2012 Yaz Kore dizileri – Part 1

Efenim yine bir Kore dizileri sezon incelemesi ile karşınızdayım. Yapılacak bir sürü iş arasında gene kendimi dizilere vurdum, “biraz çalışma-biraz dizi” formülünde yuvarlanıp gidiyorum. Koreliler bizdeki gibi “yaz ekranı mı? sallaaaaa, eski dizilerin 45673. tekrarını yayınlarız, olur biter!” demedikleri için geçen yaz olduğu gibi bu sene de birbirinden harika diziler ard arda başladı; hepsine birden yetişmek insanüstü bir gayret gerektiriyor! O yüzden ben, So Ji Sub eniştemizin sürükleyici gerilim-dedektiflik hikâyesi Ghost‘u; Kore’nin Japonya tarafından işgal edildiği günlere gittiğimiz heyecanlı casus dizisi Gaksital‘i ve Kim Sun Ah’nın şirin romcom’u I do I do‘yu izlemeyi sonraya bıraktım. Ama şimdiden üç tane iyi dizi izledim ki, size aşağıda onları tanıtacağım:

Queen In Hyun’s Man

Bu 16 bölümlük TvN dizisi, bu aralar çok popüler olan füzyon dramalara bir örnek: Yani romantik komedi ile tarihi dizileri karıştıran, bunu yapabilmek için işin içine fantastik elementler katan (a.k.a zaman yolculuğu) hikâyelerden biri. Hatta Rooftop Prince ve Time Slip Dr. Jin‘le aynı sıralarda yayınlanmaya başladığı için “gene mi zaman yolculuğu? eeeh, eytere beaaah!” deyip izlememe olasılığı yüksek olan çok sayıda insan vardır sanıyorum. İşte bu yazı ile onlara seslenmek istiyorum: İzleyin canlar! Bütün o fantastik diziler arasında en güzeli bu çünkü!

Gerçekten de QIHM’i öylesine sevdim ki, bu şeker yapım şimdiye dek izlediğim tüm Kore dramaları arasında top 5’ime girmeyi başardı. Çünkü gerçekten zekice yazılmıştı ve klişelerden olabildiğince uzaktaydı. Çok romantik, çok komik, çok sıcaktı. Tek bir bölümünde bile sıkılmadım, tek bir sahnesinin bile çıkarılmış olmasını istemedim (zaten bölüm uzunlukları kablolu kanal dizisi olduğu için 45 dakikaydı ki, bence şahane bir durum bu: 1 saati geçen diziler içime fenalık getiriyor…). Ayrıca ayrıntıların birbiri ile bağlanışı ve çekimler harikaydı; senaristlerin zekâsına ve yönetmenin dehâsına şapka çıkarttım! Dizinin konusunu ve diğer detayları sevgili Işık’ın akıcı kaleminden şurda okuyabilirsiniz. İlk bakışta Rooftop Prince’e çok benzediği doğrudur; ama iki dizinin benzerliği sadece bununla sınırlı: RP yarısından itibaren insana fenalıklar geçirten entrikalar içerisinde boğulup gitmişken QIHM böyle oyunlara tenezzül etmedi; bizi en neşeli kahkahalardan en üzüntülü hıçkırıklara kadar her duyguya sürükledi, hepsini dibine kadar yaşattı ve kalbimizde bir iz bırakarak bitti… Başrol oyuncuların birbirine bu kadar yakışması ve bu diziyle başlayan aşklarının tüm hızıyla devam etmesi de ayrı bir güzellikti :) Yoo In Na ve Ji Hyun Woo, siz ne şeker şeysiniz öyle!

İzleyin, gerçekten pişman olmayacaksınız. ;)

Big

Türk kızlarının gözbebeği, La Fea’nın, Chibi’nin, Nefertiti’nin, Aslı’nın ve daha nicelerinin tapulu kuzusu Gong Yoo’nun uzun zamandır hasretle beklenen dizisi Big, ilk dört bölümü ile gözüme girmeyi başarmıştı. 5 ve 6. bölümleri ile ise kendisine âşık etti, gelecek haftayı iple çekmeye başladım!!! Üstelik burda Gong Yoo başrolü Lee Min Jung ile paylaşıyor ki, ikisini birbirine çok yakıştıran (hatta bu ikiliyi ilk kez çift olarak hayal eden, öhömm) biri olarak bu diziyi izlememem mümkün değildi! Dizimizin konusu şöyle:

18 yaşında şımarık, ukala, ama çok zeki ve zengin bir velet olan Kang Kyung Joon, genç doktor Seo Yoon Jae ile birlikte bir trafik kazasına karışır. İkisi birden nehre uçarlar ve nasıl olursa olur, ruhları birbirinin bedeninin içine girer. Kyung Joon hastanede uyanır ve kendini 30’luk adamın vücudunda bulur! Bundan sonra doktorun nişanlısı, kendisinin ise öğretmeni olan Gil Da Ran’dan başka kendisine inanacak ve yardım edecek kimse yoktur…

Size de bir şeyleri anımsattı değil mi? Tom Hanks‘in ilk gençlik yıllarında çevirdiği “Big” filmi desem?? İsim de aynı olduğuna göre bir tesadüften söz etmek mümkün değil. (Film çok şekerdi bu arada, geçenlerde bulup yeniden izledim. Yalnız burda 30 yaşında adama dönüşen ufaklık 13 yaşında; o yüzden hikâye biraz daha çocuksu ;)) Big ile benzer olan bir başka yapım daha var: Who Are You?” dizisini bilir misiniz? O dizide ise ölü bir adam kızına güzel bir biçimde veda edebilmek için aynı sıralarda kaza geçirmiş genç bir adamın bedenine giriyordu. Yoon Kye Sang muhteşem mimikleri ile kendisine çok güldürse de bu dizi beni pek o kadar sarmamıştı, ne bileyim… Ama Big, Hong sisters‘ın elinden çıkma olduğunu bas bas bağırıyor: Onların absürt karakterleri (stalker Suzy ve normalde çok mülayim olan, ama kızı doktor nişanlıdan ayrılacağını söyleyince Kill Bill’e bağlayan anne gibi!), arada bir yaptıkları film göndermeleri (You’re Beautiful’daki Oldboy göndermesi manyaktı mesela! :D Burda ise Matrix var :D), sıcak aile ortamı (ki Delightful Girl’ün en sevdiğim yanıydı…) ve anlam yüklü objeler (TGL’deki patates desem? :) Burda ise miracle posteri, araba şeklinde yatak, vs. var) gibi imzalarını bu dizide de görebiliyorsunuz. Ve elbette, o şeker mizah anlayışları ile istedikleri zaman mükemmel romans sahneleri yaratabilmelerini de. En komik sahnelerden birisi olarak kayınpederin ergen damatla imtihanını buraya alabiliriz; Gong Yoo’nun bu sahnedeki mimikleri ve en sevdiğim karakter oyuncularından biri olan Ahn Suk Hwan‘ın sıkıntılı kayınpeder halleri muhteşemdi!

Big’in marifetleri bunlarla da bitmiyor: “Gong Yoo taşını bulmuşken bol bol kullanalım, bol bol abdomen, kanat, kol kası gösterelim, oooh suyundan da koy!” anlayışı diziye hâkim. Şikayetçi miyiz, ne münasebet! :D Ama Gong Yoo’nun “şekşi” pozları için benim blogumu tıklamayınız, onları başkaları eklesin, banane canım aa… Ben sadece şu komik pozu ekliycem (Kyung Joon’un nişanlısı ile birlikte olmamış olduğunu öğrendiği öğretmenine “bu vücuda nasıl dokunmazsınn??? heykel mübarek, heykel!” diyerek kendince iyilik ettiği sahnedir :D :D)

Genç çocuğa musallat olan overly attached girlfriend karakteri Suzy ise ilk defa gözüme bu kadar sevimli gözüküyor: İşin komiği, burdaki karakterinin Dream High’dakinden çok da farkı yok: Gene suratsız, gene kendini beğenmiş… Ama burda bu suratsız ergen kız, genç oğlanımıza tutkulu biçimde âşık! O kadar ki, tuvalete gitmek dışında komadaki çocuğun başından ayrılmıyor, hatta ayrılması gereken zamanlarda uyuyan güzelin kendisini özlememesi için şöyle dahiyane (!) çözümler yaratıyor:

Ama Suzy’nin karakterini ne kadar seversem seveyim, benim gönlüm Gong Yoo vücudundaki ergen oğlanla öğretmen hanım kızımızın aşkından yana (biri Flower Boy Ramen Shop mu dedi? Orda da direk yerine Cha Chi Soo’yu tutuyordum, eheh :)) Bu ikilinin 5. bölümde öyle tatlı düğün fotoğrafı çekilme sahneleri vardı ki, şirinliklerinden gökkuşağı kusmak üzereydim! Bakın mesela:

Bu da ergen Gong Yoo:

Kısacası bu dizi şimdiden en sevdiklerim arasına girmeye kuvvetli bir aday. İzleyin derim.

A Gentleman’s Dignity

Son olarak, önce izlemeyi düşünmediğim ama izleyenlerin övgülerine kayıtsız kalamadığım AGD, F4 kavramını bambaşka bir boyuta taşıyor: Boys over flowers, Sungkyunkwan Scandal, You’re Beautiful, hatta Rooftop Prince‘te bile karşımıza çıkan “iç akıtan dörtlü”lerin son versiyonu, 41 yaşındaki 4 ajusshiden oluşan centilmenler kulübü! Soğuk, kendini beğenmiş yakışıklı Kim Do Jin (Jang Dong Gun), sevimli beyzbolcu Im Tae Soo (Kim Soo Ro), dörtlü arasındaki en iyi kalpli ve sadık olanı Choi Yoon (Kim Min Jong) ve aralarındaki tek evli adam olan, ama buna rağmen en çapkın ünvanını kimseye kaptırmayan Jong Rook (Lee Jong Hyuk)’tan oluşan bu kulüp hakkındaki geniş bilgiyi Selocan’ın kaleminden edinebilirsiniz. Bense ana konudan sapıp biraz daha ayrıntılara odaklanacağım: Öncelikle, bu dizi, 25+ yaş izleyicilere hitap ediyor bence. En sevdiğiniz dizi Dream High ya da Boys Over Flowers’sa AGD’den çok keyif alamayabilirsiniz. Bir kere, cast’ın yaş ortalaması feci halde yüksek :) Hatta 40+ erkekleri bir gram çekici bulmadığımı bilen kuzu bey “vay canına! sonunda sadece sanatı için izlediğin bir Kore dizisi oldu!” diye benle dalga bile geçiyor, ehuehe :D :D (Oysa bana haksızlık ediyor: The Greatest Love’ı da çok sevmiştim; üstelik Cha Seung Won’u da Yoon Kye Sung’u da yakışıklı bulmam…) Ama ondan da öte, bu dizi butik bir iş olmuş: Indie müziklerden oluşan huzur dolu soundtrack’i mi desem, dizilerde değil sinemada görmeye alıştığımız oyuncuların olması mı, sıradışı ilerleyen hikâyesi mi… her yönüyle sıradan romantik komedilerden farklı bir tonu var. Ama bunu kötü anlamda söylemiyorum, aksine, çok sevdim ben bu diziyi. Hafiften bir Soulmate tadı aldım; sanırım içindeki ilişkilerin çok canımlı cicimli pembiş pembiş olmak yerine basbayağı kadın-erkek arasındaki güç, iktidar, seks ve tutku dolu mücadeleyi anlatmasından! 25 üstü izleyiciye daha çok keyif verir deme sebebim de bu.

Yine de hafiften Kdrama klişeleri var tabii: Otuz küsur yaşındaki esas kızımız Yoo Si Yoo’nun (Kim Ha Neul) hâlâ saf, nereye çeksen oraya giden salak esas kızlardan biri olması mesela… Kim Ha Neul’ı severim, ama bu karakterini çok sevemedim. Yine de, kendisi iyi çocuk Tae Soo’ya âşıkken kötü çocuk Do Jin’in ona âşık olmasını ve dizinin bu yönüyle bana BOF’u hatırlatmasını pek sevdim. Eh, kara prenslerin aşkın gücü ile iyi olması olayına hangi kadın bayılmaz? :P Do Jin’in kızı gördüğü anda kendini çiçek tarlalarında hissetmesi sahneleri bence çok eğlenceliydi!

Onun dışında, bu dört kocaman adamın bir araya gelince çocuklaşması sahneleri de ayrı şukelâ: Hele beşinci bölümün başında dördünün çok ciddi bir şey tartışıyor gibi göründüğü, ama dinlemeye devam ettiğiniz zaman konuştukları şeyin “SNSD’nin en güzel kızı hangisi?” muhabbetinden başka bir şey olmadığını gördüğümüz sahne vardı ki, gülmekten öldüğüm yerdir: Üç adam heyecanla kendi favorilerini savunurken içlerinde en olgun ve aklı başında görüneni Yoon: “Şu halinize bakın! Koskoca adamlarsınız, konuştuğunuz şeyden utanmıyorsunuz ha..” diyerek onları azarlar. Ama tam da o anda oturdukları kafenin kapısında SNSD’den Soo Young görünür. Diğer üç adam kızı henüz fark etmişlerdir ki, Yoon ışık hızıyla onun yanında bitmiş, “ben sizin büyük hayranınızım! bence siz gruptaki en güzel kızsınız!” diye kıza yavşama moduna geçmiştir bile! Ahahah, erkek milleti daha güzel anlatılamazdı mirim, tavşan postu giyenleri bile çakal bunların! :D :D Yoon’un kızla birlikte SNSD’nin danslarını yapıp fotoğraf çektirirkenki halleri, onu şok içinde izleyen arkadaşlarının mimikleri, hepsi birbirinden eğlenceliydi! Dizide söylendiği kadar var: “Boys don’t grow up. They just age.” ;)

Bunu da izleyin ;) Şimdilik bu kadar, hadi bakiym, ödevini yapmayan karşıma gelmesin! :P

About hikaruivy

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı Kdrama içinde yayınlandı ve , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2012 Yaz Kore dizileri – Part 1 için 26 cevap

  1. Işık dedi ki:

    Süper seçimler olduğunu söylemek zorundayım Hikarucum ^^ 3 dizi de severek izlediğim diziler. Ama QIHM ile gönül bağım çook ayrı. Bu kısımda beni de unutmayıp bahsettiğin için çok teşekkürler. Big ile ilgili azıcık hayalkırıklığı yaşasam da (MinJung’un acumma saçlı halleriyle çocuksu tavırları :P) zamanla alışıp eğlenmeye başladım. AGD ise ilk bölümünden itibaren beni ablamla birlikte dizi izleme keyfine vasıleden şapşahane bir dizi. F40+ ile erkeklerin gerçek yüzünü görüyoruz “asla büyümez, sadece yaşlanırlar” :D

    • hikaruivy dedi ki:

      QIHM demek sen demek :) :) Big’in ilk bölümünde ben de biraz hayalkırıklığı yaşadım ama sonra Gong Yoo aldı götürdü hepsini :D AGD gerçekten hiç beklemediğim ölçüde iyi çıktı; Koreliler arada böyle sürprizler yaptıkları zaman tadından yenmiyor! Sağol canım yorumun için ^^

  2. Mikal Zia dedi ki:

    Oh be! Sonunda siddetle tavsiye edilen bitmis bir dizi buldum (Queen In Hyun). Devam eden dizileri izlememe cabamda basarisiz oldum da, biraz sıkıntılıyım su aralar :))
    Big cok eglenceli dizi ama bir Greatest Love kadar absurd ve komik degil sanki. Hong kardesler olgunlasiyor mu ne :) Bir de Suzy’nin karakteri sanki animemsi oldugu icin hemen kanim kaynadi. Kibirli, arkadan is ceviren, vicik vicik yan karakterlerden degil en azindan. Iyi iyi.
    A Gentleman’s Dignity dedigin gibi favori dizileri Playfull Kiss ve BOF olan taze arkadaslara pek hitap etmiyor. Neyse ki ben yasliyim :) Oyuncularin hepsini pek sevdim, cok iyiler. Cok iyi giyiniyorlar. Fakat Kim Ha Neul’in karakteri Yi Soo’nun gercek disi iyimserligi, safligi bir de yolda dogru duzgun yuruyemeyisi, cocuk gibi mizmizlanip vucudunun kontrolunu kaybetmis gibi sarsilmasi cok sinir bozucu. O sahneler geldiginde “jugeooo” deye bagirasim geliyor. Bir de Jang Dong Gun’un vucudunu da kullanmaya niyetlenmisler ama o kirmizi gerdani, olmayan gogus kaslari yuzunden sayilan kaburgalari gorunce libidom dustu :) Sonucta ayni siralarda Hulk gibi olmus Gong Yoo’da vucut gosterisi yaparken boyle bir ise kalkismak pek mantikli olmamis :) Fakat Kim Ha Neul’in vucudu harbici “killer body” imis. Dizideki butun kadinlar oyle daha dogrusu.
    Bu kadar :D

    • hikaruivy dedi ki:

      QIHM’yi mutlaka izlemelisin. Hatta keşke RP, Dr. Jin gibi dizilerle aynı döneme denk gelmeseymiş, alanında tek olsa hak ettiği övgüleri daha çok alırdı. Şimdi ise insanlarda fantastik dizilere karşı ister istemez bir bıkkınlık oluştu…

      Big’in ilk birkaç bölümünde Hong sisters henüz o kıvama ulaşamadılar, doğru. TGL bambaşkaydı yaa, en sevdiğim dizilerdendir. Ama 5-6’da açıldılar, şimdi çok güzel kaptırıp gideceklerini umuyorum :)

      AGD’de Kim Haneul’ın 3 yaşında çocuk gibi tepinmelerini ben de çok itici buluyorum, ayhh! Ahah, Dong Gun abimiz de kusura bakmasın, Gong Yoo dururken sana kim bakar ayol? :P Kadınlar konusunda çok haklısın ama; resmen 20’lik çıtır kızlar yerine bu yaşlı hatunları kıskanırken buluyorum kendimi! Şarap gibi yaşlandıkça güzelleşiyorlar, tü tü tü maşallah! :D

      Yorumun için teşekkür ederim canım ^^

  3. Tam bu Queen bilmem neli diziyi araştırıyordum ki ilk senin blogun çıktı.Ne şanslı veledim ha.Bir de övmüşsün ki hemen gidip başlıyorum anacım :D
    Ulağğnn Gong Yoo ulağnn diye izliyorum diziyi sürekli.Ama tam sevdiğim söylenemez diziyi.Bir şeyler eksik gibi emme bilemedim.Gerçi Gong Yoo 45784658 sanat filmi çekse ve hiç konuşmasa ben yine aynı heyecanla izleyebilirim.Ne güzel adam be :D Maşallah vücut haritasını çıkaracak kıvama geldik.Sürekli bir yerlerini görüyoruz.İlerleyen bölümlerde daha çok bekleriz tabi.Erik gibi kütür kütür vücut.Asjahdjgs oralarda çok güldüm he.Kendi vücudunu çaktırmadan öven adam modeli :D Ben de çok yakıştırıyorum bunları ben de.Ama fazla yakıştırmayalımkan çıkabilir.Aman diyeyim kok :D
    “Hatta 40+ erkekleri bir gram çekici bulmadığımı bilen kuzu bey “vay canına! sonunda sadece sanatı için izlediğin bir Kore dizisi oldu!” diye benle dalga bile geçiyor” ahashasgdhashdg kuzu bey yerlere yatırdınız mirim beni :D Gentleman Dignity’yi siz övdünüz diye başladım.Hiç pişman değilim
    vesselam.Snsd mevzusunda gül gül öldüm misal. Avukat amcanın koşarak imza istediği yerlerde falan :D Kızın aşık olduğu amcayı çok aramışlar mı acaba.Bir de popüler ki kadınlar arasında çok komik.Ama amcayı sevdim.Ay bu Kore dizilerindeki 45894585 yaşına gelmiş kadının bile değme ergenden hallice olmasını ne yapacağız bilemiyorum.Kim Do Jin amcayı oynayan adam nelerde oynamış yea öyle.Holivudlu kimsesi çıktı.Bu çiçek tarlasında hissetme olayı Secret Garden ‘da da vardı değil mi.Aynı kişinin yazdığı çok belli oluyor.İlk bölümlerde bir de kendine gönderme yapıyor hırt bir de :D Yine ilim irfan sahibi oldum blogunda.Çok yaşa :D

    • hikaruivy dedi ki:

      QIHM’i izle kuzum, sen de beğenirsin bunu, adım gibi biliyorum :) :) “Ulağğnn Gong Yoo ulağnn” ahahah, sorma sorma, ekran karşısında dibimiz düşüyor! :D bu kadar şeker, karizma, seksi… hepsi bir anda olunmaz ki ulan! :P :D min jung’la fazla yakıştırmayalım, nolur nolmaz, la fea her an bir köşede belirip bana dalabilir! :P

      sorma yaa, kuzu bey de biliyo çıtır takıntımı :D ona en baştan dedim: “35 yaş bakımına hazır ol, çıtırlığın kaybolursa yola daha çıtır biriyle devam edeceğim” diye! böyle de açık sözlüyüm, öhöm :P

      AGD’ye iyi etmiş de başlamışsın, vıcık vıcık dizilerden sonra bahar esintisi gibi :) ay sorma, kim do jin amcayı ben de the warrior’s way’de izlemişim de haberim yok! çok karizmaydı orda bee… secret garden esintileri olduğu da çok doğru; aynı kalemden çıktığı anlaşılıyor… gerçi 8. bölümde hiçbir şey olmadı, dizi biraz duraklama devresine girdi. ama gene de en olaysız bölümü bile sıkılmadan izledim, demek ki harbiden iyi :) sen de sağolasın tatlım, artık twitter’da kaynatırız bol spoiler’lı spoiler’lı :D

  4. Ah kuzu bey vah kuzu bey.Ne hain kıza denk gelmişsin sen asgsfgf.Başladım an itibariyle.Bir gün twitter’dan bizi ihraç edecekler ama du bakalım :D

  5. Miss_Nefertiti dedi ki:

    Queen In Hyun’s Man şahannee ötesi bir diziymiş. Az önce annemle final bölümünü izledik. Tek kelimeyle harcanan diziler kategorisine aday olabilir. Dediğin gibi şanssızlığı bu döneme denk gelmesi. Senin twitterde yazdığın ‘hastane sahnesi’ yorumuna merakım uyanınca annemle izlemeye karar verdim. RP ilk bölümünü izledik annem onu sevmedi ama bu diziye bayıldı. 1 haftada bitirdik valla :D

    • hikaruivy dedi ki:

      aynen öyle canım! annelerin de seveceği bir dizi; bizimki de yanımda olsa ben de ona zorla izletirdim :D çok iyi etmiş de izlemişsin. twitter yorumlarımın işe yaramasına da sevindim ayrıca ;)

  6. besra dedi ki:

    Seçimlerin süper, izlerken bu kadar güzel çıkacağını beklemediğim bir dizi QIHM sıkılmadan izledim. En güzeli de acıtasyon yapmamaları tadında bir dizi.. Çiftimizde çok uyumluydu ki gerçekte couple oldular. :) Korede bu yıl moda zaman yolculuğu ama izlediğim hiç bir dizi bir birine benzemiyor. Dr.Jin’i izliyorum o daha değişik QIHM’le hiç alakası yok !

    A Gentleman’s Dignity ben bu diziye bayılıyorum gerçekten çok güzel izlerken mutlu oluyorum. Heleki 4 ajussi şahane ayırd edemiyorum. Bütün karekterleri seviyorum özellikle avukat favorim. Tae Soo’nun kızkardeşiyle ilişkisi çok ilgimi çekiyor :) Kim Ha Neul’un mimiklerini fazlaca abartılı buldum bu kadarda saf olmasaydı daha iyi olurdu. :) Dizide en çok ilgimi çeken dialoglar çok zekice, anlaşılan Kore’de F4 popüleritesi hiç geçmiyecek !! Big’i izlemedim sırada o kadar dizi varki hangisine yetişeceğimi bilmiyorum. :) Yaz sezonu çok güzel dizilerle başladı devamı gelir inşallah. :))

    • hikaruivy dedi ki:

      değil mi yaa, hiç entrikalara, ağlak acındırmalara girişmediler, her şeyi tadında bıraktılar. dr. jin’i jaejoong’a rağmen izlemiyorum; konusunu okudum da çok sarmadı; bi de galiba artık öğk geldi aynı şeylerden :P ama hele bir bitsin, hakkındaki yorumlar çok iyi olursa bir şans veririm, neden olmasın?

      AGD şahane ya… avukat benim de favorim; pek şeker ;) ayrıca kendisinde biraz mustafa sandal tipi var, eheh :D musti de yaşını göstermez, bu adam da öyle. kim ha neul’ın karakteri fazla saf maalesef :P itici.. diyaloglar zekice, evet kesinlikle çok doğru tespit! adamları uzaylı gibi konuşturmuyorlar; gerçekten çok doğal, ama akıllıca replikler yazılıyor, bu bakımdan da senaristi tebrik ediyoruz. son dileğine katılmamak elde değil canım! teşekkür ederim yorumun için ^^

  7. deniz dedi ki:

    Hikaru, bütün planlarım suya düştü.Dizileri izlerken bunları şunları yazarım diye kafamda plan yapıyordum.Evde ki hesap komşu bloga uymuyormuş.Hepsini yazmışsın :) Ama zevklerimiz aynıymış.Bardağın dolu tarafı :)

    QHIM’ i vazgeçilmez takipçisi Işık sayesinde izledim, tabi ki bayıldım.Yoon İn Na favori oyuncularımdan oldu.Bir insan ancak bu kadar içten ağlar.İzledikçe içim parçalandı.

    Big de Gong Yoo’ya ilk başlarda pek alışamadım ama 4. bölümden sonra işler değişti.Suzy kısmında ise aklımdan geçenleri yazmışsın yine.Dream High da hiç sevmemiştim.Ama burada bütün fikrimi değiştirdi.Koyu saç bence çok yakışmış, bir de zayıflamış sanki.

    A gentleman’s dignity a gelince.Bu üçü arasında en çok bunu sevdim.25+ olduğumdandır herhalde :)Ay canım cicim, sevdim seni ama kavuşamayız olayları yok dizide.erkeklerin gerçek yüzünü izliyoruz :) Ama kıza gerçekten bazen sinir oluyorum, bu yaşında saf kalabilmiş, fedakar nadide şahsiyet.Ve inanmazsın ama 5. bölümün başındaki anlattığın o sahneye ben de bayılmıştım.Kaç defa izledim sayamadım.Her defasında gözümden yaş geldi. :)

    Vallahi kısa yazayım diye kendimi paraladım.Ama bundan kısa yorum olmaz ki bu yazıya.Elciğezlerin dert görmesin :)

    • hikaruivy dedi ki:

      nıhahahah! işte böyle erkenden yazdım ki kimse benim diyeceklerimi kapamasın! :P :P :D şaka bi yana, sağol canım, zevklerimizin benzer olduğu muhakkak.

      yoo in na gerçekten süper ağlıyordu ya… o ağladı ben ağladım :P son bölümde hele sular seller olmuş gidiyordum :P

      gong yoo da yavaş yavaş role girdi. gerçi şimdi o eski ergen hallerinden pek eser kalmayacak; malum, oğlumuz büyümeye çalışıyor ya ;) suzy’ye bence de koyu saç çok yakışmış; ayrıca aynı şeyi hissetmişiz, kızı resmen bu diziyle sevmeye başladım ben de.

      AGD bize daha çok hitap ediyor, doğruya doğru :P erkeklerin gerçek yüzünü hatırlatıp bizi titreyerek kendimize getiriyor! :P :D :D 5. bölümdeki sahneyi tekrar tekrar izlediğine inanırım, ben de aynısını yaptım çünkü :D benzer bir geyik de 3. bölümde vardı sanırım; konfiçyus muhabbetini diyorum; hani kırmızı elbiseli bir kız gelip konfiçyus’un bütün tezlerini çürütmüştü! :D :D ah ahh, erkek milleti 20’sinde de aynı, 40’ında da, hatta 80’inde de! :D

      ellerine sağlık, valla yorumun uzun olması çok şukela olmuş, öperim canım ^^

  8. lafea dedi ki:

    La Fea her an sizi izliyor. Gong YOO’nun adı geçince er ya da geç ortaya çıkar bir höyyytt derim :))) Siz anlarsınız. Şimdi sessizce dağılabilirsiniz :)) Herkes kendi Oppasının yanına.

  9. isakoc dedi ki:

    Nereden izliyorsunuz bu dizileri?

  10. Bu dizi şidetle tavsiye ediliryorsa demeki izlenecek kore dizilerden bir tanesi çok teşekürler

  11. selocann dedi ki:

    Tatilim bitti, dizilerime gömüleceğim, yaşasın! Birikince izlemeyi de sevmem aslında, gelecek bölümü beklemenin heyecanı, diziyi izlerken bana keyif veriyor :)

    Big senaryosu nedeniyle pek bana hitap etmeyen bir dizi ama karakterlerini sevdiğimi söylemeliyim. Hele Gong Yoo nasıl da iyi canlandırıyor ergen rolünü. Hani Gong Yoo’yu çok severim ama oyunculuğu hiçbir zaman gözümde doruklarda olmamıştır, – belki de uzun zamandır onun projelerini izlemediğimden unutmuşumdur!- bu diziyle onu yeniden keşfetmiş gibiyim. Dream High’da Suzy’e karşı nötrdüm burada ben de çok yakıştırdım role ve sevdim, artık Architecture 101 filmini gönül rahatlığıyla izleyebilirim.

    AGD! Dizi hakkında konuşulacak şeyler bitmez ama şarkılarından bahsetmen de süper olmuş. Big Baby Driver – Spring I Love You Best şarkısını buacağım diye göbeğim çatlamıştı, Söyleyen kişinin bir de tumblr’ı var, orada hayranlara bile cevap veriyor üstelik ingilizce :) Bu şarkıyı dinlerken mest oluyorum valla, geçtiği sahneleri öyle anlamlı yapıyor ki^^ ( Link için de teşekkür ederim::D )

    İzlemediklerin arasında sadece Ghost’u izlemedim ama çok övülüyor en kısa zmanda başlayacağım:) KSA hayranı olmama rağmen I Do I Do izlenmeye değecek bir dizi değil, hele başrolde oynayan Lee Jang Woo bana bir itici geldi ki sorma:P Bu diziye benzer senaryo What’s Up Fox’da vardı o çok daha güzeldi mesela :)

    Ellerine sağlık Hikaru, keyifle okudum yazını:D

    • hikaruivy dedi ki:

      ben de aksine bitmiş dizileri löpür löpür izlemeyi severim; hatta şöyle son 1-2 haftası kalan dizilere başlamak tam ideal gelir: dizinin bir tek finalini heyecanla bekleme arzusu yüzünden. ama şimdi mecburen bekleyeceğiz ;)

      big’in senaryosunu ben de aman aman beğenmedim ama garip bir biçimde gözlerimi ekrandan alamıyorum! gong yoo effect, eheh :D 8. bölümü bugün altyazısız izledim mesela, ki en sevdiğim dizilerde bile yapmamışımdır bunu o_O

      AGD’nin müzikleri bir harika gerçekten… Ovv, süper, bulamadığım şarkılarda kapını çalacağım demektir ;)

      Aynen ben de bundan sonra Ghost’a başlayacağım; Makino buralarda yokken Ji Sub enişteye göz kulak olmak gerek :D :D I do I do çok sarmadı demek, hımm… sizin yorumlarınıza göre izleyip izlememe kararımı gözden geçireceğim… What’s Up Fox epey eğlenceliydi, eğer onun seviyesinde olursa bu da izlenir.

      Senin de ellerine sağlık canım! ^^

  12. sera yılmaz dedi ki:

    güzel dizi önerin arkadaşlar lütfennn :D

    • deniz dedi ki:

      hangi siteden izleye bilirim veya indirebilirim bir bilgi verebilirmisiniz

      • hikaruivy dedi ki:

        merhaba deniz. türkçe altyazılı istersen yeppudaa.com forumuna üye olabilirsin. ezgidizi de türkçe veriyor… ingilizce altyazılı izlemek için dramacrazy.net var. sevgiler ^^

  13. Aylh90 dedi ki:

    Yaptığın yorumları eğlenceli akıllıca anlatımını çok beğeniyorum.teşşekkürederim. Ayrıca kesinlikle çok zevklisin:)

Bir Cevap Yazın

