Hayatımın fon müzikleri

İtiraf edeyim blog konusunda biraz tembelim bu aralar. Yazacak çok şey var aklımda; fakat iş-güç enerjimi o kadar emiyor ki, blogu update etmek için gücüm kalmıyor… Gerçi bu aralar Uzakdoğucu’ların çoğunda var o rehavet (Kimbap ve Lee, özellikle size bu taş!:D), neler oluyor kuzum bize? Nazara mı geldik?! Bir kurşun döktürelim, ne dersiniz?🙂 (Uzak Doğucu’ların toplu kurşun döktürme seansı… Hahaha :D)

Neyse işte, şimdi üst üste post’larla o rehavet halini kırmaya çalışıyorum. Lee‘ciğimden gelen bir mim vardı, ne zamandır yapmam için bir köşede duruyordu; bu vesileyle onu da aradan çıkartıvereyim: İşte karşınızda, hayatımın fon müzikleri!

Aslında itiraf etmeliyim ki bu mim beni epeyce zorladı: Hani eskiden olsa, şöyle hayatımın aksiyonu bol zamanlarında falan olsa, bin türlü şey söylerdim: Yani mesela geçenlerde Kimbap’cığımla sevgiyle(!) yad ettiğimiz ergenlik dönemlerinde “Creep” en sevdiğim şarkıydı (I’m a creep, I don’t belong here – evet, tam depresif ergen şarkısı!), hatta “Mad World”ü o zamanlar biliyor olsaydım, muhtemelen onun sözleri de motto’larımdan biri olurdu.  Sonra ilk âşık olduğum insan, benden çok çok başka bir dünyaya ait olan (Türk filmi repliği gibi oldu: “biz ayrı dünyaların insanlarıyızzzz!” ama hakkaten öyleydi yav…) ilk sevgilimle çıkmaya başladığımız zaman Şebnem Ferah’tan “senle ben batı-doğu/ama dünya yuvarlak” şarkısını neşeli neşeli söyler olmuştum (bir de “bimbambom çok şükür dostlar /artık benim de bir sevgilim var” şarkısı uyuyordu o günlere; çünkü ayıptır söylemesi, ilk kez sevgilim olduğunda on yedi yaşında kazık kadar kızdım ayol…) Nitekim bu ilişki yürümedi; acılar içinde ayrılıp kahretsin ki ex-sevgiliyle aynı sınıfta ders görmeye devam ettiğim zamanlarda, beynimin arka fonunda hep “No Need To Argue” çalmaya başladı bu defa; sıralara “And the thing that makes me mad/is the one thing that I had: I knew I’d lose you…” yazar oldum… Seneler sonra tası tarağı toplayıp yalnız başıma gurbet ellere gidince “I’m a big big girl in a big big world” şarkısını ilk kez tüm içtenliğimle söyledim…

İşte böyle… Amma velakin, şu aralar okul-ev-ofis-kütüphane dörtgenine sıkışmış bir hayatta aklıma gelen tek uygun müzik Radiohead’den Paranoid Android’dir arkadaşlar! O değilse en iyi ihtimalle, Nil şarkılarından biri falan olur: Hımm, mesela “Kek”: Hakikaten geçenlerde bir kek yaptım, sevgilim bayıldı (üç yumurtayı kırdım önce/portakal dilimledim ince ince/göz kararı da biraz süt kattım/kalktım sana kek yaptım). Ya da mesela ofiste gıcık olduğum bir kız var (isim vermiyip Pelin diyelim), bir de özgüvenli bir yaratık ki Allah sizi inandırsın, onu her gördüğümde beynimin arka fonunda “Pelin’e Pelin’e” çalarken buluyorum kendimi… (Allah’ım, ne sefil bir hayat! :P Acıdım kendime lan…)

O yüzden bu mim’i azıcık değiştirip “hayatımın fon müziği olmasını isteyeceğim şarkılar” şekline getireceğim müsaadenizle: Öyle ki; hayatımdaki olaylar da bu müziklere uygun gelişsin istiyorum. Çok mu şey istiyorum?? Azıcık aksiyon, aksiyon!

1. RoV OST: Yasashisa No Okuri Mono: Hüzün… Bu melodi bana en çok hüznü çağrıştırıyor… Ama bir yandan da bir savaşma duygusu, bir mücadele hissi: O yüzden belki ayrılık anlarına yakışır; belki sevilen biriyle edilen bir kavga sonrasına. Ya da uzaklarda, çok uzaklarda, eskiyi düşlerken…

2. Peach Girl OST: Asunaro Ginga : Bu şarkının da umutlu bir havası var. O yüzden güzel bir haber aldığımda, sevgilimle el ele yürürken, ya da sokakta bir çocuğa gülümseyince arka fonda bu çalsın isterdim.

3. Cascada: Every time we touch: Bu şarkı da en sevdiğim müziklerdendir. Slow halinin beni duygulandıran, remix’inin ise kanımı kaynatan, beni olduğum yerde zıp zıp zıplatan bir havası var. Ayrıca çok da romantik (every time we kiss I swear I could fly diyo kadın, daha n’olsun?) Bunu da romantik anlara ayırıyorum🙂

4. Kkotboda Namja OST: Making a Lover: Bu şarkı da kontenjana “komik anlar müziği” olaraktan girdi. Evet, Koreli kızlar kadar olmasa da ben de arada bir sakarlıklar/salaklıklar yapıyorum😀 İşte o zamanlarda bu müzik çalsın, neşemizi bulalım😀

İşte böyle… Mim’i pasladıklarıma gelince: Zebzeyra‘cık (tembelliğinden kurtul diye :D), Winpohu (video eklemeyi seviyosun diye :D), hadi bakalım kolay gelsin😉

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı Müzik, mim içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Hayatımın fon müzikleri için 5 cevap

  1. kimbapsushi dedi ki:

    ahahah valla o taş geldi hikarucum ulaştı bana(kimi ni todoke:P)
    sorma şu aralar acayip uyuşuk haldeyim, sürekli bişeyler izliyorum ama barnaklarım gitmeyor tuşlara anacım. neyse yakında bir dorama yazısı yazicim umarım:)
    bu mimi ben de cevaplamıştım, galiba herkesin başına da ben sardım eheheh neyse girişte bahsettiğin paranoid android benim fon müziklerimden biriydi bu arada. yazının giriş kısmını da ayrı beğendim, ilk sevgili anıları falan hoşmuş^^
    listenin baş tacı gibi görünen yasashisa benim de rov ost’si içinde en bir favori parçalarımdandır, belki milyon kez dinlediğim halde bıkmadım bıkamadım. aynı soundtrack’ten daha neşeli olan uruwashiki hito yo da bir diğer sevdiğimdir lafı açılmışken:)

    • hikaruivy dedi ki:

      ahaha, kimi ni todoke demek🙂 sevindim “sana ulaşabildiğime”😀
      diyorum ya, o rehavet hepimizde var… nazara geldik, tü tü tü😀
      ben de RoV OST’sini belki binlerce kez dinlemişimdir, ama hala çok ama çok severim. Diğerleri de ilk aklıma gelen şarkılardı…

      Hakkaten ama düşününce hayatımızın fon müziği olsa çok güzel olurdu yahu… Mesela ilk öpüşmemde o yüzden büyük hayalkırıklığı yaşamıştım; filmlerdeki gibi romantik bir müzik eşliğinde olmamıştı çünkü, hahaha😀

  2. winpohu 'ca dedi ki:

    ben bu mim i yapmıştım önceden .yine de sağolasın🙂
    ben video paylşamayı sevdiğimden yine paylşacağım mim e ne gerek var dimi ama🙂
    az önce paylaştım bile hahahaha
    güzel mim olmuş 🙂

    • hikaruivy dedi ki:

      @winpohu: ooppsss! :S Valla o kadar da bakmıştım ama bu mim’i yaptığını görememişim Winpohu’cum yaa, kusura bakma😦 Bak yaa… Üstelik mim kategorisine girer girmez görünüyor kabak gibi; ben nasıl ordan aramayı akıl edememişsem… Cık cık cık…

      Özür!!!😦

      • winpohu 'ca dedi ki:

        ne kusuru canım olur böyle şeyler🙂 hem mim kategorisini yeni ekledim ondan görememişsindir🙂 ayrıca senin mim baya eğlenceli olmuş ayrı dünyaların insanlarıyız ve I m big big girl en sevdiklerim oldu🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s