Mutlu Bayramlar :)

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Mutlu Bayramlar :) için 4 cevap

  1. kendisi dedi ki:

    Ne tatlı bir resim o öyle 😀 Yüzümde kocaman bir gülümseme bıraktı. Sana da mutlu bayramlar hikaruivy 🙂

    • hikaruivy dedi ki:

      Çok sevindim kendisi! Benim de amacım buydu, ben görünce çok gülmüştüm (özellikle bakma öyle-sen de bakma öyle kısmına 🙂 ), siz de görüp eğlenin istedim 🙂 Sevgiler, mutlu bayramlar ^^

  2. kimbapsushi dedi ki:

    ne şekermiş resim.
    sana da mutlu bayramlar hikaru chan (gerçi bayram bitti de idare edin^^)

Bir Yanıt Bırakın

