En Sevdiğim Dizilerden En Sevdiğim Replikler

Sevgili Winpohu bana bu mim’i paslayalı haftalar oluyor… Ama maalesef izlediği diziyi/filmi/animeyi çok sevse de replikleri bir türlü aklında tutamayan cinsten olduğum için bir türlü en sevdiğim dizi sahneleri konulu bu yazıyı yazamadım… Ama sonunda “hikaru, korkunun ecele faydası yok, tembelliği bırak ve sevdiğin dizileri aç bi daha izle kızım! hadi benim yavrum…” diye kendi kendimi gaza getirdikten sonra nihayet kolları sıvayıp işe giriştim.

Önce, en sonda söyleyeceğimi başta söyleyeyim: Sevgili sermin ve kimbapsushi, bu mim’i henüz yapmadınız diye görüyorum bloglarınızda. Başkaları şimdiden size pasladıysa onu bilemiycem, ama yine de ben de size gönderiyorum, hadi bakalım kolay gelsin 😉

İşte size sevdiğim dizilerden sevdiğim sahne ve replikler, ta-daaa!

Önce, güzel başlayıp saçma sapan biten “Take Care of the Young Lady” dizimizden şahsen en sevdiğim sahne geliyor (ki bu diziyi, sırf başrollerinde Yoon Eun Hye ve Yoon  Sang Hyun (a.k.a Oska oppa 🙂 ) olması sebebiyle izlemiştim, pek severim ikisini de…) Repliklerde pek iş yok, ama sahne çok şekerdi doğrusu…

(Hae Na, otel odasında kalmayıp evine dönmesini isteyen Dong Chan’a: ) Pekala… O halde sana bir soru sormama izin ver: sence neden benimle birlikte kaçmanı istedim?? Sıkıldığım için mi? Hava almak için mi? Okyanusu görmek için mi?! Hayır… Sadece, sen yanımda olursan her şeyden vazgeçebilirim diye! Büyükbabamı bile bırakabilirdim… İşte seni bu kadar çok seviyordum… Ve senin de benimle aynı şeyleri hissettiğini zannettim… Ne olursa olsun yanımda kalacağına ve beni hiç bırakmayacağına inandım. Ama sen beni kolayca Tae Yoon’un kollarına attın! Sen bencil ve korkaksın!

Dong Chan: Doğru, ben bir korkağım… Çünkü senin gibi, kaybedecek çok şeyi olanlar için aşık olmak büyük bir zerafet işidir… Oysa benim gibi, kaybedecek bir şeyi olmayanlar için, senin uğruna vazgeçebileceğim tek bir şey var: O da kendim…

(Sonra, Dong Chan kızı öylece bırakıp odadan çıkar, otelin lobisine doğru ilerler. Tam otelden çıkmak üzereyken, Hae Na’nın söyledikleri, birlikte geçirdikleri güzel anlar birer birer aklına düşer. Dong Chan önce yavaş, sonra giderek hızlanan adımlarla Hae Na’nın odasına döner, kapıyı delirmiş gibi çalar. Hae Na, gözünde yaşlarla açar kapıyı. İkili, bir an birbirlerine şaşkın şaşkın bakarlar.

Sonra Dong Chan, kapıyı itip içeri girer. Şaşkınlık içindeki Hae Na’ya sımsıkı sarılır. Hae Na da ona… Ve öpüşürler… Mutlu son ^^)

Sırada My Name is Kim Sam Soon var:

(Jun Hun’un annesi Sam Soon’a, oğlunu ne kadar sevdiğini sorunca, Sam Soon’un cevabı: ) Bir zamanlar kırılgan bir roman yazarı vardı… Yazar, bütün gece yazar ve şafak sökerken yazdıklarını kocasının masasına bırakırdı. Kocası, her sabah onun yazdıklarını okuyarak güne başlar, sonra işe giderdi. Yani her sabah, karısının ilk okuru olurdu… İşte ben de Jun Hun’a her sabah yaptığım kekleri tattıracağım. O, kekimin tadına bakan ilk kişi olacak. Onu bu kadar çok seviyorum işte…

Ve 2010’un belki de en güzel süprizlerinden biri: Secret Garden! İşte bu diziden bir sürü ama birrr sürü güzel sahne ve replik bulabilirim! Ama sizi fazla baymamak adına en sevdiğim sahnelerin fotoğrafı eşliğinde güzel repliklerden bir kuple sunuyorum:

(Joo Won, Ra Im’i sette izlerken:) Alice Harikalar Diyarında sendromu: Bu bir akıl hastalığı. Bir dürbünün yanlış tarafından bakıyormuşsun gibi. Bir peri masalında yaşıyormuşsun gibi. İlginç ve acı veren bir hastalık.

Bu sendroma yakalandığıma eminim. Yoksa neden sıradan bir kızla yaşadığım her an masal gibi gelsin ki?


(Seul, Oska’ya): Bir kadın, sıradan birisiyken bir kraliçe olabilir… Asil bir kadın ise, bir hizmetçiye dönüşebilir… Bu, sevdiği adamın kendisine nasıl davrandığına bağlıdır…

Sırada bir klasik olan Coffee Prince‘ten, yine bir klasik olan efsane Han Kyul repliği:

Sadece bir kere…

Sadece bir kere söyleyeceğim, o yüzden iyi dinle.

Senden hoşlanıyorum.

Erkek… ya da bir uzaylı ol, artık umrumda değil.

Hislerimden kurtulmaya çalıştım, ama yapamadım.

O yüzden bir şans verelim birbirimize: Ve nereye kadar gidebilirsek gidelim…

(Veee, yakışıklı ama havai prensimiz, erkek kılıklı prensesi öper… Aman Tanrım, ne çok öpüşme sahnesi ekledim ben bu post’a! Ama dayanamayıp bu şirin ikilinin de resmini koyacağım: )

Veeeee yine bir klasikle bitiriyoruz: İşte, benim ennnn sevdiğim kdramalar listeme top 3’ten bodoslama bir giriş yapan Sungkyunkwan Scandal‘dan en sevdiğim replikler:

(Kim Yoon Shik’ten Lee Seon Joon’a):  Bu an’ı sonsuza dek hatırlayacağım… SKK’dan ayrıldığımızda bile, her şeyi hatırlamak istiyorum: Mutlu olduğumuz tüm zamanları… hatta korktuğumuz zamanları da! Ve her zaman yanımda olan sevgili oda arkadaşlarımı… Sanırım bu bana doğru bir hayat sürmemde yardımcı olacak.

Ya sen, sen de hatırlayacak mısın? İleride bir gün, eğer zor bir karar vermek zorunda kalırsan, hiç değilse bir defacık, sana kendinden daha çok güvenen biri olduğunu hatırlayacak mısın?

Seon Joon: Hayır, istemiyorum. O gün gelse bile, tıpkı şimdi olduğu gibi yanımda ol! Kendi gözlerinle benim doğru yolu tuttuğuma şahit ol! Böylece, seni gördüğüm sürece, bugünü de hatırlayacağım…

(adamım, biricik Goo Yong Ha’m, “bir erkeği sevmek günah mıdır?” diye kendisine akıl danışan Lee Seon Joon’a:) İnsanlardan nefret etmek bir günahtır. Fakat birini sevmek nasıl günah olabilir?? Sevdiğin kim olursa olsun…

(Lee Seon Joon’dan Kim Yoon Shik’e): Sungkyunkwan’dan ayrıldığımızda bunların hepsi son bulacak mı dedin?

Son diye birşey yok!

Ben… Her gün defalarca başa döneceğim!

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı Kdrama, mim içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

13 Responses to En Sevdiğim Dizilerden En Sevdiğim Replikler

  1. winpohu 'ca dedi ki:

    çok güzel bir yazı olmuş .beklediğime değdi geç olmuş ama güzel olmuş .benim aklıma gelmeyen replikler ama hepsi çok güzel ilki dışındakileri ben de çok sevmiştim .hele bir erkeği sevmek günah mıdır ? ne cevap ama 😀
    coffe p. uzaylı olsan da repliği ve secret garden ‘ın hemen hemen bütün replikleri bir harika 😀

    • hikaruivy dedi ki:

      @winpohu: beğendiğine sevindim, cidden uzun bir bekleme süresi oldu çingucum! özür! :S 😛

      coffee prince ve SKK scandal’da biraz klasiğe kaçtım (yani, herkesin aklına ilk bunlar gelecek, ama mim’i lk yapanlardan biri olmanın avantajını kullandım, ehe :D) ama ne yapiyim, hakikaten en vurucu olanlar da bunlardı: “bir erkeği sevmek neden günah olsun?” ya da “seni uzaylı da olsan severim!” gibi. Aşka bak yahu! 😀 😀

      • winpohu 'ca dedi ki:

        Bekleme süresi önemli değil beklediğime değdi:D
        ben dizilerdeki replilere hep dikkat etmişimdir ama malesef not etmeyi düşünemedim yoksa ne güzel bir defter olurdu ee onu düşünemedim ama bunu bir mim konusu yapıp benimde unuttuğum replikleri buldurmayı akıl ettim .sende en güzelllerinde bir demet yapmışsın 😀

  2. koredelisi dedi ki:

    Seviyorum bu replikleri yahu…Ben bu güzel replikleri aklımda tutamayacak kadar unutkanım ahhh… Bir ara repliklerle dolu arşiv hazırlamak istemiştim ama nerde..Hadi hayırlısı;)

  3. kimbapsushi dedi ki:

    mim için sağol hikarucum, yeni gördüm kusura bakma en kısa zamanda yazmaya çalişiciim, bugün boşum belki girişirim^^
    şimdi gelelim bu şahane repliklere. ilk dizinin sadece ilk 2 bölümünü izlediğimden bilmiyorum repliği, ama çok beğendim güzel bir sahne olduğu belli.
    secret garden son hastalığımız, ama özellikle replikleri bambaşkaydı, benzersizdi. sen de benim en beğendiğim repliklerden birini seçmişsin, ra im’i çekimlerde izlerken düşünüyordu bunları, çok güzel bir sahneydi.
    cp’deki sahne için yorum yok zaten, gönüllerimizde taht kurup milyon kez izletmiştir kendisini.
    skk scandal, ahh benim canlarım. hepsine bayılıyorum, sen de yine en güzel replikleri seçmişsin dostum.
    bakalım ben hatırlayabilecek miyim, en net hatırladığım bir kaç dizi var ama biraz ben de arşivime göz gezdireyim o halde^^

  4. hikaruivy dedi ki:

    @koredelisi: canım sorma bende de var aynı sorun 🙂 izlerken “aaa süper lafmış” dediğim şeyleri hemencecik unutuyorum 🙂 o yüzden winpohu bu mim’i paslayınca secret garden’ı izlerken bir yandan da not tuttum, aha 😀

    @kimbap: süper, bir an önce yazacaklarını bekliyorum! aynı dizileri seçsek bile benim aklıma gelmeyen bir sürü güzel replik yakalayacağına eminim şekercim. kolay gelsiiiin! ^^

  5. Geri bildirim: Dramalardan Vurucu Sözler… « Kimbapsushi's Blog

  6. Ser_min dedi ki:

    Ben bu yazıya böyle malzeme bulanları ayakta alkışlıyorum. Hafızalar süper ve ötesi. Ben hiç birşey hatırlamıyorum 😀 Hani izlerken bayılır ayılırım not almak falan aklıma gelmez (Nerden bilim birgün mim olacağını 😀 ) Mim için sağol çingum.
    CP repliği unutulmaz inşallah birgün yaşanır 😉
    Skks… Ah ah sevmek günah olur mu hiç 😀
    Ve Sg hemen hemen her cümle “Vuah!!!” tepkilerini verdiriyordu zaten.
    Yakın zamanda yazarım ben bu mim’i ancak bakalım birşeyler gelecek mi aklıma :D:D

    • koredelisi dedi ki:

      Şermin süpersin kuzucum yaa, bayıldım yorumuna, odanın içinde kıkır kıkır gülüyom vallahı bu yorumuna yorum yazmadan geçemedim:D:D:D
      Not: mümkünse blog camiasına sesleniyorum bu mimi bana gönderecek arkadaşı şiddetle kınıyoyum:D:D:D

  7. Geri bildirim: Bir Mim Daha: Dizilerde Alıp Götüren Cümleler « Eteğimden Dökülen Taşlar

  8. Geri bildirim: Mim, en sevdiğim dizi replikleri « Bunu Sevdim

  9. Chibi dedi ki:

    mim’i sondan başa doğru takip ediyorum herkes eşsiz şeyler yazmış çok beğendim bunu da SC’de ki o söz benim de en çok aklımda yer edenlerden ama şüphesiz en akılda kalanı Coffee Prince böyle bir itirafı kim sevmez ellerine sağlık canım 😀

Bir Cevap Yazın

