En Blogger’lar…

Lee‘den ve Mydestiny‘den pek hoş bir mim gelmiş: “Blogger’lar N’lerini seçiyor.” Lee bütün Uzak Doğu camiasına pasladığı için benim kimseye göndermeme gerek yok, o zaman kuralları istediğim gibi eğip bükebilirim, nıhaha 😀 😀 O yüzden ben sadece belirtilen kategorilerle yetinmiyor ve kafama göre başka kategoriler de ekliyorum. Bakalım benim listemi nasıl bulacaksınız? 😉

İşte size hikaru’nun ENleri:

En iyi tasarıma sahip blogger: bunusevdim, lee (metropolgünlüğü)

En güncel blogger: winpohu ve neo. Ayrıca lee ve mavi de bloglarını sık sık güncellerler; gerçi yaz tatili süresince bunu biraz ihmal ettiler, fakat bu kadarını görmezden gelebiliriz 😛

En meraklı blogger: “Meraklı”yı araştırmacı ruhlu olarak algılıyorum ve kaktüsçiçeği‘ni tek geçerim diyorum: Sayesinde So Ji Sub enişteyle kanka olduk, artık sokakta görsem ensesine bi şaplak atıp: “Ji Sub n’aber olum yaa? Cafe işleri nası gidiyo bakiym? Senin de işin zor, ne acılar çekmişsin gençliğinde… Bu arada reklam filmlerin arasında en çok Prag’da çekilen Sony reklamını seviyorum…” diye muhabbete gireceğim! 😀 😀

En çok gezen blogger: Humm, bunu pek bilemiyorum, çünkü bizim bloglar gezi üzerine değil, Uzak Doğu üzerine… Eskiden olsa kendimi aday gösterirdim, ama şimdi bilgisayar başından kalkamayan zavallı bir öğrenciyim 😛 Ben en iyisi İzmir çevresinde araştırmadık sualtı, izlenmedik gökyüzü bırakmayan diabolo‘yu seçeyim…

En çok bilgilendiren blogger: Ucu İyagi, Neo ve Diaboloviolette ipi göğüslüyorlar 🙂 Diabolo’nun “köken bilir misiniz?” serisi muhteşemdir.

En çok eğlendiren blogger: Komik kız Kaktüs sağolsun beni çok güldürüyor 🙂 Sermin ve Kimbapsushi de öyle.  Aferin kızlar, hep böyle devam 🙂

En çok yorum yapan: Hayalciğim hiçbir yazımı pas geçmez. Kaktüs ve Masal da öyle. Sağolun var olun canlar, sayenizde geyiğin dibine vuruyor, biraz olsun dertlerimi unutuyorum 🙂

En çok özlenen: Koredelisi 😦 Aptal wordpress’le sorununu çözüp bir an önce aramıza geri dönmesi en büyük dileğim.


Gelelim benim eklediklerime (kafiye olsun diye uğraştığımdan dolayı kategori isimleri son derece saçma olabilir, mazur görün :P):

En çatlak: Mavi (ne de olsa Karadenizli 😀 :D)

En kaçak:  Sheyma (uzun süre güncellemeyince öldü mü kaldı mı bu kız demiştim ama neyse ki shounen’ler üzerine bir yazıyla geri döndü…) Zebzeyra (teee marttan beri yazmıyor… bir ses ver zeb!)

En modacı: Secret tabii ki de…

En Oppa’cı: La Fea (yeminini bile bozdun ülennn! 😀 ) ve Aslı (Koreli prensler, Türk prensler yazıları ile bu sıfatı almaya hak kazanmıştır! :D) Kaktüs’ü araştırmacı gazeteci sınıfına soktuğum için buraya almadım. Hayal, seni de Min Ho köşeni doldurduktan sonra Oppa’cı seçmeyi planlıyorum 😛 😀

En akademik: Ucu İyagi (adam post-doc beyler…)

En egzantrik: Egosantrikrapsody (eheh, isim de yakınmış 😀 :D) Türk filmlerine müziklerle bakalım post’u ve Ewan McGregor yazısındaki Star Wars minyatürü ile beni benden aldı 🙂

En özetçi: Koreesintisi (Yazıları kısa kısa olur)

En filmci: Mavi, Winpohu ve Sermin‘in film yorumlarını pek severim… Masalevi‘nin Uzak Doğu korku filmleri tanıtımları da muhteşemdir.

En öğretmen: Mydestiny (photoshop konusunda on çok şey borçluyuz ^^)

En müzisyen: Kpop dünyası konusunda bizi aydınlatan yazılarıyla Kendisi ve sadece Kore’yle yetinmeyip listeye Jrock’ı da ekleyen kimbap

En taze filiz: Korehayranı (Henüz girmiş on dört on beş yaşına 😀 :D)

En İngiliz: Chibi ve Winpohu‘nun 18-19. yy İngiliz edebiyatı hayranlığı bu kategoriyi üretmeme bahane oldu 😀

İşte benim kategorilerim de böyle 😉 Ödül alan-alamayan bütün arkadaşları tebrik eder gözlerinden öperim. İyi ki varsınız ^^

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı mim içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

39 Responses to En Blogger’lar…

  1. kendisi dedi ki:

    Aşağıya doğru okuyarak indikçe hiçbir kategoride yer almadığımdan “Herhalde yazmaya yazmaya unutuldum :(” diye düşünmüştüm ama ben de varmışım. Olley! 😀 Teşekkür ederim Hikaru ^^ Yeni kategoriler de pek bir hoş olmuş 🙂

  2. Lee dedi ki:

    2 ödül serime burada da devam ediyorum, nazarlardan korusun Allah diyorum aha 😀

    Çingum, dostum, en sevdiğim bloggerlardan Hikaru, çok teşekkürler 🙂

    Yalnız senin eklediklerini görünce “oy oy süperler” dedim önce şöyle bir. Ben zar zor kasa kasa bir tane ekleyebilmiştim haha 😀

    Bütün Uzakdoğu alemini bu güzel mim sarsın, N’ler her bir yanımızı kavrasın^^ (Yorum yazarken bir yandan içtiği limonatanın sarhoş yaptığı Lee)

    😀

  3. hayalmiyim :) dedi ki:

    heheh en çok yorum yapan olmuşum 🙂 okuduğum her yazına bayıldığım için yorum yazmadan duramıyorum çingu 😀
    ama her yazını okuyamadım henüz.. izlemediğim dizilerle ilgili yazılarını okumuyorum şimdilik, izledikten sonra okuması daha anlamlı olur diye 😀

  4. mydestiny dedi ki:

    Yaşasın en öğretmen seçilmişim 😀

    Eklediğin en’lere bayıldım! 🙂 En’lerimizin hepsi şahane. Mimi takip etmeye devam:)

  5. hikaruivy dedi ki:

    @kendisi: konu uzak doğu olur da sen unutulur musun hiç? 😀 bi daha kaçıp gitme ama 😛

    @lee: reca ederim efenim, ben yalnızca düşündüklerimi söyledim 🙂 kategorilerimi hiç sorma, gördüğün gibi tüm şairliğimi konuşturdum, ehe 😀 😀 (not: fazla limonata içme ramazan ramazan 😛 :D)

    @hayalmiyim: izledikçe okursun canım, sayende ben de hatırlamış oluyorum 🙂 en oppacı olamadın diye kızmadın de mi? hehe 😀

    @mydestiny: tabii ya, seonsaengnim’izsin sen bizim 🙂 tembel öğrencin daha ilk derste kaldı ama bi boş vakit bulayım hepsini arka arkaya yapıcam, söz 😀

  6. masalevi dedi ki:

    oo iki kategoride birden ödül almak ne şeref ehu ehu 🙂 yazıların beni öyle eğlendiriyor ki yorumsuz geçemiyorum valla, yorumlarıma hemen dönüp anında geyik çevirme potansiyeli de sende fazlaca olduğu için yorumlaşma olayı şahane oluyor 🙂
    filmler candır diyorum son olarak. şu yazın dizi furyası bi bitsin yeni film yazılarımla döneceğim 🙂

  7. nilü dedi ki:

    nasıl da uymuşum kategorime aslında en tembel falan olabilirdi 🙂 en herhangi bir şey olmak güzel.. teşekkür ederim 🙂

  8. hikaruivy dedi ki:

    @masal: sağol canım, bilmukabele ^^ film yazılarını merakla bekliyorum 🙂

    @nilü: eheh, ama kısa yazabilmek aslında büyük bir yetenektir! 😀 rica ederim ^^

  9. mavi dedi ki:

    ah senin listende de olmak ^^’
    ah ben sizin gibi uzunnn uzun dizi izleyemiyorum canım benim ne yapayım =/ Hem darlanırım,dayanamam hem de zaten hiçbir zaman seri bir şekilde izleyemem. Altyazıya takarım,okul/ödev falan vardır. Bende filmlere sardım 😛
    O güncel hallerimden eser yok şimdiii 😛 Tatildi ramazandı derken şimdi de bayramı bekliyorum sonra bir işim var ardından da kurslar ve okul başlayacak. Ne yapacağız bilmiyorum.
    Çatlak kısmında yorumum yok. Yes I am 😛

  10. diaboloviolette dedi ki:

    bana bu ödülü layık gördüğünüz için çok teşekkür ederim. yüzünüzü kara çıkarmayacağım, dünya barışı için çalışacağım! world peace!! (ağlama efekti var burada 😛 )
    hikarucum canım, sağolasın var olasın.. bu arada yeni bloggerlar tanımak için güzel bir yol olmuş bu.. eline koluna klavyene sağlık 🙂

  11. 희망 dedi ki:

    bilgilendiren? akademik? yok canım teveccühünüz (yine de yan cebime koyuver, lazım olur belki, nolur nolmaz).
    Yalnız, postdoc olduğumu yüzüme vurup durma rica ederim, kendimi kötü hissediyorum, boşlukta olma hissimi kuvvetlendiriyor 🙂
    Aslında, en az yorum yapan ödülünü de alabilirdim ama öyle bir kategori yokmuş, tüh, üçlemiş olacaktım ne güzel, o kadar da uğraştım bu ödülü almak için cık cık.

  12. bunusevdim dedi ki:

    Şu “en iyi tasarım” kategorisini kim en başa koyduysa Allah ondan razı olsun hahaha. 2 senedir blogu süsler dururum ama hiç tasarımla ilgili bir övgü aldığımı hatırlamıyorum, bu hafta art arda geliyor. Çok teşekkür ederim
    Veee ilerde bir gün ben de en güncel blogger olacağım 😀

  13. makinosev dedi ki:

    Ay yiriiim ben bu mimii 😀 2 ödülde almışım 3.sünü de(oppacı olanı) ayıp olmasın deyü kameralar karşısında değilde sahne arkasında teslim etmiş çingum 😀 sağol varol 😀 hemmen kendi mim’imi yazacağım şimdi 🙂

  14. hikaruivy dedi ki:

    @mavi: tamam sen bize filmlerinle gel 🙂 gerçi istedin mi gayet güzel dizi izliyosun, gumiho, skks yazılarını hatırlıyorum, maşallah on sayfalık postlar yazmıştın… güncellik konusunda da ben sana güveniyorum, sen kurslar arasında bile yazmaya zaman bulursun. bir mavi kolay yetişmiyii. 😀

    @diabolo: ahah, rica ederim canım. bilgi küpü arkadaşım benim 😀 seni hemen unicef’e yolluyoruz burdan ^^

    @ucu iyagi: hahah, bulmuşum benim gibi blog yazan bi akademisyen, fırsatı kaçırır mıyım? sayende kendimi daha az kötü hissediyorum, hehe 😀 yalnız yorumlar konusunda haklısın 😀 yine de ellerine sağlık ^^

    @bunusevdim: daha önce söylemediysek bizim ayıbımız, çok güzel bir tasarımın var bu’cum. ellerine sağlık valla. güncel olacağın günleri hevesle bekliyorum 😀 çok seviyorum yazılarını.

    @makino: aaa, dikkatli bak çingum: sen en çok ödül alanlardansın: tam 3 tane! oppacı’yı da versem 4 olacaktı, ayıp olmasın diye vermedim 😛 yoksa şike dedikoduları başlar, malum kritik günlerdeyiz 😛

  15. Kore.Hayranı dedi ki:

    Çok teşekkürler! Ben de ödül alma şerefine layık görülmüşüm, çok mutlu oldum. Hımm, en taze filiz.. Güzelmiş. 😀 Ben gerçekten de en küçüğünüzüm galiba. 😛 Unnim kendimi mimlenmiş saymam gerekir biliyorum ama bu aralar internetim probelmli, en yakın zamanda söz yazacağım. İyi bloglar. 😉

  16. kimbapsushi dedi ki:

    Çok teşekkürler efendim beni layık gördüğünüz ödüller içün. Çalışacağım ve daha çok çalışacağım layık olmak için 😛
    Ben de burada çok eğleniyorum, sen de bizi keyiflendirmeye devam et çingu 😉

  17. Aslı dedi ki:

    inşallah sadece “en oppa’cı” olarak kalmam =))

    • hikaruivy dedi ki:

      yok canım aslında en akademik ve en modacı’ya da alabilirmişiz seni, sonradan aklıma geldi. şimdi yazsam tarih84’ü de en iyi tasarım kategorisine alırdım ama yazıp yayınladıktan sonra aklıma geliyor bunlar hep 😛 ayrıca öyle deme, oppacılık da önemli bir özelliktir, öyle herkes başaramaz, hahaha 😀 😀

    • makinosev dedi ki:

      @aslı bir oppacı kolay yetişmii Aslım, kendini hafife alma hiç 😀 hem bende o ödülü istiyordum sniff snifff 😦 😛
      @hikaruivy çaktırmadan editle yazıyı, tarihide ekle n’olcak kii 😀 laf aramızda tabi 😛

      • hikaruivy dedi ki:

        yok, şikecilik söylentileri çıkar, boşver 😛 😀 şaka bi yana, ben sonradan hatırladıklarımı senin yazında gördüm genelde, o yüzden şimdi senden kopya çekmiş gibi olmayayım 😛 buraya not düşsem yeter 😉

  18. Neo dedi ki:

    Hikaruivy çok teşekkür ederim. Çok mutlu ettin beni 🙂 İki kategoride birden bu mim’e girmişim. Bir haftadan fazla oldu bir şey yazamıyorum çünkü sabit disk’de sorun oluştu. Bugün nasip olursa yeni bir tane alacağım 🙂 Yazmaya ve yorumlamaya devam 🙂 Ödül alan diğer arkadaşlarda kesinlikle bunları hak etmiş 🙂 Daha önce hiç mim yazmadım. En zor yazılardan biri mim bence. Bunu yazmayı başarabilen ben oldum diyebilir rahatlıkla. Artık uyumam lazım sabahın 07:15’i olmuş. Tekrar teşekkürler. Belki bende yazmayı denerim yakın zamanda.

    • hikaruivy dedi ki:

      @Neo: Rica ederim, sadece düşündüklerimi söyledim 🙂 Çok fazla yorum bırakamıyorum, fakat film önerilerini dikkatle takip ediyorum ve sayende Kore-Japon filmlerinden haberdar oluyorum, teşekkür ederim bunun için 🙂 Mim’i yapıp yapmamak sana kalmış, yaparsan gecikirse bile hiç sorun değil. Ama sabit diski bir an önce tamir ettirip yeniden yazarsan hepimiz mutlu oluruz tabii 🙂 Sevgilerimle ^^

      • Neo dedi ki:

        Bloguma çok fazla yorum bırakılmasada ziyaert edildiğini biliyorum. O yüzden bunu sıkıntı yapmıyorum 🙂 Amaç zaten yorum beklemek değil. Başkalarını da bilgilendirmek. Bir nevi günlük tutar gibi aslında. Aradan uzun zaman geçince filmi veya diziyi hatırlamak için bile gelip kendi yazımı okuyabilirim yani o derece 😛 Sabit diski yaptırmak yerine yenisini aldım vatan karta indirimi de vardı. Ucuza geldi bayağı 🙂 Bu ara Protect the Boss dizisini izliyorum sanırım yakında onu yazarım. Araya film sıkıştırmazsam. Mim konusunu hala düşünüyorum 🙂 Teşekkürler benden de sevgilerle 🙂

  19. Geri bildirim: Blogger N’lerini seçiyor! « Bunu Sevdim

  20. yeni bir blogger olarak ben de unutulmamış.Varol hikaru:D 😀 Egzantrik blogger ödülü goes to me hiç de fena değil.İlerleyen zamanlarda ben de en güncel,en eğlendiren blogger olma ödülü almak hevesindeyim 😀 😀 Bunun için çok çalışacağım sevenlerimin yüzünü kara çıkarmayacağım(peheyy yorumuma gel,gören gazetelere demeç veriyorum sanacak :D) unutulmadım ya sistemim error veriyor zağar sevinçten 😀

    • hikaruivy dedi ki:

      @egosantrikrapsody: seni unutur muyuz egosantrikcim? sen ve kankan kok feci eğlendiriyosunuz beni 😀 😀 aslında en çok eğlendiren bloggerlar o kadar çok ki, herkesi alamadım listeye. sen de bunlardan birisin 😉 ileride en güncellerden biri de olman dileğiyle 🙂 vatan senden hizmet bekler!! 😀 😀

  21. Ser_min dedi ki:

    Filmci geldi haaaanııımmm!! 😀 Şaka bir yana ciddi ciddi ortalıklarda filmci olarak gezer oldum e normaldir zazten blogu açma sebebim filmlerdir yani 😀 Sağol dostum “N”ler listende olmaktan onur duydum ne diyim 😀 Daha fazla konuşamiiciiğim 😀

  22. winpohu 'ca dedi ki:

    üç kategoride yer almak beni çok mutlu etti çingu var ol sağ ol 🙂 en güncel ,en filmci ve en ingiliz olmaktan onur duydum 🙂

  23. Geri bildirim: Blogger N’lerini Seçiyor! « Kimbapsushi's Blog

  24. Kore Delisi dedi ki:

    WordPressle sorunumu çözemedim çingum;( Hemen hemen her blogda en özlenen bloger ödülünü almışım sevinsem mi üzülsem mi bilemedim;(((
    Bende sizi çok özledim cidden ya! Eskisi kadar aktif olamıcam ama yinede yeni bir blog açtım hikarum haber vereyim dedim. En azından arandığımda başvurulacak bir yerim olsun istedim;)
    http://kore-delisi.blogspot.com/

  25. Kore Delisi dedi ki:

    Hemen hemen her mimde en özlenen bloger ödüllerini almışım üzülsem mi sevinsem mi belemedim;((( Bende sizi çok özledim ya cidden!
    Wordpressle sorunumu çözemedim çingum…Bu gidişle de çözemicem gibi benim emekler gitti gider. Eskisi gibi aktif olmıcam ama yeni bir blog açtım en azından beni arayanların bulabileceği bir yerim olsun istedim;)
    http://kore-delisi.blogspot.com/

    • hikaruivy dedi ki:

      @kore delisi: ah canım yaaa, ben de senin bloguna her tıklayıp “this blog is no longer available” yazısını gördükçe sinir oluyordum. neyse ki artık başka bir blogla da olsa aramızdasın, buna da şükür! diğer blog da zamanla açılacaktır, o kadar emeği silip atarlarsa adamlara dava açsan yeridir!!! tekrardan geçmiş olsun diyeyim. üzme sen de kendini, hallolacak inşallah…

  26. Chibi dedi ki:

    en sonunda beni kaçak olrak nitelendirmeyen bir çingu hohoho 🙂 başka bir özelliğim daha varmış demek ki doğrusun kuzu biz Wimpohu ile biraz fazla İngiliziz galiba 😀 iyi ki Fransız değilmişiz 😛 süper bir yazı ellerine sağlık.

    • hikaruivy dedi ki:

      @Chibi: hahah, evet bak ben seni kaçak seçmedim, değerimi bil 😛 ama İngiliz filmleri ve dizilerinin tanıtımını en çok winpohu ile ikinizin yaptığı bir gerçek. çok da iyi ediyorsunuz çingucum 😉

Bir Cevap Yazın

