Bir meçhul olmuşum, failim ben…

 

(On yaşındaki hikaruivy’nin temsili resmi. Evet yeşil gözlerim vardı, evet böyle saçlarım vardı, evet, bir tavşan oyuncağım vardı ve evet böyle masum bakıyordum. Ama artık hepsi geçti 😛 )

Sevgili Koredelisi bana şu mim‘i paslayalı bir aydan fazla oldu. Bense ancak yapabiliyorum. Kusura bakma çingucum, daha önceki mim’lerle arası birazcık açılsın deyince böyle oldu…

Gelelim mim’imize: Blogger arkadaşlarımızı daha iyi tanıyalım konulu bu mim’de kişisel soruları cevaplıyoruz. İşte başlıyorum:

1. Lakabın var mı? Varsa nedir?

Benim lakabım lise yıllarından beri ivy’dir. Hikâyesi çok uzun, bir o kadar da alâkasız 😀 O yüzden burda anlatmayayım… Ama lise arkadaşlarım (ve çok samimi arkadaşlarım) hâlâ ismimle değil ivy diye hitap ederler bana… Net alemlerinde ise beni hikaru diye bilirler. Birleştirin ikisini, oldu mu sana hikaruivy (kaldı mı dohuz? MHP’nin kırkıncı yılı kutlu olsun! 😛 )

2. Son zamanlarda diline dolanan şarkı:

Son zamanlarda eskiden pek bi’ sevdiğim Nev’i yeniden keşfettim. Zor, Bazen ve alaturka şarkılarının hepsi dilime dolanıyor. Başlığı da ondan çarptım zaten: Benmişim, kendimden bir korkak yaratmışım…

3. En son ne zaman neye ve kime âşık oldun?

Ben her bahar âşık olurum, öyle diyim 😀 Tabii işin şakası bu; özümde son derece sadık bi insanımdır (valla lan…) Ama hakkaten her şeye ve herkese âşık olabilirim (cinsel manada değil de, çok sevmek, çok beğenmek, saatler boyunca onun hakkında konuşabilmek anlamında) Bu bakımdan en son Sungkyunkwan Scandal dizisine âşık oldum desem yalan olmaz. Hikâyesine, görüntülerine, karakterlerine (özellikle Yeorim’ine) ayrı ayrı hastayım 😀

4. En son okuduğun kitap ve izlediğin film?

Aynı anda birden fazla kitap okuduğum için (gün içinde ruh halim nasılsa ona göre birini elime alıyorum) Hasan Ali Toptaş’tan Gölgesizler, Sema Kaygusuz’un Sandık Lekesi ve Steven Levitt’in Freakonomics kitaplarına aynı zamanlarda başlayıp aynı zamanlarda tamamladım. Hepsini de tavsiye ederim: Fantastik bir köy öyküsü için ilkini, realist kısa öyküler için ikincisini, ekonominin gerçek hayattaki süper eğlenceli uygulamaları için üçüncüsünü okuyabilirsiniz.

En son izlediğim film ise “How to Train Your Dragon” isimli animasyondu. Süper tatlı bişi’di. Yazıcam onu da bi ara…

5. Son zamanlarda en çok özlediğin?

Tatillll!!! Şöyle deniz kenarında, elinde bir kokteyl bardağı, gözünde güneş gözlüğü, dertsiz tasasız kaygısız gün boyu şezlongda uzanıp keyif yapmayı çok özledim… Geçen yaz böyle bir tatilim olmadı maalesef 😦

6. Bir günlüğüne ünlü biri (oyuncu,şarkıcı, politikacı vs.) olma hakkı verilseydi kim olurdun?

Hımmm, güzel ve zor soru! Valla o kadar çok kişi var ki sayabileceğim… Ama izninizle bir miktar sapıklık yapıyor ve son gözdem olan Song Joong Ki’nin sevgilisinin vücudunda bir gün geçirmek istiyorum, eheuehe 😀

7. Yarın sabahki ilk planın?

Bakanlar kuruluna girip 2011 yılı bütçe tasarısındaki eğitim kalemi üzerine bir brifing vermek… değil elbette. Ne olucak ayol, tuvalete girip yüzümü yıkamaktır heralde…

8. En sevdiğin huyun?

Güleryüzlü olmam. (Yalnız bişey dikkatimi çekti, bu mim’i yapan diğer Uzak Doğucuları falan okurken, bu soruya benzer cevaplar verilmiş.. Galiba biz Uzak Doğucular hep böyle pozitif insanlarız. Aferin bize 😀 )

9. Şu anki bölümünde/mesleğinde olmasaydın, ne olurdun?

Valla her şeyi olurdum da, maalesef tiyatrocu olmazdı benden… Rol yapma yeteneğim sıfırdır. Hatta arada bir oyunculukları eleştiriyorum falan ya; işte ben hepsinden daha kalas oynardım, söyleyeyim yani… (Tuba Büyüküstün’den bile daha kalas olurdum, o derece, gerisini artık sen düşün!) Ama ne olursam olayım mutlaka birden fazla işle uğraşan bir insan olurdum, çünkü tek bir konuya odaklanmak beni fazlasıyla sıkıyor.

10. Okurken en zevk aldığın 3 blog?

Uzak Doğu bloglarının hepsi, bakınız sağdaki liste. Bunun dışında, birkaç tane de alâkasız blog var okuyunca pek keyif aldığım: http://www.benyaptim.org/, http://tvbenimcanim.blogspot.com/, http://entel-dantel.blogspot.com/, http://sigarayaniklari.blogspot.com/ ilk aklıma gelenler…

Mim’i yapmayan kalmadı sanırım, o yüzden bunu yazan Tosun, okuyana… sıra sendedur uşağum desun? (Olmadı mı? Hımm…)

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı mim içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Bir meçhul olmuşum, failim ben…

  1. harmonyhalmeoni dedi ki:

    Bu yazıyı ilk kez görüyorum. ^^ Çok şeker olmuş! 😀 Aralık 2010’dan kalma bir mim keşfettim, vuahhaa! 😀

    Cevapların çok güzel unni, hele ki yarın sabahki ilk planın sorusuna verdiğin “Bakanlar kuruluna girip 2011 yılı bütçe tasarısındaki eğitim kalemi üzerine bir brifing vermek… değil elbette. Ne olucak ayol, tuvalete girip yüzümü yıkamaktır heralde…” cevabına gülmekten kırıldım 😀

    Ellerine sağlık. ^^

Yorum bırakın