Bir Mim daha: Nuguseyo??

Sevgili hayalmiyim bir önceki 13 soruluk mim’i yeterli bulmayıp kendi mim sorularını yazmış, şanslı talihli olarak da bana paslamış. Ona teşekkür edip hikaruivy denen bu kızın ne menem bişi’ olduğunu biraz daha gözler önüne sermek istiyorum. Bakınız hayal’in aklına neler takılmış:😉

Takıntınız var mı? Varsa anlatıverin lütfen :)

Var tabii, olmaz mı? Ben saçımla oynarım. Ama öyle böyle değil, çok fecii oynarım!😛 Ders çalışırken, bir şey düşünürken, hatta birisiyle konuşurken, sürekli bir elim buklelerimdedir. Ne yaptıysam bu huyumdan vazgeçemedim. Bir psikologa gitsem bana obsesif kompulsif tanısı falan koyucak, durum o derece ciddi yani😛 En sonunda saçları sıfıra vurdurup öyle bırakıcam heralde, başka yolu yok!😛

Evde yangın çıksa kurtarılacaklar listenizin ilk 3 sırasında hangi eşyalarınız var?

Laptop, laptop, laptop! Günümün yaklaşık 15 saati laptop karşısında geçiyor. Hem eğlence, hem çalışma aletim o benim. Allah muhafaza laptopumun başına bir şey gelse oturur hüngür hüngür ağlarım! O yüzden her türlü tehlikede ilk kurtarılacakların başında gelir… Sonra da cüzdanımı ve pasaportumu alayım mümkünse… (Öfff, çok sıkıcıyım lan…)

Pizzanızı neli seversiniz?

Mantar, sucuk, kaşar ve siyah zeytinli. Ama ABD’ye geldiğimden beri bu zevki tadamadığım için pizzadan soğumuştum resmen. Sebep elbette sucuk ve türevlerinin hep domuz eti olması… Neyse ki yakın zamanda bir Türk pizzacısı keşfettim; orada kullanılan sucuk ve sosislerin dana eti olduğuna dair güvence verdiler de yıllardan sonra adam gibi bir pizza yemiş oldum…

En çok hangi tür filmleri seversiniz?

İşte bu soruyu tipik bir kız gibi cevaplayacağım: Romantik komedi! Ama korku filmlerinin de tadı ayrıdır; hem tırsar hem izlerim🙂 Ve ne yazık ki her iki janrda da şöyle ağzıma layık, gerçekten kaliteli filmler bulmakta zorlanıyorum… Çok güzel romantik komedi veya korku filmi senede bir veya iki tane ancak çıkıyor😦

En sevdiğiniz çizgifilm kahramanı hangisi?

Bu çok zor bir soru🙂 Anime karakterlerinden favorim Oscar ve André’dir. Onlardan sonra Avatar’ın yakışıklı ve asi prens Zuko’su ve Ouran Host Club’ın yakışıklı ve saf prens Tamaki’si geliyor. Ama bahsettiğimiz anime değil bildiğin düz çizgi film diyorsanız “naber cnmm?” diyen şirin yaratık Bugs Bunny, yine Türkçe seslendirmesiyle ağzından salyalar akıtarak peltek peltek konuşan hain kedi Sylvester, ve de Yekta Kopan’ın muhteşem seslendirmesiyle Buz Devri’nin Tembel Hayvanı Sid derim. Yirim!🙂

Lakabınız var mı? Varsa bunu da söyleyiverin lütfen :P

Evet, lise yıllarımdan beri lakabım ivy. Lise arkadaşlarım bana hâlâ öyle hitap eder. (Bunu daha önce bi daha yazdım ben, acaba nerdeydi? :P)

Yapmayı çok istediğiniz, hep hayal ettiğiniz bir şey var mı?

Ohoooo… O kadar çok hayalim, yapmak istediğim şey var ki, hangi birini sayayım? Hatta bana bu hayat yetmeyecek, mümkünse reenkarnasyona talibim🙂 Ama bir gün mutlaka yapacağım dediklerimden ilginç olabilecekleri şöyle bir sıralayalım: Balonla dünyayı dolaşmak (tamam, sadece güzel bir şehri tepeden izlesem de olur…), güzelliğim solmadan bir moda fotoğrafçısına fotoğraf çektirmek (inanılmaz derecede anti-fotojeniğimdir; bunu sadece benim de güzel fotoğraflarım olabilsin diye istiyorum), aikido öğrenmek, piyanoda en azından bir parçayı kusursuz çalmak, bir filmde ya da dizide oynamak (joong ki’nin ya da min ho’nun kötü kalpli eski sevgilisi rolüyle figüranlık yapmak öncelikli tercihimdir, ama onlarla aynı filmde olacaksam ajumma’ları bile olurum😛 :P), TV’den halka hitaben bir konuşma yapmak (siyasete mi atılsam?😛 bu hayali gerçekleştirmenin başka yolu var mıdır?) ve bu konuşma esnasında “şu anda 75 milyon bizi izliyor” lafını kullanmak (bunu dedikten sonra dayanamaz bir kahkaha atarım yalnız😀 :D) Oldu mu?😉

Bir de hayal en sona bir soru daha ekleyip öyle paslamamızı istemiş; o zaman ben de şu soruyu ekliyorum:

Zaman makinanız olsa ve tek bir zamana/mekâna gidip gelme seçeneği verilse hangi zamanı seçerdiniz?

Hımm, zor soru (hahaha😀 ) Geleceğe gitmek de cazip olabilir ama ben sanırım büyük bir tarihi olaya tanıklık etmek isterdim: O yüzden ya Fatih Sultan Mehmet döneminin İstanbul’unu seçerdim, ya da Atatürk dönemi Türkiye’sini…

Evet şimdi geldi bu mim’i paslamaya: Masal‘cığım ve Deli‘ciğim: sizi seçtim Pikaçular! Acelesi yok tabii, sınavlarınız bittikten sonra yazın🙂 En sona kendi sorularınızı da eklemeyi unutmayın, tımam mı?😉

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Mim daha: Nuguseyo?? için 14 cevap

  1. makinosev dedi ki:

    nasıl bir insan kendi sorduğu soruya “hımm zor soru” der ? 😀😀😀
    cevap: bir önceki soruda “75 milyon bizi izliyor” demek isteyen şahısla aynı kişi🙂
    bu mim de bir önceki kadar eğlenceli😀 Sid’i görünce de koptum😀 eline sağlık çingum, tüm hayallerinin gerçek olması dileğiyle :)))

    • hikaruivy dedi ki:

      @makino: hahaha, hain çingu!😀😀 sorunun zor olduğunu sorduktan sonra fark ettim napiyim…😛😛 syd candır yav; onun ilk filmde bebeciği “tosunum!” diye sevmesi hiç aklımdan gitmeyecek😀 teşekkür ederim cnm, hepimizin hayallerinin gerçek olması dileğiyle😉

      • makinosev dedi ki:

        ben anlamam, o yorumu yapmayacaktın hihihi kihkihkih nıhahaha :D:D:D
        hiç üşenmedim gittim o tosunlu bölümü izledim tekrar, hemen aklıma 3.filmdeki dinazor yavrularına sahip çıkması geldi tabi😀 sid’in vukaatları bitmez zaten, bir de sincap Scrat’ınkiler 😀
        inş olur ne diim hatta her mimde hayallerimizi soran sorular olsun böle, çok söylersek belki gerçek olur😉

      • hikaruivy dedi ki:

        ahah, iyi etmişsin😀😀 yirim yaa, çok şekerdir sidciğim🙂 dinazor yavruları muhabbeti de süperdi; onu hem ingilizce hem de türkçe dublaj izlemiştim; türkçe dublajı tek geçerim! yavrulara “cıvık, rafadan” falan diye isim takmıştı yaa, ahaha😀😀

        scrat kadar da mal ve hırslı bi yaratık var mıdır yav?? o da çok komik, ama hem gülüyor hem acıyorum yavrucağa. yazık😛

        evet valla bu aralar sürekli hayaller hayaller modunda geziyorum😀 40 kere yazayım, belki cidden gerçek olur😛 joong kiiiiii, duy sesimiiiii, amerikaya geeeel!😀😀 gerçi bu hain koreliler geldiler mi hep batı yakasına geliyolar; los angeles’ta deli bir popülasyonları var, şehrin nüfusu 11 milyon, bir milyonu koreli!!!o_O

  2. hayalmiyim :) dedi ki:

    iki gündür moralim bozuktu yazını okuyunca güldüm çingucum🙂 (lee min ho kaza yaptı ya😦 )
    demek “75 milyon bizi izliyo” hee, Allah iyiliğini versin😀 sona eklediğin soru çok güzel ve mimi yayımladıktan sonra aklıma gelen bir soru (ertesi gün sanırım😀 )
    sid ve up’taki evin resimlerini görünce ne gülümsedim yaa😀 kaç kere izledim o filmleri😀😛 zaten ben hiç bir filmi 1 kere izlemekle yetnmem ki, çünkü ilk izlediğimde filme kapılıp sahnelerin bir kısmını kaçırırım sonra tekrar izleyip telafi ederim😀

    • hikaruivy dedi ki:

      @hayal: yaa duydum kötü haberi😦 ama bişeyi olmadığnı da senin blogdan okudum, içim rahatladı… nazar değdi yavrucağa😛

      ya hep öyle derler ya TVde, ne yalan ne yalan😀😀😀 demek zaman makinası sorusu senin de aklına geldi! iyi bari, ben eklemiş oldum, bundan sonraki arkadaşlar cevaplar artık… sen nereye giderdin peki?

      ice age ve up: en sevdiğim iki animasyon desem yalan olmaz (bi de toy story var). çok severim ben de yaa… ama bende en çok izlediğim film olma rekorunu 10 things I hate about you ve im juli elde tutuyor: üzerimde acayip moral düzeltme etkileri var…

      • hayalmiyim :) dedi ki:

        Bizim aklımız gerçekten bazen aynı çalışıyo😀
        Zaman makinası düşüncesi aklıma Doctor Who’da ki Tardis’i getirir hep, gerçi o sadece zaman makinası değil uzay aracı da ama😀 Ben de Fatih dönemine ya da Kanuni dönemine gitmek isterdim, gerçek Osmanlı’yı tanımak için😀 Atatürk dönemi ve Peygamberimizin zamanı da merak ettiğim iki dönemdir ayrıca😀
        Lee Min Ho’nun kazasına ne çok sıkıldım yaa. Bunu bir tek burada yazıyorum, belki kimse inanmaz, atıyo bu falan derler bana ama, kazanın olduğu gün sabaha karşı rüyamda Min Ho’yu gördüm. Çok şaşkın uyandım sabah ‘ne alaka bee rüyamda’ dedim kendi kendime, interneti açtığımdaysa kaza haberini okudum😦 neyseki ciddi bir şeyi yokmuş, hatta bugün dinlen demişler kerata çalışcam da çalışcam demiş😀

      • hikaruivy dedi ki:

        vayyy, telepati diyosun… doğrudur, inanırım. birini çok düşününce onun başına gelen kötü şeyleri de hissedebiliyorsun. (ya da min ho’yla aranızda ayrı bir bağ vardır belki, ama diğer minozlar duymasınlar😛😛 ) ay bi de bunların çalışma azmi öldürüyo beni! git evine dinlen kendine gel kardeşim, ne tutturuyosun çalışıcam da çalışıcam, alla alla yavv…

  3. masalevi dedi ki:

    ben de çok oynarım saçımla ya hatta arkadaşlar dalga geçer “uçtu yine bu” diye🙂 şu an bir de belime kadar olduğu için gel de oynama en iyisi kıpkısa kestirmek🙂 en yakın zamanda yanıtlayacağım mimi, şimdiden iyi bir soru düşünmem lazım son soruya ne desem acaba^^

    • hikaruivy dedi ki:

      @masalevi: vay canına, bele kadar mıııı??? naptın kuzu sen?? o saçları nasıl taşıyorsun başında?! boyun fıtığı olursun, aman diyim🙂🙂 aslında ben cesaret edebilsem hayatımın bir döneminde sıfıra vurdurmak istiyorum ama toplumsal kimlikler ve korunması gereken bir “ağırbaşlılık imajı” sebebiyle yapamıyorum😛 mim’i ne zaman istersen cevapla canım; ama şemsiye seni çağırırken bunlara vakit harcama tabii😛

  4. koredelisi dedi ki:

    ”Laptop, laptop, laptop! ” İlahi çingu yaa sen beni güldürdün Allah da seni güldürsün emi:D:D Ahaaha… bana bilgisayar bağımlısı diye başımın etini yiyen annemle seni tanıştırmayı çok istedim şu anda yahu:D

    O 75milyon olayına bir kamucu olarak o kadar çok takılırdım ki! Gerçi hala takılıyorum… Abicim tamam kinaye yapmaya çalışıyorsun amenna ama 75 milyonun 5 milyonu kundakyaki çocuk o seni izlese nolur izlemese nolur:D:D Farkındayım saçmalıyorum ama onlar benden daha çok saçmalıyor. Tamam ya sustum:D

    Ha son olarakta Nuguseyo korece söylenişi en çok hoşuma giden cümle… Arada odamın kapısını çalan ev ahalisine söylerim (amanlamadıkarı için küfür ettiğimi sanıyorlarda neyse), başlığını pek sevdim o yüzden;)

    Mim için kamsahamnidaaaa hikarum en kısa zamanda ceveplıcam;)

  5. koredelisi dedi ki:

    Son olarak aklıma takılan birşeyi demeyi unutmuşum geri döndüm yolun ortasından:D
    Herkes bu mimin sonuna bir soru ekleyip paslıyacaksa, bu mimi en son yapan arkadaşın yüz ifadesini pek merak ettim şahsen! Saygılar:D:D:D:D

    • hikaruivy dedi ki:

      @koredelisi: hahah, beni annene gönül rahatlığıyla tanıştırabilirsin. yakında laptopla bütünleşeceğim! 😀😀
      75 milyon olayı nedir hakkaten yaa… bir bu bir de “yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim” klişesi hiç eskimedi😀😀
      nuguseyo benim de sevdiğim korece kelimelerden. kulağa çok hoş geliyo🙂
      bi de mimi en sonunda hayal’e geri göndericez, öyle karar aldık😀😀 kendi elleriyle yarattığı canavarla kendisi başa çıkmalı, nıhahaha😀😀 öptüm şekerr! ^^

      • hayalmiyim :) dedi ki:

        amanın korktum şimdiii😀
        sorular bana tekrar geldiğinde sadece eklenenleri cevaplarım ben de napim😀 yoksa takıntılarımla falan tekrar yüzleşmem mi gerekir??😀
        bu arada ben de ‘nuguseyo’ kelimesini pek severim bir de ‘museun malsseum-isheyo’ diyolar ya onu seviyorum (yazılıştan emin değilim🙂 )

Bir Cevap Yazın

