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı Genel, kişisel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Saeng Il Chukha Hamnida Blogcan! için 35 cevap

  1. svglgnlk dedi ki:

    blogunuzun doğum günü kutlu olsunn ^^ ilk kez bir blogun doğum gününü kutladım😀 ayy Allah hepimizin bloguna böyle güzel seneler nasip etsin yau🙂 nice güzel seneler geçirirsiniz blogunuzla inşallah… pastadan bi dilim bizde istiyok ama😀
    deli kız arya

  2. Aslı dedi ki:

    blogunun yeni yaşı kutlu olsun😉 yine yüzümde bi tebessümle okudum yazını =) blog adı konusunda ben de çok dertliyim =( “aslı gibidir” olarak değiştirmek istiyorum… geçenlerde bi yerden değiştirilebileceğini keşfettim ama yanlış bişey yaparım da bişeyler kaybolur diye korktum =)

  3. tarih84 dedi ki:

    hahahha:) dmeek hepimizi tepe taklak etmiş bu aysa alemi:) nice yaşlara tatlım:)

  4. Lee dedi ki:

    Ne güzel bir doğum günü yazısı olmuş böyle çingu, ellerine sağlık🙂

    Senin “renkli dünyana” konuk olduğumuz için biz de şanslıyız. Ara vermeden devam diyorum, 1. yaşı için oldukça dolu bir blog burası. Kendimi en rahat hissettiğim yerlerden hatta🙂

    Bu arada Koreliler Japonlar’ı geçmesin lütfen, onlar bir başka yahu aha. Benim için ayrı bir yere sahip sevimli Japonlar^^

    Bu arada Bigbang’i favorin olarak görmek enfes, artık sen de bir Vip’sin. Ayrıca şarkı olarak Oh My friend’i görünce feci mutlu oldum, çok benziyoruz işte^^

    Bol bol yazman dileğiyle, kalemin hiç susmasın. Her zaman ta oralardan bize seslen. Hem belki bir gün İstanbul’a gelirsen, hemen bir buluşma bile ayarlarız🙂

  5. besra dedi ki:

    Amanın ne kadar güzel tam hikaruivy’yi anlatan şekermi şeker bir yazı olmuş😀 Blog’un yeni yaşı kutlu olsun seninle daha nice yıllara🙂

  6. hikaruivy dedi ki:

    @arya: çok teşekkürler tatlım! ^^ sizin blogger çetesi de iyi ki geldi daldı bu çingu âlemine! sürekli güncellenen bir blog görmek harika oluyor🙂 pastadan payınıza düşeni gönderdim, afiyet olsun, haha😀

    @aslı: ah aslıcım ah, sorma… insan nickname ya da blog ismi seçerken şöyle bikaç hafta düşünüp ondan sonra seçmeli galiba😛 ama senin blogunun banner’ında aslı gibidir yazıyor ya, ben zaten ismini de öyleymiş gibi düşünüyorum, hiç dert etme bence🙂

    @tarih84: teşekkür ederim tarihcim🙂 nice yılları beraberce kutlamak dileğiyle😉

    @lee: sağol canım, o senin güzelliğin, ehe🙂 rahat hisset elbette, geyik yapıp eğlenelim diye yazıyoruz, kasıp hava atmak için değil. Koreliler Japonları geçer mi geçemez mi, aslında ben bile karar veremiyorum. Galiba anneni mi daha çok seviyorsun babanı mı sorusuna benziyo bu iş: İkisinin de yeri ayrı🙂

    Ayrıca Bigbang VIP’si oldum demek, büyük onur, kamsahamnida çingu!😀😀😀

    @besra: teşekkür ederim Besracım, sen de bunca zamandır yorumlarınla bloguma renk kattın, ellerin dert görmesin🙂 sevgilerimle ^^

  7. masalevi dedi ki:

    iyi ki doğmuş bloğun Hikarucum yoksa ne okuyup bu kadar eğlenecektik🙂 gerçekten yazmaya karar vermekle şahane bir şey yapmışsın bir ömür boyu yazman dileğiyle..
    bu arada çekiksever olma hikayeni ne güzel anlatmışsın, demek senin Kore aşkın BOF ile başladı ha, ama insan onları izler de sevmez mi, national oppamız min ho var işin içinde🙂 ben yıllar önce bir gece yarısı kanal d’de bae yong jun’u gördüğüm gün çarpılmıştım bu Koreli elemanlara, Japonlar falan sonradan keşfedildi Hana Yori Dango ile..

    Big Bang, Cn Blue ve Ft Island! işte budur, kutsal üçleme diyeceğim şimdi tam olacak.. Japon grupları hiç dinlemedim desem yeridir, ben aslında fazla grup da dinlemiyorum, sevdiklerim malum you are beautiful’dan yadigar🙂 ama bahsettiklerinden dinleyeceğim, kesinlikle iyi gruplardır🙂

    900 küsür yorumuna eklediğim bu yorumu da burada bitiyorum.. nice senelere🙂

  8. diaboloviolette dedi ki:

    doğum günün kutlu olsun, blogun yazılarla, hitlerle, yorumlarla dolsun hikarusan🙂 tebrik ediyorum🙂 darısı başıma😛

  9. La Fea dedi ki:

    Hikarucan🙂 Nice blog yaşlarına. İstanbula adım atarsan haber vermemeyi düşünme sonra çinguların laneti üzerine olur ha ha ha🙂 Canım ya ben sana taaa ne zaman tek cümlelik bir yorumla link bırakmışım (https://hikaruivy.wordpress.com/2010/09/06/my-top-10-shoujo-animes-en-sevdigim-10-shoujo-anime/ ) ennnnnnn gıcık olduğum şeydir ha ha ha🙂 Sanırım yazını çok beğenip seninde beni beğenmeni istemişim. Bak sen ya, senin ‘o’ olduğunu şu anda farkettim :)) Anime zevklerimiz bile benziyormuş. Ya cidden bu kadar birbirine yakın zevkleri olan kişiler nasıl buldu birbirini? Enteresan🙂 Sen hep yaz tamam mı? Bence renkli dünya gayet güzel bir tanımlama. Yazıların blog alemine ayrı bir renk katıyor neticede🙂

  10. hikaruivy dedi ki:

    @masalevi: valla öyle masalcım, milli oppa lee min ho’yu keşfettiğim(iz) yerdir BOF… O yüzden yeri ayrıdır!😀 Big Bang, Cn Blue ve Ft Island senin listenle de bire bir örtüşüyor di mi? Zaten FT Island’ı sayende keşfettim, Big Bang’i ise Lee sayesinde. CN Blue ise Yong Hwa sayesinde hayatıma girdi, haha😀 Yorumun için teşekkür ettim, hepimize nice nice yıllara!😉

    @diabolo: sağol canım, darısı başına ^^

    @lafea: teşekkür ederim lafeacım ^^ Çinguların laneti😀😀 Ayıpsın, haber vermez olur muyum hiç? Yüz yüze görüşeceğimiz günleri iple çekiyorum ^^ Bu arada o yorumunu hatırladım; ama galiba haftalar sonra falan görmüş, o yüzden cevap yazmamıştım😛 Arada oluyor böyle, bazı yazılara bırakılan yorumları çok geç fark edebiliyorum, öyle olup da cevap bırakmadıklarım varsa kusura bakmasınlar lütfen😦 Ama senin Rose of Versailles yazına yorum yazmışım, bak burda: http://lafea.byethost10.com/wordpress/2009/08/18/rose-of-versaillesgulun-kaderi-1/#comments RoV yazıları hiç kaçar mı?😉

  11. hayalmiyim :) dedi ki:

    ah çingum sen olmasan benim bloğum da olmazdı heralde^^ saeng-il chukha hamnidaaaaaa^^
    senin yazılarını okurken çok çok eğleniyorum. bloğunun adını da çok seviyorum ben🙂
    bu arada Japon gruplardan pek bir şey dinlemediğimi fark ettim. bizim k-popcanların Japonca şarkılarını da pek severim halbuki^^ senin yazdığın gruplara bir el atayım ben o vakit🙂
    bu aralar sıkı bir SuJu takipçisiyim çok güzel şarkıları var🙂
    bloğunun yaşı kutlu olsun canım, uzuuuuuun yıllar okuyalım güzel yazılarını😀

    • hikaruivy dedi ki:

      @hayal: ay rica ederim ne dimek? sayenizde onore oldum efenim, ahaha😀😀 ben de senin yazılarını ve hikayelerini okurken çok keyif alıyorum şeker. boşuna başının etini yiyip durmuyorum yeni bölüm yeni bölüm diye😀😀

      ayrıca Japon gruplarını da şiddetle tavsiye ediyorum; Korelileri aratmayacak pek hoş şarkıları vardır.

      güzel dileklerin için kamsahamnidaaaaa! darısı senin genç blogunun başına😉

  12. mydestiny dedi ki:

    Hikaru bak bir yaşındasın artık😛

    Nice nice yıllara~~ Blogunun yeni yaşı kutlu mutlu olsun hep bizimle olsun.
    Kore sevgisinin bize kazandırdığı en güzel şey bloglar bence. En sevdiğim bloglardan birisi burası ve burayı keşfettiğim için mutluyum.

    Bigbang dinlemene çok sevindim! ♪♫ Türk Vip ailesine hoşgeldin😛

  13. kang yong hwa dedi ki:

    Cukkaye nomu nomu nomu cukkaye ^^ Sana ve bloguna nice yıllar hikaruivy🙂 .1 yıl yazını baştan sona kadar zevkle okudum özellikle şu yazdıgın aişş aigoo “ottukeeee??” kelimelerini ben senin gibi kendimi son anda frenliyemeyip söyledigimden geçenlerde annem o ne demek ? diye sordu😀 Sonra bu koreliler seni iyice bozdu diyip güldü ^^. Bizim evde artık kimse korelilere çinli japon demiyo evdeki herkese onların koreli oldugu düzeltmesini yapmaktan onlarda artık korelileri diyer çekiklerdean ayırıyoo bi ara bu düzeltmeyi ömrümün sonuna kadar yapıcamı sandım neyseki o kadar sürmedi . Sana ve bloguna nice yıllar diliyorum 🙂

  14. 4astrea dedi ki:

    Nice güzel yıllara Hikaruivy😉
    Uzun yıllar renkli dünyandan renkli yazılar okumak dileğiyle^^

  15. yine kocaman gülerek okudum yazını.Ben de aynı hislerle girmiştim bu işin içine.Winpohu bana sürekli bak şöyle diziler,filmler var,izle çok seveceksin derdi de ben aman çekik ne yahu,sevmem ki onları diyip dururdum.Anlamadığım şu bizde genel olarak bu çekik antipatisi nerden geliyor acep.Tavuğumuzu da kışt demişlikleri de yok ki.Tanıdığım on kişiden yedisi sevmiyor bu çekik tayfasını😀
    Ben çekiğin yakışıklısı da varmış yahu,mümkün değil derken bir gördüm Lee Min Ho’yu (whooaaa demiştim) dibim düştü.Gerçi biraz sıkıldım kendisinden şu günlerde yeni oppalarım var ama hala taş gibi mübarek😀
    Benim de korecem de güzel ilerlemeler oluyor.Günlük hayatta kullanıyorum.Çok eğlenceli oluyor.Ben de sizinle tanıştığıma çok memnunum yahu^^ iyi ki varsınız😀

  16. sagbeyin dedi ki:

    blogunun yaşı kutlu olsun !!:D ah o flowers 4 beni de öyle çarptı ki yüzümü asyadan çeviremez oldum:) daha nice güzel yıllar ve yazılar dilerim:))

  17. kimbapsushi dedi ki:

    İyi ki var burası. Doğumgünün kutlu olsun, iyi ki açmışsın burayı da seninle tanışmışız.
    Uzuun seneler yazmaya devam et🙂

  18. hikaruivy dedi ki:

    @mydestiny: çok teşekkürler canım ^^ beni de bigbangci yaptınız, hayırlı olsun😀

    @kang yong hwa: hahah, yalnız değilim demek ki, koreliler hepimizi bozdu!😀😀 güzel dileklerin için çok teşekkür ederim ^^

    @astrea: sağol çingum, artık şu stajı bitir de gel yahu! gözümüz yollarda kaldı…

    @egosantrik: evet yahu, izlemeye başlamadan önce hepimizde bir önyargı oluyor… acaba neden, cidden ben de bilemiyorum… ama winpohu gibi ben de yakın arkadaşlarımın beynini yıkamaya çalışsam da henüz baaşarılı olamadım😛 sadece kardeşimi kazandırdım kore camiasına😛😛 bi de lee min ho herkesi bi defa çarpmış galiba, ahaha😀😀

    sen de iyi ki geldin, katıldın aramıza egosantrikcim. sevgilerimle ^^

    @sagbeyin: teşekkür ederim sagbeyin! yeni çingularımızdan biri olarak senin yazılarını da bol bol okumak dileğiyle😉

    @kimbap: çok sağol canım, bence de iyi ki tanışmışız😉 sen de öyle😉

  19. makinosev dedi ki:

    çukaheeeeeeeeeeeeeeeeee çinguu😀 ( http://www.youtube.com/watch?v=LMI6Rb3kTKk )
    “Oh my friend
    Oh my friend
    My friend
    Saranghae chinguyeo”😉 😀 na du saranghae chinguyeo

    ya şaka maka genelde (ama genelde🙂 ) hep 1.senemizi dolduruyoruz😀 bir nevi ( ama bir nevi😀 ) 68 kuşağı gibi hallyu kuşağı olarak anılabilirz ilerde heheh😀
    iyiki açmışsın bloğunu, geçen senelere bakıyorum da önceleri yoktunuz ama şimdi siz olmadan film ve dizi nasıl izlemişim hayret ediyorum😀 az mı film-dizi izleyip sonrasında “ay çok güzelmiş” dedim hep “kendi kendime”😀 sizden aldığım cesaretle, arkadaşlarıma da bulaştırdım k-dizileri🙂
    nice güzel senelere hep birlikte gireriz umarım😀 çukaheeeee xoxoxo

    • hikaruivy dedi ki:

      @makinosev: ah canııııım, makinocum, bana hoi hoi armağan etmiş! eh, ben de bir nevi gumihoo sayılıyırım, komawooo!😀😀

      bu arada ileride hallyu kuşağı olarak anılma fikri bir an çok cazip geldi, hahaha😀😀 hatta şöyle 50li yaşlarımızda kore’de haber olacağımızı düşündüm bi an: yaşlı başlı kadınlar, ellerimizde so ji sub, song joong ki, lee min ho, gong yoo posterleri, bandanalarıyla kore’ye fethe gidiyoruz!😀😀 olur mu olur…😀😀

      evet yaa, bu deliliği paylaşmak ve hep birlikte eğlenmek acayip keyifli oluyor! ne iyi etmişim de açmışım bu blogu! nice güzel senelere inşallah, öpüldünüz!😀

      • makinosev dedi ki:

        “kore’de haber olacağımızı düşündüm bi an: yaşlı başlı kadınlar, ellerimizde so ji sub, song joong ki, lee min ho, gong yoo posterleri, bandanalarıyla kore’ye fethe gidiyoruz!😀😀 olur mu olur…😀 :D” direkt gözümde canlandı var yaa😀😀
        ama 50 yaş ne ki hikaruivycm yolun anca yarısı eder, şunu 75 yapalım😀 o zaman ben tam altın kızlara bağlarım😀 anca para biriktirip gideriz zaten😀 bu arada artık senin bloğa girdiğimde kendimi elimde posterle, kafamda bandanalı olarak hayal etcem galiba😀😀
        yaşasın hallyu kuşak😀

  20. kendisi dedi ki:

    “Bir insanın kendisini weirdo olarak görmemesi için deliliğini paylaşan birileri olması elzemdir!”😀 Sanırım çoğumuzun blog macerasının arkasındaki asıl nedeni özetleyen cümle bu. Tebrikler Hikaru! ^^ Daha nice bloglu çingulu yıllara🙂 Bir de her zaman söylemek istediğim bir şey var. Yazdığın yazıların çoğunu okumuşumdur (hepsini diyecektim aslında ama arada kaçırdıklarım olabilir) ama ben okuyana kadar yazının altı yorumlarla dolmuş oluyor ve diğer yorumları okumak zor geliyor:/ Yani eğer her yazının altında yorumum yoksa bil ki sebebi budur. Ama artık diğer yorumları es geçip kendi yorumumu yazmaya karar verdim. Belki diğerleriyle aynı şeyleri tekrar etmiş gibi olacak ama hiç yoktan iyidir galiba, bilmiyorum:/ Her neyse, tekrar tebrikler ve bizlerle paylaştığın güzel&eğlenceli yazıların için teşekkürler! ♥

    • hikaruivy dedi ki:

      @kendisi: aynen öyle di mi? teşekkür ederim tatlım, darısı hepimizin başına! ^^ hatta senin blogun da eylül 2010 doğumluymuş, şimdi baktım🙂 seni de şimdiden tebrik ederim🙂

      vayyy, yazılarımın hepsini okuduğunu bilmiyordum, çok sevindim şimdi ^^ yorum bırakıp bırakmaman hiç sorun değil; böyle şeylere alınıp gönül koyacak biri değilim. ama bırakırsan çok mutlu olurum tabii, her blog yazarı gibi, sen de bilirsin😉 diğer yorumları okumak zor gelirse kendi yorumunu yazsan da yeter; çoğu kez ben de aynı şeyi yapıyorum. görüşmek üzere, sevgiler ^^

  21. tugbatugba dedi ki:

    çok güzel bir yazıydı mutlu yıllar :))))

  22. acaip durum dedi ki:

    blogun yeni yaşı kutlu olsuunnn!!!

    ya ama acaip dolu ve güzel bir blog bir yaşına yeni girdiğine inanamıyorum , helal valla🙂
    demek blog yazarlığı için lazım olan yetenek sonuna kadar sende mevcut🙂 bende eğlenceli yazılarını keyifle takip ediyorumm:)

    nice yıllara çinguu^^

  23. Kore.Hayranı dedi ki:

    Unni ciddi olamazsın, sadece 1 yılda mı yaptın tüm bunları?O_o Yok vallahi inanmam. (◕◕)
    Blog yıllardır var gibi dopdolu, hele o hikayeler! 1 yılda harikalar yaratan müthiş Unnim benim! İyi ki blogunu tanımışım, iyi ki hikayelerini tanımışım, iyi ki senin gibi bir Unni’yi tanımışım. ❤‿❤ Öpüldün çok çok çok. Saeng Il Chukha Hamnida! ❤。◕‿◕。❤

  24. hikaruivy dedi ki:

    @tugbatugba: çok teşekkür ederim ^^ sizin blogunuzu da keşfetmiş oldum bu yorumunuz sayesinde😉

    @acaip durum: çok teşekkür ederim çingucum, darısı senin blogunun başına🙂 taze bir blog olmasına rağmen ben de çok severek okuyorum senin yazılarını. ayrıca banner’ına bayılıyorum, söylemiş miydim?😛😛 (yine de belirteyim hemen: joong ki benimdir, benim kalacak, muhaha!😀 :D)

    @korehayranı: çoook teşekkür ederim tatlım, ben de iyi ki seni tanımışım, sayende çok şeker bir kardeş kazandım🙂🙂 ne iyi ettin de blog açtın, süper oldu böyle🙂 çok çok öpüyorum, sevgilerimle ^^

  25. winpohu 'ca dedi ki:

    blogun yeni yaşı kutlu olsun hikaru . iyi ki blog açmışsın çingu🙂
    10 eylül de benim de bir yılım doluyor bir yazı yazmak lazım ama senin ki kadar şeker bir yazıyı ben nasıl yazacağım🙂
    daha nice seneler yazmanı istiyorum o keyifli yazılarından bizi mahrum bırakma🙂

  26. Kore Delisi dedi ki:

    Heyyyyttttt ben geldimmm. Her ne kadar wordpress beni kapıdan kovsada ben bacadan dalıp yeni yaşını kutlamaya geldim hikarum:D Biraz geç kaldım farkındayım ama yine de Çuk ha ham ni daaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    Herbir yazını zevkle okuyup her dediğine gözüm kapalı inandığım çingularımdan olduğunu hatırlatmama gerek yok sanırım. O yüzden daha uzunnn yıllar yazmaya devam, belki bir gün bende dayanamayıp (zor tutuyorum zati kendimi yeni bir blog almamak için) aranıza yeniden katılırım. Sizi çokkkkkkkkkkk özledim😦 Ottukeeee! (sözde tebrik yazısıydı ama anında drama çevirdim yahu:D)

    Lafın kısası seni, yazılarını, yorumlarını, ismini vs vs seviyoruz uleyyyy…. Onun için google amcaya ismini her yazdığımda karşımda ol;)) Saranghe çingu by;)

  27. hikaruivy dedi ki:

    @winpohu: teşekkür ettim winpohucum! senin blogunun da ilk yaşı şimdiden kutlu olsun o zaman ^^ vay bee, şu geçtiğimiz seneye bakıyorum da nasıl da dolu dolu geçmiş! bütün o dizi muhabbetlerini, oppa listelerini bir yılda mı yaptık biz??😀😀

    @koredelisi: hoşgeldin çingum! ^^ aşkolsun ne geç kalması, sen yeter ki gel😀😀 ayrıca özledik yahu, şu aptal wordpress’in bi karar vermesini beklemeden blogspotla falan da olsa dön aramıza😦 sonra eski blogun açılınca yazılarını taşırsın. kendini tutma yani, yeni blog al artık yav!😛😀

    öpüyorum canımcım, ben de seni çok seviyorum ^^ byee!😀😀

  28. mavi dedi ki:

    Ohooo bizim Amerika şubesi bugün mü açılmış?😀 Ben seni nasıl buldum hatırlamıyorum ama bulduğuma çok sevindiğimi hatırlıyorum. Hep nerde bu hatun acaba tanışabilir miyiz diye düşünürken Amreikadan çıkman pek hoşuma gitmemişti açıkçası. Nası yaaa? Nasıl buluşacağız ki o zaman demiştim😀
    Yazılarını hep severek takip ettim. Çünkü çok gülüyorum okurken ve genelde ortak zevklerimizden bahsediyorsun zaten. Ha bazen anime falan denk geliyor gülmek için onları d aokuyorum😀
    Kısacası hep yaz tımam mıığğ?

    • hikaruivy dedi ki:

      @mavi: evet ya, uzak doğu sever türklerin ABD şubesi olaraktan bir senemi doldurdum valla😀 don’t worry, biz gene bi şekilde tanışırız canım; hep burda kalacak değilim😉 güzel sözlerin için çoook teşekkür ediyorum sevgili çatlak hemşerim. öperim seni ^^

  29. gizemmm dedi ki:

    tebrikler daha nice nice yıllara ve yazılara
    yazılarını eğlenerek ve öğrenerek okuyorum
    yeni yıl yazını da eğlenerek okudum ayrıca yazının tamda burasında biraz kendimi buldum diyebilirim bulunduğumuz durumu hayatta böyle güzel anlatamazdım
    -Bitti mi? Biter mi hiç? Kore dalgası, dilime dolanan bir sürü Korece kelimeye de mal oldu: Mesela şu “çingu” (arkadaş) lafı yok mu, acayip seviyorum. Ve farkında olduğunuz gibi son derece sık kullanıyorum. Hatta kendimi frenlemesem Kore çılgınlığıyla hiç ilgisi olmayan arkadaşlarıma da “çingu n’aber yaa?” diye hitap edeceğim! Zaten arada bir ağzımdan kaçar gibi oluyor da, son anda toparlıyorum! Sonracığıma kızınca “ayşşşş!” ya da “aigoooo!” diye tepki vermek; çabuk olması istenen birine “palli palli!” diye el sallamak, üzüntü ve sızlanma belirtmek için “ottukeeee??” diye mızıldanmak, ve huysuzluğum tuttuğumda “şirooo! çölte anduee!” diye tepinmek benim başlıca hobilerim arasına girdiler, giderek Koreli bir kıza dönüşüyorum, imdat!-
    tekrar tekrar çukayee🙂

    • hikaruivy dedi ki:

      @gizemmm: teşekkür ederim tatlım ^^ darısı siz genç bloggerların başına😀 kore dalgası hepimizde aynı etkiyi yarattı galiba; şaka maka koreliler kültürlerini yaymak için iyi yöntem buldular haa!😀 artık hepimiz koreliyiz!😀 sevgilerimle ^^

Bir Cevap Yazın

