Güzel Dizi Müzikleri ^^

Herkesler yazdı çizdi… Mim değildi ama galiba bütün blogger arkadaşlar beğendikleri dizi OST’lerinden bahsettiler; yazmayan bir ben kaldım. Madem öyle, şimdi size en sevdiğim dizi müziklerini tanıtayım. Aslında severek dinlediğim çok parça var; ama aşağıda sıraladıklarım çok ama çokkkk sevdiğim; defalarca dinlediğim halde hâlâ bıkmadığım parçalar. İşte başlıyoruzzz:

Coffee House: SB Wannabe: Ahhh, bu şarkıyı üst üste defalarca dinledim, bıkmadım, bıkmıyorum… Hem umutlu, hem hüzünlü. Dinledikçe, sevgilisini son anda trene/uçağa binmeden yakalamak için koşan âşık bir adam canlanıyor gözümde. Tam da böylesi bir sahneye yakışan müzik, sizce de öyle değil mi? ;)

My Girlfriend is a Gumiho: Bu dizinin müzikleri efsanedir. Ama fazla abartmamak için iki tanesini seçtim: Fox rain ve I Can Give You All. Ama Two for One, Trap ve diğerlerini de youtube’dan bir dinleyin derim ;)

Fox Rain: Ben bu şarkıyı anime müziklerine benzetiyorum. (It’s Only the Fairy Tale’i bir dinleyin, ne demek istediğimi anlayacaksınız.) Ama süper şarkı!

I can give you all:

You’re Beautiful: Bu da müzikleriyle efsane olan bir başka dizi. Nasıl olmasın; yakışıklılıkları kadar birbirinden güzel sesleri de dillere destan olan üç tane başrol oyuncumuz var: Geun Suk, Yong Hwa ve Hong Ki. Yine abartmamak için iki şarkı seçiyorum ama grooveshark’ta A.N.Jell yazınca gelen bütün şarkıları severek dinliyorum.

Without Words:

Still:

(İki tane demiştim ama dayanamıycam: )

Promise:

Secret Garden: Bu yılın efsane dizilerinden biri olan bu dizide Hyun Bin’in “This Man” performansı çok konuşuldu. Appear, You Are My Everything, Here I Am de hoş parçalardan. Ama benim favorim Guardian Angel: İnsanı alıp götüren bir melodi…

Marry Me Mary: Bu dizi de klişe konusu ve sürüm sürüm sürünen aşk üçgenleriyle bende hayalkırıklığı yaratmış olsa da, müziklerinin hakkını vermek lâzım: Hello Hello, Tell Me Your Love, I Will Promise You, Because of Her: Her biri son derece hoş şarkılardır. Ama ben en çok My Precious‘ı seviyorum galiba…

Boys Over Flowers: Soundtrack’i süper olan dizilerden biri de budur. Paradise, Lucky, Because I am Stupid… Her biri çok hoş, keyifli şarkılar. Ama ben ikinci soundtrack’ten bir şeyler seçtim:

What do I do:

Starlight Tears:

Sungkyunkwan Scandal: İşte benim en sevdiğim, canımın içi dizim. Burdan da iki şarkıyı çok severim:

Too Love:

Trouble Maker: Bu şarkının keman girdikten sonraki kısımlarını başka bir parçaya benzetiyorum ama bulamadım nedir :/

The Greatest Love: Ve 2011′in efsanesi olmaya aday, şirin mi şirin, sımsıcacık bir Kore draması olan bu diziden şarkı paylaşmazsak olmaz! Elbette dizinin temel taşlarından “dugun-dugun” (thump thump, ya da Türkçe ismiyle “küt küt”) melodisi favorimiz. Şöyle diyor şarkı sözlerinde: “Ah kalbim ben senden çok çektim, valla sen delisin delisin!” Şaka şaka! :D :D

dugeun dugeun:

Ama bir de “Don’t forget me” var ki, dinlediğim en güzel romantik melodilerden biri

Evet, uzun mu uzun bir post’un daha sonuna geldik :) Hepinize bol müzikli günler dilerim. Esen kalın sevgili izleyiciler ^^

hikaruivy hakkında

a big fan of shoujo animes/jdramas/kdramas loves to eat, write, read and watch!
Bu yazı Kdrama, Müzik içinde yayınlandı ve , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Güzel Dizi Müzikleri ^^ için 23 cevap

  1. winpohu 'ca dedi ki:

    bende bol bol dizi müziği postu paylaşıyorum .adamlar öyle güzel ostlar yapıyor ki diizden sonra uzun süre bu müzikleri dinlerken buluyorum kendimi .mp3 de türkçe şarkı yok ama korece dolu :)

  2. hayalmiyim :) dedi ki:

    you’re beautiful ve boys over flowers konusunda katılıyorum şarkılarını sabah akşam dinlerim çünkü :D Ji Sun dinlerken hep gözlerim doluyordu, Jan Di’nin kendini havuza attığı sahne geliyordu gözümün önüne, artık gözlerim dolmuyor dinlerken ama hala çok seviyorum o şarkıyı :)
    gumiho’yu henüz izlemedim ya şarkılarını bilmiyorum ama sanırım fox rain’i senin hikayede dinlemiştik (yanlış mı hatırlıyorum yoksa??)
    coffee house da henüz izlemediğim diziler arasında (izlenecekler listemde ama :) ) şarkı çok güzelmiş gerçekten :D
    my precious da severek dinlediğim bir başka şarkı hatta onunla ilgili birtakım planlarım var (ehehehhee :P )
    veee son olarak ‘too love’ gün içinde kaç kez dinliyorum bilmiyorum. diziyi izlememiş olmama rağmen ‘my lovely roommate’ sayesinde tanıştım bu şarkıyla :D
    çok güzel olmuş yazın eline sağlık zevklen okudum :D
    ahh bak unutuyordum şu ‘dugeun dugeun’un videosundaki resmi görünce kızların birden ‘aaaah kalbim…’ diye şarkıya başlayacaklarını düşünmüyor değilim yani :D :P

  3. besra dedi ki:

    BOF benim için en güzel ostları olan dizi bütün şarkıların yeri ayrı bende ama en sevdiğim ”one more time” hala dinleyince duygulanıyorum.You’re Beautiful dizisini sevmesemde ostları cidden çok güzeldi :) Secret Garden dizisinin en sevdiğim ostu ” Tihis Man ” Ama Hyun Binin seslendirmesiyle çok duygusal diyor seside pek güzel :)

  4. hikaruivy dedi ki:

    @winpohu: valla benim de öyle olmaya başladı… dizileriyle başladık, artık müzikleri de dünyamızı ele geçiriyor! :) :)

    @hayal: evet canım, bof ve yab’ın çok güzel soundtrack’i var… ayrıca yanılmıyorsun, fox rain’i hikayede kullandım; diğer müziklerle ilgili de planlarım var. sanırım my precious da müzisyen gençlerimizden biri tarafından sena’ya bestelenecek :D ben yazdığından bunu çıkardım :D bu arada hâlâ sungkyunkwan’ı izlemedin mi? aaa, ne ayıp :P :P sınavın geçer geçmez city hunter’dan sonra skks’yi sıraya alıyorsun o zaman, joong ki’nin ve benim hatrıma izlenmek zorunda, haha :D :D

    @besra: evet yaa, hyun bin’in sesinin de çok güzel olduğunu this man’le anlamış olduk. one more time da güzeldir cdden, sen deyince hatırladım..

    • hayalmiyim :) dedi ki:

      @hikaru: sungkyunkwan izlemedim daha yaa (hiç bişey izlemiyom canım yaa) ama ilk sıralarda o var :D 1. sırada City Hunter var ama :D listem uzar gider canım sonu görünmüyo şimdiden şu sınav bi geçseeee :D

  5. Aishh dedi ki:

    Trouble maker adlı parçada kemandan sonraki yer bana nedense düşlerimin prensini andırıyordu:) OST deyincede aklıma the greats loveda G.NA nın söylediği parça geliyor aklıma buna takığım bu aralar.Son olarakta güzel bir post olmuş hikaru aja aja fıghtıng^^

    • hikaruivy dedi ki:

      teşekkür ederim aishh ^^ düşlerimin prensinde hangi şarkıdan bahsettiğini anlayamadım ama onun soundtrack’i de güzeldi cidden… bi ara baştan dinlemeli ;) görüşmek üzere ^^

  6. makinosev dedi ki:

    Baştan sona bütün şarkılar harikaydı Hikaruivycm, bildiğin playlist olmuş bu, peş peşe dinle hepsini :D :D :D BOF için seçtiğin o 2 şarkı varya winter sonata ost’u sonrasında benim ilk korece dinlediğim şarkılardır, starlight ne güzel şarkıdır ya :D
    coffee house müziği SB Wannabe’de ilk aşkın olmasanda beni sevmeni isterdim gb bir kısım var, orda insanı çok pis gaza getiriyorlar yeminlen :) playlistin başına koyman çok isabet olmuş o yüzden :P böyle başka listelerin olur da paylaşmazsan darılırım valla çingu, arada yaz böyle :D

    • hikaruivy dedi ki:

      @makino: sağol canımcım, valla ben de listeyi playlist niyetine kullanıyorum zaten :D çok sevdiğim müzikler hepsi, senin de beğenmene sevindim. diğer sevdiğim parçaları hikayelerde kullandım hep; dediğin gibi onları şöyle bir araya toparlayabilirsem çok iyi olacak aslında… my lovely roommate’te bunu yapabilirim, çünkü toplamda 20 şarkı falan var. ama güneş ve ay’da biraz zor: her bölüm başka başka şarkılar kullandığım için galiba hikaye bitince 100 parçalık bi listemiz olacak! o_O gene de ordakilerden en çok sevdiklerimi ayrı bir post’ta konu edinebilirim sanırım :) bakalım :) :)

      • makinosev dedi ki:

        ben daha okumadım biliin mi :S gerçi winpohu ile açılışı yaptım öykü miminde artık gerisi gelir, my lovely roommate’de de 23 şarkı varmış ding dong ! yaklaştınız :D
        madem başka yazılar yazmaya da niyetlisin, şu dugin dugın’ı her yazında tekrar paylaşsana, benim ağzıma fena yapıştı :)

      • hikaruivy dedi ki:

        @makino: aaa, ne ayıp :P :P seni kınıyorum ve sana laflar hazırladım :P ahaha, şaka yapıyorum tabii ki; canın ne zaman isterse o zaman oku. ama my lovely roommate’te çokça güleceğinin garantisini veriyorum: kore dizileri absürtlüğünde ve anne eli değmiş gibi (:P) özenerek hazırladım, güldürmezse para yok :P :D

        dugun dugun’u sorma, ben de sürekli dugun dugun diye dolaşır oldum! çok tatlı şarkı ama yaaa :D ne güzel şarkılar yapıyo bu hain koreliler; dillerini hiç bilmeyince eşlik edemiyoruz maalesef :P gerçi ben sözleri sallayıp saçmalayarak gene de eşlik ediyorum :D :D

      • hayalmiyim :) dedi ki:

        jang geun suk’un “oh my darling” şarkısında da sürekli “dugun dugun” diyip duruyo yaa bayılıyorum :D kelime takıldı dilime “dugun dugun” diye geziyorum evde :D

  7. makinosev dedi ki:

    hem komik hem de anne eli mi değmiş süper :D :D D: konunun kendisi bomba zaten inanırım, dramawiki’den özetine baktıydım da ordan biliyorum :P
    japonca olsa daha kolay ezberleniyor şarkılar ama korece olunca playbackden ileri gidemiyorum bende, dugın dugın yine de en kolayı :)

    • hikaruivy dedi ki:

      @makino: dramawiki’deki özeti okudun demek, hahah, çok yaşa sen çingu :D :D :D gerçi kendi söylediği yalana kendisi inanan biri gibi yakında ben de böyle bi dizinin çekildiğine inanmaya başlıycam: bloga günde 2-3 tane “my lovely roommate izle” diye arama geliyor yaf :D :D belki bu sinerji sayesinde senaryoyu gerçeğe dönüştürebiliriz, haha!!! :P :P :D

      • makinosev dedi ki:

        hikaruivy yazmaya meraklı kız kardeşin var mı, varsa hikaruivy sisters olarak romantik komedi senaryoları yazmaya başlayabilirsiniz bence, marullamaz deme marullayabilir(ben bu deyimi yaymak istiyorum, hep aklımda bu var :P ).

      • hikaruivy dedi ki:

        @kaktus: yok yav, maalesef bizim bacının öyle taraklarda bezi yok… yoksa müthiş bi ikili olabilirdik! :D neyse napalım, ben de tek tabanca takılırım :P muhahaa, sen de mi öğrendin marullamayı?? marullayalım, güzelleşelim o zaman :D :D

  8. masalevi dedi ki:

    benim için de bir dizinin vazgeçilmezi şarkıları kesinlikle, mesela dizi çok güzel olsa da vurucu bir şarkısı yoksa eksik kalıyor gözümde.. izlediklerim içinde bof’un tüm şarkıları efsane, iki sezon da olağanüstü şarkılarla dolu, senin paylaştıkların da en duygusal iki tanesi.. what do i do jan di evsiz kalıp sokaklarda umutsuz umutsuz gezdiğinde çalmıştı çok etkilenmiştim ben orada.. yab, mgag, secret garden, marry me marry hepsinin ostları harikaydı.. diğerlerini henüz izlemedim ama izleyeceğim hepsini :)

    • hikaruivy dedi ki:

      kesinlikle haklısın canım. zaten bence sinemanın (ya da dizilerin diyelim) edebiyat ürünlerine kıyasla en büyük avantajı bu belki: müziklerin yerinde kullanımı sayesinde bazı sahneler o kadar vurucu hale geliyor ki, kitap okurken asla hissedemeyeceğin kadar o sahnenin içine giriyor, verilmek istenen duyguyu fazlasıyla yaşıyorsun. aklıma bu konuda çok başarılı bir isim olan çağan ırmak geliyor hemen: onun o muhteşem müzik kullanımı olmasaydı (anlamazsın’lar, une belle histoire’lar falan); ıssız adam hiç kimseyi bu kadar etkileyemezdi!

  9. fix dedi ki:

    Listendeki şarkıların çoğu ,benim playlist’imde de var. Coffee house’u izlemediğim için ilk şarkıyı bilmiyordum, Too love’ı da atlamışım bir şekilde. Sağol paylaşım için. Kore kültürü asimilasyonu, dizilerle sınırlı kalmıyor maalesef, şarkılar da ele geçiriyor bir süre sonra. Şikayetçi miyiz, değiliz:) Favorilerimden birkaç ekleme yapmak istiyorum naçizane:
    - For you it’s separation, to me it’s waiting (JaeJoong, SKKS OST)
    - My bus ( Jang Geun Suk, Marry me Mary OST)
    - Eru ( Capital Scandal OST)
    - She is ( Clazziquai, My name is Kim Sam Soon OST)
    - Parrot ( Howl, Goong OST)
    - Sarang hae yo ( Kim Hyung Sup, Sassy girl OST)
    - Moonrise ( W&Whale, Que sera sera OST)
    - Nae Ge Ro Oh Neun Gil Seo Joon ( Hello my teacher OST)
    - Goodbye my princess ( Prosecutor princess OST)
    Daha çok var tabi, ama sayfanı daha fazla işgal etmeyeyim:)

    • hikaruivy dedi ki:

      vaovv, teşekkür ederim fix. bu liste de oldukça iyiymiş, bazılarını biliyorum ama bilmediklerim de var. onları da youtube’dan dinlemeye başlayacağım. evet, kore asimilasyonu :D ama zaten bunca yıldır amerikan/avrupa asimilasyonuna maruz kalıyorduk; bu daha iyidir kesinlikle, ehueheu :D :D sevgilerle ^^

  10. merve dedi ki:

    ben bof un müziklerine hayranım hepsini dinliyorum ama bir tane şarkıyı bulamadım kemanla çalınıyo ama flmde kim hyun jung un çaldığı değil ama diğeri çok aradım ama bulamadım bilen varsa söylesin lütfen :)))

  11. seda@ dedi ki:

    bofun müzikleri gerçekten çokgüzeldi ama you’ve fallen for me dizisini de unutmamak lazım çok güzel müzikleri vardı

    • hikaruivy dedi ki:

      @seda: ben bu yazıyı yazarken you’ve fallen for me henüz yayınlanmamıştı. ama müziklerinin güzel olduğuna katılıyorum. bu yazının ikincisini hazırlamak farz olmuş ;)

Bir Cevap Yazın

