Veeee işte karşınızdaaaaa: My Lovely Roommate!

Selamlar sevgili Uzak Doğu severler. Sonunda yeni blog alma ve süsleme işini tamamladım ve “Uzak Doğu dizilerine Türk tatları katmaca” projemizin ilk ayağı olan “My Lovely Roommate“i beğenize sunmuş bulunuyorum. Ben yazarken çok eğlendim; umarım siz de okurken eğlenirsiniz 🙂

Her hafta en az bir en çok iki bölüm eklemeyi planlıyorum. Elbette bu durum işlerin yoğunluğuna göre değişebilir (şimdiden herhangi bir gecikme durumunda özürlerimi ileteyim…) ama kafamdaki plan bu. Ayrıca toplamda on bölüm olmasını planladım; ama bu dokuza da inebilir, on bir-on ikiye de çıkabilir. Duruma (ve yorumlara) göre bakacağız.

Ayrıca her bölümde çalması düşünülen şarkıları yazının en başına da ekliyorum. Yalnız bazen şarkılar sahnelerden uzun sürüyor; onu ayarlamayı henüz beceremedim… Boş bir vakitte her şarkıyı kesip biçip tam sahne bitiminde (ya da benim bitmesini düşündüğüm yerde) bitmesi için ayarlamalar yapıciim inşallah… O zaman okuması daha keyifli olucak diye tahmin ediyorum…

Son olarak, special thanks soundtrack’te bana fazlasıyla yardımcı olan sevgili ser_min‘e, ve taslağı okuyup yorumlarını belirten sevgili kimbapsushi‘ye gidiyor. Çooook teşekkür ederim, kamsahamnida çingu’lar! 😀

İşte böyle… Ne diyeyim, umarım beğenirsiniz 🙂 Yorumlarınızı, eleştirilerinizi, önerilerinizi dört gözle bekliyorum.

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı Kdrama, kişisel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Veeee işte karşınızdaaaaa: My Lovely Roommate! için 1 cevap

  1. ece dedi ki:

    daha izlemedim ama izlicem çünkü filmde LEE MİN HO oynuyo ve LEE MİN HO oynuyosa bu film gerçekten oscarlık bir dizi veya filmdir

Bir Yanıt Bırakın

