You’re Beautiful – sağol canım, o senin güzelliğin…

Mysoju.com’un top 3 dramasından biri olan “You’re BeautifulMinami Shineyo“yu izledim geçenlerde… Şimdi birazcık bu dramadan, ama daha çok bana çağrıştırdıklarından bahsetmek istiyorum. Her zaman olduğu gibi, aşağıdaki yorumlar tamamen kişiseldir; dramanın veya Jang Geun Suk’un hayranları alınmasınlar, çok reca ediciğim 🙂 Ayrıca, aşağıdaki yazıda bol bol spoiler mevcuttur, kendinizi koruyunuz!

Bu drama da yine bir (Uzak Doğulu’ların pek bir bayıldıkları) “erkek-kılığına-giren-kız” hikâyesi… Eh, Uzak Doğulu’ların erkekleri de kız gibi olunca (ki bunu kötü anlamda söylemiyorum; bayılırım kız güzelliğine sahip, az kıllı erkeklere!) bu türden hikâyeleri yapması kolay oluyor… (Ki, bu türün en başarılı örneği şahsi fikrimce Coffee Prince, en komik örneği ise Hana Kimi‘dir.) Sen gel kolaysa aynı şeyi bizim bu topraklarda yap: Valla kız olduğu iki günde şıp diye anlaşılır; burda sakalsız bıyıksız olunca “lan oğlum köse misin nesin??” diye dalga geçerler adamla… Üstelik Türk kadınının hiçbir kıyafetle saklanamayacak olan geniş basenini saymıyorum bile! 😉 Neyse neyse… Bu defa erkek kılığına giren, kendi halinde saf bir rahibe adayı olan Go Mi Nyu. Kızcağızın bunu yapma sebebi ise, ikiz kardeşi olan Go Mi Nam’ın ünlü boy band “A.N.Jell”a kabul edilmesi; fakat yanlış bir estetik operasyon sonucu ABD’de mahsur kalıp sağlığına kavuşmayı bekliyor olması! Saf kızımız Mi Nyu, kardeşinin bu kadar istediği bir şeyi göz göre göre kaybetmesini göze alamıyor ve gruba dahil oluyor. Fakat girer girmez sırrı grubun en ters huylu elemanı olan Tae Kyung tarafından öğreniliyor! Sonra gelsin entrikalar, gitsin Mi Nyu’nun salaklığından kaynaklanan komik olaylar… Eğlenceli olmasına fazlasıyla eğlenceli! (burayı kaşlarını çatmış bir Hakkı Devrim edasıyla söylediğimi varsayınız: ) Yalnııııııııııııııızzzzz….

Yalnız gene bence bir eksik var bu dramada. Eksik değil de, “gerçekdışılık” diyelim: Gelin itiraf edelim (bu da Ertuğrul Özkök’ten alıntı gibi oldu ama, neyse…), o üç adet birbirinden taş oğlanın, Go Mi Nam gibi çirkin (evet, sevimli olabilir ama bildiğin çirkin…), üstüne bir de salak bir kıza yana yakıla âşık olmasını bana hiçbir kuvvet açıklayamaz! Hadi kaderin bir cilvesidir; içlerinden birisinin başına saksı düşer, âşık olur diyelim… Ama üçü birden?? (Rakamla: ) 3’ü birden?! Yahu sevgili melekler, siz her biriniz milyonlarca hayranı olan, tek bir hareketle bütün kızları kollarında bulabilecek, birbirinden yakışıklı oppa’larsınız. İlk defa kız görmüş ergen triplerine girip de ÜÇÜNÜZ BİRDEN bu hiçbir albenisi olmayan kıza nasıl âşık olursunuz?! Yok abi; “kızcağızın saflığına, temizliğine vurulmuşlardır” diye bir açıklamayı kabul etmiyorum; kız saf değil, bildiğin mal… Tamam, dünyadan bihaber yaşamış, ama bu gene de mal olduğu gerçeğini değiştirmiyor. İnsanda azıcık zerafet, azıcık zekâ olur… Cık, olmamış bu Go Mi Nam tiplemesi.

Ama Go Mi Nam faktörünü ayrı tutarsak drama çok eğlenceliydi, doğruya doğru. Zaten nasıl olmasın, Jung Yong Hwa diye bir “melek” vardı orda. Evet, Shin Woo Hyung’dan bahsediyorum. 1989 doğumlu olduğunu öğrenince mideme ağrılar girdi (çok küçükmüş beee… ühühüüü!), ama bu bile dizi boyunca onun her olduğu sahnede gözlerimi bile kırpmadan kendisini izlediğim gerçeğini değiştiremedi. Çok güzel bir çocuk bu yaa… Evet, you’re beautiful, bakınız:

Sadece o da değil: Shin Woo karakteri olgunluğu, efendiliği ve romantikliği ile dramanın asıl yıldızıydı bence… Mi Nam’a aşkını itiraf etmeye çalıştığı (ve Mi Nam’ın mallıkları yüzünden mahvolan) bir sürü romantik sürpriz; gazetecinin karşısına çıkıp röportaj vermelerinden sonra “Haydi o zaman hikâyemizi yazalım” diyerek olayları kendi açısından anlattığı (ve Mi Nam gerizekâlısının gene hiçbişey anlamadığı) o güzel sahneler; hepsi o kadar tatlı o kadar tatlıydı ki, bilgisayar başında kardan adam gibi eriyip Mi Nam’a olan öfkemden dolayı yastıkları kemirmekten bir hal oldum!!

Oysa öte yandan pek sevgili Tae Kyung oppa (yani gerçek adıyla Jang Geun Suk) beni pek etkilemedi. “Hımm, eh işte” deyip geçtim. Sanırım bunda o dudak hareketlerinin ve sürekli çatık kaşla gezmesinin etkisi büyük (gerçi sonradan dudak bükmeleri sevimli gelmeye başlamıştı ama ilk başlarda fecii kıl oluyordum onun o triplerine!). Fakat asıl sebep, Tae Kyung’un bildiğin Elvis Presley olmasıydı… Evet, ilk gördüğüm andan itibaren Jang Geun Suk bana Elvis Presley’i çağrıştırdı ve bu çağrışım yüzünden kendisini bir türlü yakışıklı bulamadım maalesef…

aç parantez

Bu “sen bana birini android” olayı beni fena halde etkiliyor… Bir adamı ilk gördüğüm anda sevmediğim (ya da tipsiz bulduğum) bir başkasına benzettiysem, bir daha imkânı yok o adamı hoş bulamıyorum! Aynı şeyi, zavallı Matsumoto Jun’la da yaşamıştım. Gül gibi çocuğu ilk gördüğüm an, “Oha! Michael Jackson reenkarne olmuş!” deyip bir kahkaha patlattığımı hatırlarım! O günden beridir Jun’cuk ağzıyla kuş tutsa benim için yakışıklı çocuk sınıfına giremez, çok üzgünüm Jun… (Evet, Jun’un da çok umrundaydı eminim!…) Bakınız bu da Jun ve Michael karşılaştırması:

kapa parantez

Neyse, daha fazla konudan sapmayalım: Bu kdrama ve oyuncuları hakkındaki görüşlerim özetle böyle… Ama güldüm mü, çok güldüm valla. Özellikle ilk 3-4 bölümden sonra hikâye epeyce güzelleşti. Çok güldüğüm, eğlendiğim yerler oldu (domuz sahnesi herkesin malumu… ama benim ilk aklıma gelenler, Tae Kyung bizim kızı öptükten sonra ikisinin de salaklaşması, sonra Mi Nyu’nun “I’m alright” diye mesaj göndermeye çalışırken “It’s alright” diye göndermesi ve bunu fark edince deli tavuklar gibi çırpınması falan… Ahaha, çok iyiydi yaa 🙂 )  İlk başta sinir olduğum Tae Kyung’u bile bir baktım sevivermişim… Hatta domuz-tavşanı internet üzerinden fan club testine tabi tuttuğu ve 10 üzerinden ortalama 5 puan aldığı bölümün en sonunda, “Tae Kyung’dan ne kadar hoşlanıyorsunuz?” sorusuna Go Mi Nam 100 puan verince yüzünde oluşan o muhteşem gülücükle bilgisayarın yanındaki domuz-tavşan oyuncağını kucaklaması yok mu; işte orası benim bayıldığım andır Abidin. O anda yanımda olsa tutup yanaklarını mıncıklayıverirdim, öylesine şekerdi! Eheh, çocuksu erkekler çok şirin oluyor yav… Bakınız Tae Kyung’un o andaki hali:

Kısacası dramanın asıl albenisi, birbirinden şeker üç çocuğun sıradan bir kıza âşık olmasındaydı denebilir… Gelin itiraf edelim (evet, içime Ertuğrul Özkök kaçtı bugün…): sıradan bir kıza taş gibi oğlanların âşık olmasında her zaman biz kızlar için çok çekici bir yön vardır; zaten bu faktör değil midir Stephenie Meyer’ın dandik “Twilight“ını bir fenomene dönüştüren? (Sıradan, somurtuk bir ergen olan Bella’ya âşık olan taş gibi bir vampir ve taş gibi bir kurt adamdan bahsediyoruz adamım, boru değil…) Böyle yani, her genç kızın rüyası Zetina dikiş makinası!

Sonra aklıma şöyle bir soru takıldı: Acaba bu dizi Türkiye’de çekilse başrolleri kimler oynardı?

Bence Tae Kyung, muhakkak İsmail Hacıoğlu olurdu. Onda o dudak bükme hareketlerini yapacak potansiyeli görüyorum ben… Ayrıca -genelde komedi değil, dramalarda oynamakla birlikte- çok da iyi oyuncudur. Bir başka alternatif, şu anda Çakıl Taşları‘nda oynayan Kaan Yılmaz.

Shin Woo ise, hem sempatik hem yakışıklı, doğrusu çok mert bir delikanlı olan Birkan Sokullu tarafından canlandırılabilir… Ya da belki Sezgi Mengi??

Jeremy‘yi kim oynar pek bilemedim… Sonra, aklıma sevimli bir çıtır olan (ve emin değilim ama galiba Demet Evgar’ın kardeşi olan) Yiğit Evgar geldi. Bir başka aday ise, yine Çakıl Taşları’nın fırlama delikanlısı Ümit Kantarcılar:

Go Mi Nam‘a gelince: En zoru da bu galiba… Hem erkeksi olacak, erkek kılığına girince tuhaf kaçmayacak; hem de kız haliyle güzel olacak. Valla zor… Şöyle 4-5 sene önce olsa bu soruya Özgü Namal cevabı verebilirdim; kısa saçla oğlan çocuklarını andıran bir tipi vardı kendisinin. Ama artık 32 yaşında, bu yaşta Go Mi Nam rolü oynarsa ayıp olur! O yüzden aklıma iki kişi geliyor: Berrak Tüzünataç ve Merve Boluğur:

Ne dersiniz? 😉

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı Kdrama, Uzakdoğulu aktörler/aktrisler içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

You’re Beautiful – sağol canım, o senin güzelliğin… için 29 cevap

  1. Lee dedi ki:

    Böyle yani, her genç kızın rüyası Zetina dikiş makinası!
    Haha bayıldım, bayıldım. Bu kısım kesinlikle doğru.
    Alacakaranlık serisinin de tutmasını sağlayan budur. Zaten bu tür olaylarda genelde kızlar salak olur, çünkü diziyi/filmi genç kızlara satmaya çalışırlar. Erkekler üzerinde bu plan pek işe yaramaz ama kızlar her seferinde, her seferinde yerler. Sevgi açlığı çok büyük sanırım kızların, bir erkek olarak bilemiyorum 🙂

    Go Mi Nam ve Geum Jan Di. Bir de Full House’taki Song Hye Kyo.. Nefretimsiniz ulan! Kore dizilerinden soğuttunuz beni. Bem sırf Jeremy için izlemiştim bu diziyi. Lee Hong Gi iyiydi, ama sen hiç bahsetmeyinde şaşırdım 🙂 Yine bitirmediğim bir dizi. 12. bölümden bıraktım, yoksa kangren filan olacaktım. Baygınlıklar geçiriyordum, bilgisayar başında.

    Shin Woo da iyiydi ama. Özellikle senin de dediğin gibi tamamen gerçek dışı. Bu kadar salak bir kıza aşık olan böyle erkekler.. Yuh diyorum.. Buna kim inanır? Kadir İnanır diyerekte iğrençleşmek istiyorum. 😀

    İşte böyle, benim için hayal kırıklığı olan bir dizi daha olmuştu. Önümüze bakıyoruz artık ^^ 🙂

  2. hikaruivy dedi ki:

    Ah ah, sorma Lee kardeşim sorma 🙂 Her yaştan, her zekâdan kız mutlaka bu tuzaklardan birine düşmüştür! Kız milletinin doğuştan bir romantizm açlığı var işte, n’aparsın…

    Ayrıca Jeremy’ciği ben de çok sevdim ama Shin Woo’ya övgü düzmekten ona sıra gelmemiş, ehehe 🙂 Ama Jeremy, Tae Kyung’la birlikte dizinin en iyi rol yapan kişisiydi; hatta kendisinin aslen şarkıcı olduğunu bildiğim için bu performansa şaşmadım desem yalan olur… Shin Woo ise birazcık daha odunsuydu. Ama BOF’un otistik prensi Kim Hyun Joong kadar kötü bir oyuncu değildi kesinlikle.

    Evet, Go Mi Nam ve Geum Jan Di… İnsanı Koreli kızlardan soğuturlar valla! İlk izlediğim Kore dizilerinin başrollerinde bu hatunlar olunca zavallı Koreli erkeklere acımaya başlamıştım. Neyse ki sonra birkaç şeker ve güzel Koreli kız keşfettim de içim rahatladı 🙂

  3. kimbapsushi dedi ki:

    Lee ile öyle nefret dolmuş olucaz ki 172686. kez (küsuratlı sayı vereyim de salladığım anlaşılmasın) bu karakterlerin (jandi/gominam) geçtiği bir yazıda büyük bir hazla o irini kusuyor, nefreti boşaltıyor vb. bilimum rahatlama eylemlerinde bulunuyoruz.
    bu şansı bir kez daha verdiğin için teşekkürler hikaru, teşekkürler türkiye…

    ben de beğenmedim, beğenemedim. bana da o kazma ve denyo kıza 3 adet farklı karakterde(cool/şirin/centilmen) ama tabi ki ortak nokta olarak hepsi yakışıklı olan üstelik de ünlü bir müzik grubunun zibilyon adet fan sahibi elemanları olan çocukların aşık olması çok saçma geldi. tek yaptığı dudaklarını büzüp “hyungnimmm” diye şekerlik yapıp puan toplamak. derdiniz buysa alasını yapar, bugün saçlarımı kestirir, bol pantolonumu kuşanırım.

  4. hikaruivy dedi ki:

    @kimbapsushi: Hahaha, rica ederim şekerim, ne demek? 🙂 Aynı şeyi ben de yaptım yazı boyunca… Ayrıca aynen dediğin gibi; bu iş bu kadar kolaysa tutmayın beni, ben Kore’ye gidiyoruuuum! 😀

  5. istasyon34 dedi ki:

    gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen ekliycegim.

    • hikaruivy dedi ki:

      Çok teşekkür ederim istasyon34! Ben bu blog işlerinde acayip acemiyim, o yüzden yavaş yavaş keşfediyorum her şeyi… Henüz facebook’ta sayfa falan açmadım, biraz daha yazılarım artsın yapıcam söz 🙂 Şimdilik böyle idare ediyorum 😛

      Sevgiler…

  6. arwentry dedi ki:

    o kıza 3 erkeğin fazla olduğunu düşünen binlerce kişiden biriyim ben de
    nasıl bir uyuzluktur hiç kardeşine çekmemiş
    oyunculuk desen o da yok
    şeker bulanlar varmış en azından ama ben onu da göremedim kendisinde

    shin woo’ya hepimiz hastayız yaw nasıl yakışıklı nasıl hoş daha çok görmek istiyoruz yaşı küçük olsa da 😛
    jeremy desen çaya şeker niyetine at iç tatlılık abidesi manyaktı biraz da az çektirmedi o uyuz go mi nam’a.. ama ilk bölümlerde meyve yiyişi iğrendirmişti beni nese ki sonra bi da yemedi öle 🙂

  7. hikaruivy dedi ki:

    @arwentry: Diil mi yaa, diil mi?? Hepimizin Go Mi Nam’a nefretle dolu olması ne güzel, eheh 🙂

    Shin Woo ve Jeremy de aynen dediğin gibi… Jeremy’nin iğrenç meyve yiyişini hatırlayamadım, heralde sevdiğim bi karakterin sevmediğim bişeyini gördüğüm için hafızadan silmişim 🙂

  8. koredelisi dedi ki:

    Yazın çok güldürdü beni:D Seninde dediğin gibi cillop gibi üç erkeğin bir kıza aşık olmasına bu kadar takılan tek ben sanıyodum sevindim valla… Bu dizinin türkçe versiyonunu gözümün önüne getirdimde yalvarırım çekmesinler(sanki çekiyolarda pöf), beni kore dizilerimden soğutmasınlar bi zahmet:S
    Yazında şirinlik abidesini Jeremy göremedim canım benim yaa:D Seviyorum bu diziyi her ne kadar Coffee Prince’le Hana Kimi kadar süper olmasalar bile;)

    • hikaruivy dedi ki:

      Selam Kore delisi! Bloguma hoşgeldin ^^ Ben de senin sayfana sık sık uğruyorum ama yorum bırakmamışım demek; bir dahakine yazarım artık…
      Jeremy’den bahsetmeme sebebi, yukarıda Lee’nin yorumuna cevap yazarken de dediğim gibi ona sıra gelmemesi olmuş 🙂 Shin Woo yakışıklılığıyla gözlerimi kamaştırınca böyle oldu, öhhömmm! Ama Jeremy’nin yeri ayrıdır, candır o.

      Türk dizisi hayali de hani olsa nasıl olurdu diye düşünerek yazılmış bişiy; kimsenin çektiği filan yok merak etme 😀 😀 Böyle absürt ve komik diziler ancak Uzakdoğulu’lardan izleyince güzel olur zaten… Ama hakkaten “erkek kılığına girecek kız” bulmak çok zormuş yahu! Valla yarım saat düşündüm Merve Boluğur ve Berrak Tüzünataç aklıma gelmeden önce; zaten onlar da tam olarak beklentimi karşılamadılar ama yazdım gitti 😀

      Ayrıca ben de Coffee Prince ve Hana Kimi’yi kesinlikle bu diziden daha çok severim. Şimdilik bununlabaşlamış olduk, ilerde diğerleri hakkında da bişiyler yazcam inşallah.

  9. zebzeyra dedi ki:

    Hikarucum beni tekrardan çok etkiledin. Nasıl bir yazıdır bu ya.. umarım bir gün bende bu kadar iyi yazabilirim… diziden daha çok güldüm ya… 🙂 Go mi nam karakterine oldum olası bir gıcıklığım var benim… etrafa salak salak dolaşıp hiç bir şey anlamaması(dediğin gibi hakikaten mal), durmadan başka kelime bilmiyormuş gibi hyungnim diyerek etrafta dolaşması, yürüşü, bakışı ve en çokta konuşmasına sinir oluyorum. Üçü biribirinden harika erkek karakterimizin de ona aşık olmasıyla ilgili düşüncelerim aynı ne bir fazla ne bir eksik. Onun dışında twiligt düşüncene de tamamen katılıyorum. senin de dediğin gibi canım her genç kızın rüyası Zetina dikiş makinası! şimdi müsadenle kahkaha atmaya devam etmek için yazımı sonlandırıyorum 🙂 🙂 🙂

    • hikaruivy dedi ki:

      @Zebzeyra: Eheh, sağol canım, beni mahcup ettin. Dizi bana böyle komik şeyleri çağrıştırdığı için yazmadan edemedim 😀 Özellikle Go Mi Nam’a karşı bayaa bi kıskançlık ve haset hisleriyle dolmuşum, yukarda da gördüğün gibi öfkemi kustum denebilir 😛 😛 Güzel iltifatların için tekrar teşekkürler, en kısa zamanda senden de bir You’re beautiful yazısı bekliyoruz o zaman 😉

      • zebzeyra dedi ki:

        Fırsat bulduğum en kısa zamanda yazacağım ama malum dershane, okul, ev işleri (Ablam bunu okursa sanki ev işi yapıyorsun da der.) Artık ne zamana kısmet olur bilemem ama kesinlikle bir gün kusacağım nefretimi… Bakalım ne zaman?

  10. mavi dedi ki:

    ah canımmm aynı dertten muzdaribiz. bencede itiraf edelim. Benim yazımın ana konusunuda bu oluşturuyordu. Bu elemanlar bu kızı sevmezzzz,sevemez. Neden sevsin yahu? Taş gibi adamsın o sümsük kıza mı kaldın? Saçma. Sevmedim. Kızı da sevmemiştim zaten.
    Bizimkiler konusunda ise çocukları süper seçmişsin ama o kızlardan Go Mi Nam olmaz bence. Onlardan erkek olmaz yahu. Ben dişiyim diye bağırıyorlar baksana 😛

    • hikaruivy dedi ki:

      @mavi: Evet, Go Mi Nam olabilecek “erkek-görünümlü-ama-güzel-kız” pek yok gibi… Belki Koreliler de bu zorlukla karşılaştılar, o yüzden Go Mi Nam’ı bu gıcık kıza oynatmak zorunda kaldılar, onlarla da empati kurdum bak hemen 😛 (Ama derhal kendimi çürütüyorum: Coffee Prince’te Yoon Eun Hye ne güzel erkek olmuştu! Benim en sevdiğim erkek kılığına giren kız da odur…)

  11. mavi dedi ki:

    aklıma geldi az önce ve hemen gelip paylaşayım dedim.
    Başroldeki uyuz ama sevimli abimiz kim olur biliyor musun?
    Aras Bulut
    yani bizim Mete. ‘Öyle bir geçer zaman ki’
    hem uyuz mimiklerini süper yapar. Ağır abimiz
    hemde nasıl bir şekerdir ben bilirim
    sanki diziyi çekiyoruz biz de he 😀

    • hikaruivy dedi ki:

      Aaa, süper fikirmiş bu 🙂 Mete’nin uyuz olma mimikleri Jang Geun Suk’unkilere taş çıkartır valla. İyi buldun Mavi, tebrikler!
      Bir de uygun kız bulsan ya 😀

  12. acaip durum dedi ki:

    hehehe.. çok eğlenceli bir yazıydı^^ okurken çok keyif aldım.. diziyi izlerken ki ve sonraki düşüncelerimi derleyip toparlamışsın sanki.. evet ya, evet ya, hahaha diyip durdum okurken^^
    kısacası çok beğendim, takibindeyim artık^^

  13. masalevi dedi ki:

    ahahahaha ya gerçekten mükemmel bir yazı tebrik ederim. gülmekten sandalyeden düşüyordum biraz önce.. türk kadının erkek kılığına girememesini anlatışın çok iyiydi, gerçekten öyle.. yazının çok büyük bir kısmına katılıyorum. üç afetin BU KIZA aşık olması baş saçmalıktı zaten. gominam gerçekten dünyanın en büyük mallarından biriydi. shin woo ise ortak meleğimizdi zaten, hele saçını kestirmeden önceki halleri beni benden alıyordu.. ama ben tae kyung’u çok ama çok sevdim ki bunun sebebi jang geun suk’u zaten önceden de çok seviyor olmam olabilir..

    • hikaruivy dedi ki:

      seni güldürdüğüme sevindim masalcım 🙂 ah ah, shin woo dedin beni bitirdin yine, gideyim biraz C.N.Blue videosu izleyeyim bari 😀 😀 tae kyung’u ben de sonradan sevdim, ama başlarda uyuz bulmuştum yalan diil… ayrıca jang geun suk’u ilk izleyişimdi, onun da etkisi olabilir. sonradan baktım aslında şeker bişi’miş kerata 😀

  14. hayalmiyim :) dedi ki:

    ben senin yazıları hep geç okuyorum çingu 😀 izlediğim bir dizi hakkında olunca bu yazı, spoiler korkusu olmadan okudum güldüm güldüm ve güldüm 😀 😛
    o zaman yoruma geçelim dimi?? Şimdi söyliceem şey sana ne hissettirir bilmem ama ben nedense Shin Woo’yu sinsi bulmuştum (tamam tamam çok kızma yaa) oldukça soğuk rol yaptığını da düşünmüştüm (en azından BOF’taki Ji Hoo kadar değildi neyseki adam bildiğin odundu..) ama yakışıklılığını inkar edemem çarpılırım mazallah 😀
    Tae Kyung’ın dudak hareketlerine bayılıyodum ben yaa, bir de o domuz-tavşana sarılma sahnesine ben de bitiyodum hatta yazımda bahsetmiştim 😀 ama ilk bölümdeki saçlarına sinir olmuştum hatta annemle izledik diziyi annemin ilk tepkisi “şu gözünü açsana be çocuk önünü nası görüyon??” olmuştu 😛
    Jeremy zaten başkaydı canım, böyle yanaklarını sık yani 😀 😛 Go Mi Nam diye bağırıp durması sarılmaya çalışması falan fenaydı yaa 😀
    Son olarak Go Mi Nam’a ben de uyuz oluyodum aslında (o zaman hikayende neden onu kullanıyosun demeyin yaa ‘şaşkın ördek kılıklı kız’ bulamadım ondan yaniiiii)
    Aaaa bi de Kore’de 1 kıza böyle taş gibi 3 erkek (hem de seçenekli şirin, cool ya da romantik ama hepsi yakışıklı 😛 ) düşüyorsa, o zaman “Kore yolcusu kalmasın!!”

    • hikaruivy dedi ki:

      @hayal: geç olsun da güç olmasın çingucum 🙂 güldürmek için yazıyorum, canın sıkıldıkça aç oku eski yazılardan 😀 Shin Woo hakkında söylediklerine de alınmadım; Shin Woo’yu pek severim ama gönlümdeki yerini Joong Ki’ye kaptıralı çok oldu, hahah 😀 😀 Evet, biraz sinsilik yapmış olabilir. Ama o da sevdi be, aşkta ve savaşta her yol mübahtır 😀 😀 Biraz odun olduğu doğru, ama lk oyunculuk deneyimiydi yanılmıyorsam… Bu temmuzda gene Park Shin Hye’yle bir dizisi olacak; asıl orda göreceğiz kendini geliştirip geliştiremediğini 🙂 Tae Kyung’a ise başta uyuz oluyordum ama zamanla sevdim. Ama o saçlar ilk başlarda felaketti cidden! 😛 Jeremy şeker ötesi bişiy, al evine besle 🙂 Go Mi Nam’ın şaşkın ördek halleri değil de, o halleriyle gül gibi çocukları tavlaması gıcık etti beni 😀 Yoksa şaşkın ördek olarak ortalarda dolanabilir, o konuda sorun yok 😀 😀 Ayrıca 1 kıza 3 taş erkek düşme olayı tam bir romantik komedi yalanı: Kore’de öyle çocukları ancak dizilerde ya da boyband’lerde bulursun; eğer Kore’ye gitmiş olsak başımıza düşecek epeyce Koreli erkek olacağını düşünsem de (malum, Batılı kız hoş gelecektir…), bunların öyle taş olacağını hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiççç zannetmiyorum 😀

  15. akustik dedi ki:

    hahah itiraf ediyorum ben son bölümlere kadar 3 cocugunda aynı kıza asık oldugunu düşünmedim, bunun imkansızlıgı o derece ki beynim kabul etmiyor :))) jeremy’nin otobüse binip ağladıgı bi sahne vardı, geri alıp 2 kere seyrettim. ne yani o da mı aşıkmış, yuh yuh bu kadar da olmaz ki ya diyerek izlemiştim ama oluyormuş :)) o zamanlar dizi manyagı değildim napayım :))) ergen zamanlarım da izlesem daha cok eğlenecegim bi dizi olabilirdi,bazı dizilerde belli bir yaşı geçince inandırıcılığı kayboluyo ya 🙂 yine de yazını okuyunca shin woo’nun romantik anlarını parkta oturup salak kızımıza aşkını anlatma çabaları, ay bak onun öncesinde gidip ceketiyle onu gazetecilerden koruması sonra çekimdego mi namın kız haliyle karşılaştığı anları hatırladım. güzeldi yaa :))

    • hikaruivy dedi ki:

      @akustik: valla ben de… hatta dizinin başında acaba hangi iki eleman aşık olacak diye düşünüp shin woo’yu elemiştim. sonra shin woo’nun aşkını görünce jeremy kesin aşık olmaz diye düşündüm ve otobüs sahnesi çat diye kapak oldu 😛 evet, belli bir yaşın üstü için hiç inandırıcı değildi, ahah 😀 😀

  16. secret girl dedi ki:

    yazın süper olmuş çok beğendim tıpa tıp benim düşüncelerimi yansıtıo.ellerne sağlık.aklımdan geçnleri yazdığın için bana daha söylemeye bi laf kalmıo.heeeee dizinin ostları süperdi onu yazmamşsın herılt

  17. Geri bildirim: En Sevdiğim Dizi Karakterleri (Mim) | Hikaruivy'nin renkli dünyası :)

  18. Hayali Karekter dedi ki:

    Bende şuan izliyorum bu diziyi izlediğim kısım kadarıyla dediğiniz gibi onun kız olduğu her halinden anlaşılırdı ayrıca üç erkeğin birden öyle bir kıza aşık olması düşündürücüde gelebilir. Ama şöyle bir düşündüğümde aptallığını, sakarlığını ve yürüyen tehlikesini bir yana atsa gayetde hoş kız :). Teşekkürler ederek ayrılmadan evvel Hikavury blog çok iyi iyi iş çıkarmışın. Takip Ediyorum Hoşcakal.

Bir Yanıt Bırakın

