Bak sen şu Rain’e!

Rain’i bilirsiniz değil mi? Full House‘ın, A Love to Kill‘in yakışıklı aktörü, R&B şarkıcısı, dansçı, model, iş adamı ve moda tasarımcısı! Öeehh, bir koltukta kaç karpuz! İşte bu Rain, Time dergisinin “Time 100” anketinde tam üçüncü defa dünyanın en etkili insanı seçildi!!! Üstelik Barack Obama, Steve Jobs, Mark Zuckerberg, Lady Gaga gibi isimleri gerisinde bırakarak!!!

Biraz ön bilgi verelim: Time 100 anketi, ünlü Amerikan aktüalite dergisi Time’ın her sene düzenlendiği dünya çapında bir anket oluyor efenim. Okurlarının oyları ile dünyanın en etkili 100 insanını seçmeyi amaçlıyor. Hatta bu seneki sonuçların tam listesi şurda. Göreceğiniz üzre listede Fukushima çalışanlarından Rafael Nadal’a, Hillary Clinton’dan Messi’ye kadar ünlü-ünsüz, pek çok meslekten insan var. Bu sene maalesef listede bir Türk yok. Ama geçen sene Tayyip Erdoğan da dünyanın en etkili 100 insanı arasındaydı! Şu ünlü “van minüt” olayının üstüne dünya çapında popülaritesi patlamıştı hatırlarsanız… Hatta Time dergisinin kapağında Lady Gaga’yla yan yana bir resimleri vardı ki, beni gülme krizine sokmuştu: Gerçek hayatta kesinlikle yan yana düşünemeyeceğim bu iki insan, kapak tasarımcısının marifeti sayesinde kanka modunda kameraya gülümsüyorlardı 😀 Eğer o sayıyı bulabilsem resmini çekip ekleyecektim ama bulamadım maalesef… Neyse…

Bu yılki listede ise Uzak Doğu’dan pek çok aktivist, sanatçı, hatta bir de doktor var: Takeshi Kanno, tsunami alarmı alındığı anda Shizugawa devlet hastanesindeki alt katlarda yatan hastaları üst katlara taşıyarak yüzlerce hayat kurtarmış. Helal olsun, hakkıdır listeye girmek. Ama… Rain?? Hem de ilk sıradan??!! Vallahi şoke oldum sevgili dostlar…

Aslına bakarsanız epeyce büyük bir haber bu. Koreli olsaydım acayip gurur duyardım heralde. Fakat zavallı Rain’cik aldığı 492635 oya rağmen halen Amerikalılar tarafından “Who the fuck is Justin Bieber??” muamelesine maruz kalıyor! Hatta bakınız bu konuyla ilgili bir Time makalesi var. Makaleden ziyade, altındaki yorumlar ilginç ki, genellikle Amerikalı’ların “Rain kim lan?” tadındaki yorumlarına Uzak Doğulu gençlerin “Rain 29 yıllık hayatında süper bir kariyere imza attı, o tam teşekküllü bir sanatçı!” şeklindeki cevapları gözlemleniyor. Bir başka Sex & City teyzesinin blogunda ise Time 100 galasında Rain’e kimsenin ilgi göstermediğini okuyoruz. Ah ulan ah, orda ben olacaktım kiiii…. Hayır yani, adam birinci olmuş, daha ne?? Tamam, gerçi bu internet oylamalarına pek güven olmuyor; zamanında biz de Emre Aydın’a deliler gibi oy yağdırıp çocuğu MTV Avrupa birincisi yapmıştık. (Ayrıca iyi ki de yapmıştık; bence hak ediyor… Ama bir Avrupalı’ya sorsan “who the fuck is Emre Aydın?” diyeceği kesin gibi bişey…) Öte yandan bu adam 100 kişilik listede birinci olmuş, hem de bunu 3. kez yapmış! Sen de bi zahmet bu adam neyin nesiymiş bir bak, bir ilgi göster anacım… Cık cık cık… Kızdırdınız beni Amerikalılar…

Ayrıca fanlarının sayısı bu hızla büyümeye devam ederse birkaç seneye kalmaz Lee Min Ho’nun da o listeye gireceğine yüzde yüz eminim! İşte o zaman kimse beni tutamaz: Ne yapar eder, o galaya bir davetiye bulur; Sex and the City teyzesinin yaptığı gibi Min Ho’yla sıra sıra pozlar veririm. Yaparım valla. Hahah 😀

Rain’i tekrar tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz. Sevdiğim bir şarkısıyla bitirelim bu post’u:

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı Uzak Doğu, Uzakdoğulu aktörler/aktrisler içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

15 Responses to Bak sen şu Rain’e!

  1. winpohu 'ca dedi ki:

    wow bravo rain e hem de üç kez ilk sırada valla şok oldum .gerçi on parmağında on marifet .o bir oyuncu o bir şarkıcı … o bir her şey 🙂 yazı stilin beni kopardı kim la bu hahaha artık amerikalılar da öğrensin canım 🙂

    • hikaruivy dedi ki:

      “O bir şarkıcı, o bir oyuncu, o biiiiiiir…. her şey!” Hahaha, süper lafmış winpohu 😀 Eleman İsviçre çakısı gibi; her işe yarıyor 😀 😀

  2. Lee dedi ki:

    Rain’e sevmem ama birinci olmasına açıkçası sevindim, büyük başarı 🙂
    Yalnız hayranı oldukları insanı gözü kapalı her şeyiyle seven ve hiçbir kötü yanını görmeyen hayranlara sahip olma aslındak ötü bir şey. Haır, SS501 fanlarının çoğu böyle de, buradan bir taş atayım dedim aha 😀

    Kutluyoruz Rain’i. Valla çingu hazır oradasın, ne yapar eder gidersin sen. Ben de orda olsaydım gizlice girerdik, ya da basın kartımdan yararlanırdık aha 😛

    • hikaruivy dedi ki:

      hahah, attığın taş yüzünden birazdan ergen genç kızlar blogumu doldurup bize saydıracak Lee 😀

      Rain’i ben de öyle aman aman sevmezdim ama şu son olayla helal olsun dedim. Meğer adamın ne popülaritesi varmış! Ama zaten Justin Bieber’ın bu kadar popüler olduğu bir dünyada Rain olsun, SS501 olsun, bence çok daha iyi yerlere gelmeyi hak ediyorlar! 😀 😀

  3. Besra dedi ki:

    Rain’i bende pek sevmem ama Birinci olmasına sevindim, bu Amerikalılar her zaman küstah olmuşlardır hiç şaşırmadım Rain’ e yapılan muameleyi … hikaruivy,aynen katılıyorum sana böyle giderse yakındır olisteye MinHo’nun girmesi işte o konuda yanlız değilsin bende neyapar eder o galaya giderimmm 😀

    • hikaruivy dedi ki:

      Haha, di mi? Lee Min Ho’yu Amerika bir keşfederse dünya çapında ünlü olacak, orası kesin. Ama galiba İngilizce’si yeterli değilmiş, zaten bizim aktörlerin de Hollywood’a açılamamasının en büyük sebebi bu dil meselesidir… Neyse, Min Ho daha genç, öğrenir kerata 😀

  4. makinosev dedi ki:

    Rain’i çok duyup bir videosunu izleyeyim demiştim vaktiyle, ama klibin sonunda murat kekilli gibi t-shirt’ünü parçalayınca vazgeçtim ben o sevdadan 😀 yine de saygılar sevgiler, takdir ediyoruz kendisini 🙂
    ikinci sıradaki de tayvanlı popçu Jay Chou 🙂 ben de onu sırf Secret filminden biliyorum, manyak piano çalıyor ama yine de konduramamıştım şöhreti, çocuk rain’den sonra 2. asyalı ve liste başı… bi daha hiç bir Asyalıya burun kıvırmicem, Time’dan sonra bana kapak oluyorlar sonra 🙂

    • hikaruivy dedi ki:

      Ahahaha, çok güldüm makino 😀 Hangi videoymuş o? Anaaam, bizim arabesk popçular gibi desene, cool Rain bile böyle yapıyorsa İsmail YK’ya burun kıvırmıycam bundan sonra 😛 😛

      Jay Chou da ikinci, evet. O da sürpriz bir isim. Ben bu listeyi inceleyene kadar kendisini tanımıyordum; sonra biraz youtube’dan videolarını izledim. Piyano çalışı iyiymiş hakkaten… O değil de, Uzak Doğulular gümbür gümbür geliyo valla!

      • makinosev dedi ki:

        ahanada bu klip

        3dk13sn’ye dikkat, hala gözlerim acıyor ^_0

        sorma uzak doğulular hakikaten gümbür gümbür geliyor, bir kaç nesil sonra eyvah asyalılar geliyor diye çığlık atacak batılılar 🙂

  5. besra dedi ki:

    Lee MinHo’nun ingilzicesi olmadığını kim söyledi. Süper konuşuyor, ikiyıl ders aldı halada alıyor bunu belirtmek istedim hikaruivy 🙂

  6. hikaruivy dedi ki:

    @makino: ahaha, yemin ederim koptum 😀 😀 ofistekiler tip tip bakıyo noluyo bu kıza diye 😀 Allah canını almasın Rain…

    @besra: doğrudur, ben son gelişmeleri takip edememiştim, pardon 😛 eski bir röportajını okumuştum, orda İngilizce’sinin çok iyi olmadığını kendi ağzıyla belirtiyordu… şimdi geliştirdiyse süper, aferin diyorum 😀

  7. makinosev dedi ki:

    =D hemen yaparız o like butonunu sen merak etme 🙂
    1-edit my profile sayfasına gel
    2-sol baştaki sütunda sonlara doğru “puanlar” (feedback’den sonra anketler’den önce) var.
    3-puanlar butonunda ayarlar seçeneğine tıkla,
    4- karşına çıkan sayfada sırasıyla;
    yazılar-sayfalar-yorumlar için ayrı ayrı puan ayarları var. benim yorumlar “below each comment” olarak ayarlı, sana da tavsiye ederim :)))

Bir Cevap Yazın

